![]() |
s 204 meta klaida p2373
meta klaida p 2373 adjusment of injection quantities range 600 bar.gal kas gali placiau pakomentuoti?kur beda slypi.auto butu s 204 09m 2.2 125kw 646
|
Citata:
|
cia tas kur reilo gale?seip masina kuriasi gerai trauka ira nepulsuoja tik cheka uzdega.
|
Citata:
|
tiksliai nepamenu apie 300bar
|
Citata:
|
Šiaip klausimas į temą: užgesinus auto slėgio reguliatorius turi užsidaryti pilnai ir laikyti spaudimą reile, ar turi būti šiek tiek atsidaręs ir išleisti spaudimą?
Pas mane pvz. užkūrus ir dirbant ant laisvų, slėgio reguliatorius atsidaręs ~25-30% (čia normalu). Užgęsinus auto jis lieka atsidaręs 10-11%, ir slėgis reile tolygiai nukrenta beveik iki 0 (lieka ~2bar). Įdomu ar čia normalu ar jis veikia nekorektiškai.... |
Turi nukristi. Kitaip ardant meistras gautu dyzelio i aki.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
pakeitus slegio davikli ir slegio reguliatoriu,vistiek taspat meta tapacia klaida.tiesa tada nepaminejau,kad kartu meta dar viena klaida 203D check component A16(knock sensor).No sensor signal.gal tai susije?
|
ta kalimo daviklio klaida patarciau gerai paziureti, ar nera netycia taisyti daviklio kabeliai, ar jie pazeisti, nes del jo gali pradeti "leisti" injektoriai, ko pasekoje, dega stumokliai, ar netgi gauna hidro smugi.
p.s. nieko neradus ieskok leidzianti injektoriu. staras plius atgalines matuokles per 30min suzinai kuris ;) |
tai va siadien apziurejus knock sensoriu buvo pastebeta,kad visiskai laidai nutruke,nu jie nenutruke,o toks vaizdas kaip peliu nugriauzti.sutvarkyta ryt jungsim kompa ziuresim ka parodys.
|
Citata:
|
jo,bet butent ta knock sensor laida ir starterio dar bande,bet turbut nelabai jis patiko :D
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 02:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.