![]() |
w220 priekinė važiuoklė
susidūriau su tokia priekinės važiuoklės problema:
susukant vairą - kantelėjimas staigiau sustojus - kantelėjimas pradedant vėl važiuot - kanktelėjimas žodžiu ratas juda pirmyn atgal ir iš to atsiranda garsas yra minčių? buvo mintis, kad rato guolis, bet patampius už rato kai mašina nepakelta - jokio laisvumo. ryt dar pasikelsiu ir matysiu geriau. važiuoklė perrinkta prieš ~15000km, salenblokus prieš mėnesį laiko apžiūrėjau - gražūs, nesuplyšę. važiuojant bet kokiu greičiu mašina neplaukioja, didesniais greičiais ir nebėra to garso. viskas lėtai važiuojant duobėtu pagrindu, sukiojant vairą, startuojant ir stabdant. šiandien jau baisiai tingiu landžiot po mersu, ryt bandysiu purtyt, kadangi pirmadienį nuo ryto teks sukti nemažai kilometrų. http://ci.catcar.info/mercedes_/BM/B...037.100427.png ar gali būti kaltas nr 65 šarnyras? prisiminiau, kad šitos svirties nekeičiau, nes viskas buvo gerai. |
Citata:
|
Citata:
tik lėtai ir sukant vairą. ryt viską pereisiu o jei ką reikės važiuot purtyt važiuoklę, nes važiuoklės patikra nėra mano stiprioji pusė... |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
reikės gal dar pirmadienį ryte nulėkt iki viliaus serviso kad išpurtytų jei pats nerasiu kame replės.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
su dviem donkratais nekelciau masinos, ypac su originaliais
|
kaip zapadlo buvo - norint nufilmuot sukiojo vairą ir nebuvo garso...
|
Citata:
|
ryt pamėginsiu.
gal dar kas kokių idėjų turit? |
Citata:
|
tai kas belieka - tik spardyt.
pala, o pas tave irgi vairuotojo pusėje ? |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
per daug zargono cia man :D paaiskinkit valstybine kalba koks cia varztas.
|
virsutines sakes varztas
|
jo susigaudziau. vairuotojo puses nepasukau, keleivio ~1 kart apsisuko. bet jauciu ir daugiau eitu, bijau persukt. kitas dalykas - ten viskas ant gumu ir kontakto su metalu niekur nera. rytoj vaziuosiu bus matyt
|
Citata:
|
Citata:
|
Perėjau visus varžtus viršutinės šakės. Keleivio pusės šiek tiek paverziau, bet labai nežymiai. Pavazinesiu bus matyt.
|
guolis geras pas mane, šakės varžtai priveržti mirtinai, tik prie šarnyro nelindau...
apačioj viskas gerai. kanksi net keliant su donkratu, palindus nelabai eina suprast iš kur tas garsas, faktas kad iš vairuotojo pusės. |
As statau uz 1. pagrindinis sarnyras, 2. guolis
|
ratas kaip įkaltas - jokio laisvumo, tai guolį būtų galima atmest
|
pas mane irgi buvo lygiai tas pats sukiojant vaziuojant kaksedavo pats viska persiverziau ir dabar viskas gerai, tai siulau visus visos vaziuokles varztus persiverzti jeigu perrinkta vaziuokle :)
|
Citata:
aš kai persirinkau per porą dienų atsileido pagrindinio šarnyro ir stabilizatoriaus veržlės - jas priveržiau ir kitas vietas perėjau. |
pas mane dėl garsų kaip ir aiški problema - priekinis salenblokas, amortiko svirties.
galimi du variantai: apibėgo tepalais ir dėl to neina jo normaliai užveržti, kol nebus nuvalyti tepalai. antra - susėdęs pats salenblokas ir neina jo priveržti. |
Citata:
|
taip
|
Gerai man dabar durnam paaiškinkit prie ko tepalai ir iš kur jie ant to sailenbloko, ir prie ko čia uzverzimas? Tuoj lendu po savo pasižiūriu. Bet ten pas mane nagai nekisti 8k km nemanau kad atsiverze.
|
Perėjau viską. Viskas priversta mirtinai.
|
Tepalai pas ji nuo voztuvu dangtelio tarpines kai girtas dejo ir kreivai sudejo :D
Bet man tas variantas irgi kazkaip su logika nelabai risasi |
tai belieka sutapimas. o salenblokas neužsiveržia. gaila neturiu laiko pasikrapštyt pats, tai kol kas važinėju taip.
|
man realiausias variantas yra netinkama verzle
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.