![]() |
C124 Automato problema
Sveiki, turiu problemą su C124 mersiuku (2.3 benzinas / dujos, 97kW). Trumpa priešistorė: prieš keletą mėnesių tvarkiau dujas pas meistrus, jie keitė nemažai kuro padavimo / dujų įrangos detalių, buvo problema, kad ant benzino nevažiavo, kurią jie pataisė.
Po šio remonto pastebėjau, kad bėgius automatas pradėjo jungti gerokai per anksti, net spaudžiant iki dugno paskutinis bėgis įsijungia prie 40 km/h, bei nuspaudus varlytę po greičio pedalu žemesnis bėgis neįsijungia. Jungiant su svirtimi bėgiai junginėsi, galiu įjungti žemesnį o grįžtant į D persijungia vėl į aukštesnį bėgį. Prieš remontą greičių dėžė smagiai bėgius jungė pagal akceleraciją. Meistrai, kurie tvarkė dujas paaiškino, kad problemos išspręsti negali, todėl kreipiausi pas kitus meistrus - rekomendavo pasikeisti greičių dėžės tepalus. Pasikeitus bėgiai junginėjasi švelniau, turbūt tepalus keisti ar taip ar taip reikėjo, bet esminės problemos neišsprendė. Meistrai minėjo, kad gali būti problemos vakume, laiduose ar dar kažkur kitur. Kadangi dabar nežinau pas ką kreiptis pagalbos, gal galite parekomenduoti servisą ar meistrą užsiimančiu automatinėmis dėžėmis, kuris galėtų padėti Vilniuje. Iš anksto dėkingas |
gazo trosa po kapotu reik reguliuot
|
Citata:
Kickdown mygtukas valdo perjungimą į žemesnę elektriniu būdu, yra susijęs ir su kuro siurblio rele. Jei tvarkė kad veiktų benzas gal kažką su ja pabūrė? |
Citata:
https://www.dropbox.com/s/jrgmdp4m5e...47.31.jpg?dl=0 Meistrai kai tvarkė degimą minėjo, kad darė kažką su moduliatoriais (tiksliai nežinau ką darė :/ ). |
Citata:
O degimas su pavarų dėžės moduliatoriumi nesusijęs. |
Citata:
|
o tas kick down switch eina tiesiai i deze ar yra dar dezes kompas ten uz akumo? nes pas mane taip pat mersas bukas kaip dyzelis be turbo, begius meto prie 2k apsuku,
|
tai jei mersas su 2.0D motoru tai ir turi buti bukas
|
susireguliavau tuos trosus, kaip mete taip meto prie 2k kad ir kaip ta gaza spaustum. variklis 2,3 senasis mechaninis ipurskimas
|
tai nesusireguliavai turbut, arba deze ar reduktoriu keitei ir netinkama perdavima imetei. ir kas isvis per masina pas tave ir su kokiu motoru?
|
Citata:
|
Sveiki. Aš dar nespėjęs reguliuotis troso ir prispaudus šaltukui bandžiau važinėti su benzu (nelaukiau kol apšils variklis). Ir pastebėjau man pačiam neįtikėtiną situaciją, pas mane su benzinu bėgius jungia teisingai, apsukos kyla kiek spaudi. Bet tik perjungiu dujas - max 2k. Kickdown neveikia visais atvejais, bet čia turbūt jau atskira tema.
Todėl net ir nebandžiau reguliuotis trosų. Gal turit minčių, kas čia gali būti nutikę ar čia man jau vaidenasi? :) |
tai tada ant dujų pastebimai blogiau turėtų važiuot ... Bandyt ieškot bėdų tame ,gal perreguliuot mišinius reikėtų
|
kickdowno rele uz akumo rasi, ant jos ir bus parasyta kickdown
|
Citata:
|
Citata:
|
sveiki, man vis dar aktuali problema del kick down. Susiradau ta rele uz akumo, buvo nudeges vienas takelis, sulitavau. tada knopkej prie ručiago kur pasirenki S/E buvo pilna slamšto, ta irgi isvaliau. išemiau pati vožtuva iš dežės, išvaliau ta adata, patikrinau ant stalo. mygtukas po pedalu geras. viskas iš elektros pusės padaryta. vožtuvas suveikia kai reikia. bet niekad nekickina :D visada vaziuoja ant eco. kas dar gali but? ta trosa kur iš dežes prie sklendes eina sureguliavau lygiai, kad kai pradeda darytis sklende ir tas trosas tempiasi. nežinau jau kas gali buti. gal ten prie dezes kur tas trosas ilenda bandyt traukt jej dezes nereik imt lauk? beje dar vienas klausimas, ta plasmase i kuria lenda trosas ateinantis nuo sklendes, šalia turi dar kazkoki vamzdeli or smth, kas ten yra? nes vakuumas tai kitoj dezes pusej
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.