MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W211 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=202)
-   -   w211 vairo kolonėlės problema (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=21885)

kuprinskas 2018-09-10 08:53

w211 vairo kolonėlės problema
 
važiuojant lėtai, išgirdau klanksėjimą. Įlindęs į duobę, sukinėjant vairą, pamačiau, kad kairės pusės vairo kolonėlės dalis kleba į viršų ir į apačia. Tarp kolonėlės ir vidinės traukės esanti guma - sausa, tepalo nėra.
Galbūt ji kažkaip "susitvirtina"? Pasiveržia? Ar tik keitimas gali padėt šiuo atveju?
Kaip su restauracija? Kokios kainos, kas užsiima Kaune?

Robertas1993 2018-09-10 09:32

Citata:

Pradžioje rašė kuprinskas (Post 505033)
važiuojant lėtai, išgirdau klanksėjimą. Įlindęs į duobę, sukinėjant vairą, pamačiau, kad kairės pusės vairo kolonėlės dalis kleba į viršų ir į apačia. Tarp kolonėlės ir vidinės traukės esanti guma - sausa, tepalo nėra.
Galbūt ji kažkaip "susitvirtina"? Pasiveržia? Ar tik keitimas gali padėt šiuo atveju?
Kaip su restauracija? Kokios kainos, kas užsiima Kaune?

galima kazkiek paverzt, bet geriausias variantas tai restaruot kolonele :)

amerika 2018-09-10 11:44

Citata:

Pradžioje rašė kuprinskas (Post 505033)
važiuojant lėtai, išgirdau klanksėjimą. Įlindęs į duobę, sukinėjant vairą, pamačiau, kad kairės pusės vairo kolonėlės dalis kleba į viršų ir į apačia. Tarp kolonėlės ir vidinės traukės esanti guma - sausa, tepalo nėra.
Galbūt ji kažkaip "susitvirtina"? Pasiveržia? Ar tik keitimas gali padėt šiuo atveju?
Kaip su restauracija? Kokios kainos, kas užsiima Kaune?

o stiprintuve tepalo yra? jei taip tai tu kažka ne ta klibinai, siaip jei pradeda klibet štokas tai tepala leidžia litrais.....Restauravimas nuo 230 ir vairas bus sunkus,bet turesi metams garantija,jei pirksi deveta mokesi nuo 120 iki 160 ,vairas bus normalus ,garantijos neturesi,bet ko gero važiuosi ne vienus metus.tiesa dar pakeitimas apie 50 ir skystis 1l apie 15 euru,aišku jei pilsi ne bele ka...

kuprinskas 2018-09-10 12:58

Citata:

Pradžioje rašė amerika (Post 505048)
o stiprintuve tepalo yra? jei taip tai tu kažka ne ta klibinai, siaip jei pradeda klibet štokas tai tepala leidžia litrais.....Restauravimas nuo 230 ir vairas bus sunkus,bet turesi metams garantija,jei pirksi deveta mokesi nuo 120 iki 160 ,vairas bus normalus ,garantijos neturesi,bet ko gero važiuosi ne vienus metus.tiesa dar pakeitimas apie 50 ir skystis 1l apie 15 euru,aišku jei pilsi ne bele ka...

tepalo yra. bet kažkaip ir man buvo keista, kad guma nuėmus radau viska sausa. judinant vaira i abi puses garsas labai aiškus girdisi. ir palindus matosi kaip tabaluojasi aukštyn žemyn

amerika 2018-09-10 17:43

Citata:

Pradžioje rašė kuprinskas (Post 505052)
tepalo yra. bet kažkaip ir man buvo keista, kad guma nuėmus radau viska sausa. judinant vaira i abi puses garsas labai aiškus girdisi. ir palindus matosi kaip tabaluojasi aukštyn žemyn

tai gal tau paprasčiausia traukes antgalis ,arba pati trauke baiginejasi ir tabaluoja,?

kuprinskas 2018-09-11 08:13

Citata:

Pradžioje rašė amerika (Post 505067)
tai gal tau paprasčiausia traukes antgalis ,arba pati trauke baiginejasi ir tabaluoja,?

Antgalius pasikeičiau, kliba iš pačios kolonėlės štokas.. tiek dar suprantu ir matau :D

amerika 2018-09-11 11:14

Citata:

Pradžioje rašė kuprinskas (Post 505104)
Antgalius pasikeičiau, kliba iš pačios kolonėlės štokas.. tiek dar suprantu ir matau :D

bet tepalo neleidžia? per štoka?

kuprinskas 2018-09-11 11:56

Citata:

Pradžioje rašė amerika (Post 505112)
bet tepalo neleidžia? per štoka?

sausa, švaru

amerika 2018-09-11 17:40

Citata:

Pradžioje rašė kuprinskas (Post 505116)
sausa, švaru

stebuklas.... po guma jungiasi i kolonele trauke,ji jungiasi prie štoko,jei štokas kliba,tai tepalas turetu upeliu begt...tu nufotkink ta stebukla su telefonu,kažkaip negaliu patiket....

vampyras 2018-09-11 18:12

Yra isorinis ir vidinis sarnyras tai speju jam vidinis kliba.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.