MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W124 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=200)
-   -   C124 Automato problema (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=15753)

supelis 2014-12-22 07:52

C124 Automato problema
 
Sveiki, turiu problemą su C124 mersiuku (2.3 benzinas / dujos, 97kW). Trumpa priešistorė: prieš keletą mėnesių tvarkiau dujas pas meistrus, jie keitė nemažai kuro padavimo / dujų įrangos detalių, buvo problema, kad ant benzino nevažiavo, kurią jie pataisė.
Po šio remonto pastebėjau, kad bėgius automatas pradėjo jungti gerokai per anksti, net spaudžiant iki dugno paskutinis bėgis įsijungia prie 40 km/h, bei nuspaudus varlytę po greičio pedalu žemesnis bėgis neįsijungia. Jungiant su svirtimi bėgiai junginėsi, galiu įjungti žemesnį o grįžtant į D persijungia vėl į aukštesnį bėgį. Prieš remontą greičių dėžė smagiai bėgius jungė pagal akceleraciją.

Meistrai, kurie tvarkė dujas paaiškino, kad problemos išspręsti negali, todėl kreipiausi pas kitus meistrus - rekomendavo pasikeisti greičių dėžės tepalus. Pasikeitus bėgiai junginėjasi švelniau, turbūt tepalus keisti ar taip ar taip reikėjo, bet esminės problemos neišsprendė. Meistrai minėjo, kad gali būti problemos vakume, laiduose ar dar kažkur kitur.

Kadangi dabar nežinau pas ką kreiptis pagalbos, gal galite parekomenduoti servisą ar meistrą užsiimančiu automatinėmis dėžėmis, kuris galėtų padėti Vilniuje.

Iš anksto dėkingas

Tomskis 2014-12-22 08:25

gazo trosa po kapotu reik reguliuot

oldtimer 2014-12-22 08:33

Citata:

Pradžioje rašė supelis (Post 370848)
Sveiki, turiu problemą su C124 mersiuku (2.3 benzinas / dujos, 97kW). Trumpa priešistorė: prieš keletą mėnesių tvarkiau dujas pas meistrus, jie keitė nemažai kuro padavimo / dujų įrangos detalių, buvo problema, kad ant benzino nevažiavo, kurią jie pataisė.
Po šio remonto pastebėjau, kad bėgius automatas pradėjo jungti gerokai per anksti, net spaudžiant iki dugno paskutinis bėgis įsijungia prie 40 km/h, bei nuspaudus varlytę po greičio pedalu žemesnis bėgis neįsijungia. Jungiant su svirtimi bėgiai junginėsi, galiu įjungti žemesnį o grįžtant į D persijungia vėl į aukštesnį bėgį. Prieš remontą greičių dėžė smagiai bėgius jungė pagal akceleraciją.

Meistrai, kurie tvarkė dujas paaiškino, kad problemos išspręsti negali, todėl kreipiausi pas kitus meistrus - rekomendavo pasikeisti greičių dėžės tepalus. Pasikeitus bėgiai junginėjasi švelniau, turbūt tepalus keisti ar taip ar taip reikėjo, bet esminės problemos neišsprendė. Meistrai minėjo, kad gali būti problemos vakume, laiduose ar dar kažkur kitur.

Kadangi dabar nežinau pas ką kreiptis pagalbos, gal galite parekomenduoti servisą ar meistrą užsiimančiu automatinėmis dėžėmis, kuris galėtų padėti Vilniuje.

Iš anksto dėkingas

Į tokią automatinę dėžę ateina vakuumo vamzdelis ir trosas. Vakuumu prijungtu prie moduliatoriaus valdomas perjungimo kietumas, o trosu ateinančiu nuo variklio gazo traukių kada bus perjungiamos pavaros. Šiuo atveju svarbus trosas. Ar prijungtas? Kiek atsimenu atleidus pavaros jungiasi anksčiau, įtempiant vėliau.
Kickdown mygtukas valdo perjungimą į žemesnę elektriniu būdu, yra susijęs ir su kuro siurblio rele. Jei tvarkė kad veiktų benzas gal kažką su ja pabūrė?

supelis 2014-12-22 09:26

Citata:

Pradžioje rašė oldtimer (Post 370853)
Į tokią automatinę dėžę ateina vakuumo vamzdelis ir trosas. Vakuumu prijungtu prie moduliatoriaus valdomas perjungimo kietumas, o trosu ateinančiu nuo variklio gazo traukių kada bus perjungiamos pavaros. Šiuo atveju svarbus trosas. Ar prijungtas? Kiek atsimenu atleidus pavaros jungiasi anksčiau, įtempiant vėliau.
Kickdown mygtukas valdo perjungimą į žemesnę elektriniu būdu, yra susijęs ir su kuro siurblio rele. Jei tvarkė kad veiktų benzas gal kažką su ja pabūrė?

Buvo mintis dėl gazo troso ir man. Kišau prie jo nagus, bet neradau kaip jis reguliuojasi (aišku nesu meistras), jis atrodo labai išsimalęs, klegantis, net nenuspaudžia galinuko išmynus gazo pedalą. Bandžiau pasistatyti spyruoklę, kad išmunys pedalą atitrauktų trosą iki nulinės padėties ir nuspaustų galinuką, bet nuo to gazas pasidarė labai jau nejautrus ir išėmiau aš tą spyruoklę. Pridedu nuotrauką kaip ten pas mane atrodo jis, gal jūs kažką pamatysite.

https://www.dropbox.com/s/jrgmdp4m5e...47.31.jpg?dl=0

Meistrai kai tvarkė degimą minėjo, kad darė kažką su moduliatoriais (tiksliai nežinau ką darė :/ ).

oldtimer 2014-12-22 12:10

Citata:

Pradžioje rašė supelis (Post 370860)
Buvo mintis dėl gazo troso ir man. Kišau prie jo nagus, bet neradau kaip jis reguliuojasi (aišku nesu meistras), jis atrodo labai išsimalęs, klegantis, net nenuspaudžia galinuko išmynus gazo pedalą. Bandžiau pasistatyti spyruoklę, kad išmunys pedalą atitrauktų trosą iki nulinės padėties ir nuspaustų galinuką, bet nuo to gazas pasidarė labai jau nejautrus ir išėmiau aš tą spyruoklę. Pridedu nuotrauką kaip ten pas mane atrodo jis, gal jūs kažką pamatysite.

https://www.dropbox.com/s/jrgmdp4m5e...47.31.jpg?dl=0

Meistrai kai tvarkė degimą minėjo, kad darė kažką su moduliatoriais (tiksliai nežinau ką darė :/ ).

Šiaip tai trosai yra du - vienas gazo, nuo pedalo iki nuotraukoje matomos vietos ir darinėja droselinę sklendę, kitas nuo ten eina iki pavarų dėžės. Jei gazo bus per laisvas bus tas pats kaip važinėti su plyta po gazo pedalu, neišnaudosi galios. Reguliuojasi išsukant į salono pusę nukreiptą pageltusią plastikinę veržlę su sriegiu, kuri matosi nuotraukoje. Bet dėžės veikimui svarbu kitas iki jos einantis trosas. Aišku normaliam naudojimui abu svarbu.
O degimas su pavarų dėžės moduliatoriumi nesusijęs.

supelis 2014-12-22 12:24

Citata:

Pradžioje rašė oldtimer (Post 370887)
Šiaip tai trosai yra du - vienas gazo, nuo pedalo iki nuotraukoje matomos vietos ir darinėja droselinę sklendę, kitas nuo ten eina iki pavarų dėžės. Jei gazo bus per laisvas bus tas pats kaip važinėti su plyta po gazo pedalu, neišnaudosi galios. Reguliuojasi išsukant į salono pusę nukreiptą pageltusią plastikinę veržlę su sriegiu, kuri matosi nuotraukoje. Bet dėžės veikimui svarbu kitas iki jos einantis trosas. Aišku normaliam naudojimui abu svarbu.
O degimas su pavarų dėžės moduliatoriumi nesusijęs.

Aha supratau, reikės pasikrapštyti per šventes, gal pavyks patempti tą trosą. Tikiuosi čia problema išsispręs. Ačiū už patarimus :)

minddog 2014-12-25 20:18

o tas kick down switch eina tiesiai i deze ar yra dar dezes kompas ten uz akumo? nes pas mane taip pat mersas bukas kaip dyzelis be turbo, begius meto prie 2k apsuku,

Tomskis 2014-12-25 20:43

tai jei mersas su 2.0D motoru tai ir turi buti bukas

minddog 2014-12-26 22:00

susireguliavau tuos trosus, kaip mete taip meto prie 2k kad ir kaip ta gaza spaustum. variklis 2,3 senasis mechaninis ipurskimas

Tomskis 2014-12-26 23:28

tai nesusireguliavai turbut, arba deze ar reduktoriu keitei ir netinkama perdavima imetei. ir kas isvis per masina pas tave ir su kokiu motoru?

oldtimer 2014-12-30 15:36

Citata:

Pradžioje rašė minddog (Post 371340)
o tas kick down switch eina tiesiai i deze ar yra dar dezes kompas ten uz akumo? nes pas mane taip pat mersas bukas kaip dyzelis be turbo, begius meto prie 2k apsuku,

Pavarų dėžė tokiame kaip seneliai jaunystėje - nereikėtų įsivaizduoti, kad jie turėjo Iphone. Nėra kompo, dėžė pati per kelis laidus, vamzdelius ir trosą sprendžia kaip elgtis. Kickdown, kaip minėjau, valdomas per kuro siurblio relę, nes ji yra ir apsukų ribotuvas. Perjungimas į žemesnę pavarą neturi suveikti kai variklio sūkiai gali tapti per dideli. Pavarų jungimasis priklauso ir nuo režimo perjungiklio E (ekonominis) ir S (standartinis) ekonominio atveju pavaras jungia anksčiau ir juda nuo 2. Bet turbūt kažkas ne taip. Arba sureguliuoti nepavyko arba neina kas irgi nebūtų nuostabu, nes per tiek metų ten galėjo būti pridirbta ar nutikę labai daug kas.

supelis 2015-01-12 08:38

Sveiki. Aš dar nespėjęs reguliuotis troso ir prispaudus šaltukui bandžiau važinėti su benzu (nelaukiau kol apšils variklis). Ir pastebėjau man pačiam neįtikėtiną situaciją, pas mane su benzinu bėgius jungia teisingai, apsukos kyla kiek spaudi. Bet tik perjungiu dujas - max 2k. Kickdown neveikia visais atvejais, bet čia turbūt jau atskira tema.

Todėl net ir nebandžiau reguliuotis trosų. Gal turit minčių, kas čia gali būti nutikę ar čia man jau vaidenasi? :)

Gintaras 2015-01-12 08:41

tai tada ant dujų pastebimai blogiau turėtų važiuot ... Bandyt ieškot bėdų tame ,gal perreguliuot mišinius reikėtų

Tomskis 2015-01-12 08:54

kickdowno rele uz akumo rasi, ant jos ir bus parasyta kickdown

supelis 2015-01-12 10:27

Citata:

Pradžioje rašė MATRIX (Post 373821)
tai tada ant dujų pastebimai blogiau turėtų važiuot ... Bandyt ieškot bėdų tame ,gal perreguliuot mišinius reikėtų

Mišinį reguliavo jau prieš tai, bet skirtumo nepajaučiau. Su dujomis iš variklio pusės traukos nepasakyčiau, kad trūksta. Važiuojant įspūdis tikrai susidaro, kad kažkas su elektronika / vakumu susijusi, bet nesuprantu, kaip tai rišasi su kuro tipu.

supelis 2015-01-12 10:28

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 373824)
kickdowno rele uz akumo rasi, ant jos ir bus parasyta kickdown

Aha ačiū. Reikės ją gal išsiardyti ir išvalyti :)

minddog 2015-02-15 17:59

sveiki, man vis dar aktuali problema del kick down. Susiradau ta rele uz akumo, buvo nudeges vienas takelis, sulitavau. tada knopkej prie ručiago kur pasirenki S/E buvo pilna slamšto, ta irgi isvaliau. išemiau pati vožtuva iš dežės, išvaliau ta adata, patikrinau ant stalo. mygtukas po pedalu geras. viskas iš elektros pusės padaryta. vožtuvas suveikia kai reikia. bet niekad nekickina :D visada vaziuoja ant eco. kas dar gali but? ta trosa kur iš dežes prie sklendes eina sureguliavau lygiai, kad kai pradeda darytis sklende ir tas trosas tempiasi. nežinau jau kas gali buti. gal ten prie dezes kur tas trosas ilenda bandyt traukt jej dezes nereik imt lauk? beje dar vienas klausimas, ta plasmase i kuria lenda trosas ateinantis nuo sklendes, šalia turi dar kazkoki vamzdeli or smth, kas ten yra? nes vakuumas tai kitoj dezes pusej


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.