![]() |
W210 keisti garsai greiciu dezeje
Sveiki vyrai, turiu beda, neatlaike mersiukas ilgesnes keliones, pradedu pasakot nuo pradziu.
Mano keliones marsrutas buvo Vilnius-Ryga-Sigulda-Jurmala-Vilnius I prieki vaziavau ~160km/h iki panevezio, kai sustojau perekurui, ziuriu kad jungiant antra begi, traska jis (buna taip kai kuriose masinose), jeigu sankaba atleidi ir vel ismyni, tada netraska. Nu kadangi turiu dar viena masina kurioj trecias begis traska jau trys metai tai nesukau galvos. Suvazinejau viskas ciki, visa marsruta, bet likus 500metru iki namu pradejo vibruot kazkas, sustoju, pradedu vaziuot, gale (prie galinio tilto) uzia traska braska ir t.t. visi imanomi garsai pirmu, antru begiu, treciu netraska tik svilpia, ketvirtu tyliai eina. Atidarius kapota dumai (garai) ruksta is tos vietos kur greiciu deze susijungia su varikliu, tiksliau sakant ne is tos vietos, o toje variklio skyriaus puseje, nes is kur dumai ruksta net nemaciau nes kazkaip jie pavirsutiniskai. Niekur neslapia, netepaluota, viskas kaip nauja. Sankaba atrodo viskas normaliai, kaip visada buvo idealiai viskas. kartais trecia begi tapo sunku ijungt, penkto nebandziau, atbulu vaziuoja. Pas man tokie traskesiai greiciu dezej buvo kai turejau renuske, tai nebuvo tepalo dezej, teko pakeist ja. Ar cia nebus deze kalta? Gal kas isivaizduojat kiek kainuoja remontas ar deze naudota 2.5 83kw dyzeliui? ar tinka nuo kitu varikliu? nes toks variklis nera daznas, beje turetu tikti manau nuo W124? nes motorai ir ten buna tie patys 83kw. kas turit kokiu minciu kame cia bus beda? Tiesa dar, su ta renuske, tai traskejo pati deze, priekyje, o cia dumai priekyje, traska gale, begiai sunkiai jungias, uzia ir dezej atrodo treciu begiu. |
tai tu ziurejai tepala dezei?
|
ne, o kaip ji paziuret? matuokle yra?
|
nera. varzta atsukes bandyk dapilti kol nepasipils
|
tai kad kiek skaiciau perpilus ne ka geriau bus nei nedapilus. reiks manau servisan leks, tiesa dar pareje pas mane galinio balkio priekiniai salenblokai, negali but kad jiems autas atejo, ir uzlause reduktoriu, ir del viso to sita kose ir uzvire? nors tiltas pasilenkus po masina atrodo savo vietoj stovi :) nes cia buvo kad variau is jurmalos, navigacija sunkeliu nuvede, kokiu 10km zvyrkeliu prasinesiau.
|
Citata:
|
Citata:
|
nuemiau sian apsauga po masina, viskas atrodo normaliai, biski is apacios tepaluota deze, gal ir truksta tepalo, bet kad nerandu as pro kur ji dapilt? apacioj yra kamstis kad isleist tepala, o ipilt po kapotu neradau, kazkur isvestas vamzdeis ga i kita vieta? nes ten po kapotu matosi tik ta vieta kur susijungia su varikliu ir viskas. gal kas turit piesineli dezes ir galit parodyt pro kur dapilt nes nei detali.ru nei elcats.ru neradau
VIN: WDB2100101A171386 |
ziurek cia
http://www.mb-e.ru/w210/229.htm |
mldc, aciu! dabar viskas aisku. tik apie koki ten ATF tepala raso nesupratau ?
cia bet koks tepalas netinka? turi but specialus dezei? |
tinka tepalas is sio saraso
|
radau degalinej tik viena kazkoki, sarase atrodo nera jo, USA gamybos, varysiu garazan ziuresiu truksta ten dezej jo ar ne. Manau blogiau nebus kad tepala supilsiu ne is saraso, aisku jeigu truks. Pranesiu rezultatus.
|
nu va ir rezultatai - dezej nebuvo tepalo. ikisus pirsta pro uzpilymo skyle, isvis neuzciuopiau tepalo, litra dapyliau tai vos vos uzciuopiau, dar litras tilps drasiai.
bet kokiu atveju ieskosiu pirkt kitos dezes arba sita remontuot. nuo kokiu mataru dar tinka? nuo W124 manau tiks 2.5 83kw motoras yra. |
dar klausimas, ar dezes gedima negali pakenkti reduktoriui tam kur gale stovi? nes man gale labai uzia, bet nzn ar cia nuo dezes garsas pereina ar ir jam bus amba?
|
nuo dezes gal nelabai... patikrink ir reduktoriuje tepalus... :) gal jau ir tam kapiec... :confused:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.