Patarimai renkantis W168 modeli
Sveiki,noriu nupirkti savo draugei W168 ~98-00 1.6 Benziną su Mechanine dėže,į ką būtent atkreipti dėmesį apžiūrinėjant tokio stiliaus automobilį,kur būtent slypi jų bėdos ,kurias galima įžvelgti be komų pajungimo.
|
ner bedu.
|
Citata:
|
Citata:
|
vaziuokle barska,spiruokles luzta, kliaba galines asie pagrindiniai guminiai "lager"
oro mases matuoklis, pakeleivio sedynes vaiku atpazinimo Matte. rudyja bakai, ir aplamai rudys po automobiliu. perjungimo svirtis, pavaru deze ar neslysta=tik pagal diagnose. spynos uzkirmyja. dirzelis, generatorius.galinio lango apiplovimas ir valituvas. kuro filtras, kuro pompa. kirmyja sujungimai po apiplovimo bakelio. aplamai rudys ir stovis. o seip neblogas automobiliukas :) |
1. Patikrink ar nekliba galiniai ratai, nes sakes stovi ant guoliu ir juo reikia 1 karta gyvenime pasikeist is principo, tik kaip patirtis rodo niekas nezino kokia jega juos reikia uzverzt, tai jie keiciami pakankamai daznai. Cituoju absoliucios daugumos patarimus ieskant info apie uzverzimo jega "nuvaziuok i servisa ir uzvers", servisai tokios informacijos arba neturejo arba informacija buvo klaidinga, pasiulymai buvo uzverzt is akies
Pakeitimas nera sudetingas, bet laiko uzima. Vienai sakei komplektas ~100lt 2. Paziurek ar nesupuves kebulas po galiniu balkiu - labai sudetinga tai pastebeti, reikia nuimineti dugno apsaugas su 8mm rakteliu 3. Benze atsiranda beda kai reikia pakeisti oro srauto matuokle, tiesa jau tai issprendzia auksarankiai 4. Kazka girdejau kad generatoriai nelaiko, bet su tuo neteko susidurti per 4 metus 5. Nupuna rakinio troso sarvo laikikliai 6. Alkuninio veleno skyvo pakeitimas turi savo ypatumu. Wis nurodo nuleisti priekine pakaba ir iskelt motora. Tiesa, padaroma ir nieko nenuimant :) |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Visa esme tame, kad skyvo varztas neissitraukia, nes atsiremia i priekini balki |
Citata:
|
Citata:
|
Sveiki, taigi reikia miesto automobiliuko ir norejau paklausti, kaip laiko dyzeliniai motorai, kaip trasoje su situo merciuku? Faktas tas, kad masina bus naudojama dazniausiai mieste, bet reikes ir uzmiesty kartais pavazinet, taigi laukiu nuomoniu..
prisegu pora skelbimu: http://www.autogidas.lt/mercedes-ben...127007302.html http://www.autogidas.lt/mercedes-ben...127003503.html http://www.autogidas.lt/mercedes-ben...126977987.html |
Bendrai paemus dyzelis turbut labiausiai vertas demesio. Nes benzo sanaudos visai nedziugina 9-11L/100km mieste. Automatas +1L drasiai tiek dyzeliui tiek benzui
Didziausia problema su situo modeliu yra idiotai meistrai, kurie nemoka skaityti serviso instrukciju, todel nesugeba remontuoti. Kas liecia kebulo korozija, tai yra ir geru ir nelabai geru dalyku. Geri - Priekiniai sparnai ir bagazine is plastiko, blogi - ten kur korozija vyksta paprastai nepamatysi, o kai jau pamatai buna gerokai ispuve. T.y. Virs galinio tilto ir kuro bako virsus ir sujungimai. Pirmas pozymis kad labai stipriai ispuve virs tilto - dinges rankinis, nes nupuna rankinio troso sarvo kronsteinai. Pamatyti ar ispuve ar ne galima tik pasikelus ant keltuvo ir nuemus dugno apsaugas. Kas liecia automatus, tai jie turi kelis igimtus defektus, kuriu kazkodel nenori tvarkyti niekas, nors defektai paprasti. Truksta 1, 2, 3 begio diskeliu krepsiai arba nutruksta dantratis nuo krepsio. Aisku jeigu per 200k nenutruko tai turbut ir nebenutruks, nes aiskiai matosi kad nutruksta del nekokybiskos medziagos arba suvirinimo. Dar kartais buna bedu su dezes kompu, nes jis yra pacioje dezeje panasiai kaip w221 su 7G. Bet juos lyg ir nesunkiai tvarko ~400lt Kazkokiu problemu variklis dyzelinis neturi, benzas turi problemu kai reikia keisti oro srauta, nes jis eina kartu su motoro kompu, o tas suristas su spyna ir t.t.. bet gudresni meistrai isigudrina perlituoti matuokle nuo donorinio kompo Dar yra toks labai geras variantas - Pusiau automatine deze (ACS). Tiksliau deze yra ta pati mechanine tik automatiskai veikiantis sankabos pedalas, kuris isstinktyviai zino kada nusispausti, todel niekada neuzgesta, neduoda uzvesti variklio ant begio (nors uztraukti galima), ijungus begi pradeda judeti kaip automatas. Puikiai tinka tiems kas nejaucia kada degina sankaba, daznai uzgesta. Skelbimuose toks variantas daznai zymimas kaip automatine arba mechanine. Atpazinti galima is mechanines svirties ir automato pedalu (nera sankabos). Be to ant skydelio raso kuris begis ijungtas ir ant begiu svirties dazniausiai nebuna begiu jungimo schemos. Pati sistema labai patikima ir maloniai veikianti, gali reiketi nebent pakeisti sankabos pedalo varikliuko sepetelius ~5-6eur W168 facelift modelis turi 2 modifikacijas, standartine ir long . Long versijoje skiriasi masinos ilgis per galines dureles ~15cm. Ir aisku del pailgejusios bazes sumazejes manevringumas ir simboliskai padidejes komfortas. Veliau sitos dvi versijos keitesi i A w169 ir B w245 |
opa dekui :) as ieskausi tik mechanikos, kazkaip mazo turio variklis ir dar toks maziukas masiniukas ir automatas visiskai nesiderina.. Dekui uz parasyta informacija.
|
Citata:
Siūlyčiau dairytis tik į tuos modelius, kurie ėjo nuo 2001 m., tai yra atnaujinti modeliai. Nes aš iš pradžių dairiausi į senesnius, bet labai nusivyliau nes visi buvo ne surūdiję, bet tikrąja to žodžio prasme supuvę. Tada pradėjau dairytis į šiuos atnaujintus modeliukus, tai pakankamai švarūs jų kėbulai. Dėl to ir apsistojau prie tokio. Dabar žmona važinėja, kartais aš pavaikau jį paėmęs ir viskas gerai. Keičiau purkštukų varines tarpines, vieno purkštuko lūžusią detalę, nes purkštukas nedirbo, generatoriaus diržo įtempėjus ir diržą, nes buvo užstrigęs vienas guoliukas. Keitimui reikia kantrybės, bet viskas yra padaroma ir gan nesunkiai. Aišku vietos kaip ir mažoka, bet mano manymu, kaip tokiai mažai mašinytei, viskas ten pakankamai gerai išmąstyta. |
Citata:
|
Citata:
|
Kasnors prisekite sita tema, ir pervadinkite atitinkamai :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.