![]() |
Riebus mišinys: self-adaptation: mixture is too rich at idle speed
Jau kuri laika vazineju su gedimu kuris vis ramybes man neduoda, sutapimas ar ne, bet itariu, kad apynaujas katalizatorius del to uzsikimso :angry:
star diagnose rodo klaidas: HFM-SFI hot film engine management 049 self adaptation-adaptation: mixture is too rich at idle speed 084 short-time self adaptation at idle speed: part load is exceeded. automobilis tai CLK 200 C208 M111 variklis, be kompresoriaus, automobilis turi ir gazpromine iranga ir dazniausiai mersas geria dujas. taigi pakeista oro srauto matuokle (pierburg) padaryta adaptacija, tai variantas, kad matuokle cia kalta atkrenta nes detas buvo ir boschas ir klaida vis tiek atsiranda. pakeistas lamda zondas i nauja boscha, klaida vis dar isliko. pakeisti filtrai,zvakes,zvaklaidziai. internete randu siek tiek info apie klaida, bet aiskiau niekas nepasidaro, gal kas galetumet nupasakoti konkreciau: Intake air leaks, ( kur konkreciau reiketu cia ieskoti nutekejimo ? ) • Injector wear or carbon build-up, ( del benzino purkstuku nezinau, dazniau maitinu dujomis, kaip galima butu patikrinti ju bukle? ) • Engine wear, ( velniai zino, bet rida 238tukst, ir rida tikra ) • Contact resistance in MAF sensor, ( matuokle kaip minejau nauja ) • Defective diaphragm pressure regulator, ( turit gal kokiu minciu? ) • Defective purge control valve ( turit gal kokiu minciu ? ) gal kam teko susidurti su panasia problema ar turit kokiu ideju? aciu. |
Citata:
|
Intake air leaks mano supratimu reiskia neapskaiciuota pasalini ora kuris i varikli papuola jau uz oro srauto matuokles.
|
agr atbulini voztuva, pamegink pasikeisti. daug nekainuoja, reikes tik rakta susikonstruoti, nes priejimas nekoks.
p.s. cia tik spejimas jaigu ka :) |
o ar yra egr atbulinis voztuvas m111 benzininiam motore? :)
|
Ar turit gal dar kas kokiu minciu?
|
Detales numeris A0021406860 kainos neprisimenu, jaigu numeris netinka reikias jos nera. Pamirskit ka sakiau :)
|
ar nebus kad visos sitos klaidos tik todel kad sumontuotos dujos. jeigu iseitu nutrynus klaidas pasivazineti ant benzino paziureti ar jos kartosis. beto gal reiktu realiai pamatuoti ar tikrai tas misinys per riebus.
|
Citata:
vampyrai, ok perduosiu, kad pachekintu |
Citata:
|
isiurbimo angose yra du ventiliukai tokie, po kolektoriu matosi dvi slangutes issisakoja, kai jie uzsikisa tada buna panasus simtomai.
detales Numeri galeciau paziureti, bet reikes vino, tingiu knaisiotis po pievas :) |
WIN: WDB2083351F006217 zvilgtelk kai galesi :)
|
Citata:
|
tvarkoj, uzsake situs du vnt :) tuo paciu ko gero ir isiurbimo koliko tarpines pakeisti reikes. pagalvojau jei jau kolika nuiminet tai is praktikos gal zinai ka dar tuo paciu galima butu pakeisti ? yra gal kokios einamos dalys :vairuot:
|
Prikeliu tema, nuemus kolektoriu pakeitus jo tarpine, 2vnt A1110170012 (secondary air injection) problema kaip ir isliko :ne: gal turi kokiu minciu dar kas cia taip neduoda ramybes ?
primenu, kad problema: HFM-SFI hot film engine management 049 self adaptation-adaptation: mixture is too rich at idle speed 084 short-time self adaptation at idle speed: part load is exceeded. |
:ohne: pasidalinkit mintimis kas :)
|
o be šių klaidų kur problema ? daug degalų vartoja ?
|
Vartoja tai tikrai daugiau nei turetu, seimoje yra toks pat mersas su tokiu paciu varikliu tai kuro sanaudos skiriasi. kartais pakvimpa benzinu ypac ant saltos, o dar pats pedantas esu ir automobilyje pas mane viskas turi buti tvarkinga :)
|
O tai realūs duomenys kokie? Ką rodo oro kiekis, liambda, kuro/oro santykis ir kita live data? Klaidų stebėjimas ir trynimas čia nepadės.
|
nu man atrodo ziurek oro srauto matuokle, man kaip diagnostika padare irgi nustebau sako tavo misinys per riebus tiek ant duju tiek ant benzino virsyja net 20 procentu kur turetu buti 10-14, ant laisvus viska sgerai rodo norma, tik paspaudus gaza, vaziuojant sakes pila kaip reikiant riebu misini
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.