![]() |
W211 LSD (limited slip diff)
Gal kas ino tiksliai su kuriais modeliais komplektuodavo lsd ? Ir pries ir po fl domina. Kiek zinau visi 320cdi ir 280cdi fl tikrai, o kaip de e500 priesh fl ir 420cdi fl ?
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Kad man atrodo nuo 97 metu toki dalyka pakeite ASR, nors LSD niekad merse ir nesivadino
|
Citata:
|
Kiek teko dometis joks 211 nebuvo komplektuojamas LSD reduktoriais, netgi 55 amg. Visa antipraslidima kontroliuoja elektronika pristabdydama slystanti rata ir mazindama galia. Ale ESP ar kaip ten visa tai uzvadinta.
Vieninteliai dalykai tai butu kleeman'o spyruoklytes. arba rimtesnis quaife. Yra ir kitu gamintoju, bet sitie zinomiausi. Bet tokiu detaliu ir kainos atitinkamos. O draugo turimas aparatas suka abu ratus tikriausiai del turimos smarves ir gumos nelipnumo. |
Easymode -qualife
Hardmode -"LSD was actually a factory option in late 2004,part of the 099 performance package." -AMG papildoma opcija |
Gal yra apie tai daugiau info nei per 2 forumus vieno ir to paties zmogaus zinute? Daugiau niekas niekur nemini 099 ar O99 opcijos ir jokie daliu katalogai nenurodo reduktoriui variantu.
Ar nebus cia kartais issigalvota to veikejo informacija. |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Citata:
Yra info apie p30 performance package, bet as nerandu info is patikimu saltiniu is ko susideda tas p30. Remiantis gandais tai: atjungtas ribotuvas, alcantara sport vairas, airmatiko amortizatoriai kitokie(kitokios charakteristikos), r18 5stipinu splitai, frikcinis lsd su 40%bloku bei kas nori galejo prie to pacio paimti cartonine apdaila vietoje medzio. Ai, bet cia tik su e63 nuo 2007. Tiesa slypi kazkur anapus.:confused: |
Nu idomumo delei pasakyk ko tau taip parupo? Driftui 211 nori ruost?
|
taigi zmogus nuo bmw, tai kaip be lsd
|
nu tai uzsivirink :D
|
|
Citata:
|
Jis norejo pasakyt kad problema savininke... nereik niekam to lsd. Yra siais laikais ASR, ESP, EBD, TC, ASC, ir kruva kito bieso masinose
|
W211 LSD (limited slip diff)
Ačiū u aktualią info vanix, wannabe126, oldtimer, Slapyvardis. Hunter ir kai kurie kiti, kaip matau, ne tik ioj temoj troliai ;)
Hunter: bmw neturėjau ir nemanau, jog kada turėsiu. Tomski: galbut su LSD geresnis greitėjimas ir posūkiai labiau "nuspėjami"? Vieno be(pra)sisukančio rato situacijoj galima ne vieną minusą įvelgt. |
Bet juk yra dar 4matic :vairuot:
|
1500euru ir turi ta lsd Quaife,taip kad cia nebeda.
|
Citata:
|
Citata:
|
Is principo taip, LSD nera pirmos butinybes detale. Taciau toki turint galima agresyviau startuoti ir masina jei slysta, tai slidimas prasideda palengva ir yra labiau prognozuojamas.
Pagrinde todel, kad mechaninis lsd neriboja "galingumo", ka daro elektronines stabilumo kontroles. Ar tesiogiai mazina variklio galia ar pristabdant viena ar daugiau ratu. Kodel is gamyklos nedejo? Kam papildomas saibas kisti i modeli, kai sita pagerinima ivertins tik 2% procentai pirkeju? Nebe tie laikai, kai mersas daro kas geriausia nesvarbu kiek tai kainuos. Dabar viskas apskaiciuota ir matyt rinkos tyrimai ir skaiciavimai parode, kad developint, gamint ir t.t. sita opcija neatsipirks. |
Citata:
Važinėju tikrai ne pensininko režimu ir per 3 metus rpaleistus prie W211 320 cdi (Carlsson chip) vairo nei kart neprireikė LSD. |
Matyt, Apple, nepapuoli tarp tu dvieju procentu :D
|
Citata:
|
Citata:
O vazineja kiekvienas skirtingai. Vieni velia viena rata ir pilnos kelnes laimes, kiti be blokiruotes gyvent negali. Kiekvienam savo. Cia gal kaip su parketniku, kol nepavaziavai, sakei imsi sedana, o dabar jau net minciu nera. Gal pavazinejes su lsd ir cipu butum dabar visai kitos nuomones. Citata:
Todel ir sakau, kad tokie dalykai aktualus itin siauram vartotoju ratui. Tai kam daryt, jei niekam nereikes? Del svorio irgi neaisku, kai kurie lsd buna net lengvesini, nei standartinis atviras. Cia ziurek ir svorio mazinimas ir mazesnis galios praradimas inercinems jegoms iveikt. Tai kaiptik, jei pasiulys mygtuka, lsd bus dar reikalingesnis. Nes bus daug nevaldomos smarves su atviru difu, velsi viena rata ir niekur nevaziuosi. Beje paskaicius susimontavusu lsd atsiliepimus visi labai patenkinti valdomumo pagerejimu. Ir visad lsd+esp buna geriau nei tik viena ar tik kita sistema. Mano galva, kam kazko truksta verta susimontuot ir pabandyt. Kam nieko netruksta, tas laimingas zmogus. :thumbsup: |
su ESP nevelsi vieno rato kad ir kaip noretum, nors ir paprastas diferencialas
|
Citata:
|
Jis medziotojas
|
Citata:
Faktas kad durniai MB inžinieriai nesusiprotėjo į pensininkų mašiną įdėt LSD |
diferiancialo blokavimas dar tebera tobulinamas, pilnai elektroniski labai brangus, juos deda porsche, vw, toyota, ferrari ir dar keli nebeprisimenu.
kadangi merso politika yra saugumas, o visokie lsd su esp nelabai draugauja, todel ir nededa ju kur nereikia. p.s. tie kurie lygina esp su blokiruote, geriau to nebedarykite. p.p.s. tie kurie rekia jiems to reikia, bet nezino kaip tai veikia, ir ka paveikia, irgi geriau nebedarykite. taika. :) |
Pagrindinis lsd minusas tai valdomumas kai blokuojasi galinis difas nebeklauso vairas taip kad saugumo ir stabilumo priešas nr 1! Net ir džipo galinis tiltas rakinasi tik iki 30 km/h veliau priverstinai išjungiamas. Taip kad jų nededa manau tik dėl saugumo.
|
Nesamone pasakei, w124 su ASD, gali valdyt kaip nori, i posuki islyst lygiai 90 laipsniu kampu, gali vaira sukinet i visas puses, masina slidines ten kur suki, kai tik atleisi gaza-iskart issitiesins. O kai varo vienas ratas, pradesi slyst, ir apsisuksi 180laipsniu.
|
Gapsio komentaras mano subjektyvia nuomone visiskai neatitinka nei logikos nei realybes.
MB E420 CDI 07' Ex. Audi S6 03' Ex. Audi A6 2.7T 02' |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Kai uzvini tai taip, bet gamykliskai jis neblokuoja 100%, pvz w124 su ASD blokuoja 30 ar 40%, ir pasukimui itakos neturi
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.