![]() |
Padėkite išsirinkti optimalų W209
Sveiki, Mercedes'ų valdytojai, prašau, padėkite apsispręsti.
Jau kuris laikas turiu svajuko dramblionę persėsti į MB CLK (W 209). Tokiam automobiliui galėčiau skirti iki 7000 Eur. Niekaip neapsisprendžiu, koks variklis būtų optimalus. Deja, automobilių remontas man – neįžengiamas, tamsus miškas, tad norėčiau, kad tektų kaip įmanoma rečiau kreiptis į servisų specialistus. Kadangi per metus nuvažiuoju iki 10 tūks. km, tai tikrai abejoju, ar iš vis verta žiūrėti į dyzelinius variantus (OM 642). Todėl renkuosi iš benzininių M 112 / M 113 / M 272. Vien dėl akiai mielesnio interjero dizaino labiau norisi CLK 280 / 350. Vis dėlto, kiek beskaičiau forumų, visi giria tik senus variklius, o štai kalbant apie M 272 dauguma gąsdina itin brangiu remontu (balansinio veleno ir įsiurbimo kolektoriaus), tačiau taip niekas konkrečiai ir neįvardija kainos. Gal jūsų tarpe buvo koks nelaimėlis, kuriam teko remontuoti 3,0 L arba 3,5 L benzininį variklį; arba kas dirba servise ir žino, kiek reikėtų būti atsidėjus eurų į stalčių tokiam remontui? Ar modeliai po 2005 m. su benzininiais varikliais turi dar kokių nors papildomų brangiai tvarkomų problemų? Mąstau, jeigu vieną kartą nusiskausminti ir sutvarkyti / rasti jau sutvarkytą, gal tada būtų galima ramiai važinėtis bent 3-5 metus be didesnių investicijų? O gal protingiau būtų ieškotis kokio CLK 500 ir tiesiog susidėti muziką bei klimato valdymą iš naujesnio modelio? Ir iš vis, ar įmanoma ką nors padoraus rasti už 6000-7000 Eur? Turiu nusižiūrėjęs šį variantą: https://autoplius.lt/skelbimai/merce...s-8610853.html Gal galėtumėte ką pakomentuoti apie jį, ar vertas toks variantas dėmesio? |
Tik FL ir man asmeniskai nera skirtumo koks motoras, pagal poreiki!
Kokia dabar auto turi? Gal w202? |
M272 atsidek tukstanteli kazkur, turetu uztekt manau. Turim seimoj 2006 CLK350, pravaziuota jau kiek daugiau nei 30k km, dabartine rida 150k km. Su varikliu jokiu bedu nera ir simptomu taipogi. Bet kiek skaiciau balansinio veleno keitimas buna tarp 100 iki 200k km ridos. Kaip pasiseks zodziu.
Is brangesniu remontu tai 7G tronic deze. Valdymo blokas, neprisimenu tiksliai, berods kazkas apie 700e mokejom uz nauja + pririsimas. Hidroblokas dar brangesnis. Visa pakaba perrinkom (jau vel reikes 4 svirtis keist, nors lemforder buvo sudetas), stabdziai, xenon lemputes, zvakes, viena uzdegimo rite, kuro siurblys, lyg ir viskas. Rekomenduociau imt tik facelifta :) nors ir ikifacelift nera blogi, bet facelift salonas kurkas malonesnis ir moderniau ziurisi. Kadangi tai faceliftas, tai Kazkokie tai bug'ai bus isgydyti ir t.t. ir pan. Na ir man asmeniskai ikifacelift (jeigu be amg apdailos) nesiziuri, facelift visai kitas reikalas jau :) Grazus tas CLK is skelbimo, vaziuok ziuret ;) musu su tokiu paciu salonu, turbut vienas is labiausiai vykusiu spalvos deriniu, aktualiai ziurisi iki siol :) |
Su tiek km per metus prioritetas galėtų būt M113/273,nors pastorojo už tokią sumą nenupirksi. Jei gali gyventi su senu eksterjeru,nuo '04m vidurio,buvo variantų tik su atnaujintu interjeru. Nebuvai Marijampolėj žiūrėti clk 280 su paketu? Komplektacija skurdi,bet kaina tik 5k,tai ir remontui dar liktų kažkiek.
|
Prie tokios ridos jau dėžė parėjusi buvo?:bounce:
|
Skelbime vertas apžiūrėjimo variantas. Idomesnės spalvos, gražus salonas. Tik jei pirkt, tai be tų ratų pirmose foto, nes baisesnių dar reiktų paieškot :ne:
|
Citata:
Citata:
Palauksiu, kol to raudono CLK šeimininkas grįš ir kitą savaitę reikės žiūrėti gyvai, bent iš nuotraukų tai labai patraukliai vidus atrodo. Ačiū už patarimus, greičiausiai rinksiuosi facelift'ą. |
Citata:
Patikimiausias variantas butu su m113 varikliu ir sena 722.6 deze. Facelift irgi buna tokie, tik uz 7k eur sansu mazai rast. |
o tai kokie simptomai buvo, "mušimas" bėgiams jungiantis?
|
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.