w203 pliusai/minusai
Labavakara forumieciai, situacija tokia tevai nori pirkti w203 jiems nelabai ko galiu ir patarti nes apie sita mersa nelabai ka ir zn , pats vairuoju w202, Noreciau nuomoniu SAVININKU isgirsti apie sita masina t. y. koki varikli rinktis su kompresoriu ar ne , automatas ar mechanke, avantgarde ar elegance, seip kokie minusai kokie pliusai, Internete radau daug neigiamos informacijos kad daug problemu su elektronika , ir silpna galine pakaba. Pakartuosiu kad pats mb vairuoju tai pasiuliau ir tevams, bet vat ko toliau to susidaro nuomone kad w203 ne toks jau ir geras mersas ar as klystu ? :) Visgi masina turi tarnauti zmogui o ne tu jai , Dekui uz atsakymas
P.S. Prasau nerasykit tie kurie nesusidure su sita masina |
būčiau parašęs, bet kai paskaičiau P.S. - neberašysiu, nes aš tik esu keletą remontavęs tokių pakabų, o pats tokios mašinos neturiu - reiškia neturiu teisės rašyt
|
Vadinasi ne taip mane supratai , nesusidure ta prasme kad nieko nezino apie sita modeli , tik skaites internete ar seip girdejes is draugu, tai kad tavo nuomone man butu idomu suzinoti
|
kasdien čiupinėju įvairius mašinų modelius ir kur žmonės giria ir kur peikia. Tačiau vienareikšmiškai galiu pasakyti kad nėra blogų mašinų ir nepatvarių pakabų. Konstruktoriai ne miltų fabrikuose kuria mašinas.
Išvardinsiu kelis pagrindinius dalykus, dėl ko žmonės peikia mašinas: 1. Nusiperka užmuštą mašiną ir nenori to pripažint 2. Eksploatuoja mašiną ne tokiomis važiavimo sąlygomis ir ne taip kaip buvo numatytas važinėti tam tikras modelis, nes automobiliai (praktiškai visi) turi kelias pakabos minkštumo ir stiprumo klases (pakabos elementai, spyruoklės, amortizatoriai) Niekada nelaikys ilgai jokia asfaltinė pakaba važinėjant žvyrkeliais, miškais ir dar vežiojant bulvių ar cemento maišus. 3. Pagal numatomą važinėjimo režimą, kelių būklę ir kitką yra pasirenkamas sau tinkamas automobilis, o ne taip kad būt šustresnis modelis negu kaimyno. 4. Toliau viskas priklausys nuo detalių, kuriomis remontuosime pakabą kokybės. Blogais automobiliais galima vadinti tuos, kurie masiškai neatlaiko gamintojo garantinio laikotarpio. O jei automobilis sugebėjo atvažinėt 10 metų ir dar važiuoja, tai argi mes galime tokį vadinti kur kelia problemas? Problema daugeliu atvejų yra tarpinėje tarp vairo ir sėdynės. Realiai pas mus vežami tik užmušti automobiliai, nes kiekvieno prekeivio tikslas yra uždirbti pinigų iš perpardavimo, o geri automobiliai kainuoja tiek, kad nei vienas prekeivis tokių neveža, nes priešingu atveju bankrotas. Perkami tik su defektais ir kuo pigesni automobiliai, o mes tokius nupirkę tikimęs stebuklo, kad pavyko rast gerą auto su maža rida ir idealios būklės. O kas dėl elektros bėdų tai man parodykite bent vieną modelį aplamai nuo 2005 metų su puse limono rida kur neturi pastovių bėdų su elektra ypač jei buvo gavęs žiemos druskos Šiek tiek nukrypau - 203 kebulo pakaba nėra bloga, o savo specifinių kabliukų turi absoliučiai visi modeliai |
Dekui uz toki gera straipsni, nepatingejai tiek parasyti :) dar laukiu atskymu, kur jus savininkai w203 ? Pridursiu kad biudzetas 20-22k , variklis benzinas , mat tevas nemegsta dyzeliu :)
|
dar vienas pastebėjimas dėl praktiškai visų internetinių forumų - tegul neužpyksta už tiesą tie, kas sėdi forumuose
Visų forumų nariai daugiausia 18-30 metų amžiaus žmonės, kurie perka pagal savo dažnai ribotą finansinį biudžetą mašinas, kurias pasiturintys europiečiai jau galima sakyt nurašė kaip nebetinkamus eksploatacijai. Kas turi tikrai geras mašinas su kuriomis bėdų nėra tai forumuose ir nesilanko. Nori rimto ir išsamaus konkretaus modelio minusų apibūdinimo - nepatingėt pavažinėti konsultacijai per servisų meistrus tik ne per tuos kur moka tik plaktuku varžus kalti ir sakyti, kad viską moka ir viską žino. Man nėra blogų pakabų - tik skiriasi uždarbis iš remonto įkainių |
Citata:
|
Citata:
|
O iki facelift rudija labai :) ? Ir seip pvz ka geriau rinktis su kompresoriu ar be ? Detaliu kainuos tikriausiai labai skiriasi nuo w202 ?
|
Pries kelis metus turejau C320 Avantgarde 2002m. Pirkau su pavargusia priekine vaziuokle, tai teko ja remontuoti. Kiek tiksliai kainavo, nepamenu, bet tikrai ne tukstancius. Bijau pameluoti, bet kazkas apie 800lt. Viska pirkau nauja is Eolto su nuolaidomis, bet praejus keliems metams, manau, dabar kainuos tiek be nuolaidu. Uz zvakes mokejau po 80lt is Silberio. Tvarkiau alsuokli Silberyje, 30lt kainavo. MB buvo is Vokietijos, 118k vaziaves, tai jokiu rudziu ar dazu pakelimu niekur nebuvo. Pravaziavau su juo kazkur apie 2000km ir pardaviau. Kazkaip jis man nelipo, kazkoks moteriskas auto. Nepirkciau daugiau W203, nebent AMG modelis butu :)
|
O kaip su elektra viskas okey buvo, nes teko girdeti kad jie daug ligu turi, ypac elektronikos srityje :) Man tai patrauklus w203 kazkas yra panasaus kai w220 :) ta prasme isore, tik mazesnes ir kuklesnis
|
Citata:
Pas mane W203 CDI faceliftinis variantas. Nuvažiavau beveik 40k km. C klasė skirta ramiam, komfortiškam važinėjimui mieste, vienam arba dviese. Šeimai ji truputį per maža. Tai negalioja AMG modeliams. Salonas patogiai išplanuotas, prie vairo irgi galima įsitaisyti neblogai, bet apkūnesniam arba didesnio ūgio žmogui gale gana ankštas (esu 186 cm). Dyzelinio (CDI) automatinė pavarų dėžė dirba tingiai, bet tiksliai. Sąnaudos mieste niekada neperlipa 10l, trasoje 5-6l. Kaip automatas dirba su benzininiu varikliu negaliu pasakyti, bet vienareikšmiškai, net ir C klasė geriau su automatu, nei su mechanine. Eksploatacija kaip ir kitų, panašios klasės modelių - dėsi pigiausias detales, atitinkamai ir važiuosi. Neseniai parduotuvėje pirkau ne pačias pigiausias žvakes, priekinius diskus ir kaladėles - sumokėjau 500 Lt. Jei kažkas domina konkrečiau dėl eksplotacijos - klausk. |
Prašau pagalbos.
Taigi, apsistojau ties Mercedes- Benz W210 , tik neapsisprendžiu dėl variklio darbinio tūrio ( 2900cm³ - 3000cm³ ) :vairuot:
|
Citata:
|
Dekui muchio kad pasidalinai patirtim :) o avantgarde daug skiriasi nuo elegance ? elegance tikriausiai dar minkstesnis
|
Citata:
|
koks bebūtų C klasės modelis, visvien niekada minkštumu neprilygs E klasei
|
Nepykit savininkai w210 , jei rinktis tarp w210 ar w203, as tik uz w203, kaimynas kuris man pardave w202 93 metu nusipriko sau facelifta w210 2001 metu, pravazinejo 3 menesius jau parudyjo sparnai bagazine , pazystamas irgi turejo sake rudyja jie labai , bet ir as padoriu mazai mates, nu cia kalba eina ne apie ka rintkis c ar e klase w210 ar w203 :)
|
Jeigu parudijo po 3 menesiu, tai ka ta masina dare 10 metu? lauke pirkejo kuriam butu galima prikiaulinti ir surudyti visai per 3 menesius?
Maziau jus bukit mazi vaikai, viskas aisku kad buvo atvaryta is kokios svedijos, uzspakliuota ant rudziu kalno ir nudazyta, todel po 3 menesiu ir islindo visas geris w210 face lift ir w203 rudyja taip pat |
Citata:
All steel panels were galvanised from Quarter 2 2003 production onwards. During the previous six months (Q4 2002 + Q1 2003) the process was gradually introduced on the production line and therefore some vehicles were galvanised during this lead-up period, but not all. Istrauka is UK MB forumo, teigianti kad paskutiniai pries faceliftiniai + visi faceliftiniai buvo galvanizuoti ir atsparesni rudims. |
Man isvis seniausi mersai daugiau patinka uz naujos , pvz w124 w140 w126, maziau lygu, pinigu daug nepraso remontams, gal todel kad as ubagas :D o rimtai anksciau masinas dare kad jie tarnautu metu 20 o db kad uz 5 metu nauja modeli pirkti, uzdaras ratas , tas pats su tehnika ir t.t.
|
Citata:
O del to kad patinka senos nieko keisto, po 10-15 metu bus legendiniai mersai w211, w221 ir w204, galesi sakyt: "va tada tai masinas dare geras, dabar mersas nieko gero negamina" - cia uzburtas ratas. Visi mersai geri patampa kai jiems stukteli 20 metuku, nes tada kazkaip sunku su kazkuo buna palyginti |
Citata:
Dar kaip šiandien atmenu, kaip prieš n metų juokdavausi iš tų, kurie lansbergius pirkdavo ir jais išdidžiai važinėjo. Dabar kiekvieną tokį meiliai akimis nulydžiu, nes puikiai suprantu, kad tai vertybė ant ratų. |
W203
Citata:
P.S. Bagazine galetu but didesne....:fire: |
Ka ten pili kad po 70k km purkstukai isejo saibom ir siurblys?
Beje, "pribumbasai" yra ne tam kad butu daugiau problemu, juk tuomet pliki clasic kainuotu daugiau nei pilni avangarde Sanaudas gali paziureti www.autorevolution.com ar pan |
Citata:
Dėl bagažinės dydžio, tai tikrai geras pastebėjimas - net universalui bagažinė kiek mažoka. |
2 metus eksplotavau C270 CDI automata. Automobilis tikrai geras ir patogus. Pirkau su problematiška priekine važiuokle. Su savo durna galva tvarkiau kuo pigiau, tai ir laikė tik pusmetį. Tai per 2 metus tvarkiau priekinę važiuoklę 3 kartusir po to pardaviau. Bet jei sutvarkyti normaliom, kokybiškom detalėm - laiko tikrai gerai. Jokių ligų ar papildomų problemų iš oro neturėjau.
|
Citata:
|
Daugiau privalumų tai nelygu daugiau problemų :) tiesiog, kuo daugiau taip vadinamų "navarotų" tuo didesnė tikimybė, kad kažkas gali sugesti, bet tai yra tik tikimybė ir tai dar nereiškia kad suges :) viskas priklauso nuo buvusio automobilio sąvininko. Kiek turėjau automobilių, nei viename dar nebuvo sugedę "navarotai". Čia Lietuovje sklando kažkoks tai mitas: Navarotai = Problemos....
|
Citata:
Dėl bagažinės dydžio gal pakalbėkim skaičiais ir palyginkim su kitų markių tos pačios klasės modeliais ;) Nori dideles bagažinės imi E klasę |
gal atsilieptu w203, w209, w211 2.2-2.7 savininkai ir pasakytu kokios variklio apsukos vaziuojant 120km/h 140km/h, 160km/h su automatu ir su mechanika (sesiu begiu). tiksliau tai domina ar mechanikos apsukos zemesnes nei automato prie kokiu 140km/h
|
2.7 mechanika 120 ~2100, 140 ~2600, 160 ~3000 w209
|
Citata:
|
2,2 automatas, 2000rpm-apie 100km/h. Mechanikos 6 begiu trasoje apsukos mazesnes negu automato, bent jau 2.2 varikliuose.
|
http://auto.plius.lt/skelbimai/merce...s-2715483.html
Kokia būtu nuomonė ? Bandysiu nulėkt pažiūrėt į šitą daiktą iš arčiau. |
Na prasoma kaina leidzia tiketis tvarkingo varianto, aisku dauguma sakys jau iseina W211 uz tiek :)
Silpnu vietu kazkokiu labai nera, ziuret ar npradejus formuotis korozija, elektra tikrint kiek imanoma, o toliau kaip ir visiems |
Citata:
|
Logiska, be to masinos amzius nedidelis.
Bet zinai, sako buna ir cigonas apsivagia, o kadangi cia MB as visvien atkreipciau demesi. |
Citata:
Ziurek rudis, nesvarbu is kur auto yra. Apeik visas duru gumas, atversk paziurek, ypac duru apacias. Sparnus, tiek priekinius, tiek galinius. Kapota, stoga nuo akmenuku duobutese ar nera rudziu zidiniu. Tarpus kebulo apziurek, ar vienodi ar dureles lengvai uzsidaro, bagazines trankyt nereik. Dazna beda w203 modelyje, tai uzkurus auto ikyrus taksejimas paneleje puse minutes. Remontas ~300lt, arba pripratimo reikalas. Visa elektronika pereik, nuo langu/stoglangio, iki veidrodeliu. El. sedyniu reguliavima patikrink, daznai vairuotojo sedyne nesireguliuoja (laidas pradiles buna viduje, reikia izoliuoti is naujo ir pakeisti saugikli). Lempas pakilnok, pamegink galiniu sedyniu atlosus pareguliuot (patikrinsi ar vakuumas kazkur nepabega). Variklio skyrius. Kaip ir visose pasivazinek, paziurek ar graziai begejasi, neatsiremia apsukos ties 3000. Dumingumas. Ar nepulsuoja apsukos ant laisvu. Greiciu deze pramaigyk, S ir W abiem rezimais, -/+ steptronika pamegink pajunginet, kickdown. Patikrinti ar normaliai greitejant tarp 1200 - 2500 aspuku nejauciama vibracija (kaip paletejimo tarkos ant kelio). Variklio tepalo lygi gali pasitikrinti per skydeli. Ikisk rakteli, nutatyk i 1 padeti, tada 3 kart greit paspausk vieinteli esanti mygtuka spidometro sone ir ismes meniu. Tada su vairo mygtukais gali pereit. Matysi akumo itampa, kitur ismes ir tepalo lygi. Kad pamatytum reikes pasukti rakteli i 2 padeti. Tepalo i varikli pilasi 6,5l. Tai tiek kolkas, cia surasiau ka pats ziurejau ir ka paskui radau pirkes savo w203. |
Pasiziuret kas be ko reik, as neteigiu to kategoriskai. Bet kiek teko susidurt, tai italai buna labai gero stovio.
Del korozijos cia aisku. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.