PDA

View Full Version : Dyzelinio variklio cipavimas, kokios nuomones??


MBmixas
2009-01-27, 13:27
ka kas zinot apie mb dyzeliniu varikliu cipavima, ar tiesa kad uzcipavus galia padideja, o kuro sanaudos nedideja? ka paie tai manot?

arbuzas
2009-01-27, 13:29
ka kas zinot apie mb dyzeliniu varikliu cipavima, ar tiesa kad uzcipavus galia padideja, o kuro sanaudos nedideja? ka paie tai manot?

Pirk benzinini ir nieko cipuoti nereikes. Zmonesdaznai nori ekonomijos kurui ir galios pagreiciui, bet tai imanoma tik naujausiuose varikliuose, kurie kainuoja kruva pinigu.

Duvis320
2009-01-27, 13:40
ka kas zinot apie mb dyzeliniu varikliu cipavima, ar tiesa kad uzcipavus galia padideja, o kuro sanaudos nedideja? ka paie tai manot?

cipset'o kaina priklausomai nuo tavo automobilio keliu cilindru yra, cipseto kaina (perprogramavimo OBC) 600lt prideda tikrai daug sveikatos, kuro sanaudos padideja kuriam kol nepripranti normaliai vazinet nes kai pradeda eit ir spaudineji, normaliu rezimu tikrai sumazeja (praktika parode). dyzeliniuose motoruose reikia ziuret ne i kw o i sukimo momenta. dabar bijau primeluot klaipedoje ir kaune. jei labai reiktu galeciau numeri paklaust zmogaus.

cabrys
2009-01-27, 16:25
Kad padideja galia ir sumazeja kuro sanaudos tai FAKTAS!!! Daug pazystu kurie yra isideje, netgi varikliu kaikada dar geriau kai idetas chipas, nes gamykloje niekas prie vieno variklio nesedi puse dienos, todel ir nera gamykliskai idealiai sureguliuotas degimas ir t.t. o dedant chipa sureguliuojama pagal kiekviena varikli atskirai :)

dyzelis
2009-01-27, 17:40
aisku cia tik plepalu lygyje nors gal ir ne, bet gamintojas viska, varikli, jo tarnavimo laika, yra paskaiciaves su butent tokia galia, todel gali but kad tam tikrais atvejais variklis to forsavimo gali ir neatlaikyt, arba trumpiau tarnaut

cabrys
2009-01-27, 17:45
Na gal taip ir nera, as negarantuoju, bet bentjau man taip sake "vimotos" savininkas (chipavimo firma kaune)

dyzelis
2009-01-27, 17:51
bet realiai variklis apkrovas gauna didesnes? :)

cabrys
2009-01-27, 18:00
bet realiai variklis apkrovas gauna didesnes? :)

Siaip tu teisus, bet man sake, kad kaiptik variklis igauna optimalias apkrovas, nes orginalus variklis nera "idealiai" sureguliuotas, ko pasekoje variklis nepastebimai dusta, ir del to jis susilpneja ir daugiau ryja degalu :confused:

AndreArmani
2009-01-27, 21:45
Noretusi isbandyt ta cipavima

cabrys
2009-01-27, 21:49
Tai pirmyn :)

Joshua
2009-01-28, 23:53
www.galingas.lt ten vimotos chebra, tik vilniuje :) pasiskaitykit ka jie sako apie tai ir komentarus kas jau isbande kas per dalykas. As nematau nieko blogo, noretusi isbandyt.

a-1
2009-01-29, 12:15
pabandysiu savo lektuvui perprogramuoti kompa, papasakosiu ispudzius, siaip kaina tai "krizine" tokia~700Lt

mb001
2009-01-29, 22:11
geras dalykas iki tol kol kas nors neprades "kaprizintis" ir ne vienas normalus servisas nepades - sius i silbery, o tada ir suzinosit, kiek kainuoja atstatyti isnaujo mb programa ir dar su kokiom pasekmem.

Giedras007
2009-01-29, 23:15
geras dalykas iki tol kol kas nors neprades "kaprizintis" ir ne vienas normalus servisas nepades - sius i silbery, o tada ir suzinosit, kiek kainuoja atstatyti isnaujo mb programa ir dar su kokiom pasekmem.

pritariu 100% :taip:

kas liecia MB marke negaliu pasakyti, bet pusbrolis turejo audi allroud 2,5tdi su berods 177AG isidejo cipa tai skraide kaip vejas niekas nepavydavo, bet po panasiai 6 men sudroze varikli, ruko melynas dumas, ziedam, net patiems cilindram batai. Draugas turi bmw penktuka 3,0l dyzeli, lekia smagiai ryja 14l! mieste bent kiek ilgai iminus gaza kompas meta greiciu dezes klaida (automatas) prabuksuoja sankaba! krastoj sake deze nepaskaiciuota susidoroti su padidejusiu sukimo momentu ir pasak krastos deze gali greit galus atiduoti, o tada bus uz dziaugsmas papildomus AG susimoketi.

niekaip nesuprantu kam pirkti masina kuri iskart zinai kad paciam per silpna, perki gamyklinias AG ir nesuki galvos. :ralis:

mb001
2009-01-30, 21:40
perki gamyklinias AG ir nesuki galvos. :ralis:

tai ir yra pats geriausias "tiuningas" - kokios nori galios, irangos bei apdailos :)

a-1
2009-02-05, 18:25
nu va, surizikavauvau :-)
buvo 220 AG, dabar 245 AG (3.2 V6) gal jautriau reaguoja i pedala, ir begiai anksciau metosi, daugiau sunku ka pasakyt. bo tik puse dienos kaip turiu...:bounce:

arbuzas
2009-02-05, 18:28
nu va, surizikavauvau :-)
buvo 220 AG, dabar 245 AG (3.2 V6) gal jautriau reaguoja i pedala, ir begiai anksciau metosi, daugiau sunku ka pasakyt. bo tik puse dienos kaip turiu...:bounce:

Ka padare? Kiek kainavo? Dyno dareisi?

cabrys
2009-02-05, 23:28
nu va, surizikavauvau :-)
buvo 220 AG, dabar 245 AG (3.2 V6) gal jautriau reaguoja i pedala, ir begiai anksciau metosi, daugiau sunku ka pasakyt. bo tik puse dienos kaip turiu...:bounce:

O iskur zinai kad dabar 245? Dyno?

vantage
2009-03-03, 13:17
o tai tas cipas tik i turbininius dedasi? ar ir i paprastus?

yamato
2009-03-03, 13:27
ir i paprastus, tik kad efektas geriau jauciasi, kai buna su turbo ;)

vantage
2009-03-03, 17:22
o ka as gauciau pavyzdziui uzcipines 3 litru 83kW paprasta dyzely? :bounce:

Joshua
2009-03-03, 17:43
Man regis kad neapsiims daryt, bent jau w210 paprasto 2.2d dyzelio vimota arba galingas nedaro, nes nera programuoti ten ka, o senesniuose varikliuose manau net nebuwo tokios galimybes koreguoti kompiuterio.