![]() |
DPF
Sveiki gal kas zinot ar gamykliskai pas W211 2003.m 2,7 CDi yra kietuju daleliu filtras?
|
šiaip neturėtų būt. vin kodą duok, pasakys kas.
|
tikrai nebus
|
Kiek kainuoja 3.2 isprogramuot dpf'a?
|
į vimotą nuvarai pasičipuot tai nemokamai išprogramuoja
|
Pirmiausia reikia issiaiskinti ar jis tikrai pas ta 3.2 yra,
antra - siulau 'neisprogramuoti' masinos daliu, nes be ju masina veikia blogiau trecia - baneris virsuje forumo: dpfservisas, valo esamus filtrus. |
Citata:
|
nu om642 lengvoje mašinoje be dpf netekę matyti
|
pagal vin neraso kad yra.gal kas zinot kaip tiksliai suzinoti ar yra ar ne?
|
Citata:
|
Tepalus ikiso parduotuvej SHELL Helix Ultra 5W40 paskaiciau kad netinka masinom su kietuju daleliu filtrais.Parasiau i alyva.lt sako kad tikriausei yra filtras ir tepalai netinka.Nez ka daryt dabar.Kiek issiaiskinau tai beveik visi auto su euro4 ar euro5 standartu turi filtrus.
|
Tai jau jei netiki mumis, kad jo ten nera, tai palendi po masina, nusiimi apdailas ir ziuri savo akim :) o geriausia pasiskambini į Silberauto, padiktuoji savo kėbulo numerį ir tikrai turi tau pasakyti
|
Nu paziuresim ka silberis pasakys:taip:
|
Daugiau neturi ka veikti silberis kaip kiekvienam atsakineti i nesamones, poto patys pyksta, kad prisiskambinti neina :D
|
Citata:
|
pagal vin nerodo yra ar nėra - reiškiasi jo nėra :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Pasakyt viena o argumentuot kita,jokio paiskinimo i kokes auto dedas filras niekas kaip ir neparase,tik tu parasei kad nera ir viskas,o tepalu parduotuve pasake kad yra,tai kuo tiket☺
|
Citata:
|
Aisku
|
Citata:
E320 CDI 3.2 be DPF (senos kartos variklis), iki 2005m, 204Ag, 5 begiu deze E320 CDI 3.0 su DPF (naujos kartos, Euro 4 variklis), nuo 2005m, 224 AG, 7 begiu deze |
Aš tai nepagaunu kaip jūs galit svaidytis tokiom frazėm "antra - siulau 'neisprogramuoti' masinos daliu, nes be ju masina veikia blogiau" ir nepalikti jokių argumentų. Man atrodo aukšto mokslo nereikia, kad suprasti jog teisingai išprogramavus DPF'ą mašinai tai tik į naudą(apie gamtą nekalbu).
|
Citata:
ir šiaip, aš jam, o ne tau atsakinėjau ir pats čia prisikabinai. |
Citata:
Auksto mokslo nereikia suvokti, kad teisingai isprogramuoti DPF neiseina, nes visas variklio ir ismetimo sistemos darbas yra suderintas su DPF ir glaudziai susietas ir gamykla nenumate 'ispjovimo' galimybes. Siuolaikiniai dyzeliai nera paprasta lego kaladeliu kombinacija ir ypac maza tarsa bei dumu nebuvimas reikalauja sudetingu sistemu, kuriu taip lengvai 'neisimsi' (kompai, sensoriai, ECU (map), visas variklio darbo priderinimas ismetimo sistemai su filtru, turbinos temperaturos ir slegiai priderinti prie DPF buvimo ir t.t. ir pan.) Garazinis aisku ispjaus, laidus uztrumpins, lemputes atjungs, bet nuo to variklis nepasivers is Euro 4 bazes i Euro 3. Ne viena masina maciau kur is ismetimo sistemos ispjauna ka tik gali (DPF, EGR voztuvai, etc) o po kurio laiko supranta kad sudas gavosi kai masina pradeda nevaziuot normaliai ir tada moka pinigus ir sudeda (naujas) detales atgal. Ir baigiasi visos problemos. |
Neišeina? Nuvažiuok į Vimotą arba pas gedą vilniuje ir pasižiūrėk kaip išeina, o jeigu tingi važiuot, gali google pagalba pasinaudoti. Suprantama, kad su laiku vis darosi sudetingiau flashinti ECU ir daryti kažkokius tai hackus, bet anksčiau ar vėliau vistiek kažkas pralaužia ir suranda būdų.
|
Citata:
|
Citata:
Tu sekei musu diskusiją? Aš apie DPF išprogramavimą, o ne apie slėgio kėlimą ar kuro atsukimą. |
Citata:
|
As manau jei nenori vazineti su netraukiancia masina, tai nieko nemastai, nusiperki 5-6litru aparata ir vaziuoji normaliai. Mane ima juokas kai pvz bulka kokia 66kw turbina. Kiek litu turi, toki komforta ir perki. Cia off topic :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.