![]() |
Patarkit w210 2.7 cdi
Atvariau į darbą, kuro bake buvo labai mažai rezervas jau degė nespėjau įpilt vėlavau į darbą, automobilis stovėjo visa diena biški nukrypęs ant dešinio šono grįžęs, negalėjau užvest kiek nesukau starteriu nieko įpyliau salerkos, sukau pradeda grėbti ir vistiek nieko, kas gali būti, ką bandyti daryt?
|
Pasukes ant degimo palaikyk po keleta kartu, turi girdetis garsas bake lyg burbiliavimo. Pakartok 10 kartu kokiu ir bandyk sukt.
|
tipo ijungt degima ir paklausit kaip burbulioja ir taip apie 10 kartu?
|
bake siurblio nera, lauk nelaukes
pripilk i kuro filtra saliaros |
Citata:
|
Citata:
|
Elektrinio tikrai nera bent jau tu metu variklyje, yra mechaninis, jis stovi salia auksto slegio siurblio.
|
atsileidi visus vamzdelius nuo purkstuku (kokius 2-3 apsisukimus) ir suki su starteriu kol prades purkšti saliarą. užsuki ir užsikuri.
|
Nepapraščiau į kuro filtrą pripilt dyzelio, jei nepadeda į oro filtrą prietaisų skidelio valiklio papurkšt kuriant? Po kuro filtro keitimo ne kartą tik tai padėdavo....
|
man rodos paprasčiau atsileist 5 vamzdelius...
|
nuo purktuštuku vamzdelius atleist ir sukt kol nepradės mėtyti salerka?
|
Citata:
ir atleisk nuo purkštuko o ne nuo rail'o |
o Rail tai kas?
|
Citata:
|
dėkui, bandysi, laukiu kol akumuliatorius pasikraus
|
Citata:
|
Citata:
|
Skirtumo nėra, nuo purkštukų gal net geriau
|
Citata:
|
Na užvedžiau, bet važiuojant apsukos normaliai tai nekyla daugiau nei 3000 tai nenori kilti daugiau nei 2000 apsuku, tai normaliai su filtru gal problemos? pakeist reikia nes jau ne keistas daugiau nei 10k km.
|
Citata:
|
akuma atjunk profilaktiskai
|
Citata:
|
Gal jau nebesvaik su sitokiom nesamonem :D Jeigu jau mechanikos mokeisi, tai lyg tam reikejo mokytis fizikos mokykloje
Viska atvirksciai supasakojai. Pliuso atjunginetojai paprastai visiskai neturi jokio net menkiausio supratimo elektroj ir saugumo technikoj Net geda tokias nesamones skaityt zmogaus kuris daro diagnostika Atjungti tik MINUSA |
Citata:
|
Tebunie. Iki pirmo fejerverko.. :fire:
Kai atjunginesi visada naudok kuo ilgesni rakta ir kuo stipriau uzverzinek klemas :D |
Citata:
|
jeigu isiminet tada irgi minusa, po to pliusa
|
O ar neturėtų CDI nusiorinti pats, sukant su starteriu? Aš kai keičiau kuro filtrą, tai naują įdėjau neužpylęs saliarkos, jis buvo visai tuščias, bet pasukus su starteriu apie 15-20 sek. užsikūrė kuo puikiausiai. Be to literatūroje rašo,kad cdi nusiorina patys, tik reikia su starteriu 20 sek. pasukti.
|
tai gal tau pasisekė. praktikoj, tai visada taip nuorinam, kad nereiktų drožti starterio ir viskas sklandžiai vyktų.
|
paprastai be 5-8 ilgu pasukimu nelabai ir nori uzsivest po filtro pakeitimo
|
Naujos temos kurt nenorejau, tai rasau cia.
Masina w210 '00 3.2 CDI. Su varikliu, deze viskas tvarkoj ligtai, tik norejau pasiteiraut forumo isminciu paaiskinimo. Uzgesinus masina kokioms desimciai min. ir vel sedant vaziuot, net minimaliai spustelint gaza deze veikia daug jautriau, variklio garsas taip pat daug duslesnis ir agresyvesnis (malonesnis ausiai) palyginus su vaziavimu pries uzgesinima, ir toks variklio/dezes darbas tesias kokias 10min. Kodel taip yra? |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.