![]() |
Triuksmingai dirba variklis - e270
Nusprendziai iki smulkmenu susitvarkyti visus dalykus, kurie mane erzina. Kokios gali buti priezastys tikrai per garsiai dirbancio variklio? Nuo 2k rpm jis tampa LABAI triuksmingas. Iki 2k rpm sakykim, gal net maziau 1,8rpm variklio darbas normalus kaip ir priklauso dyzeliui, bet tik paspaudi siek tiek nuo 2k rpm netgi girdisi labai aiskus kazkokio papildomo triuksmingo garso padidejimas, atleidus gaza vel nutyla. Vaziuojant pastoviu greiciu kai apsukos nesieka 2k rpm, variklio praktiskai nesigirdi, bet pvz kaitinant uz miesto prie 130-150kmh kai apsukos netoli 3k rpm, labai smarkiai girdimas variklio garsas, net erzina, susisneketi sudetinga, tuo tarpu vejo is laiko praktiskai nesigirdi. Arba nesigirdi per tuos garsus.
Purkstukai patikrinti ir tvarkingi, guma prie vairolazdes taip pat tvarkinga. Kur ieskoti galu nes ziauriai erzina. |
Na sis varilis ir neturi buti tylus, galim susitikt, mano paklausysi, bet jau esi girdejes. Spaudziant jis irgi triuksmingas, bet pastoviu greiciu vaziuojant nesigirdi beveik.
Pagalves gal numirusios? |
Citata:
Apie pagalves visai nebuvau pagalvojes. Jos turi itakos? |
Gal tiesiog keisk i benza :D
O siaip gal pagalves jeigu jauciasi vibracija |
Nu jei jos mirusios ir variklis kalatojasi, tai manau tikrai turi skleisti papildomus nereikalingus garsus ir vibracijas :)
|
savo buvusiam s210 2.9td buvau pasikeitęs variklio pagalves, tai skirtumą didelį pajutau.
|
pagalves ant laisvu duoda vibracija, vaziuojant ju gali ir nebut
|
varysiu pasitikrint pagalves, bet jauciu beda ne jose bus. Nes vibracijos pas mane kaip ir nera, arba pakankamai minimali. Esme - garsas! Idomu butu palyginti su kitu tokiu pat identisku variantu.
|
Citata:
|
Citata:
|
o gal duslintuvas? nebuvai kur dugno uzkabines? nes uz katalizatoriaus eina sujungimas, jis ant tokio fiksatoriaus laikosi, gal ten prasiziojo...
|
2 variantai jau yra, abu patikrinsiu. Gal ir duslintuvas. Aciu kolegos. Ka dar patikrint? Isrankiosiu as vistiek priezasti kodel tai vyksta.
|
http://ci.catcar.info/mercedes/BM/B4...027.060119.png
cia jei ka tavo masinos duslintuvo schema. |
Citata:
|
Citata:
|
gal nera katalizatoeriaus .be jo garsas dideja ir buna rezonansas .mano e270 pirktas lietuvoje ir aisku abu katalizatoriai ispjauti nors co praejo.
|
Citata:
|
pries 211 turejau e210 su2,9 varikliu tai variklis dirbo tyliau
|
variklio per garsus darba gali itakot netinkamas degimo kampas. tempeju, skyvuku guoliai, generatorius, vairo stiprintuvas, AC....
bandyk nusimt dirzely jei garsas is liks. viskas ka suka dirziukas atpuls. gali pabandyt uzpilt vandens ant dirzelio dirbant varikliui kad sudregtu is abieju pusiu. cia pasitikrinimui. Katilizatoriaus kaip minejai nera buna tas isdega ir likie tie koriai kalatojasi tam bakely. Esant blogoms pagalvems ant laisvu pavaru buna ir dantis kalena sedint kabinoi. keiciau vienam w211 270cdi pagalve is kurios buvo tepalas isbeges. |
jeigu butu problema ant laisvu, tai dar galima butu nusiemus dirzeli ziuret ar dirba generatoriaus sankaba
|
Mano 2.7 CDI, vln. gal ir jauciasi garsas, nes 5 kausu visgi. 3.2 kazkiek tyliau nes 6. Variklio pagalve keiciau, jos neitakoja garso, o tik virbracija (o mano buvo pasipilusi saibom ir atbuliniu stumiantis tas labai jautesi). seip 260lt kainuoja. pirkau per forumieti uz savikaina 160.tepaline. o seip nesikabinek prie garso - juk dyzelis :D
|
tiesa norejau rasyt apie sankabele ir pamirsau. esant uzstrigusiai sankabelei turi dirzo tempejas sokineti vibruoti.
|
jei genero sankaba pabirus tai ant laisvu dirzas sokineja, o tai garso tikrai labai neitakos.
|
generatoriai jokios sankabos neturejo ir neturi. :wave:
|
tai kas ten juose genda tokio? :)
|
Citata:
|
Abu kalbat turbut apie ta pati ''sankabini'' skyva-skriemuli
|
Citata:
|
Deje lietuvisko pavadinimo ir aš nezinau bet visi puikiai suprato apie ką kalba eina iš liaudisko pasakymo.
Moksliskai vadinamas overrunning alternator pulley, lietuviskai turetu skambet laisvos eigos generatoriaus skyvas. Bet visi jy vadina clutch pulley ( sankaba skyvas). |
Citata:
nezinau ka reikia suvartoti, jog sujungti generatoriu ir sankaba i viena sakini :) |
Liaudy daugkas skamba savaip.
|
Aciu kolegos labai uz info :) kita savaite atiduodu i servisa, kad viska sutikrintu. :ohne:
P.S. vienas pastebejimas, kad ijungus D automobilis pradeda ryskiai labiau vibruoti ir siek tiek garsiau dirbti. Imetus i P vel lyg nurimsta. Ir gazuojant ant P rezimo variklis dirba tyliau prie tu paciu 2k rpm. |
Man yra panasi problema. Esan saltam automobiliui ijungus D laikant stabdi automobilis vibruoja labai ir per vaira net jauciasi stipriai. Ijungus P/N ar R dingsta.. Pravaziavus tarkim mieste apie 10km vibracija visiskai dingta.
|
cia kartais ne hidrotransformatoriui (puslei) paskutinioji svieciasi su tokiais sipmtomais ?
|
Kiekvienas rimtas gedimas islys, o jei vazineji tik vilniuj ar lietuvoj tai didesniu sunkumu nepatirsi, kitas reikalas jei auto suges kur nors prancuzijos/vokietijos autobane...
Aisku masina reikia priziuret, bet nepersistengt. |
man rodos pusles mirtis pasireiskia vibravimu vaziuojant.
O jei stovint vibruoja tai as statyciau uz dezes ir variklio pagalves :) gal kiti labiau ispruse kolegos patvirtins arba paneigs mano spejima :) |
bent variklio pagalves jei buna pareje, tai visada vibruoja ant laisvu, nepriklausomai nuo to, kokioj padetyje begiu svirtis. o cia nuo begiu svirties padeties, tai gal nebent dezes pagalvei pabaiga.
|
turejau bedas su pusle (hidrotransformatorium, ir su masinos drebejimu.
1. Hidrotransformatorius (pusle) - vaziuojant virs 80 km/h pradeda tampyti masina ir sokineja apsukos. 2. Drebejimas ant laisvu apsuku - beda buvo purkstuke, pakeite purkstuka ir dingo drebejimas. :lithuania: |
nu tai galima tada atmesti pusle. o del purkstuko tai pas tave visada turejo drebeti, nesvarbu kokia padetis begiu svirties.
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.