![]() |
limestone C320CDI W203
4 Attachment(s)
Ilgokai skaitinėjau forumą prieš įsigydamas MB, ir po įsigijimo ilgai neprisiruošiau pristatyt pirkinio, bet geriau vėliau nei niekada.
Taigi: MB C320CDI Avantgarde, 2006m. Ieškojau tik universalo būtent su OM642 varikliu, nejuodo, labiau norėjau neautomatinės dėžės bet nepasitaikė, ir nemažas bonusas - tuoj užmėtysit akmenimis - nemedinis salonas. Nors mokėjau brangiai ir pirkau ne pirmą pasitaikiusį, su mintim kad gal mažiau reikės krapštytis, bet po pusmečio važinėjimo įvairių problemėlių išlindo, kažkaip iš MB brand'o mažiau tikėjausi. Buvo sprogus intercoolerio žarna (pakeista į naują), pradėjo drebėt stabdant (stringantys suportai?), dėžė jaučia pareigą bent kartą per savaitę į avarinį režimą įšokt ir šalta grubiai ir lėtai dirba, bet apskritai mašina patinka ir mylima, o kylančios problemos sprendžiamos :) |
tai kad OM642 ir nebuvo su mechanika :roll: neskaitant sprinterio
|
reti šitie 320CDI. sėkmingo eksplotavimo :good:
|
Sveikinu isigijus MB! Tomski, buvo ir su mechanine :)
|
Citata:
|
Citata:
|
tomskis matyt vartoja, tai todėl ir nusišneka visur :D sveikas prisijungęs. diskus pradžiai žiūrėk. o suportai ne nuvažinėtoms mašinoms dažniausiai nestringa :) su dėže irgi gaudyk kasiakus, nes poto gali brangiau kainuot dėmesio nekreipimas.
|
dailus,tvarkingas,galingas.gero kelio :)
|
Dailus auto su puikia širdim :) sveikinu :taip: tikiuosi važiuosi ilgai ir laimyngai :welcome:
|
pirma paziurek ar gerai vaiksto visi cilindriukai suporte
|
Butum rades ko ieskojai tai va tada tikrai gautum akmenu :D
Man asmeniskai aliuminio apdaila w203 yra graziausia |
Toks mersas su 3,2 dyzeliu labai retas, o dar kad mechanika butu, tai turbut didesne tikimybe vienaragi mieste pamatyt...
|
Citata:
o dabar mars i miesta vienaragio ieskot..........:juokiasi: |
geras mersiukas.tik nesuprantu kodel tiek pas tave ir tam skelbime,seno tipo vairai,nors masinos facelift'o.
|
Citata:
|
Citata:
Na, aforizma manau supratot :) |
Kitoks vairas buna sportscoupe
|
Citata:
|
tai sedano ir universalo iki fl kaip ir nėra sport varianto. su vairu tai galėjo sužaisti, nes sport vairas tai pagerina vaizdą.
|
Ačiū už šiltą priėmimą :)
Tomski, yra tų rankinių dėžių su šiuo varikliu :) vieną pats žiūrėjau, ir Rykštės įmestas mėlynas irgi dyzelinis. Pirmą servisavimą po pirkimo dariau Silberyje, prašiau, kad pasakytų viską ką mato blogai. Tai sakė išmetimo kolektoriai patrūkinėję. Googlas sako, kad tokiu atveju gali atitrūkę kolektoriaus gabaliukai prasinešt per turbiną, kas nėra viliojanti perspektyva. Tuos kolektorius verta bandyt šrote ieškot ar vistik reikia pirkt naujus? Citata:
Citata:
Citata:
|
Sukiu daviklio problema turetu gresti plokstes keitimu jeigu jis atskirai nesikeicia. Kazkas lyg ~2k lt
Nebent koks nagingesnis permestu sukiu davikli is veikiancios 7G dezes plokstes |
http://www.benzworld.org/forums/atta...ss2x2_cf_2.jpg
toks vairas. gali bandyt tekint, klausimas ar padės. kitas dalykas jei patys cilindriukai bus papuvę, tai geriau tokiu atveju geriau iškart suportus pasikeisti. |
Citata:
O 2klt - čia naujos plokštės kaina? Perkant naują iki pilnos laimės tikriausiai reikia ir SCN coding (t.y. laisvalaikiu garaže nepasikeisčiau)? Kaip neardant dėžės sužinot pas mane VGS1, VGS2 ar VGS3? |
sveikinu su pirkinuku dailus mersiukas :)
o 3,2 manau suka ratus kaip isprotejas tik spek saliura pilti :) i 10ltr mieste telpi? p.s. kodel norejai mechanines dezes? |
Gal galvojo kad sankaba pigiau pasikeist nei automata tvarkyt, deja :D
|
Citata:
Citata:
Citata:
Realiai mechanikos norėjau tik truputį labiau nei automato, tai nebuvo lemiamas veiksnys :) |
nu nzn pas mane tai kitokia deze bet jai ramiai vazineju pora dienu tai jai greit uzspaudziu gaza tada ji miega bet jai kelis kartus uzspaudziu iki galo gaza iki kick down jau poto deze labai greitai pradeda reaguoti i gazo paspaudimus ir masina toks vaizdas kad pabunda ir praso taves spausk gaza gana cia ramiai vazineti ir tada tik zvilgt i spidometra o ten jau 120 ir pala pala baudu nenoriu :D
p.s. kai turejau mazda 6 mechanine jos dreiciu dezes remontas ~1700lt dabartinio clk(senesne masina pagal metus) remontas apie ~1500lt tai manau nelabai tos kainos ir skiriasi. juolab manau kad automata neuzdrozta lengviau rasti nei mechana. ai o kaip su rudim daugna ziurejai yra ju? |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Kur ir kokius stabdžių diskus geriau pirkt (priekiui ir galui)? Cilindriukai vaikščioja gerai, neužkepę ir nesukirmiję, tai tikriausiai tik kreivuose diskuose problema bus.. |
Citata:
|
Citata:
|
siaip tai deze nesubyra nepakeitus. Motoras irgi neuzkala jeigu nepakeisi 1 karta. Kitas klausimas kaip ta tavo deze dirba
|
Įstaisiau ir išbandžiau Star C3 (ačiū forumiečiui NISMAS!), nebereikės vargt, ieškot pažinčių ir derint tinkamo laiko servisuose :skambina:
Savaitgalį prasitikrinau visus iš eilės mazgus, tuo pačiu susipažindamas su Star'o funkcionalumu. Pirmas įspūdis - žiaaauriai lėėėtas reikalas... Negi ir servisuose vien tik variklio/dėžės klaidų nuskaitymui sugaišta 15 minučių brangiai apmokamo laiko?? Nu bet aš ne servisas, laiko turėjau, šiltos arbatos po ranka irgi :) Tai bedarydamas diagnostiką, be greičių dėžės sūkių daviklio, radau tik vieną variklio klaidą - 2270-004 N14/3 (Glow time output stage). At least one of the glow plugs is not actuated. Pamatavau žvakių varžas, ir kiniškas testeris visom parodė vienodai - po 1.1Ω. Dar iškart pastebėjau įdomumą - prie pakaitinimo relės jungties visų šešių žvakių laidų izoliacija pradurta adatėle (matuota įtampa), akivaizdu kad buvęs savininkas irgi ieškojo galų su žvakėm. STAR'e paleidau žvakių testą, kuris pasakė, kad viskas gerai, problemų nerasta. Relės korpusas sandariai užklijuotas, galima išardyt tik su dremeliu, bet po ranka neturėjau klijų sandariai suklijuot atgal, tai neardžiau. Klaidą ištryniau, bet kitą rytą po užvedimo ši klaida vėl atsirado :( Googlas sako, kad kai būna bėdos su pakaitinimu - užvedus turi užsidegt spiralė skydelyje, bet ji pas mane nuo pat pirkimo užsidega visada įjungus degimą ir po sekundės užgesta (net kai variklis karštas; kai šaltas - dega ilgiau), užvedus variklį dar kartą neužsidega. Mašina rytais kuriasi nenoriai, bet jei įjungęs degimą ir po spiralės užgesimo palaukiu dar kokias 10 sekundžių - užsiveda greitai ir gerai: įtariu problemos labiau su orinimusi, nei su žvakėm, nes taip būna ir kai lauke +15°C. Bet ta pakaitinimo klaida mane neramina, ir nepatinka tai, kad atliekant testą, rašo kad viskas ok. Relės modelis A 642 153 20 79. Ką daryt? Iškart ieškot relės ar laužyt esamą ir tikėtis rast nudegusius saugiklius? Ar problema kur nors dar giliau? :mastau: |
ne varžą, o voltus žiūrėk kiek paduoda rėlė kiekvienai žvakei. ir pasitikrink ir prie žvakių pypkių ir prie relės. gali čia ir laidas koks trumpinti.
|
Jo, sutinku, įtampą pasimatuosiu ryt ryte ant šalto variklio, nes diagnostika neleidžia įjungt žvakių kai variklis šiltesnis nei 40°C. Laidai netrumpina, numovus pypkes laidų varža begalinė; visų žvakių varža tiek matuojant per laidus, tiek tiesiai, vienoda. Dar pamatuosiu su mažų varžų ommetru, gal kuri žvakė pati trumpina. Bet kol kas šešėlis krenta ant relės :(
|
o fyškės relės gražios? aš galvoju draugeliui nesenai dariau diagnostiką, o pas jį toks pat kaip tavo c320 cdi, tai irgi metė šitą klaidą. bet pas jį viena žvakė perdegusi. tai įdomu ar vėl mes kai žvakę pasikeis.
|
Abi fyškės tiek laidų pusėj, tiek relės pusėj švarios ir neapsioksidavę. Su plonu atsuktuvėliu šiek tiek suspaudžiau fyškes-mamytes, bet rezultatas nepasikeitė. Ryt pamatuosiu įtampas, parašysiu kaip seksis.
O pas draugelį užvedus spiralė skydelyje užsidega ar ne? |
dega pastoviai, nes žvakė perdegusi.
|
4 Attachment(s)
Vakar užsiėmiau pakaitinimo problemom, pamatavau įtampas ant žvakių - tik dvi žvakės užsimaitina, ant kitų keturių nykus 0V. Dar tuo pačiu tiksliai pamatavau žvakių varžas - visos 0.475-0.52Ω. O toliau sekė relės operacija. Kaip ir tikėjausi - viduj radau dažną tokių konstrukcijų problemą - atitrūkusius aliumininius laidelius, kuriuos pakeičiau variniais, ir valio - relė vėl dirba, klaidos nebėra, kaista visos žvakės :thumbsup:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.