MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   C Klasė (W202, W203, W204, W205) (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=156)
-   -   S203 C270 užgesta (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=16801)

rocky 2015-07-09 07:05

S203 C270 užgesta
 
Sveiki, taigi toks klausimėlis pasitikslinimui, auto s203 2,7 CDI 2002, Ar gali būti jog mašina užgesina kompas ? ta prasme dėl to jog pakyla per aukšta ausinimo temperatura pakyla mazdaug iki 96 laipsniu, o paskui kol neatausta bent iki 80-82 nesikuria. Dėkoju

alteroja 2015-07-09 07:22

pasižiūrėk kokią temperatūrą kompas mato. gal jis ten 200 mato... nes 96 tai čia nieko baisaus.

rocky 2015-07-09 07:25

Reiks tada pažiūrėti, nes autodatoj radau kad turi but 83-85 mazdaug tai galvoju dėl to ima ir uzgesta masina, tipo kad neperkaitintų motoro, nes paskui kol neatausta iki 80 tol nesikuria :)

alteroja 2015-07-09 07:40

tai termostatas atsidaro prie tokios. tai nereiškia, kad ji visada išlieka tokia pati :) 96 tikrai nėra kažkas tragiško.

rocky 2015-07-09 07:48

Aišku , gal tada būtų kokių pasiūlymų kodėl užgesina motorą ir paskui neleidzia jo kurti kol neatausta ?:)

alteroja 2015-07-09 07:49

o tai net nesuka? ar suka bet negriebia?

rocky 2015-07-09 07:54

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396265)
o tai net nesuka? ar suka bet negriebia?

važiuoji ir pati užgesta, tada suka starteri bet neuzkuria, tas kuro slegio paskirstymo voztuvas normos ribose, slegi kuriant uzkelia iki 250bar paskui synchronizacijos tarp veleno padeties davikliu nebuna ( bet jei ji uzsikuria ir vaziuojant dėl sito gali uzgesint?), tai dėl to nesikuria ir paskui i purkstuka turi ateiti ten Stare raso 60-110V( kad butu normos ribose) o cia stovi 1 :)
Aš žinoma suprantu kad dėl tos sinchronizacijos ir kad purkstukui neduoda itampos nesikuria bet galvoju ar negali but kad degima uzblokuoja kompas. nes jei atausus ta itampa ateina i purkstukus reiskia ne ten problema, bet irgi tie veleno padeties davikliai jei gryba pjauna tai ar jie gali vaziuojancia masina uzgesint ?

alteroja 2015-07-09 08:02

gal ne V o mV? 110V nelabai padarysi dyzelyje, kai mašinoje 12V :D

kuriant skaičiuoja sūkius? sinchronizacijos nėra, bet ar mato, kad sukasi velenėlis?

šiaip jei su temperatūra viskas gerai, sūkius skaičiuoja, tai gali būt ir velenėlio daviklis, bet jei ir tą mato, tai tada pasiduodu... o srovės į purkštukus ir neduos, nes kažką blogai kompas mato. žodžiu pirma į tuos tris mano išvardintus parametrus atkreipk dėmesį.

rocky 2015-07-09 08:06

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396267)
gal ne V o mV? 110V nelabai padarysi dyzelyje, kai mašinoje 12V :D

kuriant skaičiuoja sūkius? sinchronizacijos nėra, bet ar mato, kad sukasi velenėlis?

šiaip jei su temperatūra viskas gerai, sūkius skaičiuoja, tai gali būt ir velenėlio daviklis, bet jei ir tą mato, tai tada pasiduodu... o srovės į purkštukus ir neduos, nes kažką blogai kompas mato. žodžiu pirma į tuos tris mano išvardintus parametrus atkreipk dėmesį.

gal dėl tu voltų ir suklydau :D
Sūkius mato nes apsukos irgi buna normos ribose :)
Tai bet jei butu veleno daviklis ar jis gali uzkurta masina pats uzgesint ?:)

juozas 2015-07-09 08:10

jei gerai pamenu , paskirstymo velenelio davikli atjungt gali dirbanciai auto , o alkunes atjungus gesta

rocky 2015-07-09 08:14

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 396269)
jei gerai pamenu , paskirstymo velenelio davikli atjungt gali dirbanciai auto , o alkunes atjungus gesta

Aišku, reikės po darbo gryžus pasižiūrėti daugiau, nes vakar ten pora minuciu tik buvau pasijunges :) bet vistiek įdomu ar yra toks dalykas kad kompas pamatęs per didele temp gesintų motorą :)

alteroja 2015-07-09 08:21

nu broliui buvo, kad dėl paskirstymo velenėlio daviklio nesikūrė būtent toks motoras. bent man atrodo, kad realu, kad trumpina jis užkaitęs.

rocky 2015-07-09 08:24

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396272)
nu broliui buvo, kad dėl paskirstymo velenėlio daviklio nesikūrė būtent toks motoras. bent man atrodo, kad realu, kad trumpina jis užkaitęs.

Tai va kad tik nesikurtų tai as ir labai linkčiau prie ju, bet kad jie dar ir uzgesina masina, esu su keletu suisdures kai buna alkuninio padeties daviklis, tai zmogus pats uzgesina ir tik tada nesikuria o cia vaziuoji ir tau ją užgesina ir tada jau nebeužkuri...:)

alteroja 2015-07-09 10:07

tai va pradŽiai žiūrėk kokią temperatūrą mato iš variklio.

rocky 2015-07-09 10:12

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396280)
tai va pradŽiai žiūrėk kokią temperatūrą mato iš variklio.

O kokia maksimaliai galima šitam motorui ?:)

alteroja 2015-07-09 10:15

viskas iki 100 laipsnių yra gerai. bet valdymo blokas jautriai į temperatūrą reaguoja. pvz buvo atvejis - šaltas motoras, o daviklis rodo 40c temperatūrą ir fsio - nesikuria.

rocky 2015-07-09 10:16

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396282)
viskas iki 100 laipsnių yra gerai. bet valdymo blokas jautriai į temperatūrą reaguoja. pvz buvo atvejis - šaltas motoras, o daviklis rodo 40c temperatūrą ir fsio - nesikuria.

Supratau bet manau dyzeliniui jau daugoka 100 lapsniu :) jei tiek laikytu tai minimum termostatą reiktų pasikeisti :)

alteroja 2015-07-09 10:21

bet kuriam varikliui nepriklausomai nuo kuro tipo viskas virš 100 laipsnių yra daug. kadangi tai yra vandens virimo temperatūra. automatiškai iškart tiek skystis plečiasi, tiek dujų atsiranda sistemoje - staigiai didėja slėgis, kas apkrauna visą sistemą ir silpniausios vietos nebeatlaiko.

ir temperatūra yra svyruojanti, o ne įkalta kai atsidaro termostatas. jei pastoviai kaista variklis, gali būti kaltas užsikirtęs termostatas, bet dažniausiai jis užsikerta atviroje pozicijoje, ko pasekoje variklis kaip tik lėčiau šyla, o tai nieko bendro su perkaitimu neturi. jei tik radiatorius ir jo šlangos šiltos - net nežiūrėčiau to termostato o bėdos ieškočiau radiatoriuje arba ventiliatoriuje.

rocky 2015-07-09 10:23

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396284)
bet kuriam varikliui nepriklausomai nuo kuro tipo viskas virš 100 laipsnių yra daug. kadangi tai yra vandens virimo temperatūra. automatiškai iškart tiek skystis plečiasi, tiek dujų atsiranda sistemoje - staigiai didėja slėgis, kas apkrauna visą sistemą ir silpniausios vietos nebeatlaiko.

ir temperatūra yra svyruojanti, o ne įkalta kai atsidaro termostatas. jei pastoviai kaista variklis, gali būti kaltas užsikirtęs termostatas, bet dažniausiai jis užsikerta atviroje pozicijoje, ko pasekoje variklis kaip tik lėčiau šyla, o tai nieko bendro su perkaitimu neturi. jei tik radiatorius ir jo šlangos šiltos - net nežiūrėčiau to termostato o bėdos ieškočiau radiatoriuje arba ventiliatoriuje.

Dėkui už patarimą :)

sportbatis 2015-07-09 11:02

Vanduo šildomas plečiasi visada ir prie 100 laipsnių motore jis neverda nes ten didelis slėgis.

Tomskis 2015-07-09 11:11

tam ir sugalvotas slegis ausinimo sistemoje, kad neuzvirtu prie 100laipsniu. reliai kad perkaitintum motora, reiktu pasiekti kokiu 140laipsniu. Forduose zinau kad gesina automatiskai varikli jei per didele temperatura, gal ir cia taip.

sportbatis 2015-07-09 11:16

Prie 130 dar vanduo tikrai neverda ir viskas OK.

rocky 2015-07-09 12:26

Jeigu kažkam aktualu bus žinoti, tai vampyras sakė šiam auto dėl per aukštos temp kompas variklio negesina :) reik ieškot kitur slieku, dar kartelį pažiūrėt reikės ar tikrai mato alkuninio sūkius :)

rocky 2015-07-09 18:54

Gal kas pasidalintų mintim kaip būtų geriau daeiti iki alkuninio veleno padeties daviklio šiam 2.7 cdi motorui ? Negi reik atsukinet kolektorių kad pasikeist ta davikliuką ?:)

alteroja 2015-07-09 19:05

iš apačios

rocky 2015-07-09 19:59

Nes tikrai daviklis jau ir klaida isimetus ir kai suka starteri nerodo apsisukimu . Bandziau is apacios bet ten nera daejimo...

vampyras 2015-07-09 20:05

Citata:

Pradžioje rašė rocky (Post 396363)
Nes tikrai daviklis jau ir klaida isimetus ir kai suka starteri nerodo apsisukimu . Bandziau is apacios bet ten nera daejimo...

yra, tik tavo irankiai ir rankos per storos tam :D

rocky 2015-07-09 20:19

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 396369)
yra, tik tavo irankiai ir rankos per storos tam :D

Tai vienu žodžiu iš viršaus net nėra ko lyst ? Reikia iš apačios ?:)

rocky 2015-07-09 20:25

Bet klaida tai įdomi . nes masina uzgesta pati todel kad isvis dingsta signalas is to daviklio. Nes raso no signal from crankshaft sensor. O atausta masina ir uzsikuria . Cia gal dar ir lidus pereit kaip manot ?:)

vampyras 2015-07-09 20:36

Citata:

Pradžioje rašė rocky (Post 396375)
Bet klaida tai įdomi . nes masina uzgesta pati todel kad isvis dingsta signalas is to daviklio. Nes raso no signal from crankshaft sensor. O atausta masina ir uzsikuria . Cia gal dar ir lidus pereit kaip manot ?:)

pasiekeisk davikli pirmiausiai. :)

rocky 2015-07-09 20:40

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 396378)
pasiekeisk davikli pirmiausiai. :)

Taip reikia ir padaryti . Bet dar vienas klausimas per stara ventiliatorius isijungia suka ausina. Bet esent variklio temp 93 laipsniam ir stovint vietoj ir gazuojant jis neisijungia (pati auto jo nejungia) . Cia normalu ? Ar jis tik su klima turi isijunkti ?:) dėkui už atsakymus :)

vampyras 2015-07-09 20:53

Citata:

Pradžioje rašė rocky (Post 396379)
Taip reikia ir padaryti . Bet dar vienas klausimas per stara ventiliatorius isijungia suka ausina. Bet esent variklio temp 93 laipsniam ir stovint vietoj ir gazuojant jis neisijungia (pati auto jo nejungia) . Cia normalu ? Ar jis tik su klima turi isijunkti ?:) dėkui už atsakymus :)

jaigu staras gali ijungti ausinimo ventiliatoriu, ir uzvedus auto jis nesisuka visu greiciu, su juom ir sistema viskas gerai.
dar yra kompai kurie gali duoti isakymus ausintuvui suktis. t.y. variklio CDI arba ME, dezes ir Klimos kompai. Zinoma KL15 duomenis duoda priekinis SAM blokas. galiausiai jaigu staras siuncia frame visiems tyleti, programuojant sukasi ausintuvas visu greiciu.
p.s. pasikeisk davikli pravaziuok ir stebek ar nekaista variklis. :)

rocky 2015-07-09 22:06

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 396381)
jaigu staras gali ijungti ausinimo ventiliatoriu, ir uzvedus auto jis nesisuka visu greiciu, su juom ir sistema viskas gerai.
dar yra kompai kurie gali duoti isakymus ausintuvui suktis. t.y. variklio CDI arba ME, dezes ir Klimos kompai. Zinoma KL15 duomenis duoda priekinis SAM blokas. galiausiai jaigu staras siuncia frame visiems tyleti, programuojant sukasi ausintuvas visu greiciu.
p.s. pasikeisk davikli pravaziuok ir stebek ar nekaista variklis. :)

vaziuojant variklis laiko apie 90-92 laipsnius, bet dabar kol bandziau vel pakaitint auto kad man vel ji uzgestu (bandziau galutinai issiaiskint su tuo veleno davikliu) tai ziuriu temp ir 93 bet ventiliatorius isvis nesisuka :) bet su staru ijungti galejau :)

alteroja 2015-07-10 07:01

Citata:

Pradžioje rašė rocky (Post 396404)
vaziuojant variklis laiko apie 90-92 laipsnius, bet dabar kol bandziau vel pakaitint auto kad man vel ji uzgestu (bandziau galutinai issiaiskint su tuo veleno davikliu) tai ziuriu temp ir 93 bet ventiliatorius isvis nesisuka :) bet su staru ijungti galejau :)

tai jei nėra poreikio, tai nėra ko ten ir sukti.

rocky 2015-07-10 07:18

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396413)
tai jei nėra poreikio, tai nėra ko ten ir sukti.

Supratau :) Šiandien užsakiau daviklį, Tanagroj BOSCH davikliui akcija, tai su parsiuntimu 56eur :) manau gera kaina :)

rocky 2015-07-13 23:41

Tai ką iš apačios tikrai nėra ten toks jau blogas priėjimas, bet pagal Wis turėjo but varžtas ant 8, bet iškart užsidėjo an 7 bet kažkokia galvutė bv nusizulinus, taigi reziume imu kolektorių nes nebeturėjau jau nervų žaist, rytoj manau baigsiu viską :D

alteroja 2015-07-14 07:07

Citata:

Pradžioje rašė rocky (Post 396786)
Tai ką iš apačios tikrai nėra ten toks jau blogas priėjimas, bet pagal Wis turėjo but varžtas ant 8, bet iškart užsidėjo an 7 bet kažkokia galvutė bv nusizulinus, taigi reziume imu kolektorių nes nebeturėjau jau nervų žaist, rytoj manau baigsiu viską :D

ten pala torx varžtas?

šiaip torx varžtams standartinės dvylikakampės galvutės puikiausiai tinka.

rocky 2015-07-14 07:21

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396790)
ten pala torx varžtas?

šiaip torx varžtams standartinės dvylikakampės galvutės puikiausiai tinka.

Jo toks as su gera galvute atsukinejau bet jau bv jis kazkoks nuzulintas reziume tik dar labiau nusizulino ir niekaip neatsukau, butu buves geras varztas tai istikro is apacios normalej ten tos vietos atsukimui :)

alteroja 2015-07-14 07:27

nu tai su kaltuku bandyk atsukti, gi ten smulkus nedidelis varžtas, gal kažkaip prisitaikysi. nu nežinau, aš tai pirma išbandyčiau visus įmanomus variantus prieš lupdamas kolektorių...

rocky 2015-07-14 07:32

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 396794)
nu tai su kaltuku bandyk atsukti, gi ten smulkus nedidelis varžtas, gal kažkaip prisitaikysi. nu nežinau, aš tai pirma išbandyčiau visus įmanomus variantus prieš lupdamas kolektorių...

ko tik nebendziau su prailgintojais jau ir pervirsu ejo su spaudimu, pakalimu sukt bet vistiek nepadejo :D vakar jau išėmiau aš tą kolektorių bet jau buvo velu, tai siandien eisiu jau pakeist ta davikli, bus proga ir kolektorių bei egr isvalyt ir surinksiu viska atgal :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.