![]() |
Mercedes c124 w124 spyruokliu nuemimas
|
as isimu prieki su mantiruote, gala su dviem 19 raktais :xx:
|
Citata:
|
su donkratu ir dviem 19 raktais. bet kai nupjauni kelias vijas nereik nei donkratu
|
Tik tenka siek tiek pazaisti kol su donkratu pataikai i skyle varzta, o jeigu koks universalas su pastiprintom spyruoklem, tai ir pora saligatvio borteliu tenka pasikraut i bagazine
|
nieko ten nereik. as net ratu nenuimineju, masinos nepakeliu, is duobes viska padarau
|
papasakok Dievs2 smulkiau kaip tu isimi tiek prieki tiek gala, nelabai ikertu.
|
aš 201,202,124 mersams spyruokles išiminėju be jokių suspaudėjų.
Galas: atsuku apatinius amortikų varžtus, atsuku apatines šakes nuo balkio ir spyruoklės tavo. Jei tarkim šakių varžtai užpuvę - atsuku visą balkį (4 varžtai) ir sukeliu mašiną kiek leidžia stabdžių šlangutės - spyruoklės tavo. Priekis: atleidžiu apatinių šakių varžtus (jei varžtai su ekscentrikais užsižymiu kaip stovėjo) atsegu apatinį šarnyrą (202 dar reikia atsukt amortiką apačioj) nusuku stabilizatorių ir su mažu hidrauliniu domkratu nuleidžiu šakę žemyn, o jei reikia dar sukeliu mašiną, Spyruoklė tavo. Atgal idėjus spyruoklę su domkratu vėl sukeliu šakę ir viską surenku atgal. paprasta ir nereik jokių suspaudėjų |
nu tavo variantas galima sakyt zinomas, dievs2 sake priekines tik su lomu isima, tas man idomiausia :)
|
Citata:
|
as jau vien kai be suspaudejo kazka darau, akyse regiu protezuotoja :) nepasitikiu visokiais lomais ir pan :D
|
Citata:
|
Citata:
|
vazioji su nuotrauka pas tekintoja ir turi papigiai toky sutraukeja.
|
[QUOTE=MBLORINSER;224204]vazioji su nuotrauka pas tekintoja ir turi papigiai toky sutraukeja.[/QUO
nu gal ir iseitu kazkas panasaus padaryt is tikru |
arba paimi ir issinuomoji ta suspaudeja. vilniui 50lt parai
|
nu tai uz 100 lt gal pasidarai turint metalo ir stakles dar pigiau ir tada nuomoji manau dar geresnis varijantas....
|
tai kodel nepasidaro kiekvienas servisas, o perka belenkokiom kainom?
|
ne visi vienodai masto. kam moket daugiau jei gali issisukt pigiau? gal jiem reik del PVM kaska nupirkt parasciausiai.
|
Citata:
|
nieko cia baisaus nera, o padaryt toky isvis nesudetinga, paprasti suspaudejai dazniau sauna kai praslysta gaves esu per nyksty aj aj aj skaudejo:)
|
niekaip negali saut net paprastas suspaudejas kuri sukti reikia su raktu, kur skirti isiminet vw spyruokles
|
buna pasitaiko kisa nepataiko....:)
|
Citata:
|
pagalvojau, kad ten padaryt nera paprasta ir isvis ar imanoma, jeigu per virsutine lekstute prasriegiuosi sriegi o per lekstuciu viduri isuksi ilgasriegi, tai jau verziant reiks laikyt virsuj kad ilgasriegis neprasisukinetu, o to neiseis nes lekste turi but paciam virsuj kitaip nesutemps spyruokliu iki galo. Ir be to su kuo ta ilgasriegi islaikyt. Zodziu manau, kad tada reikia butinai to teleskopo su guoliais. Na cia mano tokie pamastymai.
bet kadangi megstu remontuot masina savo pats, tai kazka reiks galvot del tu sutempeju, kad patogiai pasikeist ka reikia ir tt. yra minciu gal pas jus kokiu gudresniu? |
nu tai zmones sugeba ir su paprastais suspaudejais uz 35lt isimti, suspaudi kiek eina, paskui jau su lomu kankiniesi, arba tiesiog pakaba ardai ir imi. bet tai velgi ziadimas, kai turi tinkamus suspaudejus jokios pakabos liesti nereikia, net ratu nuiminet nereikia, o jei dar turi hidraulini suspaudeja ir oro kompresoriu, tai visas keturias spyruokles isimsi per dvi minutes
|
Nieko ten sudetingo tie suspaudejai, tik del 2 spyruokliu tikrai nesidaryciau. Jeigu uzsiimciau MB remontu tai jau tureciau pasidares uz 100lt arba nusipirkes uz 500 ir per ta laika kol buciau dares, tai uz remonta gauciau tuos 500lt ir tureciau rimtos firmos suspaudejus, o ne samadielka
|
Oho kiek čia užkietėjusių tekintojų ir inžinierių:) Nevarkit su gamyba, išmesit pingus ir tiek. Suspaudėjai MB spyruoklėms brangūs dėl Novos paminėtos priežasties - teleskopo. Darė vienas forumietis pas gerą tekintoją suspaudėją, vistiek neatlaikė. Gal kada apsilankys ponas Acts ir pats papasakos kaip ir kas ten vyko.
|
suspaudejas
Nusipirkau ir tiek pinigu gaila bet ir aparata turet smagu kaip linkes prie texnikos. vaziuoji i servisa po koki 50 litu sumokesi uz spiruokles pakeitima ir tiek ir rami galva
|
Klausimas ne apie spyruoklių keitimą, bet apie atraminių gumų. Tai va pasikeičiau spyruokles, nes senosios buvo nutrūkusios po vieną viją prie atraminės gumos. Viską surinkus atgal galas dabar aukštai stovi, guma yra su trim taškiukais. Kiek žiūrėjau tarp gumos su vienu taškiuku ir trim skirtumas yra 10mm, pakeitus gumą iš trijų taškiukų į vieno galas turėtų pažemėti 10mm, bet ar toks pažemėjimas labai pagelbėtų šioje situacijoje?
|
vienąsyk teko kelt merso galą, tai kažkur guma 1cm kėlė galą apie 3 cm
|
Citata:
|
man taškeliai iki lempučių - mąstyk realiai jei šiek tiek moki geometriją:
koks petys yra spyruoklės vietoje ir už 30 cm ties ratu ? Buvau pradžioj sudėjęs gumas 3 cm, tai mašiną kai nuleidau taip ir liko stovėt kaip pakelta ant domkrato, paskui idėjau 1 cm tai liko pakilus apie 3cm nuo senos padėties padėties |
Citata:
|
Kai masinas nuleidziat reiketu pravaziuoti kad spyruokles susistovetu.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Sveiki, kad nekurt naujos temos, paklausiu čia. Ar tinka W124 modeliui W210 galinės spiruoklės? ar jos skiriasi kažkuo?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.