![]() |
Kokios nuomones apie si parduodama MERCEDES-BENZ 124, E-class, 1992 m
3 Attachment(s)
Uztikau toki varianta:
http://www.autogidas.lt/auto/skelbim...92/01/16235107 Kaina uz tokia komplektacija atrodo daugiau nei padori, baltos spalvos nesibaidau ir dar duju iranga yra. Bet beda kad nieko nezinau apie siuos modelius. Kokiu gedimu ieskoti ir bijoti? Ar gal kas aplamai apie konrekciai sita masina ka girdejo mate zino negero? |
kiek girdejau tai kad su dujomis sunkiai bendrauja, todel vienintele ir problema ir bus sumontuota duju iranga i si MB.
|
Citata:
|
nieko toks, toliau jau reiktu vietoj ziureti
|
grazuoliukas mersas :seile: tik galetu buti 300TD :xx:
|
Su dujom bendrauja sunkiai tie, pas kuriuos dujų įranga made in kazachstan ir kur meistrai kreivarankiai dėjo. Čia sėkmės reikalas. :)
|
Labai grazhus. Tik ar motoras ten ne 3.2? Naujasnis kebulas ir salonas,nejaugi motoras 3.0?
|
niu tai baltas, nesurudijes, bus dauztas kaip stipriai-neaisku, siaip 92 metu o viskas nuo eskes uzdeta (buferiai, kapotas, lempos), tipo tuiningas...bet mano nuomone geriau naujesnio modelio variklis, nei kebulas...
siaip eksploatuojasi labai gerai, jeigu gera nupirkti (turejom toki varianta, pravaziuota daugiau nei 350k km ir net amortikai nekeisti buvo-2x pamestas duslintuvas, keistas sarnyras, restauruotas kuro siurblys-visi remontai, neskaitant iprastu eksploataciniu islaidu :-)) |
Citata:
siap mersas labai grazus |
a-1 nieks netinka :D
|
baltas :seile2:
|
mano baltas...
|
o cia byski anksciau...
http://loginas.users.photofile.ru/ph.../151877898.jpg
http://loginas.users.photofile.ru/ph.../151877916.jpg http://loginas.users.photofile.ru/ph.../151877897.jpg imustas galinis ratas ir pabegusi kebulo geometrija, po remonto suvedimas pasidarydavo laikinai, pakeistas amortikas vienas!, priekyje jau girdedavosi vaziuojant kaip i kapota nuplyse atraminiai guoliai dunksedavo, sedynes nutrintos (nuspalvintos rasalus, nes salonas melynas), rida nuo 440 000km atsukta iki "protingos" 182 000 km :-) byski pasibaigusi oro srauto matuokle jau buvo... ypac gerai atrodo lipdukai ant langu (kad atrodytu kaip ka tik is vokietijos), LT jau buvo 6 metus....:-) bet as isivaizduoju, kad cia dar toks visai nieko variantas, gali rast ir su idomesne istorija... |
kazkas nusipirko tikra dovanele :vairuot:
|
tikriausiai rizikuoju likti nesuprastas, taciau man tie du ratukai, kurie reguliuoja salono ventiliatorius, yra vos ne butinas atributas sio tipo modeliui. :) per daug ten tu mygtuku, jausmas kaip troleibuse :) kondicionierius - viskas OK, trys mygtukai tarp ratuku - estetishka ir grazu!
Citata:
|
Man asmeniskai taip pat patogiau yra tie ratukai, nei ten po viena celsiju pasirinkt kokios temperaturos tu nori :D pasukai ratuka ir vsio,greita, patogu :)
|
Del duju tai as irgi girdejau kad jos nesusisneka tik su mechaniniu ipurskimu, o sitam auto as manau kaip tik ir bus dar mechaninis ipurskimas. Bus reikalu daugiau nei reikia, nuleksi kur iki palangos ir pokstels skambinsi kad kas atlektu parsitempt. Nesamone, vargo vakariene. Normalus meistras net nededa duju i toki varikli.
|
kokios dar dujos E 220 automatas tilpdavo i 8.5l/100km, ziema ~9 L...:confused:
|
E220 skaitau yra teisingiausias variklis, planuoju savo ateity keist butent i kupa su 2.2 varikliu.
|
butent, geriausias ekonomiskumo ir galios santykis, nu dar 2.3K irgi gerai..:-)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.