![]() |
w221 abr bloko gedimas, klimos valdymas
taigi masina mano beveik pilnai surinkta bet dabar bjauriausia dalis liko - likviduot sutrumpinimo padarinius. abr bloko elektra nusprogus(matosi pora mikroschemu nudege), neranda ir per stara jo. klausimas ar be sito bloko turi uzsivest masina ar dar del kazko kito neleidzia vest, visa kita gerai, samai, eis, variklio kompas ir t.t.
gal kazkuris is w221 savininku galetu numaut fyske nuo to bloko ir pabandyt uzvest, nes dabar nezinau ar ieskoti dar kazko del ko neuzsiveda ar ramiai galiu kitka dabaiginet. taip nesinori pirkt to abr bloko, plata pakeist, ar mikruskes tokias pat gal perlituot is kokio panasaus... gal pas ka metosi koks dauztas abs blokas ar pan? mirkuskiu numeriai jei kas elekros daliu gali gaut : 0990-9396.1D (55CE3RT PN105070D11) ir 0992-8200 (TMS471 R1VF40D7PBK) dar viena beda su salono klimos valdimo mygtukais ju neranda per stara irgi. neapsiziurejas nupirkau peciuko valdymo bloka kur turi fyske ir galo klimai, bet prisijungia ir klaidas meta tik del galo klimos. klausimas ar gali nerast knopkiu del peciuko kompo? viskas per konsole valdosi jokiu spejimu nerasykit tik jei tikrai zinot parasykit atsakymus :) |
galine klima gal reikia iskoduoti is to bloko ir nemes klaidu
|
Citata:
|
idomesnem mintim galima pasidalint, bandziau nelabai iseina iskoduot, patys blokai turi skirtuma vizualu 3 fyske pas viena nera kontaktu pas kita yra, tai turbut ir schema skiriasi bloko viduj. jei knopkes ne prie ko gal su varzom kokiom pavyks apgaut jei knopkes prie ko reik kita pirkt.
|
pagal vina susirandi elektros chema, su gamykliska klima.
pagal naujos klimos detales koda, susiradi EPC kokiuose modeliuose su kokiu SA buvo montuojama. tada vel ieskaisi tokio modelio su tokiu SA kodu elektrines chemos. jas sulygini, zinosi kas turi jungtis, ar papildomi laidai, ar tik kabeliu vietos sukeistos, o jaigu viskas vienoda, gal issikoduos,gal ne, priklauso nuo sa kodo. poto jungi diagnose, ir eik ne per trumpa testa,ne per kompus, o i funkcijas, tada tau ismes kas kaip veikia, kokie kompai suristi su tam tikra funkcija, gal tiesiog neta kompa megini iskoduoti. nepazadu nieko, imesk duomenis ir foto senos ir naujos, paziureciau, bet tik kita savaite, gal ka iseitu rasti. sekmes :) |
dekui labai uz pagalba, pabandysiu paziuret schemutes kuo skiriasi. seno neturiu, turiu tik ta kur pirkau, bet pagal vin gal parodys koks buvo seno nr.
del abr bloko per daug vargo ten su tom mikroschemom, nuvaziavau ir pasiemiau kita, kodas skiriasi biski bet maciau kad eina ir toks ant tokiu varikliu ir metu gal susiris. dar nenoriu jo jungt reik dar kai ka patikrint pries jungiant. tiesa dar pirkau dezes kompa (intelligent servo module) is kitos masinos, reik ji prikoduot bet ofline reik tu kodu, gal galetum man pagal win tuos kodus paziuret? |
Citata:
ISM keisdamas, pasitikrink nuorinimo slangute, ar nepazeista, nes poto greitai pribegs dregmes ir vandens, gerai uzsandarink slangute prie korpuso. seip naujos atvaziuoja D padetyje, tai atsargiai su tuo dantraciu, nemegink per prievarta sugrusti, pasuk kad atitiktu zymejimas. kodel nori ji atnaujinti? tu zinai kad be ABS stabdzio pedalo siganalo tu negali ijungti jokios kitos padeties? netgi su staru neturetu eiti. "automobilio nuriedejimo apsauga" seip jo koduoti kaip ir nereiketu, nebent pirkai nuo W216 tada jis neturetu tikti. del SCn negaliu padeti, nes uzklausa kainuoja 30€ antras klausimas kodel man jos reikia kai galiu nemokamai online koduoti. |
Vežk ant tralo į Vokietiją savo mersą, greit padarys viską :)
|
jo, jei vampyras galetu taip lengvai po darbo pasilikes chaliavai viska suorganizuot tai dzin, ir savaji buciau atvezes isnarstyt po kauleli :D
|
senasis abr tai sudege del visais laidais pasidavusio pliuso i ji nes prie jo laidai pliki buvo. tai gal ir bus gerai nes dabar neleidzia nei perjungt nei kalibruot ir pan bet randa, ten kazka raso su P padetim per klaidas tai gal del abr jos. pirkau naudota nuo 221, slangute tvarkinga, buvo ant P padeties.
kiek as ten padares tai tik mersu gamykloj taip daro, cia ranku darbo vienetinis, kiekviena laideli zinau beveik atmintinai, puse bloku ir agregatu issiardes po menkiausiom dalim, vienintelis dalykas ko nedariau isores skardu nedaziau pats :D o kazin online ar iseitu ir man padaryt, nes ten kopija viso kompo kazkieno su visais kodais ar pan, reiks pabandyt gal neuzblokuosiu kam nors kodu visu :D |
Citata:
|
apmaudziausia tai kad kol pasidarysi, tai gausis, kad uz puse kainos galesi sveika paimt
|
jo apie metai bet jei prie jo vien buciau dirbes per pora men buciau paleides. s63 amg apdailos, pilnas faceliftas 80 prabeges, nu dar kokius 5 metus reiks laukt kol kainuos tiek kiek sudejau :) dauzti lavonai tiek kainuoja dabar :D
|
Citata:
p.s cia labiau juokais,darysi pasidarysi ir turesi gera modeli;) |
man ardytas ir surinktas netgi daug geriau, nes zinau kas kaip ir viskas patikrinta. jis dabar tiek pat deges kiek is gamyklos katik isriedejes. greiciau surudis bet kuris kitas negu mano darytas plius daug nauju detaliu sudeta, nu neesme, sau dariau, zinau kas kaip padaryta ir svarbiausia man gerai :) griskim prie temos
|
niekaip nepasiseka paleist man sito aparato, gal nusimanantys turi kokiu minciu. samas priekinis pakeistas, abr blokas pakeistas, scm pakeistas, airmatic blokas pakeistas, ism pakeistas liko praktiskai tik variklio kompas senas ir dezej etc nekeisti kas galetu kazkokios itakos turet. salone viskas veikia ideliai iskyrus pavaros nerodo ir nereguoja rankenele, ir automatiskai neleidzia vest be pavaros. rankeneles mechanizmas visas tvarkingas. kazkas grynai yra su ism visos klaidos, laidai tvarkingi jo, bet kai bandau kalibruot ji iskart ismeta klaida lyg 8.600.0 "ism is being taught in" ir nieko neleidzia. gal reikia online programint is situ kazka ar pan. pati svirtele ant dezes sukiojasi graziai .
per can testus irgi rodo kad ism nesiuncia can atgal i visus blokus nors i pati ateina can signalai. blogiausia kad net neisivaizduoju nuo ko pradet negi dar viena ism pirkt viskas atrodo ledas jame varikliukai veikia, ar variklio kompa pirkt ar paprasciausiai priprogramuot reikia meta klaidas : E 9.7 - Motor electronics 9.7 : 1433 No CAN message was received from control unit N15/5 (Electronic selector lever module (ESM [EWM])) or A80 (Intelligent servo module for DIRECT SELECT). ETC - Electronic transmission control : C103 No CAN message was received from control unit A80 (Intelligent servo module for DIRECT SELECT). 2806 Component Y3/8s1 (Selection range sensor (VGS)) is not learned. ISM - Intelligent servo module: 1974Selector lever position "P" was engaged due to a fault occurring in component A80 (Intelligent servo module for DIRECT SELECT) or in the vehicle communications. ABR - Adaptive Brake: 6107 No CAN message was received from control unit Engine control module or A80 (Intelligent servo module for DIRECT SELECT). Electronic parking brake : 5841 No CAN message was received from control unit A80 (Intelligent servo module for DIRECT SELECT). 5828 One or more signals sent from control unit N80 (Steering column module) via the CAN bus is implausible. IC - Instrument cluster: C020 No CAN message was received from control unit Intelligent servo module. SCM [MRM] - Steering column module: 9339 Component S16/13 (DIRECT SELECT gear selector switch) is defective. 9367 No CAN message was received from control unit ME-SFI. |
Selektorus keistas? Nebus taip kaip w220 kad selektorius priristas prie motoro kompo ir spynos?
O siaip tai raso kad neapmokytas, tai gal reikia padaryt "initial startup" ar kaip jis ten su selektorium per star'a. O siaip tai visus blokus reikejo pirkt is vieno donoro tada butu maziausiai problemu. Vampyras turbut geriau pakomentuos kurie blokai priristi |
pati rankenele tai neturi tikrai neprista, joje tik mygtukas p ir lemputes, d n r paprasciausi sliauzikliai kontaktai apacioj,
bet ka darant bandant kalibruot ar rankeneliu padeti ziurint, ismeta ta taugh in |
Nepazadu bet pasistengsiu. Pasizurek gerai kokio staro softas irasytas. Kokia diena rodo staro kompas. Tavo vinas, donoro vinas. Ir po kiek laiko vel pasijungsi tapati stara. Parasysiu passworda galesi pasikeisti ism issaugota vina i tavaji.
taip pat su abr bloku. kaip ir minejau nepazadu, su originaliais eina su nulauztu nemeginau. :) |
nu buciau lebai dekingas, kitoj sav viska parasysiu, nes db sirguliuoju biski :wave:
|
nerandu per kur paziureti koks buvo vinas detales, ten per info rodo tik softas koks ir pan bet vin nera. galiu bandyt i srotus skambint klaust koks buvo vin masinos bet gali but kad nezinos net
|
nu vnz profesionalai buvo 2 kartus atvaziave tipo pririso ism, kebulo nr irase, ne per stara bet kazkokia juoda maza dezute. bet kaip buvo tos pacios klaidos taip ir liko. nulupo 600 ir toliau nezino ka daryt sako ieskokis bedos ir isvaziavo.
net nezinau viskas rodo i ism kad del kazkokios bedos jame aba masinos kumunikaciju imesta p ir nieko neleidzia daryt jei bandai kalibruot ji, ar rankenele prie vairo iskart ismeta raudona lentele 8.6000 ism taugh in gal vel bandyt kita ism pirkt ir vel pririsinet pasikviest, net neisivaizduoju. gal variklio kompa pirkt nes jis nekeistas, bet viska eina i ji ieit, klaidas rodo. galvojau kad gal stabdiziai nenuorinti neleido nieko daryt bet nuorinau, sukalibravau abr vistiek tas pats. kaip issiaiskint kuri detale cia man gadina visa reikala, biski nesamone pirkti jau po 2 kartus tas pacias detales butu. kaip suprantu variklio kompas, raktas, ir ism tik turi kebulo nr kitu nereikia rist. |
Vienintelis budas tau butu susirast "draugeli" su w221 pas kuri galetum idet savo tuos kelis blokus ir pasibandyt be kuriu dirba/vaziuoja
|
Citata:
Gal reikėtų tada bandyt padaryt iš dviejų vieną , jei originalo ISM fiziškai kažkas liko po gaisro |
nu nezinau tas kur pirkau atrodo kaip naujas viduj bet net nebando nieko krutint. bet kai istrauki rakta ten kazkas suvazineja viduj
per kur ta win pasiziuret bloko nes per stara per visur ziurint man nerodo win |
daryk be trumpo testo, Steuergeräte protokol, arba EEprom Isradejams, issisaugai arba issipausdini. zinoma kartais buna viskas koduota, bet labai daug informacijos atvirai.
|
ok pasiziuresiu snd kokie ten winai, paziuresiu ar abr kokiam nerodys gal ir ta rist reikia.
|
nupirk tu vampyrui bilieta, bus pigiau :) ir tautiecius aplankys
|
Citata:
ne bilietuose esme, labai uzsiemes, ir velniskai daug darbu, va dabar simuliuoju, ir tvarkau mamai baro reikalus, idomiau negu padangas keitineti :D |
kad per kompa jau niekas nieko nepadarys jei pririso tikrai ji prie kebulo nr tai toliau arba jis blogas arba kazkas kitas blogas kad nenori per canus benraut
|
Citata:
|
mazdaug 20 k jau trynes, kas buvo curent tas ir lieka :)
|
pamgink pasikeisti kodavimus https://drive.google.com/file/d/0B6q...it?usp=sharing
raudonai pazimetas tai pirmokinti begius turi butinai visus padaryti pirma P tada R tada N ir paskutine D. apacioje gali istrinti scn, aisku poto reikes pagal tavo masina padaryti scn. https://drive.google.com/file/d/0B6q...it?usp=sharing nekreipk demesio i matoma vina, cia paskutinis tesnis :) |
dekui pabandysiu ryt.
siaip einant per ism i klaida tolyn tolyn bandant vgs davikli pratikrint rodo kad ten jis taugh in, itampa ir canai ateina i dezes kompa, jauciu reiks is dezes traukt elektronika ir ta pavaru padeties davikli ziuret, gal pakaito plastmasiukai kokie jame ar gal kai tampe su parkingu ijungtu nutrauke kzk jame. rankenele prie vairo pasirodo nejungdavo pavaru, nes giliai ten toks geleziukas po sliauzikliais nukrites buvo ten vaikas to pardavejo jojes toj masinj matyt panaudojo pavaru svirti vietoj skersinio. dabar rankeneles judesius mato per stara bet tas nedave jokios itakos kitoms klaidom |
pas mane grynai tokia pat beda kaip sitam video, https://www.youtube.com/watch?v=_vfntS47VKg
cia pakeite i kita naudota berods continentali ir veikia, bet ant durniaus pabandziau uzdet sena plokste ir pasirodo jinai veikia irgi tos pacios klaidos bet dar 1 papildoma kad sugedes ism ir meta ant skydelio kad ne p padetis. kai ranka susukioji per kalibracija poavaras ant dezes tai atsiranda ant skydelio P viskas kaip ir gerai, vgs daviklis tikrai veikia, buvau net karteri nuemes paziuret db reiks tepala atgal kazkokiu buitiniu budu supumpuot. kai rakta istrauki ism prasuka 1 varikliuka kuris imeta p o tas kitas varikliukas, kuris kitas pavaras jungineja net nejuda niekada. visada tik P ant ism. ar gali but toks nesamoningas kad abu ism blogi su tom paciom klaidom. vaziuociau pirkt dar 1 bet ar nebus cia kitur suo pakastas. |
tas kitas motoriukas gal nejuda todėl ,kad transportinės padėties neišjungi ,bet jei nesusikalibruoja bėgių padėtys tai turbūt ir transportinės padėties neleis išjungt ...
|
viskas isbandyta knors bandant daryt iskart meta 8.600 connection klaida
nu ka reiks bandyt trecia ism pirkt naudota uz 400lt |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.