W219 cls 3.5l vs 5.0l
Klausimas. Kuris variantas labiau apsimoka? 3.5l ar 5.0l benzinas? Kuris ekonomiskesnis? Galios skirtumas tik 25kw, kaip kuro sanaudu? Idomu kuris variklis dujas geriau priima?
|
ekonomiskesnis speju 3.5, su dujom vienodai draugauja, o kas apsimoka kas ne, tai pirkejui reik sprest. seip kad apsimoketu masina pirkti tai ji turetu dirbti kazka, pvz taxi, krovinius veziot.
|
su 3.5 esu vaziaves, na netikejau kad taip gerai vaziuos, pilnai pakanka, jei galvojant paprastai - maziau cilindru maziau problemu :) imciau v8.
|
Citata:
|
ECO driving freak'as klausia kas geriau ar V6 benzas ar V8? :D
Ir šiaip benzas? :D Stopudov ne sau ieškai. Esu lakstes su 500 simtiniu, tai tikrai smagus aparatas ir burzgia graziai. Be 20 litrų mieste neisivaizduoju, kaip galetu vaziuoti. Esu kazkur skaites, kad tie naujesni 350 CGI su dujom sunkiai draugauja. Nezinau ar visi 350 modeliai yra CGI ar ne. |
Nu gi labai man grazus tie CLS :D Renku informacija aplamai, nes vienaip ar kitaip greiciausiai laukia pirkinys pavasari arba vasara :)
|
tai kad labai sokineji, tai ML, tai w211, tai CLS, kaip merga nuo vienos pempes prie kitos :)
|
O tau skauda nuo to, Tomski? :) Geriau issiklausinet N kartu negu N kartu nupirkt :)
|
Pirmiausia reikia modelį išsirinkti, o paskui apie jį klausinėti, nes čia galima būtų visą forumą užspaminti kaip kas kur geriau :wave:
|
Citata:
|
CLS mechanikos gi nera...
|
Pasidomek apie 350 variklio bedas su veleneliais ir remonto kainas. Kazkuris forumietis apturejo sita malonuma, ar tik ne 7k lt atrieke
|
Citata:
|
pasvajos ir praeis
|
kazkur minejai kad automatas tau didziausia kancia. O kam, cia gi E klase w211 su kitu kebulu ir maziau vietos
Be to MB virs 3L nelabai isvis yra mechaniku, nesvarbu koks modelis |
350 arba 500 cls :ohne: plius nebuna mexano, kalakuts tu duodi :thumbsup:
bet jau geriau pylt 15-17 duju ir turet 200-225kw negu ,150-184 kw ir pylt 9-10 salerkos |
Na kaip be butu paklausiti ne nuodeme, o jau ka nupirksiu tai mano reikalas :)
|
jei deciau dujas, apie 350 net negalvociau
|
Citata:
Kas liecia 350 ir 500 (maniskis v6) tai jie abu pakankamai lengvai rieda, tik 500 yra v8 ir tuo viskas pasakyta. Taciau 350 tikrai neletas, sukimo momentas pasijaucia nuo zemu apsisukimu. Dar reikia tureti galvoje, kad automatas dazniausiai bus 7-G, o tai reiskia, kad jis is tikruju adaptuojasi ir tas LABAI stipriai jauciasi. Kai nusipirkau, buvo is naujo prijungtas akumas po stovejimo, tai masina elges kaip visiskas "psichas" vaziuoji 60, vos tik prisilieti prie pedalo, iskart zemina begi ir rauna. Pora dienu pasivazinejau ir viskas sunormalejo. Taciau reikia nusiteikt, kad pavazinejus ramiai, ja reikes labiau paprovokuot, kad pradetu vaziuot. Su 500 gaunamas V8 ir airmatic, o orines pakabos ne visi nori. Tame tarpe ir as 350 rinkausi daugiausia del to, kad isvengt airmatic. Ne todel, kad brangus remontas, ar nevertinciau geresnio vaziavimo, bet del to, kad tai daugiau laisvalaikio masina ir nezinau ar airmatic'ui patiktu, kai masina nuo pirmadienio iki penktadienio prastovi, o pajudinama tik savaitgaliais. Ekonomija su 350 tokia vidutine. Vilniuj 12-14ltr (arba daugiau, jei po senamiesti ir centra), Greitkelis ~150-160 = 10ltr, visiskas taupumas ant 100kmh = 8.5ltr. P.s. saviski gal ir parduociau, jei kam nors butu idomus :) |
Su savo pravažiavau jau apie 80k, airmatikas kolkas tik 2 kart išgąsdino, ta prasme buvo išmesta ant ekrano kad airmatik gedimas. Abudu kartus buvo nutrūkę laideliai. Daugiau kolkas viskas tvarkoje.
Varikliai kaip matau ir benzininiai turi bėdų, dyzeliai irgi turi ligų, daugiausia viskas kas susiję su turbinos darbu. ShotGun, būtų labai įdomu kada pravažiuot su tavo, ta prasme ne airmatik važiuokle. |
Citata:
|
Benzai neturi to dirbtinio traukos pojucio kaip dyzeliai. 7s sakyciau yra neblogai kaip paprastam sedanui, cls500 6.1s tai ne toks ir milziniskas skirtumas
|
Citata:
|
Pas jį be dujų, čia benzo sąnaudos.
|
Siaip tie 350 visai idomus variantas jeigu ne ta veleneliu problema, kurios issprendimui reikia motora iskelinet, tiesa neaisku del kokios priezasties
Beje yra skirtumas ar S350 w220 (3.7L) ar CLS350(3.5L) ar CLS350 facelift (3.5L CGI) |
Varikli reikia iskeldinet, kadangi reikia istraukt balansini velena, kuris yra isilgai variklio, o jis taip kokiu 30-40 cm ilgio (vis dar turiu namie senaji). Nezinau, ar iskelineja varikli del to kad taip patogiau padaryt darbus, ar del to kad butina. Faktas tas, kad jei ir yra sansu kazka pakeist nekeliant variklio, tai ten visa prieki reiktu isardyt.
Kaip suprantu, kencia ankstyvesnieji (pirmuju 2-3 gamybos metu) m272 varikliai 3.5 ir V8 500 (388AG) is w221. Kaip nekeista, girdejau, kad 280 variklis, kuris taip pat m272, sitos bedos neturi. Taigi, rizikos zonoj butu w/s211, c209, w164, c219, w221 ir kiti su m272. Jei teisingai suprantu, w220 -3.7 variklis biski kitoks. Is principo ziurint, gal ir nera labai molonus tvarkymas, bet kai masina kainuoja apie 50k (dabar matyt ir atpigo), tai ir tas 3.5k remontui nera kosmosas. Jei testuot masina su tokiu varikliu, galima pabandyt isprovokuot check engina, nes jis linkes uzsidegt tada, kai vaziuodamas duodi apsuku iki kokiu 4.5-5k atleidi gaza ir kol apsukos dar nenukrito iki 2.5-3k ir nepasiaukstino begis, reiktu vel nuspaust gaza. Jei zvaigzdutes jau pradeda issidevet, is kelinto bandymo bus galima davest iki check engino uzsidegimo. |
nu kadangi pas mane toks motoras tai idomi pasidare sita beda ju, radau kaip pasitikrinti paprastai ar jinai yra, ryt pabandysiu paziuret ar maniskiam dar nera:
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/XXQArmxXsnM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> nuo tokio numerio # 30 468993 i virsu nebebuna sitos bedos, ( 272 engine up to Serial # 30 468993 or 273 engine up 30 088611 material for the balance shaft sprocket and the timing chain guide wheel (idler) was modified on engines past these serial #s.) taisymas: http://mbworld.org/forums/c-class-w2...nce-shaft.html va cia labai gerai matosi kas cia per problema <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/UKID5USXHRY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
Ten antram filmuke, kur parodo, tai ten tos zvaigzdutes jau net nelike, ten reikejo kokius min 10k km vazinet su check enginu turbut. Pas mane ta zvaigzdute senoji, kai i ja ziuri, tai net nepasakytum, kad su ja kas blogo, kai nepridedi salia naujos, ir tai jau karta per 2-3 savaites checkas uzsidegdavo keliom valandom.
O kokia rida pas tave Nismai? |
80k bet skaiciau, kad cia rida nelabai itakoja nes brokuoto metalo jinai. sumazejes zvaigzdes diametras itakoja voztuvu darba gali leviau dirbt bet bet daugiau nieko nepridarys blogo, tik neatliks vaidmens tas balansas
|
Meistras remontaves man sita reikala sake, kad anksciausiai yra tvarkes masinai su 60k ridos, bet absoliuciai didzioji dalis bedu nutinka 150-200k km diapazone, o 200k km jau tikrai retai kada pavyksta virsyt.
Check'a pirmiausia ismeta, nes nebeatitinka voztuvu (dazniausia ismetimo) fazes, ir nors realiai ten tikrai niekas nesijaucia, bet vazinejant ir ignoruojant gresia praslyst grandinei. Kai savo laiku skaitinejau uzsienieciu forumus, tai tikrai ne vienas buvo, kuriam praslydo ta grandine su visom pasekmem. Bet kaip rasiau, cia jau reikia dalaukt tiek, kad is tos zvaigzdutes liktu tik skriemulys, nes ten ne zvaigzdutes idubos gileja, bet dantukai nusitrina. |
Ar si beda galioja ir CGI varikliams 3.5 215kw? Tevas kaip tik su CLS vazineja 215 kw CGI varikliu ir dabar pas ji rida kaip tik apie 140k. Gal reiketu susirupint? Gal turit kazkokius kontaktus, kur sita problema pasitikrint galima ar kur tvarkesi kolegos? Aciu
|
pirma pasitikrink kokia tikra rida, paskui galvok :)
|
Del ridos viskas tikslu, jau beveik 3m su sia masina vazinejama, buvo tikrinta pries perkant silberyje :)
|
o cgi jau cia faceliftas turbut? kiek suprantu tai visai skirtingi motorai turetu but
|
CGI turetu buti jau sutvarkyta viskas. Tiksliau pasakys Vampyras. Gal parasyk cia VIN ir gal pastebes, nepatinges ir sulauksi pagalbos
|
Pas draugeli w221 5ltr buvo ta beda ir rida buvo kazkur 150000km. silberi remontas kazkas paie 7k lt atsiejo bet kadangi pirko is vokietijos autorizuoto dilerio su garantija tai beros tik 60% sumokejo. sako cia liga 5litriniu varikliu. va tau ir benzas.
|
kad apie sita liga dar niekada vampyras nebuvo uzsimines, minejo tik E/CLS/S 350 benzus
|
masina dar ne faceliftas, bet variklis CGI. Rytoj rastelsiu VIN gal nepatiges, kas zvilgtelt, buciau dekingas :)
|
Citata:
|
Citata:
P.S masina s500 w221, grandine keista, bet del neaiskiu priezasciu nepakeista zvaigzdute. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.