![]() |
Pasipurto variklis
Sveiki,
Turiu tokią problemą - variklis dirbdamas tuščia eiga(nesvarbu ar šaltas, ar įkaitęs) sekundės daliai susipurto po to vėl dirba tolygiai. Važiuojant jokių susipurtymų nesijaučia. Tokių pasipurtymų būna, kai šaltas dažniau, kai įšyla rečiau. Diagnostika nieko nerodo, užsikuria puikiai, nedūmyja, kuro naudoja tiek pat kiek ir prieš šią problemą. Gal patarsit kur ieškoti gedimo? Šiek tiek plaukioja apsukos (gal dėl kuro slėgio reguliatoriaus, bet taip buvo visada, o variklis nesipurtydavo.) Kur šuo pakastas? MB W210 E220 CDI 2000m. |
Girdejau, kad oro srauto matuokle pravalyt reik ir turetu susitvarkyt.
Nesu specas, tad aklai netikek, gal ir klystu, bet kad daugiau niekas nepakomentuoja tavo atvejo :D |
Citata:
|
Pasipurtymas labiau jaučiamas ant šalto variklio (dažnesnis), ant karšto - retesnis. Jokio dėsningumo nėra (nevienodi intervalai). O pro kur purkštukas gali orą gaudyti?
|
Citata:
|
kuriasi normaliai iš po nakties ar ilgiau pastovėjus?
jei taip, tai ne prie ko oro gaudymas. nėra kur ten jam gaudytis. |
Vienodai gerai kuriasi ir po paros ir po savaitės stovėjimo.
|
Tuomet ziureciau purkstukus.
|
O purkštukai remontuojami ar geriau žiūrėti naudotą, o gal naują?
|
dek naudota, tik pries tai patikrink ant stendo. Aisku reiktu pasijungti diagnostika paziureti ka rodo korekcijos, kad zinoti nuo kurio pradeti.
|
Citata:
|
Išlindo dar viena bėda - pradėjo leisti dyzeliną kažkur pro aukšto slėgio siurblį. Iš pradžių leido pro žemo slėgio siurblio gumytes, jas pakeičiau, dabar sunkiasi keli lašai kažkur pro aukšto slėgio siurblio apačią.
Ar yra ten kokių gumyčių? |
Buna rem komplektai, pasiromek detaliu parduotuvese. Kokiam EOLTE turetu but
|
Gal žinai konkrečiai, kur tos gumytės? Siurblyje? Kaip prie jų prieiti?
|
eolte tai galima valytuvus pirkti ar kokius kalpokus. į auturą važiuok.
ten pas tave arba prapuvo korpusas siurblio arba gali leisti po tų trijų dangtelių. |
Žodžiu situacija tokia: buvau silberyje Kaune. Patikrino purkštukus korekcijos tokios:
1. 0,6 2. -0,1 3. 0.5 4. -0,9 Sako su purkštukais viskas gerai. Toliau - nustatė, kad kuro slėgio reguliatoriaus reikšmės netelpa į paklaidą ir kuro siurblio reikšmės netelpa į paklaidą (užrašyta siurblį pakeisti). Pasipurtymas išliko - sako bandyk keisti kuro slėgio reguliatorių, klausiu- o ką daryti su siurbliu, - sako kuriasi gerai, važiuoja gerai tai ir važinėk. Kaip manot mėginti pakeisti tą slėgio reguliatorių? Ar padės dėl variklio sudrebėjimo? Ar gali būti tas pasipurtymas dėl siurblio? |
Citata:
|
Ačiū, bet kiek žinau nuo 2.7 cdi netinka, bet dėl visa ko parašyk ant siurblio esantį MB numerį. Mano A 611 070 05 01.
|
Pasiūlė Silberauto slėgio reguliatorių už tūkstantį litų, bet nusipirkau ebay naują bosch analogą už tris šimtus litų, rytoj bandysiu keisti, pažiūrėsim ar kas pasikeis.
|
Pasikeičiau slėgio reguliatorių ir viskas susitvarkė - variklis dirba lygiai, gražiai. Visiems ačiū.
|
CDI temperatūra
Sveiki kolegos. Pasidalinkite patirtimi, pas ką kokia šiuo metu cdi variklio temperatūra. Mano E220 cdi užkaista iki 82-84C daugiau niekaip, nors termostatas patikrintas 87C pradeda atsidarynėti. Bet tokios temperatūros variklis nepasiekia, jei įjungtas salono šildymas.
|
per kiek laiko užkaista?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.