![]() |
E270 nesikuria.
Sveiki kolegos ir bendraminciai,
Siandien nuo ryto nemaloniai nustebino mano :zenklas: Automobilis turbut koki menesi stovejo nejudinamas, nekurtas. O siandiena pabandziau uzkurti. Isedau, ijungiau degima, visos lempikes isijunge, jokiu problemu, suku, jog kurtusi, ir buvo tik garselis '"CIK". Bandau antra, trecia kart... tas pats... Starteris net nesuka. Pries tai visada kurdavosi ir jokiu problemu nebuvo. Buvo stovejes ir geras 5 dienas lauke prie 0, uzsikurdavo is pirmo karto. Sugalvojau pasikviesti drauga pabandyt pajungti nuo laidu. Is pradziu pajungem prie akumo gale. Palaikem geras 10min, viskas tas pats. Ismete errora raudonam skydelyje: Battery/AlternatorStop vehicle! ir Brake defective! Stop vehicle! Bandau dar kart kurti, dar kart... viskas tas pats. Pajungem krovima po kapotu prie pliuso ir minuso, dingo sitie errorai, lyg niekur nieko. Viena kart, antra, trecia kuriu... Ir nieko tas pats. Bet erroru nebera. Ismete kita perspejima baltame skydelyje: Batteryprotection:Conveniencefunctionstemporarilyu navailable Supratau, kad cia niekas nesigaus, pasikvieciau diagnostika. Pasijunge diagnostika. Man pasake, jog nemato variklio valdymo kompo... (CAN LINIJA). Liepe tikrinti saugiklius visus, kazkur gali buti nusproges saugiklis (galbut starterio ar starterio reles kazkokios) Tie errorai po kiekvieno degimo ijungimo tai viena, tai kita rodydavo. ESPDefective!Visit workshop! (Tuo tarpu brake defective jau neberode...) Finale dabar rodo SRS restraintsystem defecti-veVisit workshop! o ESP ir Brake ir Akumo erroro nebera... Na zodziu pasikeisdami viena po kitos mete problemas. Beje, nupirkau iskarto nauja akuma 100tini, nes pries tai buvo 72 pirikupo idetas... Pakeitus akuma vistiek nesikuria. Dar viena dalykas, po diagnostikos prijungimo, ijungus degima pastoviai veikia ventiliatorius didziausiu greiciu turbut nes labai uzia. Pries tai taip nebuvo. Zodziu, tokia situacija. Meldziuosi, kad nebuciau prigrybaves ka nors su tais uzkurimais nuo laidu... Taip pat neramu ir del Brake Defective... Jog nebutu SBC... Bet dabar, kaip nors reikia uzkurti masina :xx: Pradesiu turbut nuo saugikliu tikrinimo, nors daug vilties nera, jog del ju cia tokie gliukai vyksta... http://img23.imageshack.us/img23/362...9384991840.jpg Cia jau kai apleido jegos, taip ir norejos palikti tokioj busenoj ir isvaryti i namus gerti arbata ir sildytis :xx: |
Jeigu nedirba starteris su nauju akumu, tai ziurek minusa
|
na visu pirma esi grybas, nes tiek ant paciu krokodilu ipakavimo, tiek ant akumo , tiek masinos instrukcijoj parasyta kaip jungti krokodilus, pliusa prie akumo, minusa i kebula (varikli). o ne tiesiai akuma prie akumo, dabar jau kuom padet nzn, bet susirandi starteri ir ziuri laidus i ji, uzkirmyjo greiciausiai, seip gali pliusa tiesiai i starteri paduot, turi suktis
|
Citata:
|
O dabar man durnam, studijavusiam elektronika paaiskink koks skirtumas jungti minusa ant klemos ir ant variklio/kebulo? I varikli dar suprasciau jeigu akumas yra priekyje, tai galima butu isvengti blogo kontakto kebulas-variklis, bet kai akumas gale, tai siektiek sudetinga, o ir laido gabalas gaunasi toks, kad itampos kritimas gaunasi didesnis negu su blogu kontaktu variklis-kebulas
|
jeigu butum studijaves, o ne geres per paskaitas, tai zinotum kad kai jungi akuma prie akumo, tai donoras krauna lavono akuma, ir kol nepakraus kazkiek tol neuzkursi, o kai jungi minusa i motora, tai nera kraunamas lavono akumas, o lavonas kuriasi iskart is donoro akumo, lygiai tas pat kas perdet kitos masinos akuma.
o kuom kenkia jungimas akumo prie akumo, tai visu pirma donoro generatorius nukepa, nes dvieju akumu nesugeba ikrauti, o del didesniu problemu rase vampyras, ir pilnas googlis aprasytas, kaip sudega elektronika lavono ir pan. o jeigu klausi apie tai kad atjungi nuo akumo klema minusine ir prie jos jungti krokodilus, taip galima, bet kaip klema atgal uzmausi? tam ir yra skirtas pliusas po kapotu, kad prikurti masina |
Viskas gal ir suveiktu kaip tu sakai, bet tada reiketu atjungti minusine klema nuo mirusio akumo, kitaip tai neturi reiksmes. Be to jeigu ir pajungsi tiesiai prie mirusio, tai sukant starteriu, mirusio akumo nekraus del elementaraus omo desnio, bet bent jau galima tokiu butu atgaivinti mirusi akuma ir veliau sukant starteriu srove imtu is abieju, o ne vien per krokodilus, kuriuose itampos kritimas yra milziniskas.
Geriausias budas yra tiesiog sukeisti akumus, o kai motoras susiles, gali uzvesti kad ir su labai nusedusiu akumu |
Akuma pakeiciau... Idejau nauja... Netgi veliau pamatavus buvusi akuma, jis buvo apynormalis, ta prasme pakankamas, jog uzkurtu automobili.
|
Tai tada beda ne akume, o kontaktuose, tuo labiau jeigu girdisi "cik cik" kai suki rakteli i start pozicija
1. Kebulas - variklis minusas 2. Pliusas- starteris 3. Starterio pritraukimo rele |
teigiamą laidą reikia prijungti prie akumuliatoriaus, o neigiamą prie masės, t.y. prie variklio korpuso arba kėbulo detalės. Tokiu būdu ne tik mažiau gadinamas akumuliatorius, bet ir užtikrinamas didesnis
saugumas – įkrovimo metu iš akumuliatoriaus išsiskiria vandenilis, kuris susimaišo su oru ir gali sukelti gaisrą, kai nuimant gnybtus pasirodo kibirkštis. cia pirma rasta priezastis guglyje |
Daugiau nuomoniu???
|
pries pora dienu buvo panasi beda zmogui. pradzioj galvojo, kad raktas pabego, pasidare diagnostika, rode viskas ok. tuomet jau atvare keist starterio. bet keist nereikejo. uzteko su armaturos strypu trinktelt per starteri ir jis vel kaip naujas. tai siulau ir temos autoriui pabandyt taip padaryt. gal tiesiog starterio viduriai prikirmijo bestovint nuo dregmes ir temp pokyciu ir viskas ;)
|
Kad ir padejo trinktelejimas, tai neilgam. Sepeteliams galas, todel dar ir suveike trinktelejimas
|
Citata:
|
nieko nuo to blogo, kokius 30 kartus kaimynus uzvedinejau, mane 2 kartus. viena karta kaimynas savo masinoje + ant minuso o - ant + ir mano masina buvo uzkurta ir nieko jau nebuvo, nei vieno saugyklio neismuse net
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Praeita ziema turejau identiska beda, ne MB buvo, Audi A6 buvo bet lygiai tas pats. CIKT ir viskas, jokio garso nieko daugiau. Itarciau starteri.
|
Buvo ir su maniskiu :zenklas: tas pats mazdaug pries 2-3 savaites. I parduotuve isejau, gryzau rakta ikisau, pritrauke, degimas isijunge, kurt - net nebando starterio sukt. Tai ispradziu pirma mintis buvo, kad tabletes baterija nusedo. Nuejau i parduotuve, pakeite man ta baterija, kurt bandau - net nebando sukt. Na ka tada kita mintis, kad akuma reiktu atjungt gal pades. Atjunges ~20min. palaikiau, viska prijunges bandau kurt - nesuka. Privaziavo draugas, prijungem krokodilus, laukiam 10min..Palaukes einu bandyt kurt, jau galvojau, kad bus viskas tvarkoj, bet - NESIKURIA ir net nebando griebt :hmm: Sutemo - masinos prie parduotuves gi nepaliksi. Skambinu elektrikams, bandau tartis, nieks nenori priimt. Nusimines, kad mersiukas pirma karta pavede sitaip, skambinu i draudima, kad transportuotu ji i Silberi. I silberi atvezus, nukraudinejant masina ismete, raudona akumo klaida(nepamenu kokia). Galiausiai kitos dienos ryta skambina is Silberio ir sako, kad sutvarke mersa. Atvaziaves atsimti klausiu kas buvo. Atsako, kad saugiklis kaskoks suejo ir galiausiai paduoda saskaita, su 150Lt islaidom :xx::crazy: Darbo valanda silberi 150Lt :D
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Vis dar negaliu uzkurti savo sroto :ne: Palikau pas elektrikus, anie spjaudosi keikiasi neranda kame reples. Puse masinos elektronikos pabere suziuret kas kaip. Saugikliai visi veikia, starteris taip pat, laidai sveiki. Itaria, kad gali buti raktas pabeges, bet as atmetu sita varianta, nes tokiu atveju rakto nepritrauktu ir degimo net neleistu ijungti ar ne taip? Sake pajungus kompa nepagauna variklio ar kazkas tokio. Ar tik nebus variklio valdymo kompas tas del kurimo laidais anapilin isejes?
P.S. Dar pakeite ir mazaji akuma apie kuri cia visi sneka :) |
Citata:
as ir kazkada seniai pasimokiau, daba visada perkraunu akuma jei masina ilgai stovejus, pries uzkuriant:) |
signalizacija yra? ta prasme ne gamykline? pas mane buvo "pulsar" tablete ,kuria reikia pastoviai su savim nešiotis,tai viena karta buvo ta tablete užtrumpinus ,nors pastoviai rode kad ji OK,taigi teko i kita(atsargine) sukraut elementus ir užsikure,o prieš tai ikišus rakta visos lemputes dege,ir ventiliatorius (variklio) visu galingumu kauke ,o starteris ne spakt....
|
Citata:
|
per velai susidomejau sia tema. Ryt parasysiu daugiau, nes dabar jau tingiu, o be to ir mano siuo metu turimas kompas nera patogus rasymui
|
Citata:
|
nesikuria ir nemeta jokios klaidos jaigu alkuninio veleno sukiu daviklis sugedes.
dar injektoriai veikia visi kartu, tiksliau kiti injektoriai sukuria indukcine srove, variklio kompui, kuria valdo norima injektoriu. klaidos irgi nemeta jaigu pasiekia itampa,bet nesiveda nes sroves truksta. injektorius fiziskai gali atsidaryti tik kai reile apie 180bar spaudimas yra. tikrinot railo davikli ir reguliatoriu? |
kiek supratau as, tai visi cia uzsiciklinote ant elektronikos, nors beda ko gero mechanikoje, nes starterio suveikia tik pritraukejas, o pats starteris stovi vietoje
jei starteris nesisuka, tai jam iki lempuciu visi davikliai. Ar tikrino kas itampos atejimus i starteri? Ar bande kas ji paleist sukt tiesiogiai uztrumpinus ? Klaidos isvalomos, o mechanika kol kas dar su kompais nesusieta niekaip |
duodi + i starterio reles plona laida ir ziuri ar sukasi motoras, jeigu sukasi, tai nepristokit prie starterio, jeigu tik suklaksi tai lupi lauk starteri ir keiti rele
|
Citata:
Citata:
|
Citata:
|
joks kompas niekada nerodys starterio mechanines bedos, o kad elektrikas bijo net kazka prie jo daryt, tai toks ir elektrikas. Priprato dabar visi net slieku ant asfalto per kompus ieskot, bet pamirsta, kad gelezis ir 21 amziuje yra visvien ta pati.
Dar neaisku kuo jis bando pas tave ta variklio kompa pamatyt, gal su kokiu play station jungiasi. Jei bijo nagus kist prie starterio, tai dristu abejoti isvis jo sugebejimais kaip elektriko jei jau sakai kad puse masinos isarde ir nieko nemato nes nesupranta. Bus idomu pamatyt paskui tau pateikta saskaita Man dabar nieko neatvilksi, nes visu pirma mano garaze stovi pazertas mersas, o antra as ilsiuosi Birstone sanatorijoje. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.