![]() |
W212 E350 CDI 2010m blogai kuriasi po nakties
Sveiki,
Turiu bėdą su MB užvedimu po nakties. Jau aplankiau daugybę servisų Vilniuje palikdamas nemažai pinigų. Niekas nieko konkrečiai pasakyti negalėjo. Diagnostika nerodo jokių klaidų. Kuro padavimas geras, purkštukai tikrinti and stendo - geri, pakeisti visi filtrai tepalai ir t.t. Juokingiausia, kad vienam service pasakė, kad bėda tikėtina yra variklyje - išsitampiusi grandinė (auto pravažiavęs 230 000 km). Taigi ir ji buvo pakeista su įtempėjais.(p.s. kaina nejuokinga......) Gal sakau kas nors iš MB fanų yra susidūręs su panašią problema ar gal gali rekomenduoti koki gerą Dyzelistą? |
Citata:
|
Citata:
|
Dekui už patarimą. Reikia pabandyti. Informuosiu kaip pasisekė :)
|
w
Kiek uz grandines komplekta su pakeitimu sumokejei?
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
p.s. isklotine buvo pateikta surasyta ranka..... |
Citata:
|
Citata:
Atlikau pilna visu purkstuku patikra ant stendo. Pirminę patikrą visi purkstukai praejo, taciau atlikus kompiuterine patikra ant stendo buvo nustatyta jog 4 purkstukai ispurskia degalu kieki ties zemutine riba. Rekomendavo pakeisti. Nauji boshiniai kainuoja po 280 eur. bet savartyne radau purkstukus po 90 eur. nuo masinos iki 60 000 mil) patikrino juos vel ant stendo - akivaizdus skirtumas. pastate, sureguliavo - viskas puiku. Tiagi mieli kolegos niekas niekada nevarykit masinos i Birzelio 23-iosios g. esanti servisa rodos "Lindema", Vilnius. O rekomenduociau UAB Autura, kuriame ir buvo nustatyta blogo vedimosi priezastis. Taigi uz visa diagnostika / tikrinima ant stendo/ tarpiniu pakeitima sumokejau 290 eur + svalkei 4 purkstukai 360 eur. |
Citata:
|
sakyčiau nepigiai,bet ko tik nepadarai del :zenklas:
|
Tai ka kolegos. buvau isvykes kuri laika taigi nieko nerasiau. Kai susitvarkiau MB Auturoje viskas kaipr ir dirbo gerai. Vedesi be problemu. Bet tai truko tik apie menesi. IR vel tas pats.
Visi kraipo peciais nezinodami kame gali buti problema. Todel bandysou pats issiaiskinti. Sakykit prasau gal zinote ar elektrinis kuro siurblys esantis bake ijungus degima turi sustoti veikti po kazkiek laiko? Nes pas mane jis zyzia kad ir 5 min ijungus degima. |
Bandau speti kad nera siurblio bake
|
Citata:
|
na spečiau kad keletas bedu gali buti,bet diagnostika su star tikrai pasakytu daugiau
kuro kiekio daviklis,arba kuro siurblys slegio reguliatorius kuro ir oro filtrai... |
nebus kazko pripylta i baka? tikrink vel purskalus,netikiu as sutapimais...
|
Citata:
Kuro slegis padavime 4.3 baro. norma nuo 4 iki 6 bar. sake kad tai uzvedimui tikrai jokios itakos. Vistiek paemiau ir pakeiciau elektrini kurio siurbli bake. Niekas nepasikeite. Vis galvoju ar nebus koks atgalinis voztuvas kuris pilnai neuzsidaro uzsivedimo metu. Gal kas is forumieciu galetu parekomenduoti koki patikima MB servisa kuris bent jau turetu diagnostine pilna programa w 212 mersui. O dabar papasakosiu kas buvo nutike UAB Autura servise. Nuvariau dar karta pas juos su ta pacia beda. sake patikrinsim ir sutvarkysim. Na gerai. palikau auto. Kita diena skambina sako rado beda. Keista galvoju, taip greit ir konkreciai !!!!! Sako beda buvo pakaitinimo releje. ir uzsivedimas dabar puikus. man is kart keista pasidare nes diagnostika nieko pries pora dienu blogo nerode. Na tegul. sumokejau 120 euru uz rele, 20 eur uz diagnostika ir 40 eur uz pakeitima. Kitas rytas - vedu ir po perkunais tas pats.......... NESIKURIA..... o dabar sestadienis, skambinu jiems ir sakau noriu grazinti, o jie tipo gali grazinti bet neturim meistro kas isims ta rele. AS tada youtube ziuriu yra filmukas trunkantis pora minuciu kaip reikia pakeisti rele. Galutine isvada: Tie Auturos auksarankiai paeme 40 eur uz 5 varztuku atsukima ir 20 eur uz diagnostika ( jei neturi net diagnostines programos w212) Pirmadieni viskas buvo sutvarkyta. Citata:
kitas uzvedimo budas: ijungiu degima, pakaitina zvakes, pasiurbia kura. isjungiu degima, ijungiu degima ir suku. kurimas trunka apie 3 s is uzsikuria is pirmo karto bet dirba taip pat negraziai kaip ir pries tai. |
Citata:
|
Citata:
diagnostika gali nieko reikšmingo neparodyti ,o ir išimtas purkštukas ant spec stendo gali dirbti pakenčiamai ... |
Citata:
|
zinau vos kelias bedas.
1 jaigu OM642 LS ECO arba su galu 61 reikia naujo softo cdi kompui. 2 relikes brokuotos, tiesiog visas mazas relikes pasikeisti naujom. 3 issitampiusi grandine 4 jaigu liga progresuoja paskirstymo velenelio daviklis, tiesa ji galima pamatuoti. 5 blogos pakaitinimo zvakes idetos. |
Citata:
2. apie kokias relikes eina kalba? 3. grandine ir visi itempejai buvo keisti. 4. kas galetu atlikti toki paskirstymo velenelio daviklio patikra? 5. vasaros laikotarpiu beda islieka ta pati. taigi pakaitinimo zvakes atkrenta. Gal galit pasiulyt kas patikimai galetu bandyt issiaiskint beda? Citata:
Citata:
|
Paskaitau as dyzelistu vargus ir nesuprantu kam zmones lipa i juos.....
|
"obratkių" dar nepasikeitei, kai čia kažkas siūlė?
Gal kažkur traukia orą, nubėga kuras (spėju). Man ant ant w211 3,2 cdi buvo, gerai užmynus gazą mesdavo check`us. Autocomas rodė, kad raile slėgis dingsta. Tai nusprendžiau pasikesti visas kuro šlangeles (ypač prie kuro filtro baisiai jos atrodė) ir bėda dingo. Kurdavosi rytais irgi keistokai. |
Citata:
Dabar tai kartais ir prie sankryzos sustojus jauciasi toks tarsi variklio suvirpejimas, trukciojimas. Bet pagazavus viskas buna gerai. Del traukos priekaistu neturiu. Kiek spaudi tiek eina tik vaira laikyti reikia. Vilniuje praradau vilti susiremontuoti. Dabar per pazistamus ieskau kaune auksarankio. |
Ka tu nori tvarkyti?
|
Citata:
|
Galbūt radai problemą ? Pas mane lygiai tas pats w212 facelift 2011m 2.2 po nakties irgi ateinu tai suka kokias 3sek.. Išbandžiau viską kaip ir tu keičiau grandinę, filtrus ir t.t bet niekas nepasikeitė
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.