MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W124 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=200)
-   -   Alyvos slėgis ir automobilio vibracija (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=14678)

NAARF 2014-06-02 07:32

Alyvos slėgis ir automobilio vibracija
 
Sveiki. MB S214 '92 2,5D pašilus varikliui alyvos slėgis skydelyje nukrenta iki 1 ir atsiranda nemaža vibracija. Kas tai? Besibaigiantis alyvos siurblys? Iš kur gali atsirasti vibracija?

alteroja 2014-06-02 08:04

nieko gero, bus sudilęs tepalo siurblys - siūlyčiau nevažinėt su mašina, nes užkals motoras, jeigu ir taip jau nebus ten jis gerai padilęs...

DTM 2014-06-02 09:44

Visu pirma pasimatuokit alyvos slegi mechainiskai su manometru, gali būti daviklio kalte del spaudiimo parodymu, o del vibracijos visai kita priezastis.

Edgis 2014-06-02 10:20

Citata:

Pradžioje rašė NAARF (Post 334623)
Sveiki. MB S214 '92 2,5D pašilus varikliui alyvos slėgis skydelyje nukrenta iki 1 ir atsiranda nemaža vibracija. Kas tai? Besibaigiantis alyvos siurblys? Iš kur gali atsirasti vibracija?

Įjungus degimą teplo spaudimo rodyklė ką nors rodo? Kas per vibracija, variklis netolygiai dirba? Klausimai iš kvailų serijos: sintetika supilta?; Tas kritimimas pastebimas labiau įkalnėse? Ar teplo lygis normalus?
Pritariu DTM'ui, matuok su manometru, o toliau jau žiūrėsim.
Alteroja, neužkals jis taip greit, patikėk;) O ir be realaus pamatavimo aš taip drąsiai neteigčiau, kad basta siurbliui :)

Tomskis 2014-06-02 11:45

neuzkala ir su 0 spaudimu :D o vibracija cia ne prie ko, buvo pas mane ir maziau nei 1, ir motoro nesijaute dirbancio

NAARF 2014-06-02 14:18

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 334661)
Įjungus degimą teplo spaudimo rodyklė ką nors rodo? Kas per vibracija, variklis netolygiai dirba? Klausimai iš kvailų serijos: sintetika supilta?; Tas kritimimas pastebimas labiau įkalnėse? Ar teplo lygis normalus?
Pritariu DTM'ui, matuok su manometru, o toliau jau žiūrėsim.
Alteroja, neužkals jis taip greit, patikėk;) O ir be realaus pamatavimo aš taip drąsiai neteigčiau, kad basta siurbliui :)

Įjungus degimą, alyvos spaudimo rodyklė nepajuda. Ne per seniausiai supilta 5W40, alyvos lygis beveik max. Slėgis daviklyje nukrenta tik pravažiavus ~15km ir tik stovint vietoje esant laisvoms apsukoms, o spaudžiant akseleratorių visada būna 3.
Mano manymu, kad vibracija čia ne prie ko, tačiau keistas sutapimas, kad alyvos slėgiui daviklyje nukritus, atsiranda ir vibracija, dėl kurios atrodo lyg sėdėčiau kokiam Belarus'e.

alteroja 2014-06-02 14:22

tai viskas čia pas tave normaliai su tuo tepalo slėgiu, gali nepergyvent. kokią saliarką pili? ta vibracija gali atsirasti dėl kitų dalykų.

Edgis 2014-06-02 14:33

Apibūdink vibraciją, nes belaruso nevairuoju, sudėtinga įsivaizduot :)

NAARF 2014-06-02 15:05

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 334701)
tai viskas čia pas tave normaliai su tuo tepalo slėgiu, gali nepergyvent. kokią saliarką pili? ta vibracija gali atsirasti dėl kitų dalykų.

Degalai tik iš degalinių.

To Edgis: Na, dreba visas automobilis, net durų apdailos pradėjo įkyriai barškėt. Stovint vietoje, laikant apsukas 1-2k, vibracijos dingsta, numetus gazą vėl pradeda kratytis.

Edgis 2014-06-02 15:07

Citata:

Pradžioje rašė NAARF (Post 334712)
Degalai tik iš degalinių.

To Edgis: Na, dreba visas automobilis, net durų apdailos pradėjo įkyriai barškėt. Stovint vietoje, laikant apsukas 1-2k, vibracijos dingsta, numetus gazą vėl pradeda kratytis.

Pagalves patirkink, įtariu senai tepliukas išbėgęs...

alteroja 2014-06-02 15:25

ant užgesintos mašinos judink variklį skersai - jei didelis laisvumas tai gali būti. nors jei būtų suplyšusios pagalvės, tai šaltas dar labiau turėtų purtytis.

NAARF 2014-06-02 15:38

Pažiūrėsiu, bet ar neturėtų auto pastoviai kratytis jei būtų kaltos pagalvės, nepriklausomai nuo to ar šiltas ar šaltas variklis? Dar turiu mintį, kad galbūt kalti purkštukai.

alteroja 2014-06-02 15:40

Citata:

Pradžioje rašė NAARF (Post 334729)
Pažiūrėsiu, bet ar neturėtų auto pastoviai kratytis jei būtų kaltos pagalvės, nepriklausomai nuo to ar šiltas ar šaltas variklis? Dar turiu mintį, kad galbūt kalti purkštukai.

dėl to aš tavęs ir klausiau kokią saliarą pili...

Edgis 2014-06-02 15:45

Citata:

Pradžioje rašė NAARF (Post 334729)
Pažiūrėsiu, bet ar neturėtų auto pastoviai kratytis jei būtų kaltos pagalvės, nepriklausomai nuo to ar šiltas ar šaltas variklis? Dar turiu mintį, kad galbūt kalti purkštukai.

Nemačiau, kad tik šiltam. Tai lupk lauk purkštukus ir ant stendo. Kokiam mieste, gal kas iš forumiečių patars kur ieškoti stendo.

alteroja 2014-06-02 15:46

jei kaune tai skambink man

NAARF 2014-06-02 15:53

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 334730)
dėl to aš tavęs ir klausiau kokią saliarą pili...

Nežinia ką buvęs savininkas pildavo. Deja vilnietis aš. Gal žinot kas Vilniuje atlieka purkštukų diagnostiką ir kokia to malonumo kaina?

Edgis 2014-06-02 16:07

Citata:

Pradžioje rašė NAARF (Post 334737)
Nežinia ką buvęs savininkas pildavo. Deja vilnietis aš. Gal žinot kas Vilniuje atlieka purkštukų diagnostiką ir kokia to malonumo kaina?

Vilniečiai pasakys kai ateis, o seno tipo purkštuko diagnostika max 15lt/vnt.

alteroja 2014-06-02 16:13

nes pats purkštukas 25 ar pan litų kainuoja :D

Tomskis 2014-06-02 16:22

gali but ir pagalves, tiesiog ant salto mazesne vibracija ant silto didesne, ar atvirksciai, tu gal visa laika su blogom vazinejai tai neturi su kuo palygint. variklio nepajudinsi nes visu pirma jis sunkus, visu antra pagalves neplysta o suseda. tai motoras pats ir nejuda, tik per kebula jaucias. purkstukus atmesciau, nes tada butu negrazus variklio darbas, dumintu ir pan. atvaziuok i pasilus, parodysi kas per vibracija, manau isburciau

apr 2014-06-10 09:12

kad nekurt naujos temos paklausiu cia,zodziu uzsidege tepalo lempute,patikrinau alyvos lygi-max norma ir dar atsirado idomus dalykas,kai uzgesinu varikli dar truputi padirba jis,o siandien uzgesinus isvis gal kokias 10 sekundziu purtesi kol galutinai uzgeso,kas galetu buti cia :)? w124 2.0d

alteroja 2014-06-10 09:22

Citata:

Pradžioje rašė apr (Post 336420)
kad nekurt naujos temos paklausiu cia,zodziu uzsidege tepalo lempute,patikrinau alyvos lygi-max norma ir dar atsirado idomus dalykas,kai uzgesinu varikli dar truputi padirba jis,o siandien uzgesinus isvis gal kokias 10 sekundziu purtesi kol galutinai uzgeso,kas galetu buti cia :)? w124 2.0d

dėl tepalo lemputės, tai gali lygio daviklis ar jo fyškė trumpint. o dėl gesinimo, tai greičiausiai prakiuro gesinimo vožtuvas, spynelė ar šiaip kur vakuumas.

apr 2014-06-10 09:25

tikiuosi,kad spynele,nes kazkaip sunkiai raktas pradejo i ja detis :D

Edgis 2014-06-10 09:29

Citata:

Pradžioje rašė apr (Post 336435)
tikiuosi,kad spynele,nes kazkaip sunkiai raktas pradejo i ja detis :D

Tai lupk lauk ir žiūrėk kas negerai. Rakto kišimas ir gesinimo bėdos nelabai susiję dalykai, nebent pati spynelė pradėjo judėti.

alteroja 2014-06-10 09:31

Citata:

Pradžioje rašė apr (Post 336435)
tikiuosi,kad spynele,nes kazkaip sunkiai raktas pradejo i ja detis :D

tai kad spynėlę pakeist ir nupirkt turbūt brangiau kainuoja, nei gesinimo vožtuvą.

Edgis 2014-06-10 09:34

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 336440)
tai kad spynėlę pakeist ir nupirkt turbūt brangiau kainuoja, nei gesinimo vožtuvą.

Tu čia papildomą vožtuvą siūlai dėt? Ar aš čia neatsibudau dar?:D

alteroja 2014-06-10 09:47

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 336441)
Tu čia papildomą vožtuvą siūlai dėt? Ar aš čia neatsibudau dar?:D

siurblio viršui kur stovi vožtuvas vakuuminis gesinimo būna dažnai prakiursta - pakeist gi jį nėra sunku.

Edgis 2014-06-10 09:49

Bet jei nuo spynos šlangutė prakiurusi arba jau pati spyna baigia pabirti, tai ką tavo siūlytas vožtuvo keitimas išspręs? Gal visgi lai išsiaškina kuris galas nebeveiks greitu metu, o paskui jau žiūrės ką keisti :)

alteroja 2014-06-10 09:52

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 336450)
Bet jei nuo spynos šlangutė prakiurusi arba jau pati spyna baigia pabirti, tai ką tavo siūlytas vožtuvo keitimas išspręs? Gal visgi lai išsiaškina kuris galas nebeveiks greitu metu, o paskui jau žiūrės ką keisti :)

tai aš ir nesakau kad reikia pulti jį keisti. tik sakau kad jį paprasčiau pakeisti nei spynelę, nes klausimo autorius tikisi, kad spynelėje problema.

Edgis 2014-06-10 09:54

Aš tikiuosi, kad būtų lengviau nusiimt žarnelę ir burna patikrint ar jis veikia. Jei veikia, tada eit ilink spynelės. Tiesa, lempų aukštis reguliuojasi?

apr 2014-06-10 20:36

nu siandien lyg ir uzgesta normaliai,nu bet persivercia variklis dar kelis kartus vistiek pries uzgestant pilnai :)

alteroja 2014-06-10 20:39

Citata:

Pradžioje rašė apr (Post 336600)
nu siandien lyg ir uzgesta normaliai,nu bet persivercia variklis dar kelis kartus vistiek pries uzgestant pilnai :)

faktas kad turi problema. ziurek vakuumo sistemos sandaruma.

apr 2014-06-10 21:07

gaila,bet visiskai neismanau situ dalyku,idomu kiek patikra sito dalyko daugmaz kainuotu :)?

alteroja 2014-06-10 21:12

Citata:

Pradžioje rašė apr (Post 336621)
gaila,bet visiskai neismanau situ dalyku,idomu kiek patikra sito dalyko daugmaz kainuotu :)?

manau nedaug. as net nepamenu kiek pas mus kainuodavo. dazniausiai nieko, jei iskart keiti detale.
reziume, tai nekainuos daug, tik reikia rasti, kas suprastu situose dalykuose, o tokiu zmoniu mazeja.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.