![]() |
S203 C270 užgesta
Sveiki, taigi toks klausimėlis pasitikslinimui, auto s203 2,7 CDI 2002, Ar gali būti jog mašina užgesina kompas ? ta prasme dėl to jog pakyla per aukšta ausinimo temperatura pakyla mazdaug iki 96 laipsniu, o paskui kol neatausta bent iki 80-82 nesikuria. Dėkoju
|
pasižiūrėk kokią temperatūrą kompas mato. gal jis ten 200 mato... nes 96 tai čia nieko baisaus.
|
Reiks tada pažiūrėti, nes autodatoj radau kad turi but 83-85 mazdaug tai galvoju dėl to ima ir uzgesta masina, tipo kad neperkaitintų motoro, nes paskui kol neatausta iki 80 tol nesikuria :)
|
tai termostatas atsidaro prie tokios. tai nereiškia, kad ji visada išlieka tokia pati :) 96 tikrai nėra kažkas tragiško.
|
Aišku , gal tada būtų kokių pasiūlymų kodėl užgesina motorą ir paskui neleidzia jo kurti kol neatausta ?:)
|
o tai net nesuka? ar suka bet negriebia?
|
Citata:
Aš žinoma suprantu kad dėl tos sinchronizacijos ir kad purkstukui neduoda itampos nesikuria bet galvoju ar negali but kad degima uzblokuoja kompas. nes jei atausus ta itampa ateina i purkstukus reiskia ne ten problema, bet irgi tie veleno padeties davikliai jei gryba pjauna tai ar jie gali vaziuojancia masina uzgesint ? |
gal ne V o mV? 110V nelabai padarysi dyzelyje, kai mašinoje 12V :D
kuriant skaičiuoja sūkius? sinchronizacijos nėra, bet ar mato, kad sukasi velenėlis? šiaip jei su temperatūra viskas gerai, sūkius skaičiuoja, tai gali būt ir velenėlio daviklis, bet jei ir tą mato, tai tada pasiduodu... o srovės į purkštukus ir neduos, nes kažką blogai kompas mato. žodžiu pirma į tuos tris mano išvardintus parametrus atkreipk dėmesį. |
Citata:
Sūkius mato nes apsukos irgi buna normos ribose :) Tai bet jei butu veleno daviklis ar jis gali uzkurta masina pats uzgesint ?:) |
jei gerai pamenu , paskirstymo velenelio davikli atjungt gali dirbanciai auto , o alkunes atjungus gesta
|
Citata:
|
nu broliui buvo, kad dėl paskirstymo velenėlio daviklio nesikūrė būtent toks motoras. bent man atrodo, kad realu, kad trumpina jis užkaitęs.
|
Citata:
|
tai va pradŽiai žiūrėk kokią temperatūrą mato iš variklio.
|
Citata:
|
viskas iki 100 laipsnių yra gerai. bet valdymo blokas jautriai į temperatūrą reaguoja. pvz buvo atvejis - šaltas motoras, o daviklis rodo 40c temperatūrą ir fsio - nesikuria.
|
Citata:
|
bet kuriam varikliui nepriklausomai nuo kuro tipo viskas virš 100 laipsnių yra daug. kadangi tai yra vandens virimo temperatūra. automatiškai iškart tiek skystis plečiasi, tiek dujų atsiranda sistemoje - staigiai didėja slėgis, kas apkrauna visą sistemą ir silpniausios vietos nebeatlaiko.
ir temperatūra yra svyruojanti, o ne įkalta kai atsidaro termostatas. jei pastoviai kaista variklis, gali būti kaltas užsikirtęs termostatas, bet dažniausiai jis užsikerta atviroje pozicijoje, ko pasekoje variklis kaip tik lėčiau šyla, o tai nieko bendro su perkaitimu neturi. jei tik radiatorius ir jo šlangos šiltos - net nežiūrėčiau to termostato o bėdos ieškočiau radiatoriuje arba ventiliatoriuje. |
Citata:
|
Vanduo šildomas plečiasi visada ir prie 100 laipsnių motore jis neverda nes ten didelis slėgis.
|
tam ir sugalvotas slegis ausinimo sistemoje, kad neuzvirtu prie 100laipsniu. reliai kad perkaitintum motora, reiktu pasiekti kokiu 140laipsniu. Forduose zinau kad gesina automatiskai varikli jei per didele temperatura, gal ir cia taip.
|
Prie 130 dar vanduo tikrai neverda ir viskas OK.
|
Jeigu kažkam aktualu bus žinoti, tai vampyras sakė šiam auto dėl per aukštos temp kompas variklio negesina :) reik ieškot kitur slieku, dar kartelį pažiūrėt reikės ar tikrai mato alkuninio sūkius :)
|
Gal kas pasidalintų mintim kaip būtų geriau daeiti iki alkuninio veleno padeties daviklio šiam 2.7 cdi motorui ? Negi reik atsukinet kolektorių kad pasikeist ta davikliuką ?:)
|
iš apačios
|
Nes tikrai daviklis jau ir klaida isimetus ir kai suka starteri nerodo apsisukimu . Bandziau is apacios bet ten nera daejimo...
|
Citata:
|
Citata:
|
Bet klaida tai įdomi . nes masina uzgesta pati todel kad isvis dingsta signalas is to daviklio. Nes raso no signal from crankshaft sensor. O atausta masina ir uzsikuria . Cia gal dar ir lidus pereit kaip manot ?:)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
dar yra kompai kurie gali duoti isakymus ausintuvui suktis. t.y. variklio CDI arba ME, dezes ir Klimos kompai. Zinoma KL15 duomenis duoda priekinis SAM blokas. galiausiai jaigu staras siuncia frame visiems tyleti, programuojant sukasi ausintuvas visu greiciu. p.s. pasikeisk davikli pravaziuok ir stebek ar nekaista variklis. :) |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Tai ką iš apačios tikrai nėra ten toks jau blogas priėjimas, bet pagal Wis turėjo but varžtas ant 8, bet iškart užsidėjo an 7 bet kažkokia galvutė bv nusizulinus, taigi reziume imu kolektorių nes nebeturėjau jau nervų žaist, rytoj manau baigsiu viską :D
|
Citata:
šiaip torx varžtams standartinės dvylikakampės galvutės puikiausiai tinka. |
Citata:
|
nu tai su kaltuku bandyk atsukti, gi ten smulkus nedidelis varžtas, gal kažkaip prisitaikysi. nu nežinau, aš tai pirma išbandyčiau visus įmanomus variantus prieš lupdamas kolektorių...
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.