![]() |
Kokia duju iranga deti i MB 190 1,8 L
Sveiki, turiu MB 190, 1,8 variklis. Gal zinote kokia jam geriausiai deti duju iranga, kokios problemos buna su dujom ir t.t.
|
Jokios nepatariu dėt, bet jei yra nenumaldoma būtinybė... Pas tave dar turėtų būt KE-jetronic įpurškimas, kuris nekenčia dujų. Realiai tau nelabai apsimoka dėt dujas, bu 1,8 niedaug valgo, ir problemų gyvenime būtų mažiau važinėjant be dujų.
|
Citata:
|
na benzinas yra benzinas. Bet ir jo kaina nemaza, o ir su piningais dabar ne kokia situacija, tai ekonomiskiausia su dujom vazinetis.
|
Kai reikės po dujų pakeist krabą, kuris kainuos apie 400, su sąlyga, kad jį rasi, bu tokių motoru šrote nelabai mėtosi, tada nebus pigu, patikėk, remontai užkankins tave. Krabas tai tik viena iš dalių, kuri su dujotiekiu nesugyvena. Įdomumo dėlei gali paskaityt mbclub.lt. Tik klausimų neuždavinėk ten bu citroenas piktas sėdi,bet info ten daug yra apie dujas ir jų žalą. Mano draugas turėjo C124 300 su dujom. Jis pats autoelektrikas-tai elektrinė dalis buvo prižiūrima idealiai, bet mersas nemėgsta dujų. Būtų HMS įpurškimas, tai būtų gerai, nes sugyvena su dujotiekiu, bet Jetronic tai jokiu būdu
|
neverta i Ke-jetronika deti duju, turesi daug bedu :(
bet mersqai su elektroniniu ipirskimu puikiai sugyvena su 4-os kartos dujine iranga, pas mane M104 variklis, 3.2 litro, benzo sanaudos 13, duju galbut 14. Uzsipilu duju uz 20 Lt ir nuvaziuoju apie 90 km :) nemaza ekonomija gaunasi. Jokiu problemu neturejau, su dujomis esu pravaziaves apie 16 000 km |
nedek duju, nedek:ne:
|
Citata:
problemos dazniausiai buna del smulkiausiu aukstos itampos sistemos defektu, kuriu net nesimato varikliui dirbant benzinu. trumpai tariant ji turi buti ideali. pasireiskia jos variklio "saudymais" ir "ciaudejimais". pasekmes buna ivairios, kartais uztenka grazinti droseline sklende i savo vieta, o kartais tenka keisti visa "kraba", kaip jau buvo mineta auksciau. ir nors as esu dujiniu automobiliu salininkas, ir visi automobiliai per pastaruosius 15 metu musu seimoje buvo varomi dujomis :), vis delto siulyciau tau rimtai apgalvoti keleta momentu: - ar ilgai vazinesi su siuo mersu? - kiek pinigu isleisi duju irangai? - ar daug vazineji? - kiek sutaupysi nuvaziaves 10.000km su dujomis palyginus su benzu (idealiausu atveju)? kada iranga atsipirks? - ivertink tai, kad aukstos itampos laidus, skriejika, paskirstytojo dangteli ir zvakes (ypac) teks keisti dazniau nei iprasta. taip pat turek omeny, kad bent jau ziema tikrai turesi uzvedineti varikli ir sildyti ji iki ~30-40 laipsniu benzinu. karta per pora metu patartina keisti duju reduktoriaus remkomplekta. - ivertink finansine rizika susijusia su galimais gedimais :) siaip mano nuomone del duju, is asmenines patirties: mano tevas idejo dujas i W124 300E dar 2000 metais. jau devinti metai tas mersas puikiai dirba ir dujom, ir benzu (kai reikia). per visa laika dujos buvo keleta kartu sove, bet dazniausiai to priezastys buvo aukstos itampos sistemos gedimai (jei butume laiku pakeite dangteli ir laidus nieko nebutu atsitike), pora kartu teko nuimti filtro deze ir grazinti sklende i savo vieta. rimtu gedimu del duju nebuvo, jokios pranasystes del krabu, voztuvu ir galvu mirciu nesipildo. o jei kada ir issipildys, tai sutaupyti pinigai laisvai leis atlikti reikalinga remonta (realiai tai ekonomija leidzia keisti visa varikli kas 10.000km :wave:) siaip kiek pastebejau, visi nusistatymai pries dujas yra del siauro zmoniu mastymo ir inovaciju neigimo (tipo "dujos - virtuveje" :fire:), i ka net neverta kreipti demesio, del nevykusios patirties neteisingai eksploatuojant duju iranga arba del netaisyklingos jos instaliacijos (tas pats tinka ir tiem atvejam, kai masina perkama jau su imontuota duju iranga ir neaisku kaip ja eksploatavo buves savininkas). ir nors esminis dalykas, del kurio dauguma zmoniu montuojasi duju iranga yra ekonomija, svarbu yra nepersistengti ir netaupyti visur, kur tik imanoma. dujifikuotas variklis visada yra lepesnis nei benzinins ar dyzelinis, todel reikia buti pasiruosusiam atidesnei jo prieziurai ir tam tikroms islaidoms ten, kur iki siol ju gal ir nebuvo. p.s. esu uz dujas tik automobiliuose, kurie neturi kitokios nei materialines vertes, nera isleisti ribota maza serija, nera reti modeliai, kuriems svarbu issaugoti autentiskuma ir t.t. - vnz eiliniai automobiliai, kuriais vazinejama kasdien. |
Citata:
|
Citata:
|
Dar nepamirsk, kad bagazine bus mazesne (balionas uzima vieta).
|
as tikrai nedeciau duju i 1.8 motora, trauka tikrai kris, nes 4 kartos duju gi nedesi, bagazine sumazes, veziosi papildoma svori, T.A brangesne, ir vistiek auto tik uzsylus gali dujom vaziuot.
O jei dar ir mazai km per metus nuvaziuoji realiai nelabai apsimokes, nebent vaziuoji autostradon kasdien, tuomet dyzeli reikejo rinktis :) |
tiesioginis risys yra su sklende, nes saudamos dujos ja sulauzo, netiesioginis risys gaunasi su krabu, nes sklendes atskirai pirkti nera, nebent rasi gera durniu kuris isardys kraba, vat prie to ir krabas gaunasi
Citata:
|
Citata:
paskutiniu metu uzsuku cia tik pasijuokt istikro....:xx: kad ir kaip bebutu gaila mano akim nusivaziavo sitas forumas, atsirado labai daug "zinovu" kurie geriausiu atveju yra kazkur kazka girdeje bet savo galvom visiskai nemasto ir nera uztikrinti uz savo zodzius :D na bet tiek jau to einam prie reikalo vaikai: paciu sklendziu pilna pirkti zerutyje kaina 10 lt (naujos) :D antras dalykas kad ja sulauzytu labai retas atvejis dazniausiai ja tik aplanksto, o dar dazniau nieko neatsitinka. Trecias bus klausimas: Gerbiami profesoriai "zinovai" priciom dujos ir krabas ???:D :D :D Turejau 2 mersus su dujom(neskaitant kad kitu firmu auto buvo taip pat su dujom) 124 ir 19. Pastarasis vaziavo ant duju idealiai netgi viduri ziemos kurdavau ant duju, sanaudos juokingos apie 10l duju, visas montavimas elementarus, iranga susidejau pats. Manau 1.8 merso sanaudos butu panasios. Siulyciau montuoti II kartos duju iranga dar vadinama ekosistema. Pries montuodamas butinai pasikeisk zvakes, laidus, dangteli, oro filtra kad nepradetum kaip ir visi kiti kalbet kad saudo, gaudo nevaziuoja...eksplotuojant su dujom visada ziurek kad bent ketvirtis benzino butu bake ir kartas nuo karto pravaziuok ant jo, nes ilga laika vazinejant vien tik dujom, viena diena ant benzo gali ir neuzvesti. Dar vienas dalykas ekonomija: labiausiai prajuokino kazkurio forumiecio pasakymas kad 1.8 ir taip nedaug valgo ir tipo tau neapsimoka:D :D atsigauk juokdari! paskaiciuojam logiskai benzo valgo 8l/100km t.y 32lt/100km, duju valgo tebunie 10, 11l taigi gaunam 20,22lt/100km taigi nuo 1000km sutaupom ~120lt, o per 10000km 1200lt vat tau dujos jau ir atsipirko! as asmeniskai per metus pravaziuoju apie 30-40000, taigi per metus sutaupau apytiksliai 1000EUR !!! man tai nemazi pinigai. Taip kad chebra nesnekekit nesamoniu !!! ir neklaidinkit zmoniu juo labiau kad tai ne kazkoks AMG, Brabus modelis o paprasciausias W201!!! |
kaip ir sakei jai viskas gerai tai nieks ten nesaudo, tiesiog prieziuros reikia.pats vazineju 3litriu varikliu tai trasoj duju pie10-11 valgo:)
|
Nedek duju, tas ipurskimas ziauriai to nemegsta,beto net geda ziuret kai merse idetos dujos.
pats vazineju su MB 190 E 2l ir apie dujas net neturiu minties,nors pas man ryja dafiga. Turi LT-vazioji,ner LT stovi. Alternativa- pirk dizeli |
Citata:
|
tarnauji masinai kai nuo duju poveikio reik ja remontuot ;)
o tu turi kazka pries 190 ? |
Citata:
Pries 190 visiskai nieko pries neturiu ir jeigu nematai avatare as pats toki turejau ir labai buvau juo patenkintas ir visa laika vazinejau tik dujomis!:) minedamas 190 turejau omeny kad tai ne kazkoks isskirtinis modifikuotas o tiesiog paprastas senas MB. Jeigu tureciau apynauji AMG arba Brabus niekada nemontuociau i ji duju nes tai jau butu GEDA kaip tu kad sakai. O kai kalba eina apie kasdieni automobili kodel nevazinet pigiau ?? Pamastyk:) |
isiterpesiu i jusu pokalbi, yra dvieju grupiu zmones uz ir pries dujas, vieni kas vazineja dujom su tvarkinga masina ir viska priziuri ir vargo nemato(as pats ir sioj zmoniu grupei) ir kiti kurie su dujom vazineja, bet jiem ten saudo gaudo ir taip toliau, vienu zodziu neprieziura, ar kas nors netaip sureguliuota ar sumontuota. ir jie keikia tas dujas ir dar kitiem neismanantiems erezijas skleidzia. jai masina nedraugauja su dujom reik ieskot priezasties o ne nusispjaut ir keiktis ir kitiem meluot kokie jie nelaimingi db nes dujas pasirinko.
|
Is patirties: tevas turejo ne MB o opel ascona 1,6 karbas(seni opel varyklei pasizimejo patvarumu), isviso turejoja ja 6 metus, tikrai lb priziurejo,po 4 metu sugalvojo duja insimest,tuo met buvo "mada", puse metu tvarkingai vaziavo,poto ant benzo nebenorejo vaziuot,td karbas ispindejo,pakeite,po kiek laiko vel, ant galo pamatavo kompresija tai pirmam cilindre buvo normaliai,o kituosia nuo 7 iki 5bar ir taip knisesi kol as nesugalvojau pasimokyt vairuot :3:
Is girdejimu ir skaitimu: Ke-jetronic ipurskimas pikstasi su dujom ir as tuo tikiu nes teigianciu nemazai... zinoma, nuo duju irangos dar daug kas priklauso,bet pacios dujos manau kianke As irgi is tu kur pries dujas. P.S.190 vokiaciai pagamyno paprasta,kompaktiska mb,kai sakai kasdieniska, bet man kaip studentuj tai iseigyne ir brangi masina :) |
Atsimenu anksciau visi aiskindavo koks dyzelis yra slamstas ir kokie durneliai su traktoriais vazineja :D keli is tu zmoniu dabar patys su dyzeliais vazineja, nes gerokai pigiau gaunasi :) dazniausiai zmones neigia tai ko nesupranta... man tai dzin butu ir koki S, SL ar CL nusipirkt ir dujas isideti. Visu pirma del to kad masina mano ir ko man jausti kazkokia geda del to kuom as vazineju cia kitu problema kad ju proteliai siauri, o visu antra del to, kad MB nesiulo alternatyvos - dyzelinio variklio. Taip kad manau tie kurie yra nusistate pries dyzeli dujas ar dar kazka tegu vazineja benzinu ir neaiskina kaip blogai yra maziau moketi uz kura. Kaipsakant kiekvienas renkasi pats kaip savo auto eksploatuoti :)
|
Jegiskai parasyta :)
|
nu cia tik mano nuomone
|
|
tureciau G500 butinai dujas deciau ;) jei masina gali but kasdienine,kam del to kad joje nera duju,daryt ja iseigine?
|
Va as ir dabar apmastymuose - buti ar nebuti :-))
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Pritariu pucenui, pats vazinejuosi :vairuot: su Dujomis ir i zmonos masina dujas istaciau, vazinejam jau 3 metus jokiu problemu. dujos isties yra geris:thumbsup:
|
jei jus kalbat apie tas senos kartos dujas,tai net nera ka kalbet,jei jau det tai tik purkstukines ;) senesniu as ir nepripazystu
|
nupirk man skelndes kojele uz 10 lt, o ji dazniausiai ir luzta
Citata:
|
dekis pirmos kartos , arba antros kartos dujas. tik susirask zmogu kuris zino kaip gerai reikia ideti dujas i mersa, ir kuris ne prma kart deda dujas i mb :) as pats staciau dujas i 2.3 varikli , visi sake kad nedraugauja tas variklis su dujom , bet viskas ok , buvo neaiskumu , bet issiaiskinau ka reikia daryt kad tas variklis draugautu su dujomis :)
|
Citata:
|
kaip teisingai kazkas pasake, visos problemos del neismanymo, plius elementaraus nemokejimo elgtis su masina. visos tos nesamones, kad senieji mersai nedraugauja su dujomis yra briedas. nu nera ten nieko is principo del ko taip galetu buti. visos tos kalbos yra "o man bobute sake.." ir nieko daugiau.
1. turi buti idealiai tvarkinga elektra. nu cia bendrai sakau, nes tingiu vardint. 2. turi buti teisingai sureguliuotos dujos, beveik visos problemos su varikliais atsiranda del neteisingo ( per lieso) duju misnio. viskas ir daugiau ta tema nera ka kalbet. p.s. neitema. lygiai taip pat sekmingai galima pasakyti, kad i sena USA mobili neidesi duju, nes jie pritaikyti vaziuoti ant 83-86 benzino. asmeniskai nuvaziavau 200 stuku km, su ameriekisku 4,3l, 86m busiku, kuriame stovejo dujos, motoras kaip buvo ledas, taip ir liko. |
O man patinka kai dujų neprižiūri:D Prekyba geresnė:D
|
nzn kaip tas 1.8 variklis , bet 2.3 ir 3.0 seniesiems varikliams , yra tokia duju dejimo sistema, nes jei paprastai idesi gali blogai vaziuot. :) uztad ir sakau kad veztum zmogui kuris zino kaip det. :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.