![]() |
W245 B180 gedimas
Problema pastoviai isijungiantis avrinis variklio gedimas, pajungus servise kompa rodo 2511 klaida (atseit EGR), vėliau paskambine iš serviso pasakojo kad neva gali būti OSM, per kurį išaukiama minėta EGR klaidą. Kokie patarimai?
|
siaip diagnozuojant pateikia ir galimus gedimo variantus ir ka tikrinti. Stebuklu ten nera, bus viskas tas pats kaip ir visiems cdi. Issivalai EGR ir ziuri toliau, OSM jeigu butu grybas tai greiciausiai ja ir mestu. Kitas klausimas ar katalizatoriai dar yra ir gal jie uzsikimse
|
jaigu kalbam apie B klasse 245 modeli, tai siulyciau keisti EGR ventili, juos pries 3 metus keisdavom kasdiena. :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Tik tą vieną žinau, kažką daugiau ryt nebent. Tą vintilį rasčiau pas mus?
|
galimi detaliu kodai.
A6401401160 A6401401260 A6401401360 A6401401660 A6401400760 A6401401460 A6401401860 A6401401960 A6401402060 A6401401960 su 464 DPF A6401402060 SA928 euro5 Diselio valymo sistema. lyg ir viskas, siulyciau pasiklausti Silberauto, koks auktualiausias kodas pagal vin numeri. as atostogose, neturiu visiakai jokio priejimo prie sandelio :( |
Didelis tau dėkui, ryt paklausiu dėl tos klaidos. Dabar gali nebent OSM kodą duoti
|
Citata:
A0000942948 A0000943348 kaina apie 230€ agr ventilio 340€ matau merso israsa kodas 2511+ 2355 arba 2511+2527 tada reikia ziureti i OSM jaigu klaida tik 2511, siulo pirmiausia keisti AGR ventili. 1 valanda darbo+ reikia nuorinti ausinimo sistema su vakumu. :) tavo pinigine tau rinktis ;) |
Sveiki,
Nekuriu naujos temos, nes pavadinimas būtų toks pat... MB B180 CDI 80kW Padariau priverstinę regeneraciją. Apsidūmino ir užgeso. Po kokio 10 bandymo užvedžiau ir viskas atrodė labai gerai. Tačiau pavažinėjus neužilgo pati pradėjo dūminti ir vėl užgeso. Daugiau nebeužsivedė... Prijungus kompą rodė tokias klaidas: P1405 - No description (MODE 3; MODE 7; MODE 0A) P0489 - Exhaust gas recirculation "A" control circuit low (MODE 3; MODE 7; MODE 0A) P0299 - Turbocharger/supercharger "A" underboost condition (MODE 7; MODE 0A) Gal kokių patarimų bus? Ačiū. |
Ispjaut ir isprogramuot dpf.
|
Kur Kaune tai įmanoma padaryti?
Kokia kaina? TA prie šios operuotos vietos nesikabina? |
Nepjaustyk bakelio ir nesikabins, ismust vidurius reik. kartais kad neisprogramuot tai ivirina vamzdi i vidu bakelio. O siaip kad ismest lauk malonumas nepigus, iki 300eur
|
Citata:
|
Citata:
Pirma pasidaryk normalia diagnose, gal tik daviklis pagedes, ir neiseina regeneracija. P.s. dpf galir pirma praplauti, nebutina iskarto ji pjauti, o ateityje tikrai reikes technikineje. |
Citata:
|
Dėl šio modelio nepasakysiu, bet už 211-o gavau virš 100€ ;)
|
A nu tai su kataliku ten kartu matyt
|
Citata:
|
Citata:
|
Šiandien išvaliau EGR vožtuvą ir rytoj bandysiu judėti...
Dabar meta P1408 kodą (EGR Flow Out Of Self Test Range). Gal kas normaliai žino kaip tą testą atlikti ar kokiomis sąlygomis jis pats pasidaro? |
Grįžau prie to pačio - nebesikuria...
EGR klaida arba jo elektra...P0489 |
gal tiesiog pasikeisk, egr voztuva.
|
Išpjautas ir išprogramuotas EGR ir DPF. Mašina atsigavo ir kuro sąnaudos stipriai pamažėjo. Startline vyrukai gražiai dirba. Ačiū kas parekomendavo juos.
Už DPF filtrą gavau 60 eurų. |
Na ir sėkmės.
|
Labas vakaras, norejau paklausti. Mb B180
Ar gali ant laisvu sokineti apsukos nuo 800 iki 1000, Kartais ir daugiau pasoka. Ar del lembda zondo gali taip buti? Ar reikia kitur bedos ieskoti Dekui isanksto |
Junkis diagnostiką, bus pigiau negu paskui keisti keletą dalių kurių gal būt nereiktų keisti. ;)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.