![]() |
W140 s500 beda su dujom
Zodziu prisidariau pats sau bedu, nutariau pasidaryt diagnostika duju nors ir taip viskas gerai buvo galvojau bus dar geriau :-) Nuvaziavau i bosh servisa esanti Vilniuje neste degalineja prie airaporto , ten tokie rimti dedes su pypkem dantyse dzinsais ir halatais rimtais veidais pajunge prie kompo ir su kalibravo ten viska zodziu pasake dbr maziau rys nes buvo labai riebus misinys jie ji sumazino ir as isvaziavau ziuriu vaziuojant apie 40km/h ir atleidziant akseleratoriu tachometro rodyklele kai tik nukrenta zemiau 800 riedant pradeda sokinet , kai tik suleteji riedant iki 20km/h ar visai sustoji viskas susitvarko.Arba jei riedant apsukos didesnes nei 800 irgi nieks nesokineja.Bandziau netgi vaziuojant 40km/h ijungt nitraline pavara ir riedet ,rodyklele taipat sokineja 500 1000 intervalu jeilaikai gaza truputeli nieks nesokineja arba kai suleteja greitis iki 20km/h irgi viskas susitvarko .Toks jausmas jei padidint apsukas iki 800 viskas susitvarkytu ,dabar pas mane apsukos 650 .Tas dede su pypke sako ,kad prie apsuku nelindo ir jos nesireguliuojasi mersuose tokiuose.Zodziu prabuvau as tame boshe 3 valandas taip ir nesuprato jie ka man ten pridare ir isvaziavau susinervaves geriau isvis nelysciau :-)
Gal kas pasiulysite Vilniuje kas istikruju gaudosi dujose? |
man rodos jie tau autokalibracija ijunge ir paliko.
man panasiai buvo. atjunge autokalibracija ir viskas ok. |
Citata:
Ant benzo viskas ok dirba tik persijungi ant duju sokineja tos apsukos . |
Pradėkim nuo to, kad reikia žinoti kokia dujų įranga, nes ne visi prie visų lenda ir turi programas ;)
|
susirask cia "ne vopros" toks nickas ir jis tau be didesniu problemu manau sita bajari atjungs.
|
sunkus, kaip pas tave pajungtas reduktoriaus šildymas? Gal turi foto ar pameni?
|
zinok, kai neismanau to, tai net nesigilinau kaip jis ten pajungtas.
o ka? |
Citata:
|
Na tai važiuok į EGS, ten sutvarkys, bet ir sumokėsi gal kiek daugiau.
Pas mane matyt blogai pajungtas aušinimas, nes trasoj atšąla reduktorius. Buvau pas dujininkus porą, tai sako tvarkytis variklį, nors jame viskas sukeista, o kad pažiūrėti kaip pajungta reduktorius net nepanoro. |
jei napamirsiu tai paziuresiu, bet pas mane ten vietos labai mazai, tai sunkiai bus jei foto padarysiu.
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
Reduktorius keleivio pusėje, kompas vairuotojo. Va radau foto maniškio.
|
ai sumaišiau su 104.994 motoru ... Pas tave taigi 104.990 - matai reduktoriaus pajungimo šlangų "kalnelį" einantį virš radiatoriaus difuzoriaus - va čia ir priežastis reduktoriaus atšalimo ... Ir nors daugelyje mersų su tokiais varikliais taip yra sumontuota manau tas šlangų kalnas lemia atšalimą nors ir yra cirkuliacinis siurblys ,matyt trasoj mažai jis padeda ir šaltos dujos patenkančios į reduktorių jį daugiau atvėsina
|
Tada čia ir bus bėda, nes ne tu pirmas tą sakai. Reikia pervesti šlangas per variklio galą pamėgint.
|
esmė tame ,kad dauguma dujininkų reduktoriaus šlangas pajungia per trišakius . Kerpa abi šlangas einančias į pečiuką ,tada pajungia trišakius abiejose ir nuo jų nuveda dvi šlangas į reduktorių .Daugumoje mašinų tas pajungimas reduktoriaus šildymui tinka ,bet ne šitam variantui . Reikėtų šlangas sujungt taip ,kad iš motoro ištekančio šilto antifryzo srautas eitų į reduktorių ir iš reduktoriaus grįžęs tekėtų toliau į ,t.y daryt natūralią cirkuliaciją ,o ne per atšakotuvus trišakius
|
Pas mane pajungta per trišakius.
Sakykim teoriškai aš supratau. O gal gali pasakyti vietą, kur pajungti reikėtų? |
reiks ryt ant mašinos pažiūrėt ir tada parašysiu .
Arba gali susimontuot antifryzo pašildymą ir audi/vw tdi - pas juos stovi antifryzo elektrinis pašildymas ant pakaitinimo žvakių ... žinoma "elektros" ryja bet pašildo normaliai ... pajungi tokį prieš reduktorių , o jo maitinimą per rėles ir jungiklį . Arba rėles sujungi taip ,kad jis veiktų tik iki dujų įsijungimo , kai dujos įsijungia - antifryzo šildytuvas atsijungia |
Nuvariau zmogui prie audejo padare tas dujas per 5min viska sutvarke , pasirodo Bosh tik pavadinimas servise rimtas ...
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.