MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W211 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=202)
-   -   W211 E320 CDI - Trauka (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=4211)

logica1 2010-03-30 22:41

W211 E320 CDI - Trauka
 
Sveiki MB mylėtojai,

Šiandien išvažiavau iš namų visai gera nuotaika, tačiau po kelių, atsiprašau, asilų užlindimo, aplenkimo ir stabdymo, susinervijau :) dėžė buvo pajungta sport režimu, spustelėjau pedalą praktiškai iki galo, mašina aišku nusimetė pavarą žemyn, apsukos pakilo iki beveik max, šoviau į priekį, tada persimetė aukštesnė pavara, vėl apsukos iki max ir t.t. iki kokių 100-110 km/h. Po kelių minučių prilėtinau iki 50 km/h ir kai vėl paspaudžiau akseleratorių, automobilis nebegreitėjo. T.y. gali spausti kiek nori, įsibėgėja iki maždaug 70 km/h ir viskas, daryk, ką nori, nebegreitėja, apsukos mažos ir t.t. Jausmas, kaip būtų užstatytas koks limo greičio apribojimas.

Sustojau, išjungiau variklį, vėl užvedžiau ir viskas pasitvarkė.

Man ateina į galvą dvi mintys:

1. MB kompas specialiai taip padarė, kad nežinau, gal per didelės apsukos nepakenktų varikliui, dėžei ar dar kokiam velniui.

2. MB kompas specialiai taip padarė, kad nevažiuočiau nesaugiai :)

3. Kažkas netvarkoj su mašina.


Gal kas iš jūsų žino, kame reikalas? Truputį sunerimau, kad nebūtų kas rimto :confused::confused::confused:

sausainius 2010-03-30 23:11

Citata:

Pradžioje rašė logica1 (Post 73505)
Sveiki MB mylėtojai,

Šiandien išvažiavau iš namų visai gera nuotaika, tačiau po kelių, atsiprašau, asilų užlindimo, aplenkimo ir stabdymo, susinervijau :) dėžė buvo pajungta sport režimu, spustelėjau pedalą praktiškai iki galo, mašina aišku nusimetė pavarą žemyn, apsukos pakilo iki beveik max, šoviau į priekį, tada persimetė aukštesnė pavara, vėl apsukos iki max ir t.t. iki kokių 100-110 km/h. Po kelių minučių prilėtinau iki 50 km/h ir kai vėl paspaudžiau akseleratorių, automobilis nebegreitėjo. T.y. gali spausti kiek nori, įsibėgėja iki maždaug 70 km/h ir viskas, daryk, ką nori, nebegreitėja, apsukos mažos ir t.t. Jausmas, kaip būtų užstatytas koks limo greičio apribojimas.

Sustojau, išjungiau variklį, vėl užvedžiau ir viskas pasitvarkė.

Man ateina į galvą dvi mintys:

1. MB kompas specialiai taip padarė, kad nežinau, gal per didelės apsukos nepakenktų varikliui, dėžei ar dar kokiam velniui.

2. MB kompas specialiai taip padarė, kad nevažiuočiau nesaugiai :)

3. Kažkas netvarkoj su mašina.


Gal kas iš jūsų žino, kame reikalas? Truputį sunerimau, kad nebūtų kas rimto :confused::confused::confused:

man ir dabar kartais tiap uzeina w202 220cdi
spaudi dugna o apsukos kyla iki 2k apsuku ir td meta pavara, gali peala spaust kiek nori rieda po biskis ir tiek iki kokiu 120 ir viskas. dazniausiai greitkely taip atsitinka, kartais blogai nes kai lenki kartais dingsta trauka :)

logica1 2010-03-30 23:12

Problemos nesiaiškinai?

Edgis 2010-03-30 23:45

Man čia kvepia avariniu rėžimu:) Nors galiu ir klysti... O tepalų dėžėj netrūksta?

Luksha 2010-03-31 01:24

man tokiom salygom buvo turbinos slegio daviklis - 145lt silber auto. negarantuoju kad ir tau , bet priezastys lb panasios.

KanDI 2010-03-31 02:23

pas mane taip pat panasi problema, gali mano posta susirasti ten yra parasyta kas atsitiko "w211 2.7 CDI nemeta kick down" ar panasiai vadinasi, paziurek tada galesi spresti toliau ka daryti.

logica1 2010-03-31 09:19

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 73518)
Man čia kvepia avariniu rėžimu:) Nors galiu ir klysti... O tepalų dėžėj netrūksta?

Na šiandien servise man mano meistras pasakė, kad jam irgi panašu į avarinį režimą. Tepalų netrūksta, patikrinom.

Dar pasakė, kad kiek pas jį buvę E320 ir E270 tai praktiškai visiems taip nutinka kokį 1-2 kartus per metus ir tikriausiai kaltas softas. Sako kai gerai užmini, vienas ratas gal vos vos prasisuka daugiau, nei kitas ar pan. ir kompas nesupratęs įjungia avarinį režimą. Bet man tai čia panašu į būrimą iš kavos tirščių...


Citata:

Pradžioje rašė KanDI (Post 73526)
pas mane taip pat panasi problema, gali mano posta susirasti ten yra parasyta kas atsitiko "w211 2.7 CDI nemeta kick down" ar panasiai vadinasi, paziurek tada galesi spresti toliau ka daryti.

Dėkui! Matau, kad keletui žmonių absoliučiai tas pats buvo. Kadangi technikoje praktiškai nieko nesuprantu, tai supratau tik tai, kad jei pasikartos toks dalykas, tai reikės gerai atverti piniginę ir važiuoti į silber :)

mantaasss 2010-03-31 09:46

Citata:

Pradžioje rašė logica1 (Post 73535)
Dėkui! Matau, kad keletui žmonių absoliučiai tas pats buvo. Kadangi technikoje praktiškai nieko nesuprantu, tai supratau tik tai, kad jei pasikartos toks dalykas, tai reikės gerai atverti piniginę ir važiuoti į silber :)


Mano tevui seniau buvo tokia problema ant 2.7 CDI, tai jam garantinis is pradziu keite oro srauto matuokle, turbinos kazkokiu daviklius, bet problema nedingo, tai teko keist turbina ir viskas susitvarke :)) Jam dingdavo trauka vaziuojant autostrada arba siaip kartais mieste, tai sustoja uzgesina, uzkuria ir vel viskas normaliai, arba jai neatsirasdavo trauka, tai silbery kompa pajungdavo, nutrindavo klaidas ir viskas kuriam laikui susitvarkydavo :) Nu o apie ratu prasisukima, tai cia man visiska nesamone, nes daznai ratai skirtingai prasisuka....

logica1 2010-03-31 10:03

Citata:

Pradžioje rašė mantaasss (Post 73538)
Mano tevui seniau buvo tokia problema ant 2.7 CDI, tai jam garantinis is pradziu keite oro srauto matuokle, turbinos kazkokiu daviklius, bet problema nedingo, tai teko keist turbina ir viskas susitvarke :)) Jam dingdavo trauka vaziuojant autostrada arba siaip kartais mieste, tai sustoja uzgesina, uzkuria ir vel viskas normaliai, arba jai neatsirasdavo trauka, tai silbery kompa pajungdavo, nutrindavo klaidas ir viskas kuriam laikui susitvarkydavo :) Nu o apie ratu prasisukima, tai cia man visiska nesamone, nes daznai ratai skirtingai prasisuka....

Tai vat ir man nelogiška pasirodė :) Jei kartosis (kolkas pirmas kartas per mėnesį, kai mašiną turiu), teks kreiptis į silberį. Bus su oru kažkas, nes turbina nelabai čia man. Jei neveiktų tik turbina, būtų kitas jausmas.

Joshua 2010-03-31 12:23

Taip beweik visiems cdi'nams traukos dingimas pasireiskia. Mano atveju buwo oro srauto matuokle kalta, is pradziu retai kada atsijungdavo, o veliau pradejo pastoviai. Dar variantas, kad oro filtras neprimos jaunystes ir kai pro ji praeina nepakankamai oro, matuokle atjungia turbina. Jei keisi filtra, tai rekomenduociau sportini isimest i standartine vieta, skirtumas tokiam varikliui manau pasijaustu :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.