![]() |
Kalimo garsas variklyje
Sveiki, variklis - 270 CDI stovintis 2003 metu w209 modelyje. Uzkurus varikli girdimas kalimo garsas, didejant apsukoms, kalimas dazneja. Purkstukai patikrinti, jie geri. Ar tai galetu buti hidrokompensatoriai? Kaip juos patikrinti?
|
varyk pas dyzelistu, ne hidrokompensatoriai..
|
o kaip tas kalimas pasireiske? visa laika buvo ar po kazkokio remonto atsirado?
|
Vaziuojant autostradoje uzsidege visos skydelio lemputes ir atjunge gazo pedala ( ji nuspaudus masina stabdydavo ) po keliu akimirku lemputes uzgeso, trauka vel atsirado, bet atsirado ir tas kalimo garsas
|
Nu tai pirma ir savaiem suprantama, ką tau visi pasiūlys, reikia pasidaryt diagnostiką.
|
Hmm, na pas mane tas garsas irgi yra ir atsirado irgi po tokio uzgesimo, tik man del kritinio tepalo lygio buvo uzgeses. Is pradziu itariau kompensatorius, bet sake kad jie tokie tvirti jog net jei ir be tepalo keleta senukdziu padirbo nieko jiems negali atsitikt, gali but jog stumuoklis vartosi. Paklausyk mazdaug is kur garsas, man kazkur ties 5 cilindru.
taip pat seku dar viena panasia tema su panasiais simptomais:http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...d.php?t=114392 |
statau uz generatoriu, tiksliau guolius pabirusius
|
Dar megsta pakalti generatoriaus sankaba, bet su skydelio lemputems tai nesusije
|
Patikrinom kompensatorius, turi laisvumo, tai nuspresta pakeisti visus 20. Siandien bus matyt, koks rezultatas gausis
|
skydelije uzsidega lemputes kai pabyra generatorius, nors dar ir krauna, bet kalena jis. nesunku paklausyt is kur kalena pridejus vamzdi prie ausies jei neturi spec ausiniu
|
Idomu kaip tikrinot kompensatorius, nes jiems kiek zinau reikia tepalo spaudimo
|
kad man rodos neisemes ju ir nepatikrinsi, ten gi mikro skylute, kai ji uzsikemsa, tada ir kalena, o neisemes ka ten zinai uzsikimsus ji ar ne
|
Pakeisti kompensatoriai, bandem kurt ir be generatoriaus dirzo ir nuarde vakuumo siurbli - vistiek kala.
|
Tai gal del purkstuku kala
|
Purkstukai visi patikrinti dizridoje, pasiskolinau kita purkstuka ir keiciau visus is eiles po viena, niekas nepasikeite. Kazka teko girdeti apie oro sklendes. Negali viena is ju buti uzsikirtus ir kalenti?
|
gal nebent nuluzo ir ikrito i degimo kamera ir dabar nuo ikritusios dalies dauzosi stumuoklis. jei daug variklio apardyta gali iskart ir sklendes panaikint kad taip neatsitiktu :).
|
Pagal garsa, tai lyg ir kazkur virsuje kalena, bet purkstukai kaip rasiau patikrinti, kompensatoriai nauji sudeti, keiciant kompensatorius paziurejo voztuvelius ir spyruokles, viskas tvarkoje
|
o ties kuriuo cilindru mazdaug? garsas toks mazdaug: http://www.youtube.com/watch?v=YXy6rGViY8M ?
|
Lyg ir toks, gal tik siek tiek labiau metalinis
|
pas mane irgi beveik toks pat, tai atmetant kompensatorius ir purkstukus, tikriausiai beda bus variklio viduj :/ as su tokiu 5 menesius vazineju, sake meistras geriau tu muzika pasigarsink ir vaziuok :D jei pvz stumuoklis vartosi i sienele tai gali daug darbo pareikalaut sutaisymas.
|
As kazkaip prisibijau vaziuot, kai taip kala :D
|
siaip gali patikrint sita versija ipildamas "medaus" doze, jei garsas dings, galimas daiktas tame ir problema :)
|
Siandien buvo galimybe palysti po masina. Nusiardzius visas apsaugas toks vaizdas, kad kala kazkas karteryje
|
Citata:
|
idomus klausimas - o eina nuimt karteri neiskelus variklio w203?
|
Citata:
|
Ar kam teko isimineti karteri? Ar reik atkelti varikli?
|
Pas mane w211 irgi tapati problema - kala variklis, tai atlikus diagnostiką paaikėjo kad purktukai geri. Nuvariau pas dyzelistą tai i pirmo vilgsnio sako bus indėklai tai pirmadienį varysiu, kad giliau pasiiūrėtų problemą.
|
Rastas gedimas - trukes stumoklis
|
o tai apart garso kitu simptomu nebuvo?
|
Turejom mitsubishi lancer dyzeli, atvarytas buvo su prakirstu bloku ir sutrupejusiu stumokliu, bet kaip tralistai sake "dirba ir vaziuoja" tik garsas nemalonus :D
|
Citata:
|
Atnaujinu tema, gal kas ka paburt nores :)
Viskas prasidejo su masina nuo pirkimo prasukus 3500km, kai vaziuojant nugeso variklis ir atsirado kalimo garsas isardzius pamatem, kad uzvelti 1,3 ir 5 stumokliai. padarius kapitalini, pakeitus visas gilzes, 3 stumoklius, visus ziedus, visas tarpines, variklis kaip ir dirbo graziai be pasaliniu garsu, bet sekanti ryta isvaziavus i darba (+- 7km) jis vel nuduso ir atsirado pasalinis garsas. Pats nemaciau, bet aplinkiniai sake, kad mesdavo juoda duma ( iki nugesimo kaip ir nedumydavo ) Kai uzkale variklis, vaziavau autostradoje pastoviu greiciu, temperaturos skydelis rode 2 padalas auksciau 80 laipsniu ( skaitmeninis indikatorius ). Po surinkimo staigiai apsuku nekeldavau, daugiau nei 2000 - 2200 irgi neduodavau, nes norejau, kad prasidirbtu. Teorijas sugalvojom 3, gal kas ismanantis pakomentuotu ka placiau: 1) termostatas - ar gali buti, kad termostatas atsidarinedavo per velai, todel buvo palaikoma siek tiek aukstesne temperatura ( kaip rasiau, auksciausia buvo 2 padalos virs 80, nezinau kiek cia tiksliai bus ) todel, del mazu tarpu ciut prasipletus metalui pradejo velti ir nuo trinties sudege? 2) tepalo siurblys - nepakankamas tepimas, bet ar nebutu, kad tada veltu visus? pries tvarkant del kalimo garso variklyje, buvo uzvelti 1,3 ir 5 cilindrai, dabar po perrinkimo vel 1 ir 3. 3) forsunkes - nors veziau tikrint ant stendo ir pasake, kad geros, bet kyla itarimas, kad 1 ir 3 gali purksti per daug kuro arba nelaiku. ( Visgi 1 ir 3 cilindrai ir tada ir dabar, todel tokios ir mintys ) |
Pirmas tikrai atkrenta nes dvi padalos virs 80 yra normali temperatura, pas mane visada tokia, cia yra apei 93 laipsnius.
|
meistru brokas cia yra, tepalo siurblys manau imanomas dalykas, dar yra imanomas kad ne tokios gilzes sudetos.
|
4 Attachment(s)
Keletas iliustraciju bendram vaizdui susidaryti :D
|
Tomski, del to, kad stumokliai ne taip sudeti, tai irgi negali buti, nes ispjovos voztuvams yra skirtingos
|
teko ne kartą panašų vaizdą matyt perkaitintuose ir užvaikytuose varikliuose
|
Citata:
|
nebuvo aušinimo cirkuliacijos variklio viduje, ko pasekoje vėl lydėsi stūmokliai. 100 km perkaitinimo pilnai pakanka išlydyti stūmoklius. Ko gero turi paliktą bėdą nuo buvusio mašinos šeimininko
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.