MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W219 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=215)
-   -   W219 cls 3.5l vs 5.0l (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=13236)

Gadget 2013-10-06 19:32

W219 cls 3.5l vs 5.0l
 
Klausimas. Kuris variantas labiau apsimoka? 3.5l ar 5.0l benzinas? Kuris ekonomiskesnis? Galios skirtumas tik 25kw, kaip kuro sanaudu? Idomu kuris variklis dujas geriau priima?

Tomskis 2013-10-06 19:37

ekonomiskesnis speju 3.5, su dujom vienodai draugauja, o kas apsimoka kas ne, tai pirkejui reik sprest. seip kad apsimoketu masina pirkti tai ji turetu dirbti kazka, pvz taxi, krovinius veziot.

exxon 2013-10-06 19:40

su 3.5 esu vaziaves, na netikejau kad taip gerai vaziuos, pilnai pakanka, jei galvojant paprastai - maziau cilindru maziau problemu :) imciau v8.

Gadget 2013-10-06 19:46

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 291113)
ekonomiskesnis speju 3.5, su dujom vienodai draugauja, o kas apsimoka kas ne, tai pirkejui reik sprest. seip kad apsimoketu masina pirkti tai ji turetu dirbti kazka, pvz taxi, krovinius veziot.

Na cia ne apsimokejimo klausimas, tiesiog idomu nuomone tu kurie bande situos variantus.

Apple 2013-10-06 19:55

ECO driving freak'as klausia kas geriau ar V6 benzas ar V8? :D
Ir šiaip benzas? :D

Stopudov ne sau ieškai.
Esu lakstes su 500 simtiniu, tai tikrai smagus aparatas ir burzgia graziai. Be 20 litrų mieste neisivaizduoju, kaip galetu vaziuoti.

Esu kazkur skaites, kad tie naujesni 350 CGI su dujom sunkiai draugauja. Nezinau ar visi 350 modeliai yra CGI ar ne.

Gadget 2013-10-06 20:46

Nu gi labai man grazus tie CLS :D Renku informacija aplamai, nes vienaip ar kitaip greiciausiai laukia pirkinys pavasari arba vasara :)

Tomskis 2013-10-06 20:48

tai kad labai sokineji, tai ML, tai w211, tai CLS, kaip merga nuo vienos pempes prie kitos :)

Gadget 2013-10-06 20:56

O tau skauda nuo to, Tomski? :) Geriau issiklausinet N kartu negu N kartu nupirkt :)

Arturas 2013-10-06 21:02

Pirmiausia reikia modelį išsirinkti, o paskui apie jį klausinėti, nes čia galima būtų visą forumą užspaminti kaip kas kur geriau :wave:

Gadget 2013-10-06 21:05

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 291135)
Pirmiausia reikia modelį išsirinkti, o paskui apie jį klausinėti, nes čia galima būtų visą forumą užspaminti kaip kas kur geriau :wave:

Yra keli modeliai, apie juos ir klausineju :) Klausimai tiesus, be jokiu uzuolanku.

Markko 2013-10-06 21:15

CLS mechanikos gi nera...

Hunter 2013-10-06 21:24

Pasidomek apie 350 variklio bedas su veleneliais ir remonto kainas. Kazkuris forumietis apturejo sita malonuma, ar tik ne 7k lt atrieke

Gadget 2013-10-06 21:29

Citata:

Pradžioje rašė Markko (Post 291140)
CLS mechanikos gi nera...

Manau sitam modeliui susitaikyciau su situo trukumu :)

munde8 2013-10-06 21:30

pasvajos ir praeis

Hunter 2013-10-06 21:33

kazkur minejai kad automatas tau didziausia kancia. O kam, cia gi E klase w211 su kitu kebulu ir maziau vietos
Be to MB virs 3L nelabai isvis yra mechaniku, nesvarbu koks modelis

liutasss 2013-10-06 21:42

350 arba 500 cls :ohne: plius nebuna mexano, kalakuts tu duodi :thumbsup:

bet jau geriau pylt 15-17 duju ir turet 200-225kw negu ,150-184 kw ir pylt 9-10 salerkos

Gadget 2013-10-06 21:52

Na kaip be butu paklausiti ne nuodeme, o jau ka nupirksiu tai mano reikalas :)

Ffeibiss 2013-10-08 09:50

jei deciau dujas, apie 350 net negalvociau

ShotGun 2013-10-08 12:58

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 291145)
Pasidomek apie 350 variklio bedas su veleneliais ir remonto kainas. Kazkuris forumietis apturejo sita malonuma, ar tik ne 7k lt atrieke

Beda ten su balansinio veleno zvaigzdutem, kad jos pradeda devetis ir viskas prasideda nuo check engino lemputes, kuri pradeda uzsideginet karta per kelias savaites, veliau dazniau, kol galiausiai visai neuzgesta. Ignoruojant gresia variklio sustojimu :) Silberauto praso 7k uz remonta, bet su silberauto detalem tik ne pas juos tvarkant kainavo puse tiek. Nors, kaip supratau, sita beda turi visi 3.5 varikliai, tai arba jau pakeista, arba dar reikes keist.

Kas liecia 350 ir 500 (maniskis v6) tai jie abu pakankamai lengvai rieda, tik 500 yra v8 ir tuo viskas pasakyta. Taciau 350 tikrai neletas, sukimo momentas pasijaucia nuo zemu apsisukimu. Dar reikia tureti galvoje, kad automatas dazniausiai bus 7-G, o tai reiskia, kad jis is tikruju adaptuojasi ir tas LABAI stipriai jauciasi. Kai nusipirkau, buvo is naujo prijungtas akumas po stovejimo, tai masina elges kaip visiskas "psichas" vaziuoji 60, vos tik prisilieti prie pedalo, iskart zemina begi ir rauna. Pora dienu pasivazinejau ir viskas sunormalejo. Taciau reikia nusiteikt, kad pavazinejus ramiai, ja reikes labiau paprovokuot, kad pradetu vaziuot.

Su 500 gaunamas V8 ir airmatic, o orines pakabos ne visi nori. Tame tarpe ir as 350 rinkausi daugiausia del to, kad isvengt airmatic. Ne todel, kad brangus remontas, ar nevertinciau geresnio vaziavimo, bet del to, kad tai daugiau laisvalaikio masina ir nezinau ar airmatic'ui patiktu, kai masina nuo pirmadienio iki penktadienio prastovi, o pajudinama tik savaitgaliais.

Ekonomija su 350 tokia vidutine. Vilniuj 12-14ltr (arba daugiau, jei po senamiesti ir centra), Greitkelis ~150-160 = 10ltr, visiskas taupumas ant 100kmh = 8.5ltr.

P.s. saviski gal ir parduociau, jei kam nors butu idomus :)

Artunas 2013-10-08 13:19

Su savo pravažiavau jau apie 80k, airmatikas kolkas tik 2 kart išgąsdino, ta prasme buvo išmesta ant ekrano kad airmatik gedimas. Abudu kartus buvo nutrūkę laideliai. Daugiau kolkas viskas tvarkoje.
Varikliai kaip matau ir benzininiai turi bėdų, dyzeliai irgi turi ligų, daugiausia viskas kas susiję su turbinos darbu.



ShotGun, būtų labai įdomu kada pravažiuot su tavo, ta prasme ne airmatik važiuokle.

Evho 2013-10-08 21:21

Citata:

Pradžioje rašė kalakuts (Post 291110)
Klausimas. Kuris variantas labiau apsimoka? 3.5l ar 5.0l benzinas? Kuris ekonomiskesnis? Galios skirtumas tik 25kw, kaip kuro sanaudu? Idomu kuris variklis dujas geriau priima?

Teko važiuoti su Cls350 ir ką galiu pasakyti,kad manęs tikrai nesužavėjo,garsas buvo gražus,bet gal aš kažko daugiau tikėjaus iš tokio variklio,tai manęs nežavi 3.5 benzas.(Variklis tikrai buvo gyvas,jei atsiras sakančių,kad su lavonu važinėjau)

Hunter 2013-10-08 21:43

Benzai neturi to dirbtinio traukos pojucio kaip dyzeliai. 7s sakyciau yra neblogai kaip paprastam sedanui, cls500 6.1s tai ne toks ir milziniskas skirtumas

Gadget 2013-10-13 15:57

Citata:

Pradžioje rašė ShotGun (Post 291359)
Beda ten su balansinio veleno zvaigzdutem, kad jos pradeda devetis ir viskas prasideda nuo check engino lemputes, kuri pradeda uzsideginet karta per kelias savaites, veliau dazniau, kol galiausiai visai neuzgesta. Ignoruojant gresia variklio sustojimu :) Silberauto praso 7k uz remonta, bet su silberauto detalem tik ne pas juos tvarkant kainavo puse tiek. Nors, kaip supratau, sita beda turi visi 3.5 varikliai, tai arba jau pakeista, arba dar reikes keist.

Kas liecia 350 ir 500 (maniskis v6) tai jie abu pakankamai lengvai rieda, tik 500 yra v8 ir tuo viskas pasakyta. Taciau 350 tikrai neletas, sukimo momentas pasijaucia nuo zemu apsisukimu. Dar reikia tureti galvoje, kad automatas dazniausiai bus 7-G, o tai reiskia, kad jis is tikruju adaptuojasi ir tas LABAI stipriai jauciasi. Kai nusipirkau, buvo is naujo prijungtas akumas po stovejimo, tai masina elges kaip visiskas "psichas" vaziuoji 60, vos tik prisilieti prie pedalo, iskart zemina begi ir rauna. Pora dienu pasivazinejau ir viskas sunormalejo. Taciau reikia nusiteikt, kad pavazinejus ramiai, ja reikes labiau paprovokuot, kad pradetu vaziuot.

Su 500 gaunamas V8 ir airmatic, o orines pakabos ne visi nori. Tame tarpe ir as 350 rinkausi daugiausia del to, kad isvengt airmatic. Ne todel, kad brangus remontas, ar nevertinciau geresnio vaziavimo, bet del to, kad tai daugiau laisvalaikio masina ir nezinau ar airmatic'ui patiktu, kai masina nuo pirmadienio iki penktadienio prastovi, o pajudinama tik savaitgaliais.

Ekonomija su 350 tokia vidutine. Vilniuj 12-14ltr (arba daugiau, jei po senamiesti ir centra), Greitkelis ~150-160 = 10ltr, visiskas taupumas ant 100kmh = 8.5ltr.

P.s. saviski gal ir parduociau, jei kam nors butu idomus :)

Pas tave dujos? Ar cia benzino sanaudos?

Apple 2013-10-13 16:40

Pas jį be dujų, čia benzo sąnaudos.

Hunter 2013-10-13 17:27

Siaip tie 350 visai idomus variantas jeigu ne ta veleneliu problema, kurios issprendimui reikia motora iskelinet, tiesa neaisku del kokios priezasties
Beje yra skirtumas ar S350 w220 (3.7L) ar CLS350(3.5L) ar CLS350 facelift (3.5L CGI)

ShotGun 2013-10-13 18:54

Varikli reikia iskeldinet, kadangi reikia istraukt balansini velena, kuris yra isilgai variklio, o jis taip kokiu 30-40 cm ilgio (vis dar turiu namie senaji). Nezinau, ar iskelineja varikli del to kad taip patogiau padaryt darbus, ar del to kad butina. Faktas tas, kad jei ir yra sansu kazka pakeist nekeliant variklio, tai ten visa prieki reiktu isardyt.
Kaip suprantu, kencia ankstyvesnieji (pirmuju 2-3 gamybos metu) m272 varikliai 3.5 ir V8 500 (388AG) is w221. Kaip nekeista, girdejau, kad 280 variklis, kuris taip pat m272, sitos bedos neturi. Taigi, rizikos zonoj butu w/s211, c209, w164, c219, w221 ir kiti su m272. Jei teisingai suprantu, w220 -3.7 variklis biski kitoks. Is principo ziurint, gal ir nera labai molonus tvarkymas, bet kai masina kainuoja apie 50k (dabar matyt ir atpigo), tai ir tas 3.5k remontui nera kosmosas. Jei testuot masina su tokiu varikliu, galima pabandyt isprovokuot check engina, nes jis linkes uzsidegt tada, kai vaziuodamas duodi apsuku iki kokiu 4.5-5k atleidi gaza ir kol apsukos dar nenukrito iki 2.5-3k ir nepasiaukstino begis, reiktu vel nuspaust gaza. Jei zvaigzdutes jau pradeda issidevet, is kelinto bandymo bus galima davest iki check engino uzsidegimo.

NISMAS 2013-10-13 20:50

nu kadangi pas mane toks motoras tai idomi pasidare sita beda ju, radau kaip pasitikrinti paprastai ar jinai yra, ryt pabandysiu paziuret ar maniskiam dar nera:
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/XXQArmxXsnM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
nuo tokio numerio # 30 468993 i virsu nebebuna sitos bedos, ( 272 engine up to Serial # 30 468993 or 273 engine up 30 088611 material for the balance shaft sprocket and the timing chain guide wheel (idler) was modified on engines past these serial #s.)
taisymas:
http://mbworld.org/forums/c-class-w2...nce-shaft.html
va cia labai gerai matosi kas cia per problema
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/UKID5USXHRY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

ShotGun 2013-10-13 21:52

Ten antram filmuke, kur parodo, tai ten tos zvaigzdutes jau net nelike, ten reikejo kokius min 10k km vazinet su check enginu turbut. Pas mane ta zvaigzdute senoji, kai i ja ziuri, tai net nepasakytum, kad su ja kas blogo, kai nepridedi salia naujos, ir tai jau karta per 2-3 savaites checkas uzsidegdavo keliom valandom.

O kokia rida pas tave Nismai?

NISMAS 2013-10-14 00:36

80k bet skaiciau, kad cia rida nelabai itakoja nes brokuoto metalo jinai. sumazejes zvaigzdes diametras itakoja voztuvu darba gali leviau dirbt bet bet daugiau nieko nepridarys blogo, tik neatliks vaidmens tas balansas

ShotGun 2013-10-14 09:44

Meistras remontaves man sita reikala sake, kad anksciausiai yra tvarkes masinai su 60k ridos, bet absoliuciai didzioji dalis bedu nutinka 150-200k km diapazone, o 200k km jau tikrai retai kada pavyksta virsyt.

Check'a pirmiausia ismeta, nes nebeatitinka voztuvu (dazniausia ismetimo) fazes, ir nors realiai ten tikrai niekas nesijaucia, bet vazinejant ir ignoruojant gresia praslyst grandinei. Kai savo laiku skaitinejau uzsienieciu forumus, tai tikrai ne vienas buvo, kuriam praslydo ta grandine su visom pasekmem. Bet kaip rasiau, cia jau reikia dalaukt tiek, kad is tos zvaigzdutes liktu tik skriemulys, nes ten ne zvaigzdutes idubos gileja, bet dantukai nusitrina.

EIT 2013-11-08 17:33

Ar si beda galioja ir CGI varikliams 3.5 215kw? Tevas kaip tik su CLS vazineja 215 kw CGI varikliu ir dabar pas ji rida kaip tik apie 140k. Gal reiketu susirupint? Gal turit kazkokius kontaktus, kur sita problema pasitikrint galima ar kur tvarkesi kolegos? Aciu

Tomskis 2013-11-08 18:01

pirma pasitikrink kokia tikra rida, paskui galvok :)

EIT 2013-11-08 18:34

Del ridos viskas tikslu, jau beveik 3m su sia masina vazinejama, buvo tikrinta pries perkant silberyje :)

Tomskis 2013-11-08 18:40

o cgi jau cia faceliftas turbut? kiek suprantu tai visai skirtingi motorai turetu but

Hunter 2013-11-08 18:53

CGI turetu buti jau sutvarkyta viskas. Tiksliau pasakys Vampyras. Gal parasyk cia VIN ir gal pastebes, nepatinges ir sulauksi pagalbos

augi$ 2013-11-08 22:36

Pas draugeli w221 5ltr buvo ta beda ir rida buvo kazkur 150000km. silberi remontas kazkas paie 7k lt atsiejo bet kadangi pirko is vokietijos autorizuoto dilerio su garantija tai beros tik 60% sumokejo. sako cia liga 5litriniu varikliu. va tau ir benzas.

Hunter 2013-11-08 22:43

kad apie sita liga dar niekada vampyras nebuvo uzsimines, minejo tik E/CLS/S 350 benzus

EIT 2013-11-09 00:08

masina dar ne faceliftas, bet variklis CGI. Rytoj rastelsiu VIN gal nepatiges, kas zvilgtelt, buciau dekingas :)

vanix 2013-11-09 01:29

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 297233)
kad apie sita liga dar niekada vampyras nebuvo uzsimines, minejo tik E/CLS/S 350 benzus

Tai kad ir be vampyro zinomas sitas brokas. Google tau kam? Visi 5.5 varikliai (M273) turi tokia beda. Ne taip seniai kalbejau su pazystamu vienu, kuris iesko sau W221. Minejo apie tai kaip tik.

l0gus 2017-04-30 19:21

Citata:

Pradžioje rašė vanix (Post 297275)
Tai kad ir be vampyro zinomas sitas brokas. Google tau kam? Visi 5.5 varikliai (M273) turi tokia beda. Ne taip seniai kalbejau su pazystamu vienu, kuris iesko sau W221. Minejo apie tai kaip tik.

Sveiki, kad nekurti naujos temos bandysiu cia paklausti, ar check engine kuris uzsidega del balansyrinio veleno padeties daviklio, turetu po kazkiek laiko automatiskai pats uzgesti ar uzgesinti imanoma tik su kompu? Cia is jusu komentaru supratau, kad uzgesta pats, bet meistrai sako, kad negali pats uzgesti, o kantrybes tiek vazinet su checku neturiu :)
P.S masina s500 w221, grandine keista, bet del neaiskiu priezasciu nepakeista zvaigzdute.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.