W210 priekines vaziuokles defektas
Sveiki visi. Nezinau, bet kam nors gal jau buvo taip nutike...
Taigi.Ryte vaziuojant i darba isgirdau garsu stuktelejima i masinos dugna.Maniau, jog praziopsojau ant kelio kazka.Pasirodo ne.Sustojau.Islipes pamaciau jog priekinis ratas sulindes po sparnu.  Masinos dugnas gal kokie 4cm nuo asfalto.Paaiskejo jog nutruko spyruokles virsutinis laikiklis.Gerai kad dar automobilis savo eiga vaziuoti galejo.Spyruokle tiesiog isleke is savo vietos!
Vakare pasikuiciau googlej ir aptikau kad cia ''klasikinis'' senesniu W210 defektas, kurio MB deja nepripazysta ir neapsiima sumoketi uz remonta.Laikiklis tiesiog nurudija be jokiu isankstiniu pozymiu.Rudys palenda po hermetiku sauganciu suvirinimo siule ir nueda pati laikikli.MB tik teigia, jog siam triukui nutikus automobiliui vaziuojant, jis islieks stabilus ir valdomas.Tas tiesa.Bet tikrai nenoreciau sito dalykelio pajusti vaziuojant greitkelyje 120km/h
Internete daug pasisakymu sia tema.Rasoma jog niekaip neimanoma nustatyti siules bukles.Reikia nukrapstyti gamyklini hermetika ir gerai apziureti siule.Radau istoriju, kai spyruokle issauna is savo vietos automobiliui stovint kad ir vidury nakties.Taigi susidariau nuomone, jog jei tavo W210 turi 10+ meteliu, jau reiketu patikrinti kaip laikosi suvirinimo siules.
Gal kam nors dar teko remontuoti toki automobili?Kaip pavyko?
http://www.peachparts.com/shopforum/.../t-147997.html
http://www.mbclub.co.uk/forums/wheel...ch-failer.html
|