![]() |
Jusu nuomone apie xc90
Taigi mano agurkas iskelevo i maskva reikia ieskot kitos geldos, nenoriu jau 2 duru noriu "plentinio" dzipo ml'o naujasnio neiperku senasis tai nepatinka :) tai linkstu prie volvo xc90 arba x5, bet apie x5 tai du pazystu zmones kurie turi tai sake antra kart x nepirktu, o volvo tipo is kalbi nieko variantas ;) gal kas ka gero blogo gali pasakyti. Aciu
|
vazinejau su 3.2 benzinas APD. iki to kol pavazinejau su ja tai labai norejau tokios masinos, veliau nuomone pasikeite, nors gerbiu Volvo. nepatiko tai kad jeigu nera laiptuko prie duru ilipti i masina neissitepus kelniu neimanoma. nepatogus isedimas. reikia atidaryti durys, uzlipti ant laiptuko ir tik tada laikytis uz rankenos prie priekinio stiklo ilipti i vidu. sudetingas algoritmas3.2 benzas ir automatas... na ispudis kad jie skirtinguose laiko juostose gyvena, zodziu nei traukos nei perjungimo aiskaus nei ekonomijos, zodziu nieko. plasmasiu medziagos kokybes salone kaip ir visu volvo labai savotiska ir lengvai braizosi. ir suskilineja priekiniu lempu stiklas mikroitrukimais, net oficialus atstovas nieko nesake ir kol garantine buvo 2 kart pakeite. tas XC buvo skirtas ilgom kelionem plentais, tai kas liecia patogumo ir malonumo vaziuojant tai viskas labai teigiamai. salone tyla ir komfortas.
P.S.apie x(E53) irgi teigiamu atsiliepimu nepalikciau.. |
Na visos masinos turi savu minusu,bet apie XC90 esu girdejes tik geru atsiliepimu(pazystamas turejo dyzelini apie 3.5 metu)
Siaip as savo parka dabar irgi retinu,nes siuo metu sesios transporto priemones manyciau tikrai per daug,o kai tai pavyks sutvarkyti iki dvieju,tai su motera jau nusprendem,kad ciupsim ir mes XC90:) |
Citata:
|
Citata:
pas mus 4ios, o ryt dar vienos vaziuosiu ziuret :D |
http://www.autovikingai.lt/forumas/t...i-minusai/8978 paskaityk cia :wave:
as trumpai galeciau pasakyt geriau imt nuo 06m,tada ejo liktai su 6 pavaru automatu kuris yra geresnis,kiek as perskaites esu kad volvo turejo problemu su automatais 02 04m o iki 2000m jie buvo geri tai vat xc 90 geriau imt jau min 2005, tai pat susidariau nuomone kad volvo negarseja lb jau patikima AWD sistema ,na o toliau kas ten,aisku explotacija bus brangesne nei tavo agurko,i varikli tepalai eina tik 0w30 arba 0w40 kitu nepataria pilt,pats tokius supyliau 350lt http://www.autoasas.lt/lengvieji-aut...-dabar-id-752/ cia dar paskaityk,gal rasi kanors naudingo :) o dyzelio ieskai ar benzo ? |
Volvo XC nesenai turejo mano draugas, 2.5dieselis automatas. Jis ja jau pardave gal koki puse metu pavazinejes. Tokia vangi, nuobodi, tas dizelinis varikliukas toks silpnas pasirode (gal del to, kad 4x4?), vidui karke daugiau negu noretusi, plastmases vietose girgzdedavo. Nors su eksplotacija jokiu bedu neturejo(vis del to vazinejo tik puse metu), bet antra kart tokios nepirktu, nepirkciau ir as.
ko pasekoje pas mus 2002m. X5 jau vaziuoja berods 5metus (kuris man ir nelabai patinka), palyginus nedaug galingesnis motoras 3.0D, vaziuoja daug gyviau, agresyviau, variklio salone beveik nesigirdi, greitai dirba deze ir t.t + nesuka pastoviai visu keturiu ratu, kuriu mieste ir nereikia. Buvom ir mishko takiukais mazai vazinetais po lietaus ( aisku su gerom zieminem padangom ne tai R19 volais), tai tikejaus blogesnio pasirodymo, buvo vietu, kad atrode jau nebeisvaziuosim, bet vistiek iskabino, kazin ar antra kart gyvenime teks po tokias vietas vazinet, tai kaip visuregiui "tipo" pravazumo uztenka kasdieniniams poreikiams ir ziema ) Kas liecia eksplotacija, per 5m turejo sugest ir sugedo, didziausia buvo - variklio skyvas parejes apie 1000lt, pora purkstuku (tie ir nepigus, bet nepamenu kiek), Visai neseniai buvo greiciu deze uzlinkus, perrinkimas kainavo 2300lt (mano kaimynui su X5 greiciu deze buvo 2kart isejus per menesi, matyt nesiseke su devetom), ir aisku karts nuo karto pasitaikantis pakabos barskejimas savo pasieme. neskaitant to, kad su ja nuvaziuota apie 200k km kai parvaziavo pas mus, tai skaitau, kad jis atlaike gana nebloga kruvi su pakankamais nedideliais gedimais, plius su juo vaziuoti uzmiesti vien malonumas, net nepasakyum, kad su "dzipu" vaziuoji, nesvyra posukiuose,manevringas, bet tolimos keliones gale sedint vargina, jau kur kur bet gale sedynes ant X5 jauciu baisiausios, panasiai kaip suoliukas ). nzn cia greit viska supyliau,praleidau gal daug dalyku, nesidelioja mintys is ryto, jei kas domina klausk tiksliau :) |
o kaip vw touareg?
|
2,5 tokiu nebuvo pas volvo isskyrus senaji 103kw,aisku toks nejo i x90,ejo 120kw ir 136kw D5 ,aisku geriau zeciau 136kw visgi tie papildomi kw nepamaisytu bet 136kw turi DPF ir gazo sklende kas patikimumo neprideda,nzn kada uzsikis,gazo sklende reik valyt kas 30k,to nepadarius sugadinsi ja,naujos kaina sostenoj 2000lt
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Volvo CX90 Pliusai: naujoviskas dizainas, minksa pakaba, neblogas kainos - kokybės santykis
Minusai: silpni triuksmingi 5 cilindru varikliai, neispudinga izoliaciaja ir vidaus apdailos, silpnos ir tingios pavaru dezes ir toks daugiau konfortiskom uzmiescio išvykom pritaikytas o ne "sportavimui mieste" BMW X5 viskas aukštyn kojom: Pliusai: Stiprus ir ekonomiskas variklis, gera izoliacija, stipresne deze (dirbanti smagiau), interjeras kokybiskas, toks lengviau valdomas mieste Minusai: Kietas, pasenusi išvaizda, sedynes gale kietos, šiek tek pervertinta kaina Seip as siulyciau pasidairyti į X5 po 2004 (facelift) atnaujinta isvaizda, 160kw, naujoviska deze, ekonomiskas, neblogai atrodantis ir smagus daiktas :) |
x5 gaidys vien del to kad siubuoja kaip paprastas busas tarkim sprinteris pakrautas trim tonom kroviniu. per visokius nelygumus, posukius ir pan, visas laksto per kelia, gal ir geras jo sukibimas su keliu, bet vaziuojant atrodo kad nuleks nuo kelio i bet kuri posuki, o salone isvis kaip trecioj klasej, tik kad aukstai sedi, kaina ryskiai pervertinta. aisku pries mergas pasipuikuot pats tas modelis
|
Citata:
|
o daugiausia tokiu ir yra, netgi galeciau visos i tai atkreipia demesi, su kokia masina vazineji
|
Citata:
|
Citata:
|
as ir nesmerkiu, as konstatuoju fakta :)
|
Tiesa, kad panom imponuoja mašina/butas/gitaros/dar kažkas ir dar kažkas. Bet kai pana skiria ir vertina pagal tai, ar pas tave 1,6 65kw SOCH ar 3,0 DOCH 24v195kw - tada jau nenormalu. Normalios (pagal mano kriterijus) nekreipia dėmesio į variklius ar komplektacijas ir beveik nieko nesupranta apie tai, geriausiu atveju daugiau imponuoja kabrikas, mažiau - universalas, ir svarbiausia - spalva :)
|
Citata:
Tik beda tame, kad labai daznu atveju, butent uz x5 vairo ir sedes ubagelis, uz paskutines saibas nusipirkes ta x5, turintis kruva problemu ir pats proteliu neitin pasizymintis. Aisku, ne visada. Sutikit, kiek kitoks kontingentas vazineja su bmw nei tarkime Honda. Ir mercedes kitoks kontingentas nei bmw, kalbant statistiskai. |
n.s. - taip, statistiškai taip. Tik šiais laikais tas patelės/patino rolių santykis labai išsikreipęs, ir praktiškai kaip ir pats minėjai, likęs tik pasamonėj. Nes nei nuo vilkų lakstyt reikia, nei mamutą medžiot, nei urvą kast.
|
Citata:
|
Citata:
|
ir bent 50procentu tuos BMW vairuoja moterys,taip kad komentaras šiaip sau....
|
Citata:
P.S. aš nei kūdas labai, nei su golfu :) |
Citata:
|
pasiskaičiuok kita karta kai išvažiuosi iš kiemo:xx:,sportinio tipo auto ir SUV -us dažniausiai vairuoja moterys,gal del to kad jaučiasi saugesnes:xx:
|
Citata:
|
biski nukrypot sakyciau :xx:
|
Citata:
|
tai jums abiems patinka neurochirurgai? :D
|
Citata:
|
Citata:
|
|
Citata:
|
Čia galiu pavaryt iš genetikos/antropologijos (mokslas apie žmogaus raidą) Tai remiantis tyrimais, protingas žmogus nebus negražus. Taip, pradėsim čia rėkt visi kas yra gražu kas ne, bet jei žmogus yra protingas (su iq normos ribose) jo galva niekada nebus kvadratinė. Čia perkeltine prasme truputį. O jei žmogui su Entelektu negerai, tai būtinai kažkur bus ir to fizinė išraiška. Taip kad protingos yra gražios, tik ne visos moka parodyt tą grožį. Bet baikim offtopint, xc90 daug ryja ir prastai traukia, šitą galiu pasakyt for sure.
|
xc90 vien dizainu mane atstumia o visa kita jau nesvarbu!
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.