MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Bendras (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Masina tampo po kelia (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=1679)

Tomskis 2009-04-10 14:34

Masina tampo po kelia
 
Nzn kaip abibudint sita dalyka, bet pvz vaziuoji pirma juosta, ir yra vezios nuo sunkiasvorio transporto, ir jeigu bandai persirikiuot i antra juosta, masina tiesiog issoka is tu veziu ir staigiai persoka pati :) nesivaldzio zodziu veziose ji, tampo ja.

Kai tikrinau servise pakaba, sake blogos traukes, sarnyrai ir stabilizatoriai, viska pakeiciau isskyrus traukes. Ar jos gali buti tampymo priezastis?

Dar kalbejau su chebra, yra kas irgi uzsimete placius ratus, sako irgi tampo. Ar visgi tai del ratu? Pas mane R17/235/45. nzn ar keist traukes ar ne, nes dar galiu grazint i parduotuve, o pakaba nebebilda jau, per duobes viskas ciki. Kokia funkcija isvis atlieka traukes?

driuliauskas 2009-04-10 14:40

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 22569)
Nzn kaip abibudint sita dalyka, bet pvz vaziuoji pirma juosta, ir yra vezios nuo sunkiasvorio transporto, ir jeigu bandai persirikiuot i antra juosta, masina tiesiog issoka is tu veziu ir staigiai persoka pati :) nesivaldzio zodziu veziose ji, tampo ja.

Kai tikrinau servise pakaba, sake blogos traukes, sarnyrai ir stabilizatoriai, viska pakeiciau isskyrus traukes. Ar jos gali buti tampymo priezastis?

Dar kalbejau su chebra, yra kas irgi uzsimete placius ratus, sako irgi tampo. Ar visgi tai del ratu? Pas mane R17/235/45. nzn ar keist traukes ar ne, nes dar galiu grazint i parduotuve, o pakaba nebebilda jau, per duobes viskas ciki. Kokia funkcija isvis atlieka traukes?

buvau susidures su sia problema. tik kad su passatu taip dares. pasikeiciau vairo traukiu antgalius ir viskas isisprende. seip del ratu irgi turetu buti tampymas bet ne toks.

Giedras007 2009-04-10 14:42

del tu provezu greiciausiai ir tampo, nors man dabar taip nera bet kai turejau oooo cupe tai su R17 ir mazu sport vairu jausdavausi gerai pasportaves, nes neimanoma kelyje buvo islaikyt :geda:

Tomskis 2009-04-10 14:44

tai vat ir as tokiam kely vaziuoju vaira dantim isikandes. nu ok, bandysiu keist traukes, tada ziuresiu, jeigu ka tai ir antgalius pakeisiu :)

kestas_1 2009-04-17 11:43

Vis dėlto bandyk ratus keisti. Nes man kai nusipirkau stovėjo R17 235/45, tai mėtė juodai. Važiuoklę sutvarkiau ir tas pats. Pasikeičiau ratus į tokius kur pagal techn. charakteristikas priklauso ir super.

Tomskis 2009-04-17 21:36

tai kad kai kuriems modeliams ir priklauso tokie ratai 235/45/r17, vpz 320, 430, 55amg r18 turbut standartas, o pakaba ta pati ir po kelia nemeto. kadbisk metytu tai suprantu, bet pas mane net per suliny pervaziavus sumeto masina, cia stabiliai pakaba kalta

mb001 2009-04-17 21:44

jei per sulini pravaziavus sutampo, tai tikrai vaziuokle ziurek ir nebutinai galine, priekine irgi turi itakos tampymui, kai netvarkinga. o del furu veziu ivaziuojant ir isvaziuojant, tai vienodai siek tiek patempia ar ant darbo masinos 195/65 ar ant mano 235/45 (vasara) ar 215/55 (ziema).

tech1 2009-04-18 21:43

taso del del placiu zemo profilio padangu ... ir nieko cia nepadarysi ...

Tomskis 2009-04-19 09:45

padarysim ;)

tech1 2009-04-19 11:32

nebent gal pades naujos padangos su minkstesniais krastais

BaltMan 2009-04-19 12:43

aha, del ratu ;/ pas mane lygiai tokie pat ,tai ner ka lygint apie vaziavima su vasarinem ir zieminem

mariukaz 2009-04-20 18:57

Uzvakar zieminius R-16 215/55 pasikeiciau i vasarinius R-18 235/40 ir is kart pajutau kad pradejo tampyti po kelia, ypac ten kur vezes. Pas mane pakaba ideali, neseniai tikrinau. Todel manu to tampymo priezasti yra platus ratai.

yamato 2009-04-20 19:07

pas mane 235/45 R17, pas tata 245/45 R17, abieju vaziuokles 100% tvarkingos, tatos w211 tampo po kelia daug labiau, nei mano ;) isvada - kuo platesnes padangos, tuo labiau tampo po kelia...

kai kelias idealiai lygus, vaziuoti malonumas, bet jei nors lenki, ir uzvaziuoji ant via baltikos tarkim kelio zenklinimo, tai susitampo siek tiek masina :) vaziuoklei ne i gera sitas dalykas, bet grozis reikalauja auku :D

p.s. be to - del traukiu taip pat tampymas buna :) kai turejau bmw e36, buvo traukiu antgaliai biski i pabaiga, tai didesniu greiciu kaip 130kmh buvo jau baisu vaziuoti, nes po kelia tiesiog tampydavo... o dar jei balos provezose, dar jei provezos gilokos, tai is viso nevaziavimas... o padangos buvo standartas - 205/60 R15...

Martynas190 2009-04-20 19:31

Rašote lyg merso neturėtute.

bitch 2009-04-20 19:37

ne vien tik del padangu plocio tampo. Del suzemintos vaziukles ir jos trumpos eigos, del prastu amortizatoriu sitie dalykai labiausiai itakoja tampyma po kelia.
Beto tampo ir tampys su galu varancias auto..

pucenas 2009-04-20 19:38

Citata:

Pradžioje rašė bitch (Post 23963)
ne vien tik del padangu plocio tampo. Del suzemintos vaziukles ir jos trumpos eigos, del prastu amortizatoriu sitie dalykai labiausiai itakoja tampyma po kelia.

nu nzn del suzemintos vaziuokles tai drysciau pasigincyti ar labiau tampo...

yamato 2009-04-20 19:41

Citata:

Pradžioje rašė bitch (Post 23963)
Beto tampo ir tampys su galu varancias auto..

idomu butu suzinoti, kodel? :)

bitch 2009-04-20 19:42

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 23966)
idomu butu suzinoti, kodel? :)

nes priekis stumiamas, o ne galas velkamas :D

pucenas 2009-04-20 19:42

nesuprantu niekaip pas mane buvo 205 55 16' netampe db 225 40 18' jokio tampymo nera viskas :good:

Mauqlis 2009-04-20 19:52

Na del tampymo buna del padangu.
Man taippat tampydavo kai buvo padangos dunlop sport maxx bet kai susidejau federala tokio pat mamens sumazejo tampymas nes federalo akordas yra minkstesinis.
As visgi manau kad priklauso nuo padangu ir ar jos pripustos pagal standarta.
O del vaziuokles tampo daugiau nes turi papildomo laisvumo.

bitch 2009-04-20 20:43

Citata:

Pradžioje rašė pucenas (Post 23965)
nu nzn del suzemintos vaziuokles tai drysciau pasigincyti ar labiau tampo...

Minkstesne ir aukstesne vaziukle labiau sugeria kelio nelygumus maziau reaguoja i provezas ir lengviau is ju islipa. Didesnis amortizavimas gaunasi ne taip kraipo kebula. Mane tai pavyzdziui ir nuo didesnio vejo po kelia tampo :D

pucenas 2009-04-20 20:47

Citata:

Pradžioje rašė bitch (Post 23980)
Minkstesne ir aukstesne vaziukle labiau sugeria kelio nelygumus maziau reaguoja i provezas ir lengviau is ju islipa. Didesnis amortizavimas gaunasi ne taip kraipo kebula. Mane tai pavyzdziui ir nuo didesnio vejo po kelia tampo :D

niekaip neitikinsit niekas manes kad zeminta vaziuokle labiau tampo negu paprasta... kaip tik stabiliai stovi ant kelio zeminta :bounce:

bitch 2009-04-20 20:51

Citata:

Pradžioje rašė pucenas (Post 23981)
niekaip neitikinsit niekas manes kad zeminta vaziuokle labiau tampo negu paprasta... kaip tik stabiliai stovi ant kelio zeminta :bounce:

nu tai aisku kad stabiliau stovi. Bet per nelygumus tai zymiai labiau tampo. Mano irgi zeminta..

yamato 2009-04-20 20:53

kazkaip nesitiki... :) reiktu kada su edgaro coupu pralekt :D

pucenas 2009-04-20 20:59

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 23983)
kazkaip nesitiki... :) reiktu kada su edgaro coupu pralekt :D

kas nesitiki??
teisingai ce edgaras galetu savo komentara koki tarti :)

Tomskis 2009-04-20 22:20

Citata:

Pradžioje rašė Mauqlis (Post 23969)
Na del tampymo buna del padangu.
Man taippat tampydavo kai buvo padangos dunlop sport maxx bet kai susidejau federala tokio pat mamens sumazejo tampymas nes federalo akordas yra minkstesinis.

pas mane dunlop sport maxx :)

Mauqlis 2009-04-20 22:32

nu tai gali buti kaip ir man buvo :)

Edgaras 2009-04-20 22:48

na tarsiu ir as apie saviske :xx: del pacio tampymo ir tu provezu tai tikrai nepasakyciau kad mano masina labiau tampo negu kitas. aisku jauciasi ivaziavimas ir isvaziavimas is tu provezu ir pats labai vengiu to vaziavimo pirma eile nes ir paciam mieste yra gatviu kur troleibusai stipriai isvazineje. ir tai jeigu tenka vaziuoti ten kur provezos stenguosi nelysti i ju viduri o tiesiog laikyti puse rato ant provezos briaunos.

p.s. (ratai r17 225/50 215/45)

Zee 2009-04-21 10:37

papasakosiu savo istorija :)
Pernai buvo sudetos 225/45 R17 (priklausytu ant 8.5 colio 245), beto buvo vaziuokles traukiu pora issibelde, masinos gala metydavo taip ziauriai, kad net autostradoj nevaziuodavau i pirma juosta, nes tiesiog baisu budavo.
Siais metais susitvarkius pora sailentbloku, pakeitus viena reguliuojama trauke del laisvumo, sudejus 245/40 (!) padangas, galas stovi kaip priklauso, jokiu nesamoniu nebeliko, net nuostabu!
Siais metais islindo priekio problema, kaukia vel kazkodel guolis, ir tampo mieste po nelygumus, net plesia vaira is ranku, nors trasoje to taip nesijaucia. Manau kad irgi bus kazkokios gumeles pasideveje. Mano isvada - reikia kapitaliai susitvarkyt vaziuokle :) Tuo ir uzsiimsime netrukus.

Mauqlis 2009-04-21 12:23

Na mano visada vazuokle ideali nes biski aks netaip viska tvarkau :)
Ir tikrai kai patangas pasikeiciau nedares jokiu vaziuokles remontu pajutau skirtuma.
Na cia kaip kam buna man buvo taip :confused:

mikis 2009-04-25 07:41

galiu labai lengvai itikinti, susizeminus vaziuokle ir uzsidejus standartinius ratus t.y. r15, galiniai ratai stoves beveik horizontaliai, bet uzsidejus r18 r17, iskarto matisis ju pasvirimo kampas jau nebetoks sukabinimas su danga, ir aiskiai leidzia suprasti kad busi tampomas.

pats ziema vazinejuos su r15(neatsimenu matmenu), vasara su r18(235/40) ir jauciu koks yra skirtumas ir matosi kaip "ishklise" ratai yra ant zemintos vaziuokles..


Citata:

Pradžioje rašė pucenas (Post 23981)
niekaip neitikinsit niekas manes kad zeminta vaziuokle labiau tampo negu paprasta... kaip tik stabiliai stovi ant kelio zeminta :bounce:


yamato 2009-04-26 18:04

Citata:

Pradžioje rašė mikis (Post 24484)
galiu labai lengvai itikinti, susizeminus vaziuokle ir uzsidejus standartinius ratus t.y. r15, galiniai ratai stoves beveik horizontaliai, bet uzsidejus r18 r17, iskarto matisis ju pasvirimo kampas jau nebetoks sukabinimas su danga, ir aiskiai leidzia suprasti kad busi tampomas.

pats ziema vazinejuos su r15(neatsimenu matmenu), vasara su r18(235/40) ir jauciu koks yra skirtumas ir matosi kaip "ishklise" ratai yra ant zemintos vaziuokles..

1. del isvirtimo po kelia netampo
2. po kelia tampo del per daug suvestu ratu...

vasariniai ratai platus, ko pasekoje esi per provezas tampomas... ;)

Tomskis 2009-04-26 22:31

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 24549)
1. del isvirtimo po kelia netampo
2. po kelia tampo del per daug suvestu ratu...

vasariniai ratai platus, ko pasekoje esi per provezas tampomas... ;)

Citata:

Pradžioje rašė mikis (Post 24484)
galiu labai lengvai itikinti, susizeminus vaziuokle ir uzsidejus standartinius ratus t.y. r15, galiniai ratai stoves beveik horizontaliai, bet uzsidejus r18 r17, iskarto matisis ju pasvirimo kampas jau nebetoks sukabinimas su danga, ir aiskiai leidzia suprasti kad busi tampomas.

pats ziema vazinejuos su r15(neatsimenu matmenu), vasara su r18(235/40) ir jauciu koks yra skirtumas ir matosi kaip "ishklise" ratai yra ant zemintos vaziuokles..

pas man r17, stovi lygiai lygiai be jokio isvirtimo, kaip ir pas daugeli kitu. nei ziemines nei vasarines niskrypusios.

Tomskis 2009-05-20 14:19

nu vat issisprende pas mane beda su tampymu masinos, buvo visi ratai r17/235/45, dabar pasikeiciau priekines padangas i r17/225/50, aukstis tas pat, tik ciut siauresnes, ir visa problema dingo. ant kelio stovi kai prikalta.

yamato 2009-05-20 23:06

mano tata irgi issprende sita dalyka :) padangos 245/45 R17, pasidare suvedima - tampymas dingo :lithuania:

master 2009-05-24 15:15

Pamastymui:
MB190 225\45R17 -truputi tampo po kelia
MB C200 univ.sportline 225\45R17 ir 245\40R17 visai netampo
Teko važiuoti su C200 ir 190 ratais-IRGI TAMPO !
Gal suvedimą reikia daryt pagal ratus?
Truputį padeda daugiau pučiant slėgio
Visada mėto, jei prieky minkštesnės padangos.
Visada padeda mažinant ratu ploti iki rekomenduoto!

yamato 2009-05-24 18:31

suvedima reikia daryti su tokiais ratais, su kuriais ir vazineji... tada, zinoma, bus sunkiau ji padaryti, bet nereikes masinos gaudyti po kelia ;)

TAD1 2015-08-27 20:31

Sveiki,

Turiu ta pacia problema. Auto CL500 (C140). Pakeiciau visa vaziuokle beveik. Metymas po kelia tapo mazesnis, taciau dar jauciamas (ypac per provezas). Liko dar padangas priekines pasikeist. Noriu jusu patarimo kokias geriausia deti i prieki jei siuo metu gale yra geros padangos kuriu nesinoretu keisti r19 275/40z dunlop sp sport. Priekis buvo 245/45 firelli. Dekoju uz atsakymus is anksto. Beje dekingas buciau jei rekomenduotumet pas ka Vilniuje butu galima padangas tas ir nusipirkti.

sharrasitto 2015-08-27 22:04

Pas mane buvo 211 e klase su R19 gale 285 priekyje 245 padangos, po kelia metydavo ziauriai, ziauriai, nors vaziuokle visa tvarkinga :)

Hunter 2015-08-27 22:11

Padangos, pas tave ten isvis buvo totali tragedija, masina buvo tinkama tik stoveti aiksteleje, nes tampe nuo 40km/h mieste


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 18:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.