MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=153)
-   -   W211 LSD (limited slip diff) (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=17778)

7umos 2016-01-11 22:42

W211 LSD (limited slip diff)
 
Gal kas žino tiksliai su kuriais modeliais komplektuodavo lsd ? Ir pries ir po fl domina. Kiek zinau visi 320cdi ir 280cdi fl tikrai, o kaip de e500 priesh fl ir 420cdi fl ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tomskis 2016-01-11 22:46

Kad man atrodo nuo 97 metu toki dalyka pakeite ASR, nors LSD niekad merse ir nesivadino

oldtimer 2016-01-12 00:18

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 416459)
Kad man atrodo nuo 97 metu toki dalyka pakeite ASR, nors LSD niekad merse ir nesivadino

Ganėtinai seniau. ASR galėjo turėti vėlyvieji 126, nuo panašių laikų 124 ir t.t. O ASD dar seniau nuo 1984 w201 2.3 16v atsirado. ASD kažkiek ir blokuotas jau savaime. Dar seniau buvo ir lsd, bet tai w211 kontekste akmens amžius ~1980 m. Nesidomiu 211, bet nesitiki, kad elektronikos eroje, gamintojas sugrįžo 30 m atgal, ir vėl ėmė montuoti LSD.

Slapyvardis 2016-01-12 14:14

Kiek teko dometis joks 211 nebuvo komplektuojamas LSD reduktoriais, netgi 55 amg. Visa antipraslidima kontroliuoja elektronika pristabdydama slystanti rata ir mazindama galia. Ale ESP ar kaip ten visa tai uzvadinta.

Vieninteliai dalykai tai butu kleeman'o spyruoklytes. arba rimtesnis quaife. Yra ir kitu gamintoju, bet sitie zinomiausi.

Bet tokiu detaliu ir kainos atitinkamos.

O draugo turimas aparatas suka abu ratus tikriausiai del turimos smarves ir gumos nelipnumo.

wannabe126 2016-01-14 21:47

Easymode -qualife
Hardmode -"LSD was actually a factory option in late 2004,part of the 099 performance package." -AMG papildoma opcija

Slapyvardis 2016-01-15 00:09

Gal yra apie tai daugiau info nei per 2 forumus vieno ir to paties zmogaus zinute? Daugiau niekas niekur nemini 099 ar O99 opcijos ir jokie daliu katalogai nenurodo reduktoriui variantu.

Ar nebus cia kartais issigalvota to veikejo informacija.

Hunter 2016-01-15 09:53

Citata:

Pradžioje rašė Slapyvardis (Post 416923)
Gal yra apie tai daugiau info nei per 2 forumus vieno ir to paties zmogaus zinute? Daugiau niekas niekur nemini 099 ar O99 opcijos ir jokie daliu katalogai nenurodo reduktoriui variantu.

Ar nebus cia kartais issigalvota to veikejo informacija.

O gal problema yra visai kitur?

vanix 2016-01-15 11:18

Citata:

Pradžioje rašė Slapyvardis (Post 416923)
Gal yra apie tai daugiau info nei per 2 forumus vieno ir to paties zmogaus zinute? Daugiau niekas niekur nemini 099 ar O99 opcijos ir jokie daliu katalogai nenurodo reduktoriui variantu.

Ar nebus cia kartais issigalvota to veikejo informacija.

galiu patvirtint tik, kad bazinese AMG versijose nera LSD. O yra jis tik jeigu yra "Performance Package". Tas liecia W203/W204 tikrai, manyciau ir W211 taip pat. Kas del dyzeliu ir paprastu e500 tai nieko negaliu pasakyt :) speju, kad nera ten LSD.

Slapyvardis 2016-01-15 16:54

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 416936)
O gal problema yra visai kitur?

Pvz?

Citata:

Pradžioje rašė vanix (Post 416938)
galiu patvirtint tik, kad bazinese AMG versijose nera LSD. O yra jis tik jeigu yra "Performance Package". Tas liecia W203/W204 tikrai, manyciau ir W211 taip pat. Kas del dyzeliu ir paprastu e500 tai nieko negaliu pasakyt :) speju, kad nera ten LSD.

Bazines versijos tikrai neturejo, nei dyzeliai nei 500 nei amg.

Yra info apie p30 performance package, bet as nerandu info is patikimu saltiniu is ko susideda tas p30.
Remiantis gandais tai: atjungtas ribotuvas, alcantara sport vairas, airmatiko amortizatoriai kitokie(kitokios charakteristikos), r18 5stipinu splitai, frikcinis lsd su 40%bloku bei kas nori galejo prie to pacio paimti cartonine apdaila vietoje medzio. Ai, bet cia tik su e63 nuo 2007.

Tiesa slypi kazkur anapus.:confused:

Tomskis 2016-01-15 17:17

Nu idomumo delei pasakyk ko tau taip parupo? Driftui 211 nori ruost?

Hunter 2016-01-15 19:15

taigi zmogus nuo bmw, tai kaip be lsd

sportbatis 2016-01-15 19:35

nu tai uzsivirink :D

Hunter 2016-01-15 20:02

http://www.pirate4x4.com/forum/attac...-gear-fail.jpg

nova 2016-01-15 21:15

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 416936)
O gal problema yra visai kitur?

tai pasakysi jau?

Tomskis 2016-01-15 22:33

Jis norejo pasakyt kad problema savininke... nereik niekam to lsd. Yra siais laikais ASR, ESP, EBD, TC, ASC, ir kruva kito bieso masinose

7umos 2016-01-18 00:34

W211 LSD (limited slip diff)
 
Ačiū už aktualią info vanix, wannabe126, oldtimer, Slapyvardis. Hunter ir kai kurie kiti, kaip matau, ne tik šioj temoj troliai ;)
Hunter: bmw neturėjau ir nemanau, jog kada turėsiu.
Tomski: galbut su LSD geresnis greitėjimas ir posūkiai labiau "nuspėjami"? Vieno be(pra)sisukančio rato situacijoj galima ne vieną minusą įžvelgt.

Tomskis 2016-01-18 06:52

Bet juk yra dar 4matic :vairuot:

vytas85 2016-01-18 07:41

1500euru ir turi ta lsd Quaife,taip kad cia nebeda.

Hunter 2016-01-18 12:20

Citata:

Pradžioje rašė 7umos (Post 417251)
Ačiū už aktualią info vanix, wannabe126, oldtimer, Slapyvardis. Hunter ir kai kurie kiti, kaip matau, ne tik šioj temoj troliai ;)
Hunter: bmw neturėjau ir nemanau, jog kada turėsiu.
Tomski: galbut su LSD geresnis greitėjimas ir posūkiai labiau "nuspėjami"? Vieno be(pra)sisukančio rato situacijoj galima ne vieną minusą įžvelgt.

siusk CV i stutgarta. pamokytum ten nemoksas inzinierius

oldtimer 2016-01-18 14:09

Citata:

Pradžioje rašė 7umos (Post 417251)
galbut su LSD geresnis greitėjimas ir posūkiai labiau "nuspėjami"? Vieno be(pra)sisukančio rato situacijoj galima ne vieną minusą įžvelgt.

Vienas prasisukantis ratas seniai ne problema net su paprastu reduktoriumi. Senovėje buvo išeitis viena - blokuojamas diferencialas. Bet tai geležinė mechanika, kuri nėra labai protinga. Nepagaminsi mechaninės stabilumo sistemos taip kaip tą galima padaryti su elektronika. Pvz jau senovinio (nuo 1991 m) ASR veikimas - nuo 0 iki 40km/h, stabdžiais pristabdo tą vieną prasisukantį ratą - reiškia sukimo momentą perduos kitam ratui. (Kaip ir daro blokuojamas diferencialas tik čia įvertina greitį, o naujose sistemose ir dar daugiau parametrų). Jei dar nepadeda - mažina gazo. Didesniuose greičiuose pirma galią mažina, paskui, jei nepakanka, pristabdo ratą. Sporte ar bekelėje gal netinkama, bet šiuolaikiniam gatvės automobilyje, manau, tai puikiai pakeičia mechaniką, juolab gamintojas gali vien programiškai prikurti įvairių veikimo režimų.

Slapyvardis 2016-01-18 14:44

Is principo taip, LSD nera pirmos butinybes detale. Taciau toki turint galima agresyviau startuoti ir masina jei slysta, tai slidimas prasideda palengva ir yra labiau prognozuojamas.

Pagrinde todel, kad mechaninis lsd neriboja "galingumo", ka daro elektronines stabilumo kontroles. Ar tesiogiai mazina variklio galia ar pristabdant viena ar daugiau ratu.

Kodel is gamyklos nedejo? Kam papildomas saibas kisti i modeli, kai sita pagerinima ivertins tik 2% procentai pirkeju? Nebe tie laikai, kai mersas daro kas geriausia nesvarbu kiek tai kainuos. Dabar viskas apskaiciuota ir matyt rinkos tyrimai ir skaiciavimai parode, kad developint, gamint ir t.t. sita opcija neatsipirks.

Apple 2016-01-18 14:46

Citata:

Pradžioje rašė Slapyvardis (Post 417342)
Is principo taip, LSD nera pirmos butinybes detale. Taciau toki turint galima agresyviau startuoti ir masina jei slysta, tai slidimas prasideda palengva ir yra labiau prognozuojamas.

Pagrinde todel, kad mechaninis lsd neriboja "galingumo", ka daro elektronines stabilumo kontroles. Ar tesiogiai mazina variklio galia ar pristabdant viena ar daugiau ratu.

Kodel is gamyklos nedejo? Kam papildomas saibas kisti i modeli, kai sita pagerinima ivertins tik 2% procentai pirkeju? Nebe tie laikai, kai mersas daro kas geriausia nesvarbu kiek tai kainuos. Dabar viskas apskaiciuota ir matyt rinkos tyrimai ir skaiciavimai parode, kad developint, gamint ir t.t. sita opcija neatsipirks.

jei automobilis ruošiamas lenktynėms, tada nemanau kad keli tūkstančiai EUR yra problema. Į motora bus sukišta daug daugiau, nekalbant apie kėbulą, lankus ir t.t.

Važinėju tikrai ne pensininko režimu ir per 3 metus rpaleistus prie W211 320 cdi (Carlsson chip) vairo nei kart neprireikė LSD.

ShotGun 2016-01-18 15:11

Matyt, Apple, nepapuoli tarp tu dvieju procentu :D

oldtimer 2016-01-18 16:08

Citata:

Pradžioje rašė Slapyvardis (Post 417342)
Is principo taip, LSD nera pirmos butinybes detale. Taciau toki turint galima agresyviau startuoti ir masina jei slysta, tai slidimas prasideda palengva ir yra labiau prognozuojamas.

Pagrinde todel, kad mechaninis lsd neriboja "galingumo", ka daro elektronines stabilumo kontroles. Ar tesiogiai mazina variklio galia ar pristabdant viena ar daugiau ratu.

Kodel is gamyklos nedejo? Kam papildomas saibas kisti i modeli, kai sita pagerinima ivertins tik 2% procentai pirkeju? Nebe tie laikai, kai mersas daro kas geriausia nesvarbu kiek tai kainuos. Dabar viskas apskaiciuota ir matyt rinkos tyrimai ir skaiciavimai parode, kad developint, gamint ir t.t. sita opcija neatsipirks.

Na kažin ar iš buko taupymo ar kad nedarytų kas geriausia, MB juk ne Dacia. MB nuo seno pažangūs automobiliai ir juose vairuotojo stengiamasi neapkrauti tuo, su kuo pats auto gali susitvarkyti. Ar sumontavus LSD galima bus atsisakyti stabilumo kontrolės sistemų? Ne, elektronika tikrai atliks visko daugiau, daugiau gyvybių išgelbės, daugiau komforto suteiks, mažiau degalų sueikvos. Tai kam montuoti mažai reikalingą geležį, kuri tik brangus svoris bus? Na ir "galėtinai" konservatyvu būtų vis dar gaminti kaip 1980 m. Kokia nors būtina dakaro visureigio opcija gal ir labai gera ten bekelėje, kai vairuoja žmogus, kurio darbas vairuoti, bet brangiam ne tam skirtam sedane nereikalinga. "Agresyvus startas", "slysta" vargu ar dažnam E klasės Mercedeso pirkėjui aktualu. Ko gero AMG ir pan. versijų pirkėjams, bet ir tai gamintojas gali sukurti stebuklingą mygtuką pasirinkti programą, kuri mažiau dusins motorą, leis labiau praslysti ir t.t.

Slapyvardis 2016-01-18 17:58

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 417344)
jei automobilis ruošiamas lenktynėms, tada nemanau kad keli tūkstančiai EUR yra problema. Į motora bus sukišta daug daugiau, nekalbant apie kėbulą, lankus ir t.t.

Važinėju tikrai ne pensininko režimu ir per 3 metus rpaleistus prie W211 320 cdi (Carlsson chip) vairo nei kart neprireikė LSD.

Ne pensininko nelygu lenktyninko. Jei ruosiamas lenktynems tai jau kita kalba, bet mersas tai lenktynems ruostu masinu nepardavineja.

O vazineja kiekvienas skirtingai. Vieni velia viena rata ir pilnos kelnes laimes, kiti be blokiruotes gyvent negali. Kiekvienam savo.

Cia gal kaip su parketniku, kol nepavaziavai, sakei imsi sedana, o dabar jau net minciu nera. Gal pavazinejes su lsd ir cipu butum dabar visai kitos nuomones.

Citata:

Pradžioje rašė oldtimer (Post 417361)
Na kažin ar iš buko taupymo ar kad nedarytų kas geriausia, MB juk ne Dacia. MB nuo seno pažangūs automobiliai ir juose vairuotojo stengiamasi neapkrauti tuo, su kuo pats auto gali susitvarkyti. Ar sumontavus LSD galima bus atsisakyti stabilumo kontrolės sistemų? Ne, elektronika tikrai atliks visko daugiau, daugiau gyvybių išgelbės, daugiau komforto suteiks, mažiau degalų sueikvos. Tai kam montuoti mažai reikalingą geležį, kuri tik brangus svoris bus? Na ir "galėtinai" konservatyvu būtų vis dar gaminti kaip 1980 m. Kokia nors būtina dakaro visureigio opcija gal ir labai gera ten bekelėje, kai vairuoja žmogus, kurio darbas vairuoti, bet brangiam ne tam skirtam sedane nereikalinga. "Agresyvus startas", "slysta" vargu ar dažnam E klasės Mercedeso pirkėjui aktualu. Ko gero AMG ir pan. versijų pirkėjams, bet ir tai gamintojas gali sukurti stebuklingą mygtuką pasirinkti programą, kuri mažiau dusins motorą, leis labiau praslysti ir t.t.

As lyg nesakiau, kad reikia mest lauk stabiluma ir palikt tik blokiruote. Ju funcijos siek tiek skirtingos.
Todel ir sakau, kad tokie dalykai aktualus itin siauram vartotoju ratui. Tai kam daryt, jei niekam nereikes?
Del svorio irgi neaisku, kai kurie lsd buna net lengvesini, nei standartinis atviras. Cia ziurek ir svorio mazinimas ir mazesnis galios praradimas inercinems jegoms iveikt.
Tai kaiptik, jei pasiulys mygtuka, lsd bus dar reikalingesnis. Nes bus daug nevaldomos smarves su atviru difu, velsi viena rata ir niekur nevaziuosi.

Beje paskaicius susimontavusu lsd atsiliepimus visi labai patenkinti valdomumo pagerejimu. Ir visad lsd+esp buna geriau nei tik viena ar tik kita sistema.

Mano galva, kam kazko truksta verta susimontuot ir pabandyt. Kam nieko netruksta, tas laimingas zmogus. :thumbsup:

Hunter 2016-01-18 18:16

su ESP nevelsi vieno rato kad ir kaip noretum, nors ir paprastas diferencialas

Slapyvardis 2016-01-18 18:18

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 417382)
su ESP nevelsi vieno rato kad ir kaip noretum, nors ir paprastas diferencialas

Tu specialiai taip elgiesi? Gal zurnalistas?

Tomskis 2016-01-18 18:41

Jis medziotojas

Hunter 2016-01-18 18:45

Citata:

Pradžioje rašė Slapyvardis (Post 417384)
Tu specialiai taip elgiesi? Gal zurnalistas?

Sorry, netyčia ranka užliuvo už klaviatūros ir susirašė, nekreipk dėmesio.
Faktas kad durniai MB inžinieriai nesusiprotėjo į pensininkų mašiną įdėt LSD

vampyras 2016-01-18 19:22

diferiancialo blokavimas dar tebera tobulinamas, pilnai elektroniski labai brangus, juos deda porsche, vw, toyota, ferrari ir dar keli nebeprisimenu.
kadangi merso politika yra saugumas, o visokie lsd su esp nelabai draugauja, todel ir nededa ju kur nereikia.
p.s. tie kurie lygina esp su blokiruote, geriau to nebedarykite.
p.p.s. tie kurie rekia jiems to reikia, bet nezino kaip tai veikia, ir ka paveikia, irgi geriau nebedarykite.
taika. :)

gapsis 2016-01-21 20:37

Pagrindinis lsd minusas tai valdomumas kai blokuojasi galinis difas nebeklauso vairas taip kad saugumo ir stabilumo priešas nr 1! Net ir džipo galinis tiltas rakinasi tik iki 30 km/h veliau priverstinai išjungiamas. Taip kad jų nededa manau tik dėl saugumo.

Tomskis 2016-01-21 21:19

Nesamone pasakei, w124 su ASD, gali valdyt kaip nori, i posuki islyst lygiai 90 laipsniu kampu, gali vaira sukinet i visas puses, masina slidines ten kur suki, kai tik atleisi gaza-iskart issitiesins. O kai varo vienas ratas, pradesi slyst, ir apsisuksi 180laipsniu.

7umos 2016-01-21 23:43

Gapsio komentaras mano subjektyvia nuomone visiskai neatitinka nei logikos nei realybes.


MB E420 CDI 07'
Ex. Audi S6 03'
Ex. Audi A6 2.7T 02'

vytas85 2016-01-22 09:03

Citata:

Pradžioje rašė gapsis (Post 418091)
Pagrindinis lsd minusas tai valdomumas kai blokuojasi galinis difas nebeklauso vairas taip kad saugumo ir stabilumo priešas nr 1! Net ir džipo galinis tiltas rakinasi tik iki 30 km/h veliau priverstinai išjungiamas. Taip kad jų nededa manau tik dėl saugumo.

gal tu geriau nebekomentuok. ;)

gapsis 2016-01-30 16:19

Citata:

Pradžioje rašė vytas85 (Post 418123)
gal tu geriau nebekomentuok. ;)

Gal tu geriau su keturaciu pavazinek . arba su dzipu kur tiltai blokuojasi.

Slapyvardis 2016-01-30 16:47

Citata:

Pradžioje rašė gapsis (Post 419406)
Gal tu geriau su keturaciu pavazinek . arba su dzipu kur tiltai blokuojasi.

Gal tu pradek skirt LSD nuo SPOOL'o

gapsis 2016-01-30 16:58

Citata:

Pradžioje rašė Slapyvardis (Post 419414)
Gal tu pradek skirt LSD nuo SPOOL'o

Skiriu nepergyvenk . nors ir riboto slydimo difas vis tiek turi itakos pasukamumui, pas bmw su lsd apsisukimo spindulys visu metru padideja .

Tomskis 2016-01-30 17:08

Kai uzvini tai taip, bet gamykliskai jis neblokuoja 100%, pvz w124 su ASD blokuoja 30 ar 40%, ir pasukimui itakos neturi


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.