MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W211 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=202)
-   -   E320 cdi V6 nera traukos, trumpina daviklis (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=13187)

Apple 2013-09-26 20:42

E320 cdi V6 nera traukos, trumpina daviklis
 
Sveiki,

Uosvis paskambino, sake turi bedu su savo MB. 2005 metų E320 CDI V6 motoras. Dare diagnostika (nei vieno kodo neuzsirase) ir po to knisosi po motora ir atrado toki reikala, kad tarp turbinos ir kuro filtro zemiau turbos yra kazkoks daviklis, ant jo lasa nuo turbos tepalas ir ji uztrumpina. Perdega kazkokie saugikliai ir po to primeta visokiu klaidu ir atjungia motoro galia. Niekaip nesugebejo pasakyti kas tai per daigtas. Man reiktų išsiaiškinti kas yra tarp turbinos ir kuro filtro, žemiau turbos, elektrinis daviklis kazkoks, kuris gali uzsitrumpinti. Dar geriau būtų detalės kodas ir kaina. Manau, kad kolegos dirbantys silbertauto ar Vokietijos MB galėsite man padėti :)

Idedu dar ir variklio foto ,kad visi matytų kur yra turba ir kur kuro filtras :)
http://www.peachparts.com/shopforum/...m642-naked.jpg

Ačiū!

Hunter 2013-09-26 20:45

gal koks alkuninio padeties daviklis. Kaip bebutu, bet idomioj vietoj turbina

vampyras 2013-09-26 21:04

M55 EKAS Einlasskanalabschaltung Motor, truputi vargo pokol daeini, cia bauda uz tai kad nekeite turbo raudonu gumu.
Sam priekyje perdega 15A saugiklis ir meta, turbo egr zvakiu reles klaidas.
Pirkdamas motoriuka pasiimk ir baltus chamutus prie jo ir geriau ne 2 o kokius 4 nes tikrai sulauzysi. Dar super azsargiai su stangikem jos mielai luzta, nepamirsk pasitilrinti ar jos lengvai vauksto.
Sekmes :)

Apple 2013-09-26 21:07

Dėkingas :)
Gal detales koda pasakytum?

vampyras 2013-09-26 21:40

neturiu vino tai is oro neistrauksiu bet kaip pvz. A6421500494 iki variklio numerio 40886581 iki pagaminimo datos 2009 09 16 bet netinka varikliui 40790424
kainuoja 132,01€ +siuntimas +PVM
dar reikes A6420910050 sujungimo sanyru imk 4 nes tikrai sulauzysi vieno kaina 0,92€
lieki skolingas kelis centus :)

Apple 2013-09-26 21:47

Dėkingas :aciu:

Rytoj pasitikrinsiu variklio koda.
Pierburg pasirinkimas būtų geras, kaip alternatyva Originalui? Kaina apie 115 EUR čia vietoj jau. Ryt užklausiu kiek kainuoja Silberauto ta dalis.

P.S. Pabaik mintį dėl mano purkštukų pas mane temoj :)

vampyras 2013-09-26 21:56

alternatyva butu pirkti opeli :)
nepamirsk netik pasekmes sutvarkyti o ir priezasti pasalinti.
o del savojo, nesijaudink,pokol ramiai dirba, jaigu suges pasikeisi ;)
p.s. baig kurti temas :D

Apple 2013-09-26 21:59

Tokios nebuvo :) pravers ir kitiems.

Beda kaip suprantu atsirado del nesandariu oro slangu sujungimu su turbina? Nes lyg ir ten stovi raudonos gumytes. Jas irgi reiktu pasikeisti? Ar jos kazkur kitur?

vampyras 2013-09-26 22:08

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 289640)
Tokios nebuvo :) pravers ir kitiems.

Beda kaip suprantu atsirado del nesandariu oro slangu sujungimu su turbina? Nes lyg ir ten stovi raudonos gumytes. Jas irgi reiktu pasikeisti? Ar jos kazkur kitur?

tingiu rasineti tau per visas temas :D
taip prie pat turbo tos dvi, 13€ kainuoja pasikeicia per 15min. mes jas keiciam vos ne kas antra servisa.
dazniausios om 642 bedos https://autoeoe.com/mercedes-benz/motor/om462/

Apple 2013-09-26 22:12

Vielen Dank
:)

PetrasR 2013-09-27 00:04

Jeigu tavo uosvis mersui aptarnavimus darytu SilberAuto, tai su tepalu/filtru keitimu butu pakeisti ir reikiami rieboksliai/ziedai/tarpines uz ~ 90LT.

Bet sito dalyko 'vietinis servisiukas' nezinojo ir laiku reikiamu dalyku nepakeite. Poto taip ir buna...

;)

Tomskis 2013-09-27 07:15

uz tai uosvis tepalus pasikeicia uz 200lt , ne uz 400lt.

PetrasR 2013-09-27 08:05

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 289651)
uz tai uosvis tepalus pasikeicia uz 200lt , ne uz 400lt.

Ir uztai poto turi problema 'dingo trauka, ka daryti'. Reikia vaziuoti o masina stovi, laukia remonto. Na ir poto susimoka uz remonta 500lt.

Kiekvienam savo :)

DTM 2013-09-27 19:05

Citata:

Pradžioje rašė PetrasR (Post 289654)
Ir uztai poto turi problema 'dingo trauka, ka daryti'. Reikia vaziuoti o masina stovi, laukia remonto. Na ir poto susimoka uz remonta 500lt.

Kiekvienam savo :)

+ :ploja:

Tomskis 2013-09-27 19:26

nemanau kad silberis pakeis pigiau ta fiske nei pasikeistum pats. ir jei uosviui ant tiek smarkiai rupetu kad masina gink dieve nesustotu, tai ir darytu viska silberyje.

Apple 2013-09-27 19:36

Antradieni bus daromas remontas Silberauto, samata apie 1200 LTL. Papraščiausiai iš Anykščių varinėti i Vilnių pasikeisti tepalų žmonėsm laiko trūkdavo ir beabejo galvojo sutaupys kelis litus. Jei žinotų, kad neaptarnaujant atsitiks tokia beda, būtų visi aptarnavimai daromi Silberauto. Galetų pas mus forumuose daugiau info būti apie bėdas ir galimus gedimus. Pas mus pilna forume žmonių dirbančių MB atstovybėse Lietuvoje ir Vokieitjoje, galima būtų pasidalinti info apie tai. Tikiuosi visus šio motoro savininkus ši tema išgelbės nuo būsimo gedimo :)

Tokių temų galėtų būti ir daugiau. Dalinkimės savo patirktimi ir padėkime vieni kitiems!

Yzzo 2013-09-27 19:54

Kalbant apie busimus gedimus, kazkada FinalFour turejo lapa apie tai, ka konkreciai reikia tvarkyti prie tam tikros ridos, gal kas zino, kur gauti tokia info kitiems mb modeliams, manau daug kam praverstu

munde8 2013-09-27 21:59

Mane ir domintu tarkim apie w203 toks lapas ka twarkyti ir ko tiketis is gedimu

Tomskis 2013-09-28 08:17

kazkas dar Autodatos neatrado :)

Yzzo 2013-09-28 10:37

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 289815)
kazkas dar Autodatos neatrado :)

Autodata turiu, bet, kad ji pustuste, bent ziurint w209. Nebent versija per sena. Kelinta naudoji?

Tomskis 2013-09-28 12:14

3.38 versija. gal ir mazoka info, bet yra service shedules skiltis, ir ten parasyta kas 30kkm, 60kkm, 80kkm ka reik keist. parasyta apie automato tepala, antifriza ir pan.

PetrasR 2013-09-28 22:47

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 289715)
nemanau kad silberis pakeis pigiau ta fiske nei pasikeistum pats. ir jei uosviui ant tiek smarkiai rupetu kad masina gink dieve nesustotu, tai ir darytu viska silberyje.

Esme ne kur pigiau, o tame kad Silberis _zino_ ka kur reikia pakeisti ir i ka atkreipti demesi, o bet kuris eilinis servisas to visiskai nezino, ir nepakeicia. O poto 'kazkas netiketai masinai atsitinka'.

Cia yra kiekvieno modelio specifiniai niuansai, i kuriuos oficialus atstovas (privalo) atkreipti demesi.

Galbut net gamintojas tiesiog viska nurodo serviso instrukcijose ir meistrui nereikia paciam visko atsiminti.

Tomskis 2013-09-28 22:50

jei nebutu esmes kur pigiau, tai visi visas masinas tvarkytu tik pas atstovus

PetrasR 2013-09-28 22:52

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 289910)
jei nebutu esmes kur pigiau, tai visi visas masinas tvarkytu tik pas atstovus

Tai tu turi pries akis fakta: 2x pigiau servisas bet remontas uz 1.2k lt. Tai kurioje vietoje cia pigiau?

Kuo pigiau su salyga, kad taip pat kokybiskai. O jeigu kokybe ne ta pati, tada 'kuo pigiau' nebetinka.

Apple 2013-09-28 23:14

Chebra, ka jus cia pesates :) as juk pasakaiu kas del ko ir kaip. Sutinku, kad visada yra 100% geriau aptarnauti pas oficealu dilerį, bet ne visada galimybes leidzia.

Apple 2013-10-01 10:17

Taigi, remontas baiktas ir beda sutvarkyta. Bet beremontuojant buvo pastebeta dar viena beda, kolektoriaus sklendziu valdymo sarnyriukai susideveje ir su laiku gali ten nustot viskas valdytis, silberis sarnyriuku nekeicia, keicia tik visa kolektoriu, tai du kolektorius pakeisti 5-6k ltl. Nesamoninga ir neadekvati pinigu suma. Kokie kiti tos bedos sprendimo budai? Gal tiesiog tuos sarnyrus keicia musu auksarankiai? Kas jau buvo su tuo susidures?

juozas 2013-10-01 11:07

iseitis mest lauk sklendes :)

pauliukas 2013-10-01 11:08

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 290279)
Taigi, remontas baiktas ir beda sutvarkyta. Bet beremontuojant buvo pastebeta dar viena beda, kolektoriaus sklendziu valdymo sarnyriukai susideveje ir su laiku gali ten nustot viskas valdytis, silberis sarnyriuku nekeicia, keicia tik visa kolektoriu, tai du kolektorius pakeisti 5-6k ltl. Nesamoninga ir neadekvati pinigu suma. Kokie kiti tos bedos sprendimo budai? Gal tiesiog tuos sarnyrus keicia musu auksarankiai? Kas jau buvo su tuo susidures?

Jei tik susideveje sarnyriukai, tai pasidomek ar nera remkomplekto (aisku ne pas atstova) :)

Apple 2013-10-01 12:02

Citata:

Pradžioje rašė pauliukas (Post 290291)
Jei tik susideveje sarnyriukai, tai pasidomek ar nera remkomplekto (aisku ne pas atstova) :)

As ta pati gakvou, gi tikrai turetu buti, nesamone, kad del smulkmenos reiktu keisti visa kolektoriu. Bandysiu ieskoti.

Busiu dekingas, jei kas pasidalintu patirtim, jei tokia pat beda suremontavo be ispjovimo sklendziu.

Aciu :)

Apple 2013-10-01 17:25

Dėl sklendžių išsiaiškinau, kad jų operuoti nepatartina dėl vienos priežasties - jei turbina sugestų ir užsipūstų, tai užgesinti variklio butu neimanoma ir jis sudegtų nuo begalinio greitejimo. O jei sklendes vietoje, tai isjungus degima uzsidaro ir priverstinai variklis uzgesinamas. Tiesa? Jei taip, tai jų išoperavimas gali turėti daug skaudesnių pasekmių :)

Gal kas koki kontakta turit zmogaus, kuris galbut galetu atrestauruoti tuos sarnyrus?

Hunter 2013-10-01 18:27

Turbina uzsipus nebent jeigu prakiurs ir prades srove varyt tepala per kolektoriu i degimo kamera, bet tokie dalykai staiga neatsitinka, pradziai N+K kilometru labai valgo tepalus ir/arba svilpia turbina.
Kadangi tepalo lygio indikacija w211 veikia ir meta ant skydelio pranesima, tai nelabai prazioplinsi kad vis reikia dapilti tepalo

vampyras 2013-10-01 20:06

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 290355)
Dėl sklendžių išsiaiškinau, kad jų operuoti nepatartina dėl vienos priežasties - jei turbina sugestų ir užsipūstų, tai užgesinti variklio butu neimanoma ir jis sudegtų nuo begalinio greitejimo. O jei sklendes vietoje, tai isjungus degima uzsidaro ir priverstinai variklis uzgesinamas. Tiesa? Jei taip, tai jų išoperavimas gali turėti daug skaudesnių pasekmių :)

Gal kas koki kontakta turit zmogaus, kuris galbut galetu atrestauruoti tuos sarnyrus?

spjauk jam i veida.

Apple 2013-10-01 20:08

tu kaip visada trumpai ir aiskiai :)

O kaip viska suremontuoti galima be keitimo kolektoriaus pasakysi?
Ir kas bus jei isoperuosiu sklendes?

Yzzo 2013-10-01 20:28

Kiek man aiskino autokurte, tai skirtumas yra tame, kad kai nera sklendziu, tai visada bus atviros abi skyles, per kurias ima ora, o kai jos yra, tai normaliai dirbant varikliui, sklende dengia viena skyle, o nuspaudus stipriau akseleratoriaus pedala, yra atveriama antra, taip sukuriamas "suolio" i prieki ispudis.

vampyras 2013-10-01 20:33

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 290391)
tu kaip visada trumpai ir aiskiai :)

O kaip viska suremontuoti galima be keitimo kolektoriaus pasakysi?
Ir kas bus jei isoperuosiu sklendes?

mes tai tik keiciam, bet irgi tik del to, kad tvarkant tavo buvusia liga nulauzem kojele, arba pilnai uzkirmyjusios sklendes.
alternatyvomis nesidomejau, jaigu jau reikes keisti,tai pires perkant naujas galesi ismeginti savo kailiu, pas manes darbas kainuoja dvigubai daugiau negu naujos detales, dar nei vienas klientas nesiryzo tokiam zingsniui :)

Apple 2013-10-01 20:48

na bus matyt kuo viskas pasibaigs, kol kas auto seimininkas prieme sprendima vaziuoti taip kaip yra. Jei rasiu rem komplekta ar zmones, kurie uzsiimu restauracija - būtinai pasidalinsiu info :) O ir jas isoperavus kaip suprantu bėdų nebus, tik visada maksimaliai variklis gaus oro.

vampyras 2013-10-01 20:52

kad nepritruktumet seiliu :)
Einlasskanalabschaltung=isiurbimo sklendes.
kiekvienas zilindras turi po du isiurbimo kanalus,ju tikslas "issukti-isjudinti-pagreitinti" oro srauta (sukurti tornado zilindre-isiurbimo takte)
veikimo principas=uzdaromas vienas kanalas,taip isiurbiamo oro srautas pagreiteja="susimaiso issisuka"
naudojama tik mazame jegos sukimo momento diapazone,prie mazu=vidutiniu apsuku ir taip sumazina Partikeliu -Trade Off PM/NOx ismetima.
ismatuota,jog varikliai su sklendemis turi didesni sukimo momenta :)
p.s. info versta is mercedes leidinio, galimi techniniai neatitikimai, bet stengiausi kuo paprasciau.

LukasW211 2016-02-11 00:13

Sveiki, nekuriant temos pries savaite "perkant tik is nuotrauku" atsivariau is italijos w211 E320 CDI 4Matic, beges 480 tuks. km. Nuo tralo nukrovus pastebejau uzkurus iskarto traukia kaip vejas, paskui visiskai viskas atsijungia ir netraukia masina. Nuvaziavau diagnostika pasidariau rodo M55 klaida tai tas motoriukas. Is ebay uzsisakiau sumokejau uz nauja originalu Pierburg 50 euru, silberi 170 euru, Kaune pigiausia nauja radau 110 euru. Motoriuko dar negavau, vis laukiu. Taigi siandien variau technikine auto nepraleido, nes is variklio apsaugos galo truputi lasa tepalas. Ryt varau masina apziurai i servisa taigi galvoju ar gali buti tas tepalas kur laso is variklio apsaugos galo nuo tu raudonu turbinos sujungimu ziedu ar ne?

Dekui

amerika 2016-02-11 06:05

reikejo savo tema susikurt, problema greičiausia tepalo aušintuve,reikes keisti tarpine,daugiausia kainuos darbas...nors gali buti ir per turbinos tarpines,bet tuomet ten viskas plaukia...

LukasW211 2016-02-11 18:25

Citata:

Pradžioje rašė amerika (Post 421356)
reikejo savo tema susikurt, problema greičiausia tepalo aušintuve,reikes keisti tarpine,daugiausia kainuos darbas...nors gali buti ir per turbinos tarpines,bet tuomet ten viskas plaukia...

Problema rasta, pasirodo italai blogai istate tepalo filtra ir per tarpine tepalas varvejo, ryt pataisys sia problema ir vaziuos :)

Taip pat ryt ir M55 voztuva pakeis ziuresim kaip turbinos raudos gumos laikosi :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.