![]() |
w222 S63AMG
|
pfff, as galvojau ten rimtai 63, o ten 55, tai tegu ir raso s55. jau kaip bmw nusivaziavo
|
Tai kad jau senai tie skaiciai nereiskia variklio, jau net w220 s65amg nebuvo 6.5L
|
Tomski, tu siek tiek atsilikes, jau senai 63 amg turi 5.5 biturbo motora :)
|
O va del v6 tai naujien? Isvis nebeliks v6?
o a222 kabrikas? :seile: |
niekad nesidomejau jais tai ir atsilikes :) nes yra 55 amg, ir yra 63amg, tai ir galvojau kad skirtingi motorai
|
Citata:
|
Susikti greenpeace"ai.... tuoj nebeliks vaziuojanciu dyzeliu.
|
O variklio garsas? Man asmeniskai labai didelis privalumas malonus variklio garsas o ne tratataaaa :) arba visiskas jo nebuvimas prie aukstu apsuku.
|
kuo daugiau cilindrų, tuo maloniau širdžiai ir ausiai ;]
|
Geras :) gali plačiau šiek tiek, koks veikimo principas? Mechaniškai ten ar kažkaip kitaip?
|
Prasideda gumines leles :)
|
Tiksliau būtų sakyt, kažkam prasideda noras tokias turėt. Yra paklausa - prašau, padarė.
|
Kitas dalykas, jeigu vampyras nebutu pasakes, nebutumet ir zinoje. Isgirstumet gatvej, galvotumet, koks malonus garsas is tiek nedaug cilindru :xx: Svarbiausia jis nebutu gausiai sintetinis ir neprimintu garazo tiuningo, visa kita labai sveikintina ir pagirtina. Sutikit, kad malonus automobilio garsas, prideda daug zavesio :)
|
sarbu kad tik laiku freona pakeistu,o ne zmoniu poziurius:) http://auto.delfi.lt/autonaujienos/n....d?id=61882993
|
Citata:
o pagalvok, jei nežinotum, kiek ten cilindrų? Susimautų visokie egzpertai, o paskui sakytų, kad šūdas, sintetika ir pan.:) nors kol nepamatytų ir nesužinotų koks variklis, nifiga neatskirtų. |
Is ryto atsisedi i masina,3 mygtukai V6,V8,V12 :) ir kasdien vis kitaip :)
|
Citata:
|
Citata:
|
aisku nebeda pas saldytuvu meistrus pasipildyt, net ir dabar r12 freono, bet kas liecia oficialuma ir servizus, tai kosmine kaina. kas pildysis. jei pirkt zmogui reiks radiatoriu uz 400, paskui pildytis uz 600, tai taip ir isnyks kondiskes lietuvoj :) nepatinka man tie ekologai. nuo kondiskes isvis jokios itakos nejauciu, o tersia ora ismetamos dujos, fabrikai ir t.t.
|
O dar po 5 metu, visi vazines su 3 cilindru motorais ir keturiom turbinom ir dvylika akumuliatoriu.
Suknista ekologija.. |
Po 5 metu ciuju skraidysim ant akumu energijos :xx:
|
po 5 metu vis dar pilsim kopustu dujas ir dyzeli is kanistru, niekas cia nepasikeist taip greitai :D
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
jau greitai masinos vaziuos pacios. beje idomu kaip tie visi navarotai laikys koki 15 metu :)
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/mEpPww4AXMI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
Paprastas distronikas, ventiliuojamos masazines sedynes priekyje ir gale, duru pritraukejai iki dabar dar yra pakankamai rimtas navarotas vidutines klases modeliuose. O MB jau 15 metu ir daugiau jiems.
Itariu kad pirmus 7 metus apie sita modeli nieko negirdesim, tada kokiu 5 metus jis bus "Mercedes geda del kruvos elektronikos ir pakabos", o dar po kokiu 5 metu jis bus legendinis mersas kuris netures konkurentu pagal metus. Kaip dabar koks w140, po kokiu 5 metu bus w220 ir po kokiu 10-12 metu bus w221 |
w220 nebus nes visi subyres gabalais :D
|
tas pats ir su CDI motorais buvo ir t.t..
|
Citata:
|
„Mercedes-Benz S63 AMG“ gali būti paskutinis šios markės modelis su 5,5 litro V8 „twin-turbo“ varikliu
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/n...liu-219-370098 |
Jau norejau postint ta pati :D
|
|
is rasliavos matosi, kad tiesiog spaudos pranesima gazas.lt patalpino. :)
|
Ziuriu ir svaigstu :)
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/R-wLIyF4PTc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
Del ko? :D taigi turi savo nuomone apie S klase :D
|
Citata:
|
Na taip, uz S klase yra geriau nauja S klase :D
|
C63 smagiau staugia
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.