MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W211 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=202)
-   -   W212 2.0CDI ilgaamžiškumas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=15352)

rafis 2014-10-13 18:55

W212 2.0CDI ilgaamžiškumas
 
Sveiki matosi nemazai skelbimu su 2.0cdi 100kw variklio bedom.. pagal skelbimus sprendziant gerokai patvaresni w211 2.0cdimotorai.. dar girdejau kad nelabai w212 2.0cdi darosi kapitalinis? Reik tipo kita pirkti varikli?

alteroja 2014-10-13 19:12

nėra pas mersą 2l dyzelio jau daugel metų. yra 2,1. variklio defektas dar nereiškią kad reikės kapitalinio. darosi 90 proc visų variklių kapitaliniai, bet viskas į pinigus atsiremia. o ir šiaip dažniausiai e200 būna taksai.

vampyras 2014-10-13 19:23

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 358819)
nėra pas mersą 2l dyzelio jau daugel metų. yra 2,1. variklio defektas dar nereiškią kad reikės kapitalinio. darosi 90 proc visų variklių kapitaliniai, bet viskas į pinigus atsiremia. o ir šiaip dažniausiai e200 būna taksai.

kolega klystate, yra ir netgi OM651 ir netgi OM607.
W212 turetu tureti normalu 2,1 OM651, ten viena turbina, ir seni megnetiniai purkstukai su senu kompu, o variklio metalas atlaiko 200AG ir 500Nm sukima. jaigu jau su defektu, tai tikrai beges belekiek, arba pratampes grandine, kuria irgi daznai reikia keisti, tiesa keiciasi kaip pas dvirati ir kainuoja kaip dviracio :)

alteroja 2014-10-13 20:46

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 358821)
kolega klystate, yra ir netgi OM651 ir netgi OM607.
W212 turetu tureti normalu 2,1 OM651, ten viena turbina, ir seni megnetiniai purkstukai su senu kompu, o variklio metalas atlaiko 200AG ir 500Nm sukima. jaigu jau su defektu, tai tikrai beges belekiek, arba pratampes grandine, kuria irgi daznai reikia keisti, tiesa keiciasi kaip pas dvirati ir kainuoja kaip dviracio :)

aišku su merso dievu nenoriu ginčytis, bet 651 arba 1,8 arba 2,1. kaip ir 2l nėra. o 607 tai čia kartais ne renūškės 1,5 motoras?

Tomskis 2014-10-13 20:53

wikipedia raso OM651 2,143 cc

vampyras 2014-10-13 21:20

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 358836)
aišku su merso dievu nenoriu ginčytis, bet 651 arba 1,8 arba 2,1. kaip ir 2l nėra. o 607 tai čia kartais ne renūškės 1,5 motoras?

tiesa lygiai 2,0 nera, bet yra ir zemesniu.
kolega atleiskite netaip supratau :roll:

rafis 2014-10-14 08:31

Tai juose grandine pagrinde? Bet ziuriu daug yra motor shadenu vokietijoje, del ko tokie buna?

Tomskis 2014-10-14 08:52

del milijonines ridos gal. seip ten gi motoro principas tas pat kas 2.2 2.7 3.2, tik kad cilindru maziau, ir dazniausia taxai

alteroja 2014-10-14 09:18

ne tas pats, kitaip jau viskas.
pas 651 eina krumpliaračiai plius grandinė.
bet čia gali būt su motor shaden šitie dalykai visai nesusiję. gal vampyras čia gali daugiau pakomentuoti.

rafis 2014-10-14 11:22

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 358911)
ne tas pats, kitaip jau viskas.
pas 651 eina krumpliaračiai plius grandinė.
bet čia gali būt su motor shaden šitie dalykai visai nesusiję. gal vampyras čia gali daugiau pakomentuoti.

Žinau kad daug taksu su tokiais, bet tie patys taxai dauguma 300-400 tukst ir kajuk motorui.. Kai tuo tarpu tojotos 2,0d4d ar wv 1,9tdi gerokai daugiau praeina..

alteroja 2014-10-14 11:33

Citata:

Pradžioje rašė rafis (Post 358925)
Žinau kad daug taksu su tokiais, bet tie patys taxai dauguma 300-400 tukst ir kajuk motorui.. Kai tuo tarpu tojotos 2,0d4d ar wv 1,9tdi gerokai daugiau praeina..

čia tiek pat tiesos šituose žodžiuose, kaip ir aš pasakyčiau, kad rusai geriau už vokiečius gyvena.

Hunter 2014-10-14 12:03

Citata:

Pradžioje rašė rafis (Post 358925)
Žinau kad daug taksu su tokiais, bet tie patys taxai dauguma 300-400 tukst ir kajuk motorui.. Kai tuo tarpu tojotos 2,0d4d ar wv 1,9tdi gerokai daugiau praeina..

Tada tikrai geriau pirkti toyota arba 1.9tdi. Nes mersas kuo toliau tuo sudinesnius motorus gamina. Dabar perka tik durniai kurie nori susimoketi uz varda ir zekliuka

Artunas 2014-10-14 12:07

Citata:

Pradžioje rašė rafis (Post 358925)
Žinau kad daug taksu su tokiais, bet tie patys taxai dauguma 300-400 tukst ir kajuk motorui.. Kai tuo tarpu tojotos 2,0d4d ar wv 1,9tdi gerokai daugiau praeina..

Po kiekvieno tokio posto aš jau žinau ką parašys Hunter :D

Hunter 2014-10-14 12:23

Bet tai vargsai zmones, jauciasi labiau isganyti kai kencia ar kaip cia. Vieni perka mersus, kai galetu pirkti vw ir toyota kurie negenda ir dar pigesni, kiti gyvena priespaudoj ir vergauja kai galetu varyti i pazadetaji roju ir buti bajorais skindami dolerius nuo medziu

rafis 2014-10-14 18:44

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 358938)
Bet tai vargsai zmones, jauciasi labiau isganyti kai kencia ar kaip cia. Vieni perka mersus, kai galetu pirkti vw ir toyota kurie negenda ir dar pigesni, kiti gyvena priespaudoj ir vergauja kai galetu varyti i pazadetaji roju ir buti bajorais skindami dolerius nuo medziu

pas tave kaip visada filosofija is savo puses. As juk klausiau normaliai, kodel jie tiekmazai telaiko, kokios pagrindines problemos. O kad lygini masinas pagal mobile de, ju ridas ir shadenu skaiciu tai nematau nieko keisto.

Apple 2014-10-14 18:54

Citata:

Pradžioje rašė rafis (Post 359045)
pas tave kaip visada filosofija is savo puses. As juk klausiau normaliai, kodel jie tiekmazai telaiko, kokios pagrindines problemos. O kad lygini masinas pagal mobile de, ju ridas ir shadenu skaiciu tai nematau nieko keisto.

Kur faktai kad jie nelaiko? Arba kad Toyota VW laiko daugiau? Viena bobute sake?

Hunter 2014-10-14 19:37

mobilej toyotu nera daugiau vaziavusiu arba su shadenais - reiskias jas visas ispirko :)

alteroja 2014-10-14 19:42

tik mieste kas antra mėlynais dūmais apsipylusi važiuoja su žiedais sudrožtais.
apie vagenoidus tai išvis sunku kalbėti. geriausias pasaulyje variklis v6 trilitris. ir pats paprasščiausias.
beje, 1,9 kubatūros motoro vagenas jau daugel metų negamina. 2l arba 1,6

juozas 2014-10-14 21:29

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 359074)
tik mieste kas antra mėlynais dūmais apsipylusi važiuoja su žiedais sudrožtais.
apie vagenoidus tai išvis sunku kalbėti. geriausias pasaulyje variklis v6 trilitris. ir pats paprasščiausias.
beje, 1,9 kubatūros motoro vagenas jau daugel metų negamina. 2l arba 1,6

apie koki v6 trilitri sneki ?

Apple 2014-10-15 07:11

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 359101)
apie koki v6 trilitri sneki ?

Toki, kaip tavo :)

juozas 2014-10-15 07:20

kazkaip galvojau , kad apie koki senoli v6 sneka :)

alteroja 2014-10-15 08:17

šneku ironizuodamas apie didžiausią triperį vageno v6.
merso geri motorai.

Edgis 2014-10-15 17:39

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 358935)
Tada tikrai geriau pirkti toyota arba 1.9tdi. Nes mersas kuo toliau tuo sudinesnius motorus gamina. Dabar perka tik durniai kurie nori susimoketi uz varda ir zekliuka

Kadangi šiandien pardaviau eilinį Toyota Previa 2,0d4d variklį, o kauniečiai perka Octavia su 1,9 pumpeduse varikliais kaip karštas spurgas, tai abiem atvejais galėčiau ginčytis su tavim, bet dėl šūdinesnių merso variklio, tai sutinku, geryn reikalai neina:)

alteroja 2014-10-15 21:25

gal kai vėl išleis eilėj 6 kaušus dyzelį, vėl pagerės reikalai :)

juozas 2014-10-15 21:46

o kas su tais v6 blogai ? arba 2.2cdi ten taigi 4 kausai eilej ?

sportbatis 2014-10-15 22:08

kol neprasidejo DELPHI ipurskimo sistema buvo viskas labai gerai. su BOSCH jokiu problemu nebuvo. o dabar tai padek dieve... 100k ir visus purkstukus ismest.

tx 2014-10-15 22:20

Citata:

Pradžioje rašė sportbatis (Post 359261)
kol neprasidejo DELPHI ipurskimo sistema buvo viskas labai gerai. su BOSCH jokiu problemu nebuvo. o dabar tai padek dieve... 100k ir visus purkstukus ismest.

su normalia saliarka apie 200 tuks. bet tai yra mazai, jai lygint su bosch sistema, su kuria ir du kart tiek o gal ir daugiau..

alteroja 2014-10-16 08:15

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 359256)
o kas su tais v6 blogai ? arba 2.2cdi ten taigi 4 kausai eilej ?

geras tas tavo v6, nepergyvenk :) tik kad reikia daug atidžiau ir brangiau aptarnauti/prižiūrėti. lyginant su tavo buvusio merso kartos motorais.

Apple 2014-10-16 09:11

Ir kai keisi tepalus, butinai pakeisk ir raudonus turbinos sandarinimo ziedukus, nes tepalas lasa ant sklendziu reguliatoriaus ir jis mirsta. Tada remontas apie 1k. Tai dazniausia sio motoro beda turbut :)

alteroja 2014-10-16 09:19

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 359280)
Ir kai keisi tepalus, butinai pakeisk ir raudonus turbinos sandarinimo ziedukus, nes tepalas lasa ant sklendziu reguliatoriaus ir jis mirsta. Tada remontas apie 1k. Tai dazniausia sio motoro beda turbut :)

nu jo šita pagrindinė aptarnavimo klaida. o pala kaip ten su jų balansinių velenu? tas pats bugas, kaip ir pas benzą m272?

Apple 2014-10-16 09:34

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 359282)
nu jo šita pagrindinė aptarnavimo klaida. o pala kaip ten su jų balansinių velenu? tas pats bugas, kaip ir pas benzą m272?

Ne, sito nesu girdejes :) man rodos jis tos bedos neturi.

juozas 2014-10-16 16:43

jo apie ta gumyte zinau, vito tevui keiciau:) pas mane ten svaru grazu , bet va uzsidege serice a1 kad jau tuoj reiks daryt,tai viskas kaip ir aisku tik del dezes tepalu nzn ka daryt keist ar ne ?

alteroja 2014-10-16 17:26

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 359363)
jo apie ta gumyte zinau, vito tevui keiciau:) pas mane ten svaru grazu , bet va uzsidege serice a1 kad jau tuoj reiks daryt,tai viskas kaip ir aisku tik del dezes tepalu nzn ka daryt keist ar ne ?

pakeisi, tai ramu bus. jei jau nusprendei kad ilgai ir laimingai važinėsi su ta mašina.

vampyras 2014-10-16 18:14

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 359363)
jo apie ta gumyte zinau, vito tevui keiciau:) pas mane ten svaru grazu , bet va uzsidege serice a1 kad jau tuoj reiks daryt,tai viskas kaip ir aisku tik del dezes tepalu nzn ka daryt keist ar ne ?

ziurek butinai, kad ir is hidrotransformatoriaus isleistu, aba geriausiai skalauti.

juozas 2014-10-16 20:47

nu dezes tepalus reiks keist jauciu kad kita savaite , reiks patiket silber auto jie gal zinos kaip tai padaryti teisingai.... galeciau ir pats bet neturesiu su kuo uzpilt tepalu :( o gal kas zinot kur gali atlikti si darba profesionaliai?

alteroja 2014-10-16 22:00

o tai lygio matuoklės nėra išvesta, per kurią būtų galima lygiai užpilti?

juozas 2014-10-16 22:07

tai kad 7G dezej ten pilasi su pompa per karteri ir nera matuokles , butu matuokle nebutu klausimo :taip:

Trojus 2015-05-26 21:29

Sveiki.Grysiu trumpam prie senos temos.Pasiskaiciau apie problema variklio w212 cdi ir vistiek kazkaip neramu del jo.Gal kas konkreciau gali apibrezti jo tarnavimo laika.Kokios problemos daznos variklio ir kaip ju isvenkti? Normaliam varikliui uztenka alyva keisti laiku ir nereikaluti is jo negu jis gali,tai kyla klausimu ar tikrai merso indzineriai kazka praziopsojo? :)

vampyras 2015-05-26 22:02

Citata:

Pradžioje rašė Trojus (Post 391820)
Sveiki.Grysiu trumpam prie senos temos.Pasiskaiciau apie problema variklio w212 cdi ir vistiek kazkaip neramu del jo.Gal kas konkreciau gali apibrezti jo tarnavimo laika.Kokios problemos daznos variklio ir kaip ju isvenkti? Normaliam varikliui uztenka alyva keisti laiku ir nereikaluti is jo negu jis gali,tai kyla klausimu ar tikrai merso indzineriai kazka praziopsojo? :)

nagi nagi placiau prasom :D

alteroja 2015-05-27 07:05

Citata:

Pradžioje rašė Trojus (Post 391820)
Sveiki.Grysiu trumpam prie senos temos.Pasiskaiciau apie problema variklio w212 cdi ir vistiek kazkaip neramu del jo.Gal kas konkreciau gali apibrezti jo tarnavimo laika.Kokios problemos daznos variklio ir kaip ju isvenkti? Normaliam varikliui uztenka alyva keisti laiku ir nereikaluti is jo negu jis gali,tai kyla klausimu ar tikrai merso indzineriai kazka praziopsojo? :)

apie kokį variklį čia kalbama?


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.