![]() |
Alyvos slėgis ir automobilio vibracija
Sveiki. MB S214 '92 2,5D pašilus varikliui alyvos slėgis skydelyje nukrenta iki 1 ir atsiranda nemaža vibracija. Kas tai? Besibaigiantis alyvos siurblys? Iš kur gali atsirasti vibracija?
|
nieko gero, bus sudilęs tepalo siurblys - siūlyčiau nevažinėt su mašina, nes užkals motoras, jeigu ir taip jau nebus ten jis gerai padilęs...
|
Visu pirma pasimatuokit alyvos slegi mechainiskai su manometru, gali būti daviklio kalte del spaudiimo parodymu, o del vibracijos visai kita priezastis.
|
Citata:
Pritariu DTM'ui, matuok su manometru, o toliau jau žiūrėsim. Alteroja, neužkals jis taip greit, patikėk;) O ir be realaus pamatavimo aš taip drąsiai neteigčiau, kad basta siurbliui :) |
neuzkala ir su 0 spaudimu :D o vibracija cia ne prie ko, buvo pas mane ir maziau nei 1, ir motoro nesijaute dirbancio
|
Citata:
Mano manymu, kad vibracija čia ne prie ko, tačiau keistas sutapimas, kad alyvos slėgiui daviklyje nukritus, atsiranda ir vibracija, dėl kurios atrodo lyg sėdėčiau kokiam Belarus'e. |
tai viskas čia pas tave normaliai su tuo tepalo slėgiu, gali nepergyvent. kokią saliarką pili? ta vibracija gali atsirasti dėl kitų dalykų.
|
Apibūdink vibraciją, nes belaruso nevairuoju, sudėtinga įsivaizduot :)
|
Citata:
To Edgis: Na, dreba visas automobilis, net durų apdailos pradėjo įkyriai barškėt. Stovint vietoje, laikant apsukas 1-2k, vibracijos dingsta, numetus gazą vėl pradeda kratytis. |
Citata:
|
ant užgesintos mašinos judink variklį skersai - jei didelis laisvumas tai gali būti. nors jei būtų suplyšusios pagalvės, tai šaltas dar labiau turėtų purtytis.
|
Pažiūrėsiu, bet ar neturėtų auto pastoviai kratytis jei būtų kaltos pagalvės, nepriklausomai nuo to ar šiltas ar šaltas variklis? Dar turiu mintį, kad galbūt kalti purkštukai.
|
Citata:
|
Citata:
|
jei kaune tai skambink man
|
Citata:
|
Citata:
|
nes pats purkštukas 25 ar pan litų kainuoja :D
|
gali but ir pagalves, tiesiog ant salto mazesne vibracija ant silto didesne, ar atvirksciai, tu gal visa laika su blogom vazinejai tai neturi su kuo palygint. variklio nepajudinsi nes visu pirma jis sunkus, visu antra pagalves neplysta o suseda. tai motoras pats ir nejuda, tik per kebula jaucias. purkstukus atmesciau, nes tada butu negrazus variklio darbas, dumintu ir pan. atvaziuok i pasilus, parodysi kas per vibracija, manau isburciau
|
kad nekurt naujos temos paklausiu cia,zodziu uzsidege tepalo lempute,patikrinau alyvos lygi-max norma ir dar atsirado idomus dalykas,kai uzgesinu varikli dar truputi padirba jis,o siandien uzgesinus isvis gal kokias 10 sekundziu purtesi kol galutinai uzgeso,kas galetu buti cia :)? w124 2.0d
|
Citata:
|
tikiuosi,kad spynele,nes kazkaip sunkiai raktas pradejo i ja detis :D
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Bet jei nuo spynos šlangutė prakiurusi arba jau pati spyna baigia pabirti, tai ką tavo siūlytas vožtuvo keitimas išspręs? Gal visgi lai išsiaškina kuris galas nebeveiks greitu metu, o paskui jau žiūrės ką keisti :)
|
Citata:
|
Aš tikiuosi, kad būtų lengviau nusiimt žarnelę ir burna patikrint ar jis veikia. Jei veikia, tada eit ilink spynelės. Tiesa, lempų aukštis reguliuojasi?
|
nu siandien lyg ir uzgesta normaliai,nu bet persivercia variklis dar kelis kartus vistiek pries uzgestant pilnai :)
|
Citata:
|
gaila,bet visiskai neismanau situ dalyku,idomu kiek patikra sito dalyko daugmaz kainuotu :)?
|
Citata:
reziume, tai nekainuos daug, tik reikia rasti, kas suprastu situose dalykuose, o tokiu zmoniu mazeja. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.