W210 keisti garsai greiciu dezeje
Sveiki vyrai, turiu beda, neatlaike mersiukas ilgesnes keliones, pradedu pasakot nuo pradziu.
Mano keliones marsrutas buvo Vilnius-Ryga-Sigulda-Jurmala-Vilnius
I prieki vaziavau ~160km/h iki panevezio, kai sustojau perekurui, ziuriu kad jungiant antra begi, traska jis (buna taip kai kuriose masinose), jeigu sankaba atleidi ir vel ismyni, tada netraska. Nu kadangi turiu dar viena masina kurioj trecias begis traska jau trys metai tai nesukau galvos.
Suvazinejau viskas ciki, visa marsruta, bet likus 500metru iki namu pradejo vibruot kazkas, sustoju, pradedu vaziuot, gale (prie galinio tilto) uzia traska braska ir t.t. visi imanomi garsai pirmu, antru begiu, treciu netraska tik svilpia, ketvirtu tyliai eina. Atidarius kapota dumai (garai) ruksta is tos vietos kur greiciu deze susijungia su varikliu, tiksliau sakant ne is tos vietos, o toje variklio skyriaus puseje, nes is kur dumai ruksta net nemaciau nes kazkaip jie pavirsutiniskai. Niekur neslapia, netepaluota, viskas kaip nauja. Sankaba atrodo viskas normaliai, kaip visada buvo idealiai viskas. kartais trecia begi tapo sunku ijungt, penkto nebandziau, atbulu vaziuoja.
Pas man tokie traskesiai greiciu dezej buvo kai turejau renuske, tai nebuvo tepalo dezej, teko pakeist ja. Ar cia nebus deze kalta? Gal kas isivaizduojat kiek kainuoja remontas ar deze naudota 2.5 83kw dyzeliui? ar tinka nuo kitu varikliu? nes toks variklis nera daznas, beje turetu tikti manau nuo W124? nes motorai ir ten buna tie patys 83kw.
kas turit kokiu minciu kame cia bus beda? Tiesa dar, su ta renuske, tai traskejo pati deze, priekyje, o cia dumai priekyje, traska gale, begiai sunkiai jungias, uzia ir dezej atrodo treciu begiu.
__________________
حكة جدا ترجمته؟
|