Citata:
Pradžioje rašė Rimvydas
(Post 144858)
Kėbulas w210 96m.
Kiek matyti nuotraukose, normaliai atrodo, yra smulkių kėbulo defektų, bet tai esmės nesudaro. Auto būtų naudojama kaip darbinė. Svarbiausia, kad motoras ir dėžė laikytų.
O kaip jų važiuoklės?
|
Kėbulo defektai labai sudaro esmę. Jei papuvusios durų apačios, bagažinės dangtis, tai dar nieko. Bet nepamiršk pažiūrėti kaip laikosi priekinių spyruoklių stakanai. Jie mėgsta nukirmyti, tada iškrenta spyruoklė, tada būna skaudu piniginei ir/ ar tavo sveikatai. Motoras geras, tačiau 3,0 mėgsta kaisti, ypač stivėdamas kamštyje ir nieko neveikdamas, gali net iki tiek pakilti
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/SP_A0172.jpg
Paskui jau jungiasi hidromova, jei nesijungia tada muši kainą.
Žvakės jau ilgosios, žiūrėk kaip kuriasi variklis. Turi gražiai užsikurti visi cilindrai. Jei bent koks permušimas - muši kainą. Kadangi žvakės ilgosios, tai duodu 80% tikimybę, kad išsukant lūš:) Žiūrėk kaip dirba, kartais mėgsta pagaudyti orą per kur nors. Žiūrėk ar šlangutėse nėra burbulų.
Dėžė geriau tegul smūgiuoja, palyginus su buksavimu, tai niekinis nesklandumas. Turi jungtis visi bėgiai, veikti kickdown.
Pasižiūri kaip veikia vairo stiprintuvas ir kaip atrodo bakelio turinys.
Pakaba paprasta kaip ir visuose MB. Niekas daug nekainuoja, perrinkus už kokius 2000-2500lt visą pakabą (čia imu brangias dalis ir darbą) nesilankysi servise kokius 80k km:wave:
Citata:
Pradžioje rašė Tomskis
(Post 144860)
jeigu autoklima yra tai ziurek kad pustu normalei (reguliuotusi greiciai) nes rele 600lt kainuoja
|
Kodėl tik autoklima? Paprastas valdymas taip pat sėkmingai turi teisę streikuoti. Ir gan dažnokai taip atsitinka:)
|