w203 benzinas ar dyzelinas
Įdomu būtų išgirsti atsiliepimus kokį variklį pasirinkti. W203 kėbulas. Imkime konkretų pavydzį: C270 prieš C320. Jeigu neklystu C270 visuomet eina su dyzeliniu varikliu, o C320 visuomet su benzininiu. Teko skaityti atsiliepimų jog su dyzeliu pigiau važiuosi, tačiau brangiau kainuos eksplotacija. Gal galite paaiškinti šią teoriją detaliau jeigu tai yra tiesa. Remiuosi šiame forume esačio vartotojo patirtimi.
Citata:
|
simtus kartu apkalbeti sitie varikliai forume,jei pirksi masina is salono, galesi papasakot ispudzius, o jei pirksi naudota, tai kaip pasiseks taip ir papulsi
|
Tai kad buna ir 320cdi http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C-Class
Kas geriau tau gali rinktis tik pats. 3.2 benzas mieste valgys ~14L/100km, dyzelis ~10L/100km |
Citata:
Bet kokiu atveju aš klausiau apie eksplotaciją ir daviau variklius kaip pavyzdžius. Kuo benzininio variklio eksplotacija pigesnė negu dyzelinio? Citata:
|
gal tepalu maziau telpa i benzinini, daugiau nzn kuom
|
Benze nera turbinos, interkulerio, luztanciu pakaitinimo zvakiu, pakaitinimo reles, problematisku purkstuku, dazniau mirstancio starterio, kolektoriaus sklendziu, dyzelio vibracijos ir garso.
Bet yra 6 babinos, 12 benzo zvakiu, 4 liambda zondai, gazo sklende |
Citata:
Taip pat būtų įdomu sužinoti kiek C320 benzinas sunaudoja mieste. Skelbimuose benzino suvartojimas yra rašomas apie 16 litrų, tu davei 14 litrų. Tai pat šiame forume teko skaityti jog C320 savininkai tikėjosi mieste sutilpti į 12 litrų. |
Cia ne problemos, o skirtumai, kuriuose imanomi gedimai kada nors
|
Benzinas, nes tyliau dirba
|
dyzelis, nes maziau ryja
|
dujos, nes ir tyliau dirba ir pigiau vaziuoja :xx:
|
Benzas dirba tyliau kai vaziuoji vezlio greiciu. Jeigu paspaudi gazo, benzas iskarto garsiau dirba. O pas dyzeli ar mazai gazo ar daug gazo - didelio skirtumo nera. Ir jeigu naujesnis dyzelis tai vienodai nedidelis garsas eina per visa diapazona.
|
Dyzelis dirba garsiau tik kai stovi lauke. Viduje tas garsas nesiskiria, bent jau automobiliuose su normalia garso izoliacija ir ne 100 metu senumo varikliu. Pas mane dyzelinio variklio ramiai vaziuojant isvis beveik nesigirdi, girdisi tik tada kai gazo duodi. Bet lygiaip taip pat ir su benzu yra. taip, kad garsas cia ne prie ko. Nebent is principo nemegsti dyzelio garso, tada taip.
|
o man labiau patinka šiaudais ir malkomis kūrenami varikliai, nes nematau šios diskusijos prasmės. Toks klausimas kyla tik žmonėms, kurie patys nežino ko nori išskyrus gerų metų ir pigesnės kainos. Kai patari nusipirkt dyzelį, tai paskui gauni priekaištus kai jie žiemą neužsikuria arba esant reikalui brangiau remontuojasi kai patari nusipirkt benziną, paskui gauni priekaištus, kad su dyzeliu būtų važiavęs pigiau kuro atžvilgiu.
Kitas dalykas jei neplanuoji per metus nuvažiuot daugiau kaip 20 000 km tai apie dyzelį geriau negalvok |
galu galiausiai nusipirks, kuri labiausiai krito i aki :xx:
|
Citata:
Kiekvienam savo. Todel reikia susidelioti prioritetus, ko nori is masinos ir tada ieskoti tos kuri atitiks tavo poreikius. |
Citata:
|
sutinku su tavimi - pavyzdžiui pas mane nuo 92 metų (kai Lietuvoje pradėjo masiškai atsirasti vakarietiškos mašinos) važinėju tik dyzeliais, nes man dyzelis į kraują įaugęs, Aišku kai visą gyvenimą dar papildomai perku-parduodu mašinas tai esu turėjęs benzininių, tačiau dyzeliai būdavo parduodami kelis kart greičiau ir brangiau nei benzininiai modeliai. Bet čia kiekvienam savo
|
Kiek teko susidurti, benzinas buna geresnes bukles ar maziau vaziaves nei atitinkamas dyzelis, taip pat benzinio komplektacija dazniausia pilnesne buna.
|
Citata:
Aš klausiau dėl eksplotavimo skirtumų. Nenuostabu kad neįmanoma rasti informacijos, nes pasirodo šiaudais ir malkomis geriausiai važiuoti išeina. Vienas susipratęs žmogus paaiškino skirtumus tarp variklių. Tai reiktų juos paryškinti ir pakelti į viršų, kad tiems kam įdomu galėtų lengviau rasti. |
Matai, sita tema benzas vs. dyzelis forume buvo labai placiai aptarta ir buvo ne viena ietis sulauzyta diskutuojant :) Tad pradeti viska is naujo gal ir nelabai yra prasme :)
|
Citata:
Šitam forume yra daug MB išmanančių žmonių. Todėl čia yra daug naudingos informacijos. Problema, kad tą informaciją sunku surasti. Taip pat informacija gali būti pasenusi, nevisiškai tinkama tam tikram atvejui. Taip pat aš visko neperskaičiau ir galbūt visko neradau. Aišku galima būti mane nukreipti į reikiamas temas. Bet "lietuviška" kultūra čia ima viršų. Taigi pamėginsiu paaiškinti ką supratau. Prašau pataisyti mane ir pasidalinti savo nuomone. Lyginant W203 C320 benziną su C270 dyzeliu. Suprantama, kad visuomet galima turėti savo favoritą nes tiek vienas tiek kitas turi savo pliusų ir minusų. Tačiau žvelgiant iš kuo objektyvesnės pusės susidariau nuomonę jog C270 dyzelis yra geresnis variantas. Perkant prižiūrėtą automobilį. Su kuriuo norima važiuoti apie 30 000 km per metus. - Dyzelinis variklis sunaudoja mažiau kuro. - Garsas yra subjektyvus dalykas, nes spaudžiant abu varikliai dirba garsiai. - Abiejų variklių eksplotacija yra panaši. t.y. prižiūrėti benzininį variklį kainuoja panašiai kaip ir dyzelinį. Kaina skiriasi kuomet reikia tvarkyti su varikliu susijusias problemas. - Vibracija nėra pats svarbiausias faktorius - Dujos galėtų būti keičiantis faktorius, tačiau imkime gamyklinius variantus tiktai. - Neesu tikras dėl galios. Tačiau atrodo, kad C270 turi pakankamai galios. Atsižvelgiant į tai jog su automobiliu nebus lenktyniaujama. |
Kuri tvarkingesni nusipirksi, tas ir bus geresnis variantas. Nes nesuprantu situ skaiciavimu, kad jei vaziuoji iki 20000km per metus-tada benzinas. O be to mes nezinome tavo prioritetu.
|
Citata:
C270 dyzelis mieste - 10 litrų/100km 200 x 16 = 3200 litru per metus * 4.80 = 15 360 lt 200 x 10 = 2000 litru per metus * 4.50 = 9000 lt Tai ko tu nesupranti? |
Citata:
|
Citata:
Jeigu tau 15360<9000. Tai nebeturiu aš tau ką pasakyti. |
pameginkit su dujom paskaiciuoti :) na perkant bendzinini auto yra didesne galimybe nusidereti daugiau, nes kaip ir yra sake bendzinus sunkiau parduoti negu dyzelius, bet issimciu buna.
|
Citata:
|
kadangi aš jau nuo temos autoriaus medalį gavau, tai nenoriu toliau sakyt, kur temos autorius daro klaidą, nes aš MB matęs tik nuotraukose :xx:
|
Citata:
|
tai jei tiksliai žinai ko nori tai kokio dar :cenzura: čia klausinėji ko nepalikai ir paskui visus lazdavoji, kurie ne pagal tavo norus nuomonę išsako?
|
Citata:
|
jei nesupratai ką norėjau pasakyt, tai ne mano bėdos - sėkmės.
Asmeniškai aš 203 ir dykai neimčiau ir čia mano konkreti nuomonė |
Citata:
|
Citata:
"- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų." Ch. Hitchens. |
Citata:
Ir tik vienas yra atsakęs sąžiningai - kai pirkau buvau girtas, kai išsiblaiviau, tai nebebuvo ką daugiau daryt, todėl dabar ir važinėju. Mano galbūt jumoras yra kandus, bet techninių žinių ir patirties bagažą turiu didelį, bet jei žmonės nesupranta jumoro ar elementarių dalykų , kad kalbėti apie tą patį, ką tenka kartot vos ne kas savaitę jau yra pabodę, bet kažkodėl kiekvienas galvoja kad jo perkamas automobilis yra kažkuo išskirtinis prieš tą, kurį kažkas pirko prieš mėnesį. Aš tau galiu pasakyt kokius čia gausi patarimus: pirk kuo galingesniu varikliu, pačia pilniausia komplektacija ir svarbiausia kad būtų geri ratai ir aparatūra. O kas bus paskui, tai visiems bus iki lempučių, nes ne jiems reiks kišt pinigus į žaizdų lopymą. O mersų mylėtojų forume negaliu sakyt kodėl w203 270CDI neimčiau net dykai ir taip sakau ne kaip vartotojas, o kaip remontininkas |
Citata:
Aš puikiai suprantu, kad žinios tavo yra didelės, todėl ir klausiu patarimo. Ir ieškojau informacijos prieš tai, kad nereiktų niekam kartotis. Todėl vėl atsiprašau jeigu man to padaryti nepavyko. Aš stengiausi suformuluoti klausimą kuo tiksliau, kad nereiktų diskutuoti komplektacijos ir kitų privalumų. Modelis taip pat yra pasirinktas. Šiuo metu priežastys nėra svarbios. Todėl norėčiau dar kartelį paklausti. Jeigu abu automobiliai būtų vienodai tvarkingi. Ir tau reikėtų pasirinkti tik vieną. C320 ar C270, kurį imtum? |
jeigu jau reiktų pirkti 203 tai nebent su 2,2 CDI motoru ir tik dyzelinį, nes jie yra ženkliai mažiau problematiški už 2,7.
Idomumo dėlei pasidomėk šrotuose jei tipo norėtum nusipirkti variklį. Pabandyk rast gyvą 2,7 pardavime. Netiki manimi, klausk to paties kas ardo vien MB tokių kaip Edgaras Šiauliuose ar Arvydas Linsmakalnyje. Apie nuolatines 203 elektros bėdas jau net nekalbu. Nors visa šita rizika ženkliai mažėja jei rasi neužmuštą mašiną, bet tokią rast šansai yra labai menki, nes dyzelio niekas neperka tam kad važinėt tik sekmadieniais į bažnyčią. |
Citata:
Pamėginsiu sukurti situaciją. Automobilio ieškoma iš Vokietijos ir perkama tik su pilna istorija ir šiokiu tokiu patikrinimu kiek ten įmanoma tai padaryti. Į kaina atsižvelgti nebūtina. Ir vėl paprastas klausimas tik šį kartą dar pridėsiu pavarų dėžę. C220 CDI automatinė arba mechaninė ar C270 CDI automatinė arba mechaninė? |
turėjau du mersus su mechaninėm ir du mersus su automatinėm dėžėm, tai šiuo atveju aš būčiau už automatą, bet.... tavo atveju automatas yra daug sudėtingesnis ir brangiau aptarnaujamas nei senų mersų automatų. Automatas labai yra komfortiškas dalykas, bet žiemą tokiu atveju važinėt tik jei yra antipraslydimas, antiprabuksavimas ir reduktoriaus blokavimas. Kitu atveju automatas sukels žiemą tik papildomus keiksmažodžius nevalytuose miestų kiemuose.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 01:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.