MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W124 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=200)
-   -   Diagnozuokit prasau (foto) (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=11001)

turbozvirblis 2012-11-10 21:18

Diagnozuokit prasau (foto)
 
2 Attachment(s)
Sveiki, kadangi esu beveik zalias variklio reikaluose, prasau forumieciu diagnozes.
e250 D, lasejo salerka ilgiau padirbus nuo variklio virsutines dalies tiesiai ant ismetimo koliko. Nuemus variklio apsauga matosi toks vaizdas:

Attachment 8860

Is arciau:

Attachment 8861

Salerka ant 3 pirmu purkstuku(?), putoja, prisikaupia per kokias 5 min pilna, uzgesinus subega per keliolika min atgal i cilindrus, girdisi, kad "traukia" atgal.


Klausimai:
Ar teisingai supratau, kad purkstuku gumeles nesandarios? Kaip gydosi, nukelus voztuvu dangteli lengvai pasikeist?
Yra gumeliu remkomplektas?
Kodel pirmi 3 cilindrai, pirmas labiausiai, trecias maziausiai, o ne visi 5? Kazkas susije su perkaitimu ar atsitiktinumas?

Tomskis 2012-11-10 21:26

abratkes tau leidzia, pasikeisk slangiukus

turbozvirblis 2012-11-10 23:13

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 238952)
abratkes tau leidzia, pasikeisk slangiukus

aha, o cia tos medziagines??? be to - kai variklis uzgesintas, tai tiesiogine to zodzio prasme viskas susisiurbia i cilindra

Tomskis 2012-11-11 07:46

del susisiurbimo dalius paaiskins, gal ten kazkas praleidzia, o abratkes tai tos medziagines

sunkus 2012-11-11 09:11

pasikeisk abratkes. jei tai nepades, pabandyk paverzt forsunkes(purkstukus).
jei tai nepades, suk forsunkes lauk ir keisk tarpines, jos zalvarines ar varines arba aliumines.
jei ant uzvesto, tau kai pribega saliarkos burbuliuoja, tai greiciausiai ne abratkes kaltos, bet isitikinimui pasikeisk, nes tai lengviausiai.

Tomskis 2012-11-11 09:33

forkameras paverzti reikia, jei sitam varikli jos yra, bet seip pasikeiti abratkes, salerka nebegs, nieks ir neburbuliuos, nebent dar patys purkstukai kiauri

sunkus 2012-11-11 09:37

jei burbuliuoja reiskia kompresija varo, tai gali buti del tarpiniu, esu su tuo susidures ant tds.

Tomskis 2012-11-11 09:39

eik jau eik :) tuoj ateis musu motoristas i foruma, isaiskins viska :)

sunkus 2012-11-11 09:58

niekur as neisiu :xx:
sakau kaip buvo man.

Edgis 2012-11-11 13:21

Keiti visas grįžtamąsias šlangutes. Dangtelio nereikia nuimti, tiesiog numauti ir užmauti. Jos susidevėjo nuo amžiau, prastos kokybės. Pačių pigiausių nepatariu prikti, nes greitu laiku matysi vėl tokį pat vaizdą. Jei leistų prieškamerės, tada būtų toks puškavimas ir matytųsi garai (dūmai) kaip iš garvežio.

ldalius 2012-11-11 16:07

Kaip matau čia motoras 83kw

grižtamos šlangelės ne visada čia būna kaltos, nors realiai jų nepačiupinėjęs negaliu pasakyt kame šaknys. Beje nepirk naujų tokių pat medžiaginių, nes jos yra skirtos vakuumo sistemoms, o ne kuro. Realiai aš dabar perku Eolte (1m be nuolaidos 13 ar 14 Lt) ir tikrai gerai laiko kurą. Vidinis diametras 3,2mm

Kadangi kuras subėga į cilindrus po variklio užgesinimo, tai yra du variantai:
1. Išdegę prieškamerės toje vietoje kur sandarinasi forsunkės. jei tektų jas keist, tai kaina tikrai nenudžiugins.
2. Pradegę sandarinimo šaibos arba jos išsiklaipę po forsunkėmis. Tik dabar nebeatsimenu ar šiame variklyje tie žiedai variniai ar metaliniai ir nebepamenu ar žiedai ar storos šaibos kaip senesniuose varikliuose.

Tik dėl šių dviejų punktų salera gali subėgt į cilindrus po variklio užgesinimo. Dėl to nesandarumo turi eiti ir oro burbulai iš po forsunkių per salerą dirbant varikliui.

Jei būtų nesandarumas per vidurį forsunkių kur jos susiveržia ar dėl abratkės šlangučių, tai po užgesinimo salera ir liktų stovėti tuose forsunkių lizduose. Galbūt ir leidžia salerą forsunkės ar šlangutės, bet kad tos forsunkės nėra prigulę lizduose tai faktas kaip blynas.

Edgis 2012-11-11 16:48

Šaibos ten dar metalinės.

ldalius 2012-11-11 16:50

tada arba tos forsunkės nepriveržtos arba kažkada buvo sūkinėtos, bet paliktos senos deformuotos šaibos. Bet jei taip važinėta ilgai, tai dar neaišku kas bus po šaibomis

juozavas 2012-11-11 17:02

Kas bus aišku- bus kaip man buvo :) ar nieks neremontavo variklio, nes gal ne tokias šaibas sudėjo? ten eina tokios su kantu apie centrinę skylę, jei jo nėra (susidėvėjęs, nudegęs ar šiaip deformuotas), tai tada ir varo kurą pro šalį, jo daugiau ima, gali dūmint, ir jei ilgai važinėsi gali tekt keist prieškameres (forkameras) dėl per didelės temperatūros padarinių, ten nudega toks burbuliukas, kuris išsklaido purškiamą iš purkštuko kurą.

turbozvirblis 2012-11-13 11:52

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 239008)
Kaip matau čia motoras 83kw

Kadangi kuras subėga į cilindrus po variklio užgesinimo, tai yra du variantai:
1. Išdegę prieškamerės toje vietoje kur sandarinasi forsunkės. jei tektų jas keist, tai kaina tikrai nenudžiugins.
2. Pradegę sandarinimo šaibos arba jos išsiklaipę po forsunkėmis. Tik dabar nebeatsimenu ar šiame variklyje tie žiedai variniai ar metaliniai ir nebepamenu ar žiedai ar storos šaibos kaip senesniuose varikliuose.

Tik dėl šių dviejų punktų salera gali subėgt į cilindrus po variklio užgesinimo. Dėl to nesandarumo turi eiti ir oro burbulai iš po forsunkių per salerą dirbant varikliui.

Jei būtų nesandarumas per vidurį forsunkių kur jos susiveržia ar dėl abratkės šlangučių, tai po užgesinimo salera ir liktų stovėti tuose forsunkių lizduose. Galbūt ir leidžia salerą forsunkės ar šlangutės, bet kad tos forsunkės nėra prigulę lizduose tai faktas kaip blynas.

taip, butent taip ir yra :(
Uzgesinus varikli po kazkiek laiko susisunkia salera atgal, ne is karto, kazkoks nesandarumo svilpimo garselis yra. Dirbant varikliui pora cilindru lengvai paburbuliuoja. Del slangeliu viskas aisku, jos bus pakeistos.

ar variklis remontuotas nezinau, panasu, kad taip.
buves seimininkas sake, kad reikia keist voztuvu riebokslius - prie to paties priejimo galiu padaryt ir daugiau

toliau klausimelis, kur rasti forsunkiu tarpiniu? pora pirmu detaliu krautuviu neturejo, kokios eiles ju kainos? gal pacios forsunkes kazkuo kaltos, kaip pamatyt?

ldalius 2012-11-13 18:00

forsunkę tik ant stendo uždėjęs pamatysi ar iš jos per korpuso sujungimą sunkiasi salera ar ne davus slėgį ir laikant, o dėl šaibų tai pirmiausia išsitrauk bent vieną kai forsunkę išsiimsi ir žiūrėk ar ne tokia pat kaip eina senesniuose VW-Audi 1,6D-TD ir 1,9D-TD (ne TDI). Bent jau senesniems merso motorams 601-602-603 ėjo šaibos tokios pat kaip VW po forsunkėmis.

turbozvirblis 2012-11-13 19:40

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 239428)
forsunkę tik ant stendo uždėjęs pamatysi ar iš jos per korpuso sujungimą sunkiasi salera ar ne davus slėgį ir laikant, o dėl šaibų tai pirmiausia išsitrauk bent vieną kai forsunkę išsiimsi ir žiūrėk ar ne tokia pat kaip eina senesniuose VW-Audi 1,6D-TD ir 1,9D-TD (ne TDI). Bent jau senesniems merso motorams 601-602-603 ėjo šaibos tokios pat kaip VW po forsunkėmis.

ok, kai issitrauksiu - tada ziuret pagal pukstuko koda ar tiesiog eit per vw daliu parduotuves?

ldalius 2012-11-13 19:43

oi blyn - prie ko vw parduotuvė? Prie ko forsunkės kodas? Ne kodus žiūrėk, o kas tinka realiai. Nueisi su merso kodu ir prašysi vw detalės tai pasiūs tave toliau nei matai

Pirma išsitrauk savo šaibą, pažiūrėk realiai kas su ja ir po ja darosi ir tada žiūrėk ar ji tokia pat nuo vw ar ne. Gal tau ne šaibų jau reiks, o forkamerų, kurios kainuos kaip puse merso

turbozvirblis 2012-11-13 19:48

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 239473)
oi blyn - prie ko vw parduotuvė? Prie ko forsunkės kodas? Ne kodus žiūrėk, o kas tinka realiai. Nueisi su merso kodu ir prašysi vw detalės tai pasiūs tave toliau nei matai

Pirma išsitrauk savo šaibą, pažiūrėk realiai kas su ja ir po ja darosi ir tada žiūrėk ar ji tokia pat nuo vw ar ne. Gal tau ne šaibų jau reiks, o forkamerų, kurios kainuos kaip puse merso

ok, kursiu nauja tema, kai atlupsiu, aciu uz komentarus.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 20:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.