MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   E320 nekyla apukos auksciau 2x00 (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=12351)

Dreigas 2013-05-10 20:55

E320 nekyla apukos auksciau 2x00
 
Sveiki,

Iskilo tokia beda, kad po remonto, o tas remontas buvo toks, kad buvo keisti keli guoliai prie dirzo. Turbinos slangos ir t.t. lyg ir tvarkingai buvo uzsandarintos skurliais. Bet po to kartais kaip uzeina mersiukui nebera traukos, neduoda didesniu apsuku, nei tarkim 2200 ar 2600. O kartais normaliai vaziuojas, po uzvedimo taip 50% ant 50% normaliai vaziuosis ar ne. Gal kas tures kokiu ideju?

EDITED: Prie to pacio prisiminiau, kad kuro siurbliui buvo keistos tarpines.

Hunter 2013-05-10 21:15

kaip suprasti skurliais uzsandarintos turbinos slangos?

Dreigas 2013-05-10 22:09

Na tiesiog isemant radiatoriu ir generatoriu visos prieit slangos ar kaip cia pasakius buvo uzkimstos medziagomis. Nu kaip prie sovietu :D

virgis111 2013-05-11 23:52

Pagrinde buna trys gedimai: 1.kazkas su kuro sistema - klausimas: ar emete kuro siurbli kai keitete gumeles? gal koks nesvarumas pateko?
2. oro srauto (mases) matuoklis- klausimas: ar neplovete ar kitaip nepraputete ora mases matuoklio? Gal kontaktai blogai susijunge. Matuokle tikrinama prie kompo prijungus.
3.Uzstrigo EGR voztuvas. Galima nuimti voztuvo dangteli ir su jega spaudziant, paziureti ar juda tas voztuvas (nedauzyti plaktuku, nes spyruokle nuleks). Jei voztuvas uzstriges, tai galima ji nuimti ir pramankstinti, po to sutepti karsciui atspariu tepalu. Jeigu uzkurus turbinos kojele vaiksto padavus gaza o poto nustoja tai panasu I EGR voztuva.

Aisku priezasciu gali buti daugiau, bet cia pigiausios

Dreigas 2013-05-12 08:23

Taip, kuro siurblys buvo isimtas, tai man jis ir sukele didziausia itarima. Stengemes svariai tas tarpines keisti, bet vistiek galejo patekt koks nesvarumas.

virgis111 2013-05-12 16:04

Kiek tvarkiau tas gumytes - su kuro sistema problemu nebuvo. Jeigu kuriasi gerai ir nesimato kuro demiu, tai gal but su kuro sistema yra OK. Todel gal vis delto bus problema su oro srauto matuokliu. Jei kazkas blogai su oro srauto matuokliu, tai variklis ieina i safe mode - max 2000 aps/min. Jei nevaiksto EGR voztuvas, tai isjungia turbina, bet apsuku neriboja. Tik ten prie EGR voztuvo ne paprastas dangtelis, bet vakuuminis "spaudikas"

Bet cia tik spejimai. Gali buti ir kiti gedimai...

Feisas 2013-05-12 22:32

ar tikrai apsukos avariniam režime kyla tik iki 2000? nes pas mane tai iki 3000, kaip ir pas kitus dažniausiai. nors gal čia nuo klaidos priklauso. nes aš pagaliau radau kame šaknys - įsiurbimo kolektoriaus sklendėse. (radau net metaliuką tą kuris jas darynėja ant variklio apsaugos iškritusį).

giedriuz077 2013-05-12 22:52

O pries tai masina neturejo situ problemu? itarciau ne technini o elektros gedima - gal kur laida pazeide petvarkant ar ka ne taip sujunge?

Dreigas 2013-05-13 08:08

Na reiks ieskoti problemos, dekui uz pagalba. Del laidu, tai nebent gali kazkas trumpint, o jei blogai butu sujunge, tai manau neveiktu isvis, o dabar tai veikia, tai ne.

virgis111 2013-05-13 19:12

Tiksliai - safe mode turetu tureti 3000aps/min. Toks klausimas atsirado: ar vaziuojant nekyla apsukos daugiau 2000aps/min? Ar vaziuojant dumina padavus gazo, bet visai netraukia? Per nakti pastovejas vel veikia normaliai?

virgis111 2013-05-19 19:57

Kai prades netraukti, tai pabandyk sustoti, isjungti varikli, istraukti rakteli, palaukti 20s, po to ijungti degima (nekurti) ir paspaudus gaza iki dugno, palaikyti ilgiau nei 10s, tada vel istraukti rakteli, po to uzkurti varikli, variklis turi galeti suktis greiciau nei 3000aps/min. Jeigu gali virsyti 3000aps/min, tada galima vaziuoti - turetu traukti normaliai. Jeigu variklis negali pasiekti 3000aps/min, procedura reiketu palaukus pakartoti. Kodel taip yra nezinau, gal kas nors paaiskins kur cia saknis pakasta?

Dreigas 2013-05-20 07:35

Reiks siandiena isbandyti virgi tavo metoda. O iki dabar, tai esu tai pastebejas. Kad ryte, kol saltas variklis veikia normaliai. Dumint lyg ir nedumina. Atsiradus problemai neduoda gazint ivairiai, bet nevirsija 3000 aps., taip nuo 2000-2800 mazdaug, gal del to, kad automatas. O ant parkingo kyla lygiai iki 3000 aps. Vakar teko gryzti is kretingos i kursenus, tai vaziuojant ant 100km/h ir norint lenkti padavus gaza viskas normaliai buvo iki tol, kol sustojom trumpam (variklio neisjungiau), po to vel ne daugiau, nei 3000 aps.

virgis111 2013-05-20 21:55

Nematant masinos, sunku pasakyti kas kaltas. As jau pakeiciau plokste greiciu dezeje servize, bet nepadejo. Zodziu 1000Lt buvo vejais isleisti. Be to jei keisi APD tepalus, tai greiciausiai pas taviske irgi nera varzto hidrotransformatoriuje, tepalui isleisti, ir tada ne kiekvienas servizas pakeicia pilnai tepalus greiciu dezeje, Jie tik papildo 4 ar 5 litrus ir sako, kad pakeite. O reiketu visa pilnai pakeisti. kad butu tepalas kiek galima skaidresnis. Beje, maniske, paspaudus gaza, ziauriai dumina, kai ieina i sita apsuku ribojimo rezima. Tai tarsi skiriamasis pozymis sio gedimo. Jeigu taviske nedumina, kai ribojamos apsukos, tai abejoju kad cia sitas gedimas.

Hunter 2013-05-20 22:22

Idomus sprendimas keisti viska is eiles nepadarius diagnostikos.

virgis111 2013-05-21 20:45

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 271711)
Idomus sprendimas keisti viska is eiles nepadarius diagnostikos.

Gal kaskas ir keitalioja be diagnostikos. Bet as rasiau, tik del to, kad vienam is geriausiu Vilniaus servizu diagnostika parode, kad APD plokste meta klaida ir del to buvo pakeista ta plokste. Nors plokste buvo pakeista, bet gedimas liko. As is karto norejau keisti visa greiciu deze,bet servize pasake, kad plokste sugedusi ir greiciausiai, pakeitus plokste, greiciu deze veiks normaliai. Zodziu, nelabai matau prasmes kvailiojanciai greiciu dezei keisti plokste. Gal geriau is karto pasiieskoti normalesne kartu su hidrotransformatoriumi.

Feisas 2013-05-24 07:33

Citata:

Pradžioje rašė virgis111 (Post 271558)
Kai prades netraukti, tai pabandyk sustoti, isjungti varikli, istraukti rakteli, palaukti 20s, po to ijungti degima (nekurti) ir paspaudus gaza iki dugno, palaikyti ilgiau nei 10s, tada vel istraukti rakteli, po to uzkurti varikli, variklis turi galeti suktis greiciau nei 3000aps/min. Jeigu gali virsyti 3000aps/min, tada galima vaziuoti - turetu traukti normaliai. Jeigu variklis negali pasiekti 3000aps/min, procedura reiketu palaukus pakartoti. Kodel taip yra nezinau, gal kas nors paaiskins kur cia saknis pakasta?

man atrodo, čia tie pedalo spaudeliojimai nieko nereiškia, gal kažkas čia pajuokavo :D . aš tiesiog išjungdavau, palaukdavau kol nustos dirbt tie visi selenoidai ir gal rėlės. tai čia apytiksliai 20 sec. tada pilnai išsijungia viskas, išsitrina klaida. užvedus vėl gali duot apsukų iki tol, kol ją vėl nuskaitys kompas.

p.s. vistiek pabandžiau šitą metodą, nespėjau į gatvė išvažiuot, jau vėl buvo ribojamos apsūkos.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.