![]() |
W203 nebesikuria
Sveiki, šeštadienį nuvažiavau virš šimto kilometrų, bake dyzelio liko labai mažai, tądien taip ir palikau, sekmadienį vakare nebesikūrė, kokias dešimt sekundžių birbinau, pagavo karta, lyg užsivedė ir užgeso, akumuliatorius stiprus, buvo labai mažai kuro, bandžiau šilto dyzelio ipilp, nepadeda, ką daryti? dėkui.
2002m. cdi220 105kw |
paneles valyklio papursk i oro filtra. aisku neiseitis taip zaisti, bet kaip extra variantas
|
Man ir taip buvo, kai su mazai kuro vaziavau. Tik neuzsikurdavo jau prisipylus kuro degalinej :D
Kaip issiaiskinau, tai ko gero oro pagave buvo. Kol uzvedinejau, turejo nusiorinti. Kitais kartais taip ir pavykdavo, vesdavau, kol uzsivesdavo. Tik viena kart tiek vedziau, kad akumas nusilpo. Ir dar viena karta jau buvo uzsivede, apsidziaugiau - pavaziavau desimt metru ir uzgeso vel. Valanda prasedejau skambinedamas, kas krokodilus turi. Po valandos dar karta pabandziau uzkurt ir uzsikure ilgai pabirbejes. Su pilnu baku tokiu priciudu nepasitaikydavo. |
Dėkui,o gal kuro filtrą reikia pasikeist? Kas gali nutikti jei būna mažai antifrizo? ten tas juodas bakelis keleivio pusėje, sunku ten ižiurėti normą.
|
kondesatas kuro filtre gal uzsalo, ir pilk nepyles salerkos. arba keisk filtra arba varyk i silta vieta
|
Sveiki, tai servize pakeitė filtrą, atšildė, kaip ir viskas gerai užsikūrė, nuvažiavau i plovykla, dar gal mieste kokį 10km prasukau, po 10min jau neužsiveda, iš kokio 7 karto tik, taip kaskart pagaudavo lyg sucipia kas, panašiai kaip koks dirželis, kad buna ir užgesta. Na užsivedė, nuvažiavau atgal, sako iš filtro atgal kuras į baka subėga, na patys nelabai suprato ten kas, tai uždėjo cilindriuka prie filtro, kad atgal negrįžtu kuras, vėl viskas lyg gerai buvo va tada ir trauka vėl atsirado, nes kai neužsivedžiau dingo trauka apsukos sukilo iki 2,2, kuro sanaudos buvo didesnės ir purtės variklis, va paskui po cilindriuko vėl gerai. Sustojus vėl tik iš antro karto ir vėl visi blogi simptomai, dabar neuzsikurė iš 3 kartų. Galvoju gal pas dyzelistus varyt? Čia turbūt su kuro padavimu kažkas?
|
gali but ir alkuninio daviklis, kuras nemanau kad taip greit nusestu, gali but purkstuku laiduose beda ir t.t. reik pasikelt kapota ir ieskot slieku.
|
o ką tas alkuninio veleno daro? Na gal laidai, patys purkštukai ar pora jų vasara buvo keisti, čia tokius dalykus diagnostika tubūt neparodys?
|
purkstukus parodys, alkunini parodys. o ar kuras nenuseda gali pamatyt per permatoma kuro slangeli. tik patogiau butu vienam kurti, kitam ziureti. gal oro burbulu daug
|
nu as nesu toks geras meistras, bet suprantu kad alkuninio veleno daviklis skaiciuoja apsisukimus, praktikoj dazna beda buna kad nesikuria kai motoras karstas. atvesta ir vel pradeda kurtis. Bet yra buve atveju kai tiesiog vaziuoji ir uzgesta motoras. Pigiau bus pradet nuo diagnostikos nei keisti viska is eiles
|
dėkui labai
|
tai vat šalta visada užsikuria,o pašilus jau nebe, kas dar galėtu būti, nes pastebėjau, kad variklis pašyla tik kažkur iki 65 laipsniu, manau turėtu iki 90 šilti?
|
manau seniuk siurblio plundzeris streikuoja. negaliu garantuot bet didele tikimybe
|
Sveiki, taigi buvo alkūninio veleno daviklis.
Gal kas galite patarti kaip yra atjungiamas EGR vožtuvas, man meistras užkišo slangute su varžtu, nes sakė jog atjungus fyškę automobilis pradeda streikuot, žodžiu kompui tai nepatinka. |
geriausiai būtų jį susitvarkyti/pakeisti. bet jei jau labai jo nenori, reikės jį išprogramuoti. padarys tau tokį darbą praktiškai visi, kas kokybiškai perprogramuoja dyzelius.
|
tai aš jį tvarkyti ir norėjau, bet meistras sako jei aš tau jį išvalysiu per jo šonus tepalai dar labiau bėgs, nes kažkur praleidžia, jau geriau užglušinti, koks maždaug procesas jį tvarkyti, valyti, keisti? Kokiu atveju kuo vadovautis? Beja ar gali dėl jo pulsuoti apsukos, ypač kai sustoji prie sankryžu, na ganasi kaip ant laisvu stovint, tik tiek kad automatas, tai pulsuoja ir negražiai purtosi. Ką patartumėt dar keisti?
|
pirma, tai meistrą pasikeisk...
|
Citata:
|
EGR slangele uzglusinus turetu irgi nebetraukt masina siaip, reikia isvalyt ta egr gerai ir viskas, o jei jau labai leidzia tuos tepalus, eina idet dioda su keleta varzu i EGR valdymo el. schema ir galesi atjungt ji be pasekmiu.
|
Kuriasi iš 3 karto
Sveiki,
Kaip matau vis su kuru problemų yra. Pas mane tai W202 užsikuria iš trečio karto normaliai. Rašo regis EDC bėda. Kaip kažkas minėjo burbuliukai renkasi po filtro, kaip suprantu kažkur yra nesandarumas. Teko girdėti dar pora nusiskundimu su šia bėda, tai sako, reikia keisti tarpinę kažkokia. Gal kad susidūrėte ir galite patarti. Ačiū |
Citata:
|
arba vamzdeliu gumeles
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 03:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.