![]() |
MB W220 S500 vibracija vaziuojant magistraliniai keliais
Sveiki visi,
situacija tokia, isvaziavus is miesto, tarkim i 9-to forto Kauno aplinkeli, vaziuojant 80 kms/h ir poto po truputi greitejant atsiranda vibracija, kuri greiciui didejant vis astreja, tai yra prie kokiu 120 kms/h atrodo kad priekine panele issoks. Sustoji, isjungi motora, uzsivedi, vaziuoji is naujo, tik pasiekus 80 kms/h spaudi "shauksta" iki dugno, kad prasokti ta intervala 80 kms/h - 110 kms/h ir vibracijos nera. gal kas susiduret praeityje su panasiom problemom? |
Citata:
|
Citata:
|
pamegink nufilmuoti, su patenkinamu mikrofonu irasyti garsa, susiaurinti gedimu paieska padetu jeigu zinotum kelintu begiu viskas vyksta, ar kardano kryzmes sveikos
|
Citata:
Is savo praktikos del vibracijos : patikrinau balansavima kitame servise visi 4 ratai atbalansuoti vienodai, bet neteisingai . Baigesi visos ligos. |
gali buti balansavimas, ratlankiai, sugadintos padangos (guzuotos, kiausinio formos ir pan.), kardanas gali but, dezej guolis gali uzt, reduktorius gali uzt, arba asfalto danga prie 9 forto bloga , pabandyk kitais keliais pasivazinet :)
|
99.9% diskai sudas. Man su ex e65 buvo kai buvau nusipirkes made in china diskus. Kazkur nuo 130km/h prasidedavo vibracija bet perzengus 150km/h dingdavo.
|
Bet kai diskai kreivi, tai stabdant turi būti mušimas per pedala ir per vaira praktiškai prie bet kokio greičio. Bent kiek aš turėjau bėdu su diskais visada taip būdavo.
|
dar centrine skyle turi tip top atitikti gamintojo reikalavimus. del centracimo ziedus reikia. nes po stabdimo diskas susicentruoja ir kuri laika musimo nera, paskui po keliu posukiu diskas pasikreipia nors ir mikronu ir vel vibracija. sakau is patirties, nors po 0 isbalansuoti gali, bet jei centrine skyle disko didesne uz stebules diametra tada atsiranda minetos bedos. sakau is patirties, jau diskus pasikeisti as megejas :)
|
Citata:
pries tai buves savininkas viska tvarke tik silberi. pastarieji irgi tos vibracijos nerado, ratus balansavo N kartu, vazinejosi magistrale klause sprendi kas kur ir kaip, bet nieko. kalbejau su meistru is autokurto, paminejus ta problema, zmogus pasake - greicius dezes pagalve, arba motoro pagalve. gali but? |
Citata:
Citata:
jis cia speju apie ratlankius (diskus) kalba, o ne apie stabdziu diskus :) |
Citata:
|
Citata:
Dabar mersas pas mane turi tą pačią bėdą. Apie 80-90 yra vibracija. Dabar klausimas - muša per vairą ar per kėbulą? Jei per vairą bėdos ieškai priekiniuose ratuose ir padangose, jei vibruoja ne vairas o kėbulas kratosi kad viskas viduj šokinėja, tada bėda turėtų būti gale. Gali būti ir diskas kreivas, bet gali būti ir taip kad važinėta su kreivu arba išsibalansavusiu disku, tas sugadino padangą, tau diską subalansavo o padanga liko su guzais. Patikrink ne tik diskų balansą ir tiesumą bet ir padangas... O lengviausia patikrinti užmetus žieminius ratus ir pravažiavus ten pat. Jei skiriasi tai logiška, bėda ratlankiuose arba padangose, jei ne - tada jau reik kitur ieškot sliekų. |
man labai panasiai buvo, tai kardano pakabinamas guolis buvo issibalansaves
|
Citata:
nepaminejau dar vieno, vibracija dazniausiai buna kada dezes padet yra ant S rezimo, ant W praktiskai nebuna. beje - MB myletojai/turetojai. jei isties problema bus viename is siu 3ju variantu - kokios kainos pagalviu ir kardano guolio? nes Silberio kai pasiklausiu - kaina zinau kad bus kosmosas :xx: |
Tai nuo silberio kainos puse arba 2.5 karto numesk ir bus kitu parduotuviu kaina, bet aisku nevisada
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
kaip daugelis zinom c klases mb w202 turi beda su priekiniais stakanais jie nupuva isluzta ir issoka spiruokles, srotai ispajutus stakanus parduoda po 40-80lt silberi naujas 49lt prie mano akiu senolis nupirko ir nusinese w124 stakanas 350lt sakau juk jie identiski pardavejas paziurejo brezinius sako nu jo bet pagal detaliu kodus kainos tokios.
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.