![]() |
Naujas pirkinys- naujos problemos. W211.
Sveiki, kolegos,
kaip laikotės? Anksčiau tekdavo tik paskaitinėti šį forumą, kai svarsčiau ar pirkti MB. Prieš keletą dienų nusipirkau. Yra tekę pirkti automobilių, tačiau šį kartą pusiau aklai. Su draugu juokavome, jog pirmą kartą automobilį perkame va bank, t.y. nepravažiavę trasoje, tik aikštelėje, nes automobilis be numerių ir viskas pasirodo labai tvarkinga ir surizikavome. Nusipirkome, užsimetėme ant traliuko, tačiau šiandien priregistravus pamatėme problemas, kurios ne juokais suneramino. Jei turite minutę- reikia Jūsų, MB ekspertų nuomonės. :) Automobilis- MB 211 E220, 2003 m, automatinė pavarų dėžė. - Pavarų dėžės problema. Važiuojant nedideliu greičiu, vietoje, važiuojant pirmyn, atgal dėžė veikia puikiai. Tačiau pradedant judėti aukštesnėmis pavaromis, važiuojant virš 30 km/h tarpais automobilis pradeda drebėti, tada momentas kai nutyla, atrodo lyg pavažiuoja kelias sekundes laisvomis apsukomis ir vėl pakyla apsukos. Taip pat, net ir važiuojant trasoje, tarkim 110 km/h su autopilotu apsukų rodyklė lengvai šokinėja tai aukštyn, tai žemyn- plaukioja. Ar kas buvote susidūrę? Gal tai hidraulinio konverterio bėda? Gal kas susidūrėte su kainomis taisant/ keičiant? Dėl to plaukiojimo iš pradžių dar buvo kilusi mintis dėl pagalvės, bet užsivarėm ant duobės, viskas gana normaliai. Gal šiek tiek įplyšę, šiek tiek juda, bet gana stangru. Turėjome pardavimui W220 su visai plyšusia, tai ten išvis daužėsi. Nors jei būtų pagalvė, tai apsukos nešokinėtų, faktas, kad bus dėžė.. - Ir dar kelios smulkesnės problemos. Pirma dėl automobilio audio sistemos APS 50 (mažasis ekranas) prieš kelias dienas viskas veikė, tačiau šiandien pastebėjau, kad nebeveikia. Absoliučiai nereaguoja, neįsijungia, atrodo, kad neateitų srovė. Neveikia viskas kas susiję su radija- neatsidarinėja ir CD changeris. Tik dabar šovė į galvą, gal galėjo kažką su elektra pajudinti kai ėjo technikinę, jungė prie kompo (?). Buvau išsiėmęs magą, visos fiškės kaip ir tvarkoje. Taip pat buvo borto kompas išmetęs "Malfunction electrical consumers switched off". Patikrinau mažąjį akumuliatorių po kapotu- gal kažkiek ir pasėdęs, bet veikia, yra kibirkštis. Gal dar turi įsikrauti? Saugiklius patikrinau ir bagažinėje ir salone, irgi visi atrodo OK. - Smulkiausia, tačiau erzinanti problema- parodžius posūkį atgal neatšoka posūkio svirtis ,reikia pačiam išjungti su ranka. Kad prieiti, kiek mačiau, reikia vairą nuimti. Daug reikalų? - Paskutinis ir svarbiausias patarimo prašymas. Noriu važiuoti pasižiūrėti kas darosi pavarų dėžei, gyvenu Vilniuje. Reikia ko gero vežti diagnostikai. Gal patartumėte kokį Jūsų žinomą, patikimą servisą kur darbuojasi su MB ir dėžėmis? Keletą radau, gal yra atsiliepimų. http://www.pavarucentras.lt/ http://www.apdservisas.lt/ AČIŪ! :aciu: |
Man budavo, kad perjunginejant pavaras imesdavo kartaisi neutrala, tuomet, zinoma, pakildavo apsukos ir tik tada i kita pavara perjungdavo. Jeigu tau panasiai, tai man uzteko pasikeist dezes tepalus.
Forume smeizuravo, kad APD servisas vienas is geresniu Vilniuj. Diagnostika atlikineja forumietis Gadget. |
Ačiū už atsakymą! Dėl tepalo turėjau mintį, kad gal jo nėra ir neužtenka paduoti hidrotransformatoriui. Man panašiai, kaip ir tu parašiau, važiuoji ir metant pavarą lyg atlaisvėja, tada sudreba, pakyla apsukos ir vėl normaliai, tada vėl kartojasi. O trasoje, kaip ir sakiau, jaustis kaip ir nesijaučia, bet žiūrint į apsukų rodyklę ji plaukioja tai aukščiau, tai žemiau. :)
Galvoju, jei vis dėl to būtų kapiec hidrotransformatoriui- ar racionaliausias sprendimas jį tvarkyti (forume mačiau ir čia tvarko, ir Latvijoje kažkokia rimta firma yra kur kaina iki 500eu), ar ieškoti šrote nusipirkti ir keisti visą dėžę (girdėjau įmanoma iki 300 eu?), aišku loterija, bet susitarus, kad būtų galima gražinti. Dar vienas mažiau realus variantas ieškoti dėžės parduodamos dalimis ir nusipirkti tik transformatorių? |
ViliusW211 pavizdys kaip reikia kurti tema :p labai aiskiai isdestyta, tvarkingai..Del dezes is pradziu tikrink tepalo lygi,kad pakeisi tai nelabai pades, svarbiausia yra lygis,arba jo per daug arba per mazai.O veliau ziuret toliau :)
|
Aš pats ką tik visą 722.6 pragarą praėjau.
Finale viskas atsistojo 1460€. Dabar į temą: plaukioja apsukos dėl hidrotransformatoriaus. APD nuėmimas uždėjimas ~150€, restauravimas kiek kainuoja nežinau, bet su antru nuėmimu/uždėjimu tu jau šoksi į minusą. Dėl kainų: naudota APD 722.6 kainos nuo 400 iki 700 šrotuose, po to remontas 590€ ir aukštyn. |
su deze bus hidrotransformatorius. Gali lupt deze eiliniam servisiuke ~100eur nuemimas + uzdejimas. Restauracija kazkas lyg ~200eur, +tepalai filtrai ~100eur
Del mago paziurek saugikli Rankeneles keitimas paprastas tik reiketu nepalikti rakto spynoj. Is vairo kitos puses yra 2 skyles jeigu gerai pamenu torx 25 raktui kad nuimt airbag, vairas 10mm sesiakampiu atsisuka. Nepamirsk kad ratai turi stoveti tiesiai kai nuimineji vaira. Nesukinek po airbagu esancios juostos kasetes kai nuimsi, nes teks po to zaist ir speliot kodel esp dega, kodel SRS uzsidege ir nebeveikia pypsis |
Citata:
Hunter, gal įsivaizduoji kuris būtent saugiklis? Tikriausiai kažkuris iš tų panelėje prie vairo. Žiūrėjau šiandien įtampą, tai lyg ir visi geri. O magas kaip numiręs, taip numiręs, nors prieš kelias dienas viskas puikiai veikė. :blink: Dėl rankenėlės keitimo supratau. Reikės paieškoti kokiame šrote ko gero. O gal užteks nuimti ir bus kokia spyruoklė nušokusi. Bent jau ant kitų markių esu girdėjęs, kad kartais taip įvyksta. |
Manajam 211 buvo lygiai tokia pati beda su deze. tai kaltas buvo ''hidrotransformatorius'', liaudiskai vadinama ''pusle''. restauravimo kaina su tepalais... 1900 lt Kaune
|
Citata:
Man ten restauravo pūslę(kažkokiam MB garaže Kalvarijų gatvėj), keitė tepalus ir kažkokį vožtuvą dėžėj. Paėme 1500 lt. Jau važinėju 4 mėn, jokių bėdų. Tik šalta atrodo truputį ilgiau užlaiko bėgį. |
perkant sitie defektai jau buvo zinomi? kiek jei ne paslaptis beges mersas?
|
Citata:
Citata:
Dėl šito defekto nežinojau. Kaip ir rašiau- automobilį pirkau sau neįprastai, va bank- apsižiūrėjau, pravažiavau aikštelėje, pasirodė viskas tvarkingai, ant traliuko ir namo. MB niekada neturėjau, tik žinojau apie jų ilgaamžiškumą, tai pamatęs, kad iš lauko auto labai gražus, vidus, variklio darbas lygiai taip pat tvarkingas- surizikavau. Ir še tau, kad nori. Tačiau, tikiuosi, kad čia tebus hidrotransformatoriaus problema ir neišlys kažkokios didesnės bėdos. :taip: P.S. Vis dar nerandu problemos dėl ko neveikia magas, ko gero teks pas kokį elektriką varyti. |
Naujienos! :wave:
Vakar nuvariau automobilį į Verkių g. 50 esantį servisiuką "Automatinė pavara". Nuėmus filtrą pasirodė, kad ten jau yra aliuminio drožlių, taigi teko tvarkyti hidrotransformatorių. Atrestauruotas hidrotransformatorius, pakeisti tepalai, filtrai ir salenoidas (APD vožtuvas), bendroje sumoje- beveik 500 eu. Kol kas, panašu, kad dėžė veikia puikiai- apsukos nebešokinėja, pavaras mėto tvarkingai, žemina, lyg ir greičiau pradėjo važiuoti vietoje atleidus stabdį :thumbsup: Apie įmonę: priėmė tą pačią dieną, ryte atvežiau, iki vakaro viską sutvarkė. Bendravimas malonus, dieną paskambino ir papasakojo kaip sekasi tvarkyti, atsiimant automobilį parodė filtrą, papasakojo apie gedimą ir pan. Po dviejų savaičių pakvietė atvažiuoti ir už dyką pasitikrinti dėžę ar viskas tvarkoje. Patį garažiuką vertinu neblogai, dabar reikės žiūrėti kaip eksploatuosis. Kartais dar pasijaučia minimali vibracija kylant į kalną aukštesne pavara- žemomis apsukomis, nes, kiek žiūrėjau, įplyšusi pavarų dėžės pagalvė, dar jaučiasi nedaug, bet reikės pasikeisti. - Klausimas. Dėti originalią/ rizikuoti dedant pigesnę? Šiandien po darbo dar keliausiu į http://www.1nsane.lt/ , gal padės iš numirusių prikelti netikėtai ir tyliai šį pasaulį palikusį magą. :) |
Pagalvės arba originalas arba Lemförder :)
|
Citata:
|
-Pasikeičiau pagalvę- vibracija dingo. Senoji pagalvė buvo tik šiek tiek įskirdusi, nuo tiek vibracija nelabai galėjo susidaryti, bet ji buvo kažkokia labai kieta, spėju, kad dėl kietumo automobilis ir vibruodavo.
-Šiandien neužkūriau automobilio. Visą savaitę mėtę tą "Malfunctional electrical consumers" ir šiandien jau bam. Pasitikrinau įkrovą- tik 13,5, galvojau gal nepraleidžia akumuliatorius, tačiau įdėjus kitą įkrova ta pati, reziume, kad neįkrauna generatorius. Dabar reikia kažkur nuvežti pas elektrikus, kad pažiūrėtų generatorių ir tuo pačiu dėl neveikiančio mago. Gal kokių rekomendacijų Vilniuje? :wacko: |
Buvo ir maniskiam - ale dazna beda generatoriaus valdymas. Per savas auto uz 170lt naujas buvo pirktas
|
Citata:
|
Gali but, kad del akumo ir magas neveike :) restauruok generatoriu, as uz viska sumokejau apie 200 LT ir pilnai atrestauravo. Veike idealiai po to ir nie kart nepamaciau jokios klaidos per metus laiko. Vilniuje man 4x4service.lt nueme ir kazkam nuveze restauruot :)
|
Kiek mokejai uz pagalve?
|
Citata:
Citata:
|
Reiskia vietos neturi, todel ir pasake, kad LandRoverius tvarko :) bet generatoriu, tai manau pagooglines susiurasi kas jais uzsiima ir vaziuok tiesiai iskart apsakys kame reples.
|
justiniskiu g. prie pieno zvaigzdziu, starteriu generatoriu remontas. ~200lt visa perrinkti. nuvarysi su masina ir pasimsi, nieko nuiminet nereikes
|
tikrai ne generatoriaus paskirstytojo problema?
|
o kas yra generatoriaus paskirstytojas? Cia kaip babinos kardanas?
|
ne, tokia plata kaip cigareciu pakelis, per kuria ir eina krovimas. Nesu elektrikas ar technikas, tokia beda turejau ir paprastai issisprende
|
Citata:
|
Šiandien buvau pasitikrinti įkrovos, nes pakeitus akumuliatorių ir pravažiavus kiek ilgiau trasoje vis dėl to nustojo mėtyti akumuliatoriaus alertus kompe. Įkrova su šviesomis kiek virš 14, taip, kad normaliai. :unreal:
Tik klaustukas- kokia turi būti mažojo akumuliatoriaus, kuris po kapotu, įkrova? Nes pas mane tik 13,4. Ar ten irgi turėtų būti 14 ? Ir įdomu ką būtent aptarnauja mažasis akumuliatorius? Vis dar gali būti susiję su magu? :wacko: |
Citata:
|
Citata:
|
Dalinuosi keliomis telefoninėmis Mersiuko nuotraukomis :)
http://www.imageupload.co.uk/images/...76661759_n.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/...52155105_n.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/...2/unnamed3.jpg |
kas cia jam pasidare kad trumpos sviesos nebeveikia? Ar cia mada is bmw peremes kad nevazinet su sviesom, tai su priesrukiniais :D
|
Citata:
|
Kolegos, kas naujesnio? :)
Aš vėl su klausimu: 1. Gal esate susidūrę dėl ko gali dinginėti trauka? Mieste važinėjant, nedideliais atstumais dar nelabai pasitaikė, bet išlėkus į trasą beveik kiekvieną kartą dingsta trauka, tada jau spausk nespaudęs- neapsilenksi, o kylant į kalną greitis net krenta. Sustoji, užgesini, vėl užvedi ir viskas susitvarko. Kartais ir kokius 200 km. pravažiuoji ir trauka nedingsta, o kartais per tokį patį atstumą porą kartų tenka perkurti. Gal užstringa kokia nors turbinos sklendė?? :) |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Man buvo kolektoriaus sklendziu valdymo traukute atsikabinus.Pasitikrink.
|
Citata:
- Kitas dalykas- žinau, kad MB vairas turi būti kiek sunkesnis, tačiau vakar atsisėdau prie panašių metų A6 ir SAAB vairo ir taip malonu vairuoti, nes pas mane vairas palyginus sunkus. Atrodė jau įpratau, bet, manau, kad tikrai neturėtų būti toks sunkus (??) Gal kažkas su stiprintuvu :confused: Na nėra jis kosmiškai sunkus, pripranti ir ok, bet sunkus, persėdus iš kito automobilio. - Ar normalu, jog šaltas automobilis, kelias po užkūrimo, po nakties, nors ir naktys jau nėra tokios šaltos, sunkiai važiuoja? T.y. sunkiai meta pavarą, kelia aukštas apsukas ir spaudi lyg per jėga. Poto susinormalizuoja. - P.S. Prieš nepilną mėnesį restauravau hidrotransformatorių ir keičiau hidrobloką, atrodo +- viskas gerai, apsukos nešokinėja ir pan., bet pastebiu retkarčiais, kai permeta pavarą ir apsukos būna kažkur tarp 1000 - 1100 kelioms sekundėms automobilis sudreba, kaip ir būdavo prieš restauravimą, aišku gerokai mažiau ir retkarčiais.. Ko gero reikia važiuoti iki ten, kur restauravo, pasižiūrėti kokia situacija. |
Mechanine problema,kompas nerode.
|
Vairas pas visus w211 sunkokas, šaltas automatas dirba grubiai,sušyla tepalai tada viskas ok. :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 01:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.