![]() |
w163 ml500 vairo stiprintuvo siurblys
Sveiki, uzti pradejo vairo stiprintuvo siurblys. Ka daryti, gal kas susidure? Visu pirma ar sunkiai isiima? VIsu antra finansiskai kas geriau ar geriau remontuoti senaji su garantija(jei kas daro taip?) ar geriau pirkti is lauzyno? Pirkimo is lauzyno atveju, nuo kokiu modeliu tinka? speju gali tikti ir nuo s ir nuo ml ir nuo e klasiu turbut? Butinai 5,0 turi buti ar ne?
:guodzia: |
Labas, tinka tiek nuo 3.2 ir nuo 4.3, ml ir nerasi iskart ieskok e klases, as 50e sumokejau, pakeitimas daug lengvesnis, jei nusiimsi rata ir posparni, nebent rankos kaip kiniecio tai per virsu pasikeicia:)
|
Citata:
o nuo e klases tinka tik nuo 3,2 ar tinka ir nuo dyzeliniu 2,2 2, 2,7 ar benzininiu 2,4 ir t.t.? |
as asmeniskai pirkau sau nuo 4.3 ant vairo siurblio yra kodas, pagal ji zinosi tinka ar ne, dyzeliniai tikrai netiks
|
sveikas nu ten priejimas ziaurus - puse priekio riekia nuardyt.
|
Juk sakiau posparni nusiimti:)
|
Citata:
|
nu blm nebent , ten pas tave kaip v8 ,tai variklis labai i prieki isnestas, nes as asmeniskai is virsaus atsisukau ir pasikeiciau.
|
Nesiseka tau su tuo mlu... Ar sutvarkei ta netraukima ir drebejima?
|
Citata:
susitvarkiau atrodo, bent jau laikinai :D |
rimo servise sake kad v8 isimt siurbli kainuoja 60e. Nes visa snuki reikejo nurengt.
TOliau gal kam aktuali situacija bus, sake pas w163 retai nusprogsta siurblys, atseit reikia ipilti tepalo ir susukineti vaira neuzvestai masinai, tada nusiorina tipo. atseit yra kazkokia apsauga pas vairo stiprintuvo siurbi. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.