Sveiki, kolegos,
siandien ryte, masina uzkuriau gal is 5 karto tik, nes jausmas kad bando kurtis tik trimis cilindrais. Siaip taip uzsikure, viskas dreba, kalatojasi, jausmas kad dirba tik 3 cilindrai. Uzgesinau, uzvedziau - tas pats. Na ka, vaziuoti reikia juk... bandom vaziuoti, traukos nera vos juda. Nuvaziavus 15 km, reikejo sustoti su reikalais, grizus po 5 minuciu uzsikure kaip bite, viskas dirba graziausiai, tik pergazavus girdisi katalizatorioje lyg kokiu ledo karoliuku priberta, skambcioja

Dar po 15 km vaziavimo, dingo ir tas karoliuku garsas is katalizatoriaus.
Skydelyje jokiu eroru, viskas grazu, nei checko, nieko. Priminisu pernai metu nuotyki - pernai is viso neuzkuriau auto, jausmas kad be benzino bandziau vesti. Techas prigalvojo visokiu teoriju, o baigesi tuo, kad nutempe i silberi, pastovejo ten siltai kelias valandas, is katalizatoriu sake isbego kibiras vandens ir viskas, uzsivde kaip bite.
Tad gal ir dabar tas pats, tik skirtumas kad ne aklinai uzsikimo? Zodziu, ar gali katalizo kimsimasis isaukti toki efekta, kad auto purtosi, kratosi tarytum dirbdama trimis cilindrais, o po kazkiek laiko viskas susitvarke, tiesa uzgesinti ir uzvesti reikejo is naujo.
Zvakes naujos, keistos pernai silberyje. Galu gale, butu kas su elektra, uk checka mestu... Is viso keista, kaip gali nemesti jokio eroro, kai masina kaip cickarnia dirbo, kratesi visa.... Pjauciau lauk ta kataliza, bet kaip zinoti ar cia tikrai jame beda? Ir kokios pasekmes iskastravus w211 kataliza?
Bet kokie protingi jusu patarimai labai welcome

Dekui.
P.S. Na ir kalnas baltu dumu buvo visa laika, bet pas mane ji nuo pirkimo kazkaip saltu metu labai daug baltai dumija....kondenstas? Vazineju deja, trumpais atstumais...