![]() |
Kokį busiką kelionėms pirkti?
Sveiki, reikia busiko kelionėms. Fordai atkrenta. Lieka mb arba vw iš mašinų firmų. Vw labai vagiami, be to komfroto nėra tiek kiek pas mb, todėl vis patrauklesnis atrodo Vito. (kadangi V klasė su oro paduškom ir nėra su lovom - o gal klįstu?)
Gal kas galit pasakyt, ar cdi varikliai, ėję į vito, yra tie patys, kaip ir į lengvąsias (w210) ? Kodėl tada 108cdi,110cdi ir 112 cdi kubatūros vienodos, o kw skiriasi? Ir šiaip, gal kažką patart galit? Gal tos karavelės nėra toks blogis? Svarbiausia, kad būtų su miegojimo funkcija busikas, patikimas, dyzelis. |
geriau pasakyk uz kiek pinigu galvoji pirkt, as krovininiu nemazai esu isbandes, tai bent del variklio, sanaudo ir vairuotojo komforto pasakyciau
|
Vito F labai puikus variantas, trauka gera ir su priekaba, kuro sąnaudos vid.8-9L/100km.
Tik vienintelė bėda rūdys. Kelionėms idealus variantas:zenklas: |
daugumos busu minusas yra tas, kad nesireguliuoja vairo padetis, vairavimas kaip autobuso gaunasi, pvz Jumper, Ducato, Boxer nuo 2010 metu vairas bent jau smaukosi i prieki ir atgal, tai tas jau geriau, gal VW reguliuojasi ir zemyn i virsu nzn, bet vito isvis nesireguliuoja
|
Kodel Fordai atkrenta ? Turiu, Ford Tranzita, tuoj bus 100.000km. keisti tik tepalai, na ir stabdzhiu kaladeliu lempute uzhsidege, laikas pakeisti. Daugiau absoliuchiai,jokiu bedu nebuvo. Tfu,tfu, tfu.... Eina kaip ishrauktas, dedu lengvosioms per shonus, atsiputes. 140Ag.
Zhadu pirkti kita, tai manau vel imsiu Forda,nesitikejau, bet uzsirekomendavo labai gerai. |
man irgi fordai patiko, turejau mondeo, dabar pagainioju tranzita sena, 97 metu, nu nieko blogo negaliu pasakyt, viena kart mikriuku vaziavau su tranzitu, maciau kad rida 750kkm buvo ant spydiko :)
|
Fordai atkrenta dėl mažiau patikimų važiuoklių, nu ir komfroto norėtųsi. Vito tarpinis tarp miniveno ir mikroautobuso gaunasi.
Žiūriu iki 7kEur. šitą būčiau jau šiandien išvažiavęs pirkt, labai gaila, kad klimos nėra. Esminiai klausimai du - cdi vs turboD - sąnaudos cdi pusėj, patikimumas turboD? Ar cdi irgi nėr tragiški? Antras, orinė pakaba - nereikia jos, Vito dar galima rast, bet V klasė labai dažnai ją turi. |
Na as ir i tuos transit nespjaunu pvz,nes esu su senuku tranzu lakstes ir net lb daug.Pagrindine beda buvo tik viena-kaip ir daugeliui turbut nemylimos rudys,o siaip tai neblogas aparatas.Db vazineju su T4 ir beveik per 150k km nieko rimto neteko daryt,bet reikes vaziuokle pasitvarkyt ir vel i trasa;)Kelionems galvociau apie 2.5TDI Caravele arba California:geda:
|
visi pliusai CDI puseje, i 2.3 neziurek geriau, ziurek kad ortakiai butu galinej daly, yra klima ar nera nesvarbu, svarbu kad sildytu gala. uz 7k euru, as ziureciau citroen jumper/fiat ducato/peugeot boxer tai ta pati masina, tik skirtingi pavadinimai, 2.2 motoriukas (visi 6 begiu), pats asmeniskai vazinejau su jei gerai pamenu kazkas apie 100kw, nes yra trys variantai, mano buvo vidurinis, kas patiko tai super trauka ir super sanaudos , kompas rodo 8,1 litro, pakrovus 2 tonas. visi kiti bandyti busai (Iveco, VW Crafter, VW LT), sanaudos nuo 11 iki 16 litru . beje su VW caravele lekiau pries menesi po europa, tai sanaudos nenudziugino - 10litru simtui km. Tai va as pirma ziureciau kad butu 6 begiai, ir sanaudos geros, 6 begiai tai beveik visuose nuo 2005 metu, isbandyk jumperius, sakau patiks kaip jie vaziuoja, nezinau tik kaip gale keleiviams komfortas
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.