![]() |
Ventiliatorius nepucia, kur saknys?
Sveiki,
Apardziau konsole ieskodamas akivaizdios priezasties, gal kokio nutraukto laido ar pan, bet nieko neradau. Peciukas nereaguoja i jokia padeti, tiesiog nepucia. Ta mechanine rankena kur po desine tai veikia, trosas vaiksto, bardacioka isemus matosi, bet pro priekines groteles nematau, kad kazkas sukinetusi ir nukreipinetu ora aukstyn ar zemyn. Taip pat yra 3 mygtukai: EC, rodyklytes ratu ir kazkas su stiklu (nepykit, nezinau ka tas reiskia, nes merso neturejau o dabar neveikia), tai ju viduje raudoni indikatoriai dega kazkas viduje mygtuku suklaksi. Jokiu kitu gyvybes zenklu nera. Saugikliai dezuteje visi sveiki, bet ten yra kazkoks komentaras del "blower motor outside fuse box bla bla" ar pan. Taigi klausimas: ar jau lupt varikli ar koks valdymo blokas nusproges? |
tai kad nera ten jokiu valdymo bloku, elementarus varikliukas arba veikia arba ne.
|
Citata:
|
tai pas tave nenukreipia aukstyn zemyn ar isvis nei per niekur nepucia oro?
|
Citata:
1 problema) is viso nepucia jokioje padetyje jokiom salygom sukinejant desiniaja rankena, cia jau aisku, kad kazkas elektrinej daly ne taip 2 galima problema) kairiaja rankena sukinejant matosi, kad viaksto trosas, jis sujungtas su bardacioke esancia mechanine sklende. As tikrai nezinau, kur turetu buti ta mechanizmo vieta, kuri reguliuoja oro srauto krypti, jei tai yra tiesiai uz/po centriniu groteliu sklendes - tada ji nesilankto aukstyn zemyn. Gal kartu yra ir mechanine problema? |
po kapotu ventiliatorius randasi, gal fiske pasieksi ir patikrintum tiesiai prie akumo
|
Citata:
|
Ta sklendė kur už viršutinių grotelių su rankena ir neturi darinėtis. Per tas groteles tik šaltas eina o užsidaro atsidaro sklendė tuo ratuku prie jų. Visos kitos padėtys reguliuojasi pagrindiniu reguliatorium. O dėl nepūtimo išsiaiškink ar varikliukas veikia, jei veikia, tada žiūrėk kodėl iki jo nedaeina srovė.
|
Citata:
tiek, to, man atrodo per giliai kolkas knisu, lupu lauk varikliuka, tada jau ziuresiu |
as galvoju reiketu patikrinti varzyna:)
|
Citata:
|
Citata:
nu kad ventiliatorius suktusi skirtingais greiciais yra dedamos varzos vadinamas varzu tiltelis, bet nzn kur galetu rastis, gal kazkur prie ventiliatoriau, arba gal tempiaratutine varza nukepe buna ir prie varzu tiltelio, cia viena is dazniausiai pasitaikaciu ligu :) |
Citata:
|
varžu tiltelis ,arba trys susuktos spirales randasi po plasmasem -prie valytuvo -išorineje stiklo puseje,berods vairuotojo šone tarp saugikliu dežes ir valytuvo ,priejimas tragiškas...
|
Kolega bendravardi, bet varžų tiltelis ar kitaip ežys ar koks pacas ar šuva čia gali būti ne prie ko. Bet kokiu atveju 4 padėtis eina tiesiogiai apeinant visas varžas.
Visų pirma niekas nežino ar aplamai varikliukas yra gyvas. Taip pat niekas nežino ar yra įtampos išėjimas visose keturiose padėtyse iš jungiklio su tokiomis primityviomis varinėmis plokštelėmis. Niekas nežino ar į tą jungiklį ateina įtampa. Žodžiu tamsus miškas čia su tiek info. Temos autoriui: O iki ventiliatoriaus po kapotu prieiti yra daug sunkiau, nei pamatyt nuogą senmergės užpakalį - neužtenka kelias plastmases pakelt, dar reiks ir valytuvą su visu mechanizmu išsiimt kol giliai pamatysi varikliuką Pasižiūrėk kur jis yra: http://www.gdtm.net/Filtrwindtemp/filterair.htm |
Citata:
kai tik turesiu laiko, bus paziureta - nieko ten labai sunkaus nera |
Karoce taip, siandien suradau priezasti/pasekme:
Saugikliu dezuteje buvo nusviles 1 saugiklis, tiksliau buvo istatyta vietoj jo jauciu kokia vinis, kad net beveik pilnai isdeges lizdas. Buvau senai atkreipes demesi i sita daikta, bet salia idetas lapelis su paaiskinimais, kur koks saugiklis: anglisku tekstu vienoje puseje/prancuzisku kitoje. Angliskas raso "vacant", o vat prancuziskas... "blower fan" ar pan, vienzho klaida dokumentacijoje - pasitikslinu manual'e: taip, 12tas saugiklis yra vejukui :( As buvau sventai isitikines, kad ten nevykes bandymas montuot signalizacija, nes ji mahsinoje yra, bet atjungta. Taigi, idejus i ten kita saugikli jis is karto nukepe - aisku problemos elektros grandinej. Ok, lupu lauk ventiliatoriu - ji isemes aiskiai matau, kad asis issibaladojus, isestas aliumininis korpusas, netgi normaliai nesisuka. Palieku styrancius laidus - naujas saugiklis tame lizde nebenukepa. Bingo, dalis problemos surasta! Aciu padejusiems (sukursiu nauja tema, nes yra dar problemu oro padavime...) |
jei reikes turiu tu ventiliatoriu
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
yra mazdaug taip: ratukas temperaturai, rankenele stiprumui, 3 mygtukai: EC, rodykles ratu ir langas, rankenele krypciai, ratukas |
Citata:
|
Citata:
taip, sparnuotes tikrai yra 2, bet vat pacia kondyske adr reikia atrast, nes nei papildomo radiatoriaus nei kompresoriaus nepastebejau |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
na tas tai tikrai bedu masiniukas turi turi nemazai
|
Citata:
visas kebulas ok, nera akivaizdziu rudziu, arkos ir sparnai ok, tik vairuojo priekinis nezymiai lenktas/tiesintas nepazeidziant dazu veikia hidraulika elektra ok, isskyrus nesviecianti skydeli ir apiputimo problemas o visa kita... kaip cia pasakius. pagrindine problema, kad jis uzleistas, remontuota tik tiek, kad vaziuotu, nieko adugiau. dziugina tai, kad nera darbu kur reikia lyst po dugnu ar outsourcint kokiam rimtam servisui krapstausi del keliu priezasciu: yra atliekamo laiko, grafikas polaisvis pagrindinis darbas labiau protinis, 50% laiko prie kompo - tai net ir saltam garaze kazkiek galva pailsi gavau mersa pigiai - visos investicijos kolkas tik ~150-200Lt uz detales, o jau issprendziau kelias smulkias bet uzknisancias problemas, kai sutvarkysiu bus visiskai vertas tu pinigu, t.y. is autopliuso butu auto uz didesne kaina aisku su tokia pat arba piktesne loterija igysiu patirties, nes dar laukia yra 2ras projektas (ne mersas), kur noriu swapint variklius - ten auto zemesnes lygos, bus suprantamiau |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.