MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W140 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=231)
-   -   W140 S-CLASS dvigubi langai-išsamiau? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=1014)

Duvis320 2009-01-13 13:36

W140 S-CLASS dvigubi langai-išsamiau?
 
Sveiki forumieciai, ištikruju truputi pasimeciau forume ir net nežinojau kur patalpinti šią temą.
Radau neperdaug informacijos apie dvigubus langus:
tik va angliškai ne viska normaliai išsiverčiu.
gal kas žino daugiau: viskas aišku kad dvigubi stiklai didesne garso izoliacija, kokia nauda dar iš jų? jie tamsinti visi kiek % gal kas pasakys? pastebėjimas toks kad ir žiemos metu jie mažiau rasoja ir tikrai mažiau apšala.
kas dar kokiu pastebejimu turit ar realios informacijos gal galite pakomentuoti?
dėkoju už protingus pasisakymus.

driuliauskas 2009-01-13 13:42

Citata:

Pradžioje rašė Duvis320 (Post 11349)
Sveiki forumieciai, ištikruju truputi pasimeciau forume ir net nežinojau kur patalpinti šią temą.
Radau neperdaug informacijos apie dvigubus langus:
tik va angliškai ne viska normaliai išsiverčiu.
gal kas žino daugiau: viskas aišku kad dvigubi stiklai didesne garso izoliacija, kokia nauda dar iš jų? jie tamsinti visi kiek % gal kas pasakys? pastebėjimas toks kad ir žiemos metu jie mažiau rasoja ir tikrai mažiau apšala.
kas dar kokiu pastebejimu turit ar realios informacijos gal galite pakomentuoti?
dėkoju už protingus pasisakymus.

ta prasme omenyje turi laminuotus stiklus 3x1x3?

Duvis320 2009-01-13 13:46

sorry nesupratau ka reiskia 3.1.3, nelabai apie langus situos zinau pas mane dvigubi stori langai ir butu idomu suzinot apie juos daugiau, kiti vadina stiklo paketu.

driuliauskas 2009-01-13 14:42

Citata:

Pradžioje rašė Duvis320 (Post 11353)
sorry nesupratau ka reiskia 3.1.3, nelabai apie langus situos zinau pas mane dvigubi stori langai ir butu idomu suzinot apie juos daugiau, kiti vadina stiklo paketu.

ne stiklo paketas (paketas buna 2 stiklai su tarpu tarp ju uzpyldytu argono dujomis) laminuotas stiklas yra 3mm stiklas x 1mm plevele x 3mm stiklas. kad suduzes nesubyretu. visu auto priekiniai stiklai toki beto mersuose kupiniuse ir galiniai laminuoti. kiti buna paprasti grudinti (termiskai apdoroti stiklai). taipogi yra variantu su visais laminuotais stiklais. laminuotas stiklas yra zymiai tvirtesnis ir turintis geresne garso izoliacija. taipogi geresne termo izoliacija ko pasekoje maziau rasoja ir apsala. bet siomis savybemis nedaug lenkia ir paprasta 6mm stikla.

Mb 140 2009-01-13 15:07

pas banginisu jei dvigubi ;) na manau jei izoliacijai garso skirti.

driuliauskas 2009-01-13 15:11

Citata:

Pradžioje rašė Mb 140 (Post 11381)
pas banginisu jei dvigubi ;) na manau jei izoliacijai garso skirti.

tikrai taip. beto nezymiai pailgina ysibrovimo y automobily laika.

Mb 140 2009-01-13 15:15

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 11383)
tikrai taip. beto nezymiai pailgina ysibrovimo y automobily laika.

kai kurie neismanydami to raso skelbimuose kad sarvuotas :geda: maciau sarvuota bangini tai ten tai jau stiklai kaip reikaint

driuliauskas 2009-01-13 15:21

Citata:

Pradžioje rašė Mb 140 (Post 11385)
kai kurie neismanydami to raso skelbimuose kad sarvuotas :geda: maciau sarvuota bangini tai ten tai jau stiklai kaip reikaint

jo ir man kelis kartus teko ytikineti auto pardavejus kad ju mersas nifiga nesarvuotas:confused:

Duvis320 2009-01-13 19:09

o kazkur konkreciai aprasyta apie banginiu dvigubus langus nera? gal kas esat apeje? isties smalsu

driuliauskas 2009-01-13 19:36

Citata:

Pradžioje rašė Duvis320 (Post 11436)
o kazkur konkreciai aprasyta apie banginiu dvigubus langus nera? gal kas esat apeje? isties smalsu

va viskas apie auto stiklus.
Priekinis automobilio stiklas gaminamas iš laminuoto stiklo. Nelaimingo įvykio metu jis nesudūžta į smulkius gabalėlius. Šių langų stiklai yra įvairiausių formų ir dydžių, pritaikomi kiekvienam automobiliui. Kiekviena transporto priemonė sukonstruota tik su jai vienai būdingais stiklo tipais. Vienos gali turėti tik 4 stiklų dalis, kitos – 12 ir daugiau. Gali būti tamsinti stiklai ir turintieji atspalvį, stiklai su antenomis, lietaus jutikliais, šildomieji.

Automobilių stiklų tipai yra du – laminuoti ir grūdinti. Grūdinti stiklai nuo smūgio subyra į šimtus smulkiausių gabalėlių, o laminuoti atsparūs sudužimui. Priekinis automobilio stiklas pagamintas iš laminuoto (trisluoksnio) stiklo, populiariai vadinamo „tripleksu“. „Tripleksas“ pagamintas iš 2 sluoksnių stiklo su tarp jų esančia plona vinilo plėvelė (PVB – polivinilo butrajalas). Šios 3 dalys yra sujungiamos esant aukštai temperatūrai ir slėgiui specialiame įrenginyje. Kai nedidelis akmenukas atsimuša į stiklą, dažniausiai įskyla tik išorinis „triplekso“ sluoksnis. Nedaug pažeistą stiklą galima suremontuoti.

Pažymėtina, kad PVB turi būti 0,76 mm storio – per nelaimingą atsitikimą išdužus stiklui kuo mažiau nukentėtų keleiviai. Visi dabar gaminami priekiniai stiklai turi šią specifikaciją, kad atitiktų tarptautinius transporto priemonių saugumo standartus, būtinus mašinų gamintojams. Toks stiklas suteikia net iki 60 proc. didesnį stogo ir statramsčių tvirtumą. Naujesniuose automobiliuose tai yra ir kaip atrama išsiskleidžiančioms oro pagalvėms. Jei susidūrimo ar virtimo metu priekinis stiklas iškrenta, važiuojančiųjų saugumui ir gyvybei iškyla pavojus, nes jie gali iškristi iš automobilio.


Subyra į dalelytes


Grūdintas stiklas yra tvirtas, atsparus dūžiams. Jis naudojamas visų transporto priemonių šoniniams ir galiniams stiklams. Stiklas grūdinamas – t. y. technologinio proceso metu įkaitinamas iki aukštos temperatūros, tada staigiai atvėsinamas. Taip apdorotas stiklas yra iki 10 kartų stipresnis nei tokio pat storio negrūdintas. Jis neskyla į aštrias šukes, o sutrupa į begalę mažyčių, kelių milimetrų dydžio gabaliukų, jie nėra tokie pavojingi vairuotojui ir keleiviams. Pagal europinius standartus 25 kvadratinių cm stiklo plote turi būti mažiausiai 40 ir daugiausia 400 sudaužyto stiklo gabalėlių. Jei bus mažiau nei 40, didelė tikimybė susižaloti ir susipjaustyti, o jei daugiau nei 400, nemaža tikimybė, kad stiklo dulkės gali patekti į kvėpavimo takus. Šie standartai pripažįstami visame pasaulyje.


Įtrūkimas – ne bėda


Jeigu įtrūko automobilio stiklas, tą vietą kuo skubiau užklijuokite lipnia juostele arba lipduku, kad nepatektų nešvarumų. Bet jei įtrūkimo vietą pastebėjote vėliau, nuvalykite nuo įtrūkusio stiklo vietos nešvarumus, tada užklijuokite lipduku arba lipnia juostele ir ilgai nelaukę važiuokite į automobilių dirbtuves, kad meistrai kuo skubiau sutvarkytų.

Laiku nesutaisytas įtrūkimas gali likti akivaizdžiai matomas arba išplisti. Jeigu stiklo pažeidimas yra mažesnio skersmens nei 2,5 cm, jį galima sutvarkyti. Nerekomenduojame taisyti išilginių įtrūkimų, nes mūsų klimato sąlygomis tai nėra patikima, tad dažniausiai tai – tik pinigų švaistymas. Net ir gana sėkmingai sutaisius išilginį įtrūkimą, jis vis tiek bus matomas žiūrint tam tikru kampu.

Beje, pažeistas stiklas praranda 90 proc. savo tvirtumo. Automobiliui judant, vibruojant jo kėbului ar staigiai keičiantis oro temperatūrai (šildymas iš salono žiemą ar saulės atokaita vasarą), stiklą veikia įvairūs veiksniai. Todėl net visai nedidelis stiklo pažeidimas gali išplisti neprognozuojama kryptimi ir pridaryti daugiau žalos. Įtrūkimo „užlopymo“ tikslas – sustabdyti pažeidimą, kad stiklas toliau neskiltų. Sutaisytas stiklas nebebus kaip naujas – įtrūkimas liks, tik mažiau pastebimas. Tai leidžia išsaugoti originalų stiklo įmontavimą.

Jei automobilio stiklas įmontuotas pagal visus kokybinius ir technologinius reikalavimus, jis yra konstrukcinė dalis, suteikianti papildomą ir būtiną tvirtumą kėbului, stogui, garantuojanti sandarumą. Tą ne visada pasiseka atkurti, ypač keičiant stiklą netinkamomis sąlygomis ar nesilaikant technologinių reikalavimų, trūkstant laiko, kai darbus atlieka neprofesionalai, nesinaudojama specialiais įrankiais ir pan.


Paplis laminuoti


Ekspertų teigimu, ateityje turėtų paplisti laminuoti šoniniai automobilių stiklai, nes svarbiausia – saugumas. Atlikti tyrimai parodė, kad per eismo įvykį iš mašinos visiškai arba iš dalies iškritę žmonės sužalojami labiau nei tie, kurie lieka viduje. Būtent laminuoti šoniniai automobilių stiklai, taip pat kaip ir priekiniai, sumažintų iškritimo riziką.

Šoniniai laminuoti automobilių stiklai sumažintų triukšmo patekimą, mašinoje būtų šilčiau. Be to, tai puiki apsauga nuo vagių, nes laminuotas stiklas, palyginti su grūdintu, įsilaužimo laiką pailgina net iki dešimties kartų.

Edgaras 2009-01-14 12:31

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 11383)
tikrai taip. beto nezymiai pailgina ysibrovimo y automobily laika.

aha pas pazystama ant w140 vagys isdauze viena sonini langa bet pamate kad dar vienas yra matyt jau nesivargino tai taip ir paliko

Duvis320 2009-01-14 12:37

isties gan issamus aprasymas, bet klausimas butu toks butent apie W140 stiklus, kaip pagal koda suprasti kiek % jie tamsinti?

dyzelis 2009-01-14 12:45

gal kokio tuscio 350 dyzelio ir pasitaikys balti, netamsinti, bet daugumoj jie visi tamsinti, nors siaip sakyciau, kad S'u absoliciai visu jie tamsinti, juk klase tokia :)

gal 600 netgi daugiau.

Duvis320 2009-01-14 12:53

Citata:

Pradžioje rašė dyzelis (Post 11564)
gal kokio tuscio 350 dyzelio ir pasitaikys balti, netamsinti, bet daugumoj jie visi tamsinti, nors siaip sakyciau, kad S'u absoliciai visu jie tamsinti, juk klase tokia :)

gal 600 netgi daugiau.

nu taip S visiem tamsinti, vat idomu kiek tamsinti dvigubi stiklai butent tam modeliui, nes tai vos patemsta tik veido konturai besimato

dyzelis 2009-01-14 12:57

neisivaizduoju, speju kad kuo pilnesnis, galingesnis eSas - S500 S600 gali but tamsesni langai, plius ir nuo apsvietimo lauke priklauso, buna be jokios pleveles, o veido praktiskai nesimato.

Duvis320 2009-01-14 13:32

nene cia tikrai netiesa nuo motoro nepriklauso, kiek tamsinti stiklai priklauso nuo pasirinktos komplektacijos: pagrindinis klausimas islieka tas pats kiek % tamsinti dvigubi stiklai

driuliauskas 2009-01-14 15:39

Citata:

Pradžioje rašė Duvis320 (Post 11587)
nene cia tikrai netiesa nuo motoro nepriklauso, kiek tamsinti stiklai priklauso nuo pasirinktos komplektacijos: pagrindinis klausimas islieka tas pats kiek % tamsinti dvigubi stiklai

yvairiai nuo 11% iki 30% jei jau daugiau tai sawininko pacio tonuoti papyldomai.

Duvis320 2009-01-15 07:17

o tai gal zinot kurie skaiciai ant lango nurodo kiek %tonuota???

lionka 2009-01-29 18:45

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 11439)
va viskas apie auto stiklus.
Priekinis automobilio stiklas gaminamas iš laminuoto stiklo. Nelaimingo įvykio metu jis nesudūžta į smulkius gabalėlius. Šių langų stiklai yra įvairiausių formų ir dydžių, pritaikomi kiekvienam automobiliui. Kiekviena transporto priemonė sukonstruota tik su jai vienai būdingais stiklo tipais. Vienos gali turėti tik 4 stiklų dalis, kitos – 12 ir daugiau. Gali būti tamsinti stiklai ir turintieji atspalvį, stiklai su antenomis, lietaus jutikliais, šildomieji.

Automobilių stiklų tipai yra du – laminuoti ir grūdinti. Grūdinti stiklai nuo smūgio subyra į šimtus smulkiausių gabalėlių, o laminuoti atsparūs sudužimui. Priekinis automobilio stiklas pagamintas iš laminuoto (trisluoksnio) stiklo, populiariai vadinamo „tripleksu“. „Tripleksas“ pagamintas iš 2 sluoksnių stiklo su tarp jų esančia plona vinilo plėvelė (PVB – polivinilo butrajalas). Šios 3 dalys yra sujungiamos esant aukštai temperatūrai ir slėgiui specialiame įrenginyje. Kai nedidelis akmenukas atsimuša į stiklą, dažniausiai įskyla tik išorinis „triplekso“ sluoksnis. Nedaug pažeistą stiklą galima suremontuoti.

Pažymėtina, kad PVB turi būti 0,76 mm storio – per nelaimingą atsitikimą išdužus stiklui kuo mažiau nukentėtų keleiviai. Visi dabar gaminami priekiniai stiklai turi šią specifikaciją, kad atitiktų tarptautinius transporto priemonių saugumo standartus, būtinus mašinų gamintojams. Toks stiklas suteikia net iki 60 proc. didesnį stogo ir statramsčių tvirtumą. Naujesniuose automobiliuose tai yra ir kaip atrama išsiskleidžiančioms oro pagalvėms. Jei susidūrimo ar virtimo metu priekinis stiklas iškrenta, važiuojančiųjų saugumui ir gyvybei iškyla pavojus, nes jie gali iškristi iš automobilio.


Subyra į dalelytes


Grūdintas stiklas yra tvirtas, atsparus dūžiams. Jis naudojamas visų transporto priemonių šoniniams ir galiniams stiklams. Stiklas grūdinamas – t. y. technologinio proceso metu įkaitinamas iki aukštos temperatūros, tada staigiai atvėsinamas. Taip apdorotas stiklas yra iki 10 kartų stipresnis nei tokio pat storio negrūdintas. Jis neskyla į aštrias šukes, o sutrupa į begalę mažyčių, kelių milimetrų dydžio gabaliukų, jie nėra tokie pavojingi vairuotojui ir keleiviams. Pagal europinius standartus 25 kvadratinių cm stiklo plote turi būti mažiausiai 40 ir daugiausia 400 sudaužyto stiklo gabalėlių. Jei bus mažiau nei 40, didelė tikimybė susižaloti ir susipjaustyti, o jei daugiau nei 400, nemaža tikimybė, kad stiklo dulkės gali patekti į kvėpavimo takus. Šie standartai pripažįstami visame pasaulyje.


Įtrūkimas – ne bėda


Jeigu įtrūko automobilio stiklas, tą vietą kuo skubiau užklijuokite lipnia juostele arba lipduku, kad nepatektų nešvarumų. Bet jei įtrūkimo vietą pastebėjote vėliau, nuvalykite nuo įtrūkusio stiklo vietos nešvarumus, tada užklijuokite lipduku arba lipnia juostele ir ilgai nelaukę važiuokite į automobilių dirbtuves, kad meistrai kuo skubiau sutvarkytų.

Laiku nesutaisytas įtrūkimas gali likti akivaizdžiai matomas arba išplisti. Jeigu stiklo pažeidimas yra mažesnio skersmens nei 2,5 cm, jį galima sutvarkyti. Nerekomenduojame taisyti išilginių įtrūkimų, nes mūsų klimato sąlygomis tai nėra patikima, tad dažniausiai tai – tik pinigų švaistymas. Net ir gana sėkmingai sutaisius išilginį įtrūkimą, jis vis tiek bus matomas žiūrint tam tikru kampu.

Beje, pažeistas stiklas praranda 90 proc. savo tvirtumo. Automobiliui judant, vibruojant jo kėbului ar staigiai keičiantis oro temperatūrai (šildymas iš salono žiemą ar saulės atokaita vasarą), stiklą veikia įvairūs veiksniai. Todėl net visai nedidelis stiklo pažeidimas gali išplisti neprognozuojama kryptimi ir pridaryti daugiau žalos. Įtrūkimo „užlopymo“ tikslas – sustabdyti pažeidimą, kad stiklas toliau neskiltų. Sutaisytas stiklas nebebus kaip naujas – įtrūkimas liks, tik mažiau pastebimas. Tai leidžia išsaugoti originalų stiklo įmontavimą.

Jei automobilio stiklas įmontuotas pagal visus kokybinius ir technologinius reikalavimus, jis yra konstrukcinė dalis, suteikianti papildomą ir būtiną tvirtumą kėbului, stogui, garantuojanti sandarumą. Tą ne visada pasiseka atkurti, ypač keičiant stiklą netinkamomis sąlygomis ar nesilaikant technologinių reikalavimų, trūkstant laiko, kai darbus atlieka neprofesionalai, nesinaudojama specialiais įrankiais ir pan.


Paplis laminuoti


Ekspertų teigimu, ateityje turėtų paplisti laminuoti šoniniai automobilių stiklai, nes svarbiausia – saugumas. Atlikti tyrimai parodė, kad per eismo įvykį iš mašinos visiškai arba iš dalies iškritę žmonės sužalojami labiau nei tie, kurie lieka viduje. Būtent laminuoti šoniniai automobilių stiklai, taip pat kaip ir priekiniai, sumažintų iškritimo riziką.

Šoniniai laminuoti automobilių stiklai sumažintų triukšmo patekimą, mašinoje būtų šilčiau. Be to, tai puiki apsauga nuo vagių, nes laminuotas stiklas, palyginti su grūdintu, įsilaužimo laiką pailgina net iki dešimties kartų.

w140 galinis irgi tripleksas !

driuliauskas 2009-01-29 19:07

snd domejausi tais galiniais mb triplex stiklai. jau po truputely lenkai pradeda gaminti grudintus stiklus. seniau nebebudavo. tarkim buvo c124 galinis stiklas tik originalas naujas ir jis kainuoja apie1300 litu tai dabar lenkai paleido falsyfkes paprasti grudinti stiklai:ne: jis c124 tekainuoja 700:blush:

driuliauskas 2009-01-29 19:10

Citata:

Pradžioje rašė Duvis320 (Post 11866)
o tai gal zinot kurie skaiciai ant lango nurodo kiek %tonuota???

seip tai kodo nezinau. bet zinau kad pagal vin koda parodo ar tonuoti ar ne:blush:

lionka 2009-01-29 20:43

siaip sakyt kad w140 yra tamsinti stiklai nera gerai kadangi jie netamsinti . stiklo spalva i melsvuma pas mb o kadangi ju yra 2 igauna stipresni tona . bet kaip ir sake kolegos jis gali skirtis tamsyn ar sviesyn .neperseniausia kazkokie chuliganai sudauze maniskiam w140 galini stikla ir tik lauko o vidus liko sveikas .masinos visi langai buwo tamsinti plevele turejau isnaujo tamsint galini. stikla dejo evelke ne lenku o koks priklauso bet jis buwo sviesesnis. p.s. kas zadat klijuot visa masina zinokit kad ir tarp amerekansku pleveliu yra skirtingu kainu nepirkit pigiu mano w140 tik plevele kainavo 450lt bet jos efektas super kiek vazineju niekad nestabde pareigunai nors sonai 50% praleidzia sviesos o galinis stiklas 20% nakti jos kaip nera bet veido nesimato ja garaziukai neprekiauja del kainos net kauno evelkas neturejo . zodziu skupas moka 2 kart.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 16:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.