![]() |
W211 ar verta pilti 229.51 tepalus
sveiki,ar yra didelis skirtumas tarp 229.31 ir 229.51 tepalo?ir ar galima 229.51 tepala pilti i visus variklius?
|
Viskas priklauso nuo variklio koks pas tave. Ir kokią specifikaciją rekomenduoja gamintojas.
|
Citata:
|
Nieko, tik geriau ;)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Kiek teko girdet daugiausiai verkia VAG'as del tu DPF filtru ir TFSI su savo VW 504/507, kazkoks ten turi buti slaptas ingridientas jiems matyt :xx: Dauguma tepalu gamintoju turi 5w30 tepalus tarkim su MB 229.31/229.51 ir VW 502/505/505.01 ir kitus tepalus 5w30 su MB 229.51 bet jau VW 504/507(sitie aisku brangesni).
Ten esme ne sieros kiekyje sumazintame, o "suphated ash" kiekyje(jis skaiciuojamas % nuo visos tepalu mases, t.y. ta dalis pelenu/uzterstumo kuri sunkiai pasisalinama nes "nepakimba" alyvoje ir lieka variklyje, dazniausiai ant jo sienu), del to vadinami LOW-SAPS tepalais. Jei tepaluose butu didelis sieros kiekis tai keistume zenkliai dazniau tepalus, nes pagrindinis problemas keliantis faktorius variklyje ir yra rugstingumas. Tikiuosi Vampyras nepeiks :xx: http://ipix.lt/images/25556f9f6630d3...52a8bc1f9e.png |
VW + TFSI +DPF ??? Kolega nieko nemaisote? :D
|
Citata:
2. Kiek teko girdet 504/507 tepalai gali buti naudojami benzininiams ir dyzeliniam auto VAG grupes, ta i kuria ieina Audi, Skoda, Seat. Ir ten yra tokie benzininiai varikliai TSI ir TSFI. Tai vat benzininiams TSI ir TSFI ir reikalaujama 504/507. Nors galiu klysti :bounce: Del dyzeliu nepasakysiu kuokiems butent reikalaujama 504/507, bet bent raso tiems kurie su DPF, low-saps tepalai kad neuzsikimstu filtras. |
Citata:
atleisk mano klaida zodeli ir praleidau. taip kaltas kaltas kaltas. :) dabar papasakok geriau kam reikalingas 229.52 tepalas, ir kodel kiti gauna BluTec tepalus. |
Citata:
|
Labas,
Dėl tepalų parinkimo reikia būt atsargiems. Tepalas turi būti toks kokį reikalauja gamintojo prileidimas ir ypač su DFP filtrais. Iš savo patirties - naudoju tik tai ką nurodęs gamintojas + tepalą vežuosi iš Vokietijos, nes Lietuvoje net nežinau kur gaut TIKRO tepalo pagal gamintojo prileidimą, o pilt pagal tai kas nurodyta bakelio ETIKETĖJE - tikrai didelė klaida. Pirmą kartą nusipirkau tanagroje dar litais 6 litrai kainavo 280 Lt. Einu gariūnuose žiūrau tą pat tepalą pardavinėja nešiodamasis tik po 70Lt už 5 litrus. paklausiau ... pažiūrėjau prileidimą - tik top koks ir iš tanagros, tik apie 4x oigesnis. :-))) Sūnus gyvena Vokietijoje, tai tas savo auto perka tiesiai iš išpilstančios firmos, kuri gyvuoja jau apie 30 metų, tai ir man jis iš ten perka. Kiek atsimenu pirmą kart iš ten atsivežęs iki smulkmenų sutikrinai etiketę su tanagroje pirkto tepalo ir tai radau kažkokį ant etikečių skirtumą? Nežinau ar pagrinde dėl tepalo tinkamumo, bet tik ką padarė diagnostiką ir pasakė, kad DFP filtras užnestas tik 23%, o leidžia iki 80%, auto tikra rida 212000km. + paklauskit didelę patirtį turinčius specialistus ar pasigooglinkit laisvalaikiais apie tepalų tinkamumą ir susidarysit išvadą - TEPALAS yra pagrindų pagrindas visiems auto agregatams - varikliui, turbinai, EGR ir t.t. |
jeigu vertint pagal tai kiek gyvuoja tiekejas ,tai gariunai stipriai duoda i kaulus tam vokieciu ispilstytojui.Ir nieko,nemaza dalis Vilniaus ir aplinkiniu rajonu gyventoju neabejoja ju patikimumu. :) Kita vertus nemaza dalis tautieciu nepasitiki vietiniu gamintoju pirkdami net kefyra...ir jo jiesko Lenkijos supermarketuose.Matyt zino apie tikrojo kefyro nauda organizmui.:)
|
siunčiuosi iš vokečiu Aral supertronic III long life 229,51 20l bakelis su siuntimu apie 116-120 euru.
|
.
Totalus burimas is kavos tirsciu cia, apsunkinate procesa 860%, mokat daugiau tiesiog del savo ramybes reitigo +++++++++++++++ :)
|
Neperku dizeliniu automobiliu, pilu betka, kur ant pakuotes parasyta Alyva/Tepalai, galvos neskauda, tepalu keitimas pigesnis nei bakas degalu.
P.S. Idomu, kuri gamintoja,marke,pardaveja galimai ruosiasi pareklamuot sevaa :) |
Citata:
|
Maniau Davydyciaus dar neisleido.
|
O kazkam bent dasila kad specifikacija yra tiesiog reikalavimas kuri turi atitikti tepalai ir jei yra licenzija reikiama tai tepalai yra tiesiog tinkami naudojimui? per daug rizikinga bei brangu apgausineti klientus, be to gamintojai nemazai sumoka uz licenzijos gavima...
man sypsena kelia kaip visi cia buria, kurie tepalai su tarkim 229.51 yra geriausi :xx: Aisku galima gilintis ir lyginti techninius parametrus tarp reikiama licenzija turiuncius tepalus, bet visiems rupi ne tai, o kazkas kito daug svarbesnio :) P.S. Niekas is Australijos ar Kanados nesisiuncia ? :xx: butu idomu pasiklausyt motyvu.. |
Citata:
|
Citata:
Yra gamintoju kurie tarkim turi kelias tepalu gaminimo vietas. Tam kad atpigintu tepalus ir tuo paciu logistiniais atpiginimo sumetimais padaro gamyba tarkim rusijoje, arba lenkijoje(nes galima pigesnes zaliavos nupirkti - Orleno arba Gazpromo, tuo paciu ir blogesnes kokybes) - ir tada klientai gali gauti skirtingais momentais skirtingo tepalo, arba gaminto tarkim belgijoje(kompanijos pagrindines gamybos buveines, arba is lenku arba rusu). Yra gamintoju kurie atvirksciai ne perkelia gamyba kazkur kad palengvint/atpigint, o plecia esama kompanijos gamyba gimtineje - ten tu visada gausi tik vienoje vietoje pagamintus tepalus, t.y. nera jokiu ten vamzdziu skirtingu su uzrasais "East Europe"/"West europe"/"Third countries". Tepalai visiems tie patys, nes vienas didziulis sandelys ir is jo veza visos atstovybes pasaulyje. Aisku yra pasaulio galingieji - Shell, Exxon mobil ir t.t., del ju populiarumo juos padirbineja ir stengiasi visi atpigint nes juos perka del vardo. Bet tokie gigantai be keliu ar keliasdesmt gamybu ir negali, nes paklausa didziule yra, jie tai daro ne taupymui. As pats dirbu vokieciams(tepalu gamintojas) ir jie yra is tu kurie gamina tik vienoje vietoje(aprasiau 2 variante). Dabar griztant prie specifikacijos - Daimleris neturi 229.51 specifikacijos Vokietijai ir jos kitos versijos Lietuvai, ji yra visiems tokia pati. Ir dar karta pakartosiu - neapsimoka moket po 50k euru uz licenzijos suteikima, pasirasinet belenkokias sutartis su galimom penkeriopai didesniom baudom uz nusizengimus ir pilstyt suda, neatitinkanti specifikaciju. Kam klientu akyse gadint savo prekes zenkla ? :) Aisku yra veikeju kurie bando uzsidirbti is to kad pila pagal uzsakyma totalu suda ir ji platina kaip extra-low kainos produkcija, nors techniniuose specifikacijoje vejus raso totalius. Tarkim musu Lietuvos kontora AMB oils. Nors oficialiai imone uzsiima automobiliu detaliu pardavimu :) Kitas dalykas - yra nemazai veikeju kurie perka alyvas tonom(geresne kaina) ir pilsto LT po bakelius, taupant gali primaisyt ir kokio nors no-name produkto. Yra ir tokiu. Bet faktas tas kad bet kokia save gerbianti gamintoja nedarys tokiu makliu. Vienintelis dalykas kad is tam tikru gamintoju klientai gali gauti kaip pvz Rusijoje arba Vokietijoje arba Lenkijoje gamintu tepalu, taip ju kokybe skirsis pagal parodymus(kita bazine nafta, gaminimo technologija gali skirtis ir t.t.), bet ji vistiek atitiks specifikacijas, tiesiog arba tik atitiks, arba dar papildomai tures atsargos(kas ir yra is esmes kokybe). |
Aleximo, koka tavo nuomone apie BARDAHL XCT 5W40, gera alyva ar tokia siaip sau? :)
|
Citata:
Techninis aprasymas - https://bardahl.lv/wp-content/upload...1-XTC-5W40.pdf 1. Nenurodyta ar tepalai turi licenzijas ar tik atitikmenis minetiems standartams(VW 502/505, MB 229.3 / 226.5 ir t.t.). 2. Nenurodytas nei vieno techninio parodymo nustatymo standartas, kiekvienas pardoymas gali buti nustatomas pagal kelis standartus (DIN, ISO, ATSM ir t.t..). Ten apie tai nei zodzio, tai svarbu kad galima butu palyginti tepalus objektyviai. 3. Cia nieko blogo aisku bet keista kad raso kad galima nauduoti tik 36 menesius nuo pagaminimo, standartiskai tai yra 4-5 metai. Konkreciai 5W40 tepalai yra darbingiausi ir skirti "alia" heavy duty, nes turi daugiausiai sarmines atsargos. Lyginant situos tepalus su kitais reikia atsizvelgti i 3 parametrus daugiausia(neiskaitant butinos salygos - privalo buti reikiama licenzija, arba bent atitikmuo, bet aisku 100% geriau licenzija): 1. Klampumo indeksas(kuo didesnis tuo geriau, jis parodo ant kiek geriau tepalai dirba prie skirtingu temperaturu, prie zemos temperaturos bus tirstesni, prie aukstos atvirksciai, maziau apkrovos siurbliui hidrauliniam kur tai aktualu). 2. Pliupsnio temperatura - kuo didesne tuo geriau. Tiesiogiai parodo tepalu issigaravima, ukiskai tariant - kuo didesne pliupsnio temperatura, tuo maziau reikes dapilt tepalu nes maziau issigaruos. Taip - teisingai supratai, jie issigaruoja. 3. TBN (Total base number) - Sarmu atsargos kiekis kuris neutralizuoja atsirandancias rugstis(jos ir yra didziausia problema). 4. Stingimo temperatura mum neaktuali, jei yra bent -35 to pakanka pilnai. Siaip idomumo delei palyginau BARDAHL XCT 5W40 su mano tepalais 5W40: 1. Pas tavuosius parasyta kad turi MB 229.3 / 226.5, bet neaisku ar tai licenzija ar tik atitikmuo. Pas mano juodai ant balto - licenzija MB-approval 226.5/229.5, bet atkreip demesi kad jie turi aukstesne (229.5). 2. Pliupsnio temperatura - tavo 223C, mano min. 235C 3. Klampumo indeksas - tavo 173, mano 181. Skirtumas jau matosi pagal klampuma prie 100C - pas tavuosius 14,60, pas mane 14,42, t.y. jie ne taip greit skysteja kylant temperaturai arba atvirksciai. 4. TBN(sarmu atsarga) - tavo 10,5 mgKOH/g, mano - 11,25 mgKOH/g. Pabreziu kad lyginti tepalus reikai zinant pagal kokius standartus isgauti parodymai, to nei tavo nei daugelis gamintoju nenurodo, kaip ir tarkim pramoninese alyvuose nenurodo daug iti svarbiu parodymu, nes taip slepia lievus rezultatus. Nors automobiliniai tepalai yra paprasciausi galima sakyt, standartai 95% bus vienuodi pas visus. Automobiliniams palygint pliupsnio temperaturos ir klampumo indekso uztenka paprastam vartuotojui. Gilintis reikia nebent norint prigaut gamintoja del tarkim nenuturaliai uzkelto klampumo indekso, bet tai labiau pramoneje jau pasitaiko. Ir paskutinis "lietuviskas" pagrindinis svertas - uz kiek perki savo 5L bakeli tepalu ir kiek iseina bendra kaina siunciant juos dar pora tukstanciu kilometru(aisku jei siunti) ? :xx: P.S. Reikia suprasti kad tai tikslieji dalykai(kaip fizikos mokslas), cia turi buti nurodyta viskas juodai ant balto ir pagal parodymus turi buti lyginama, bet daugelis iskraipo viska neparodydami kai kuriu parodymu arba nerasydami pagal kokius standartus nustate parodymus. Taip yra zaidziama. Shellas takim pramoneje pastoviai zaidzia 73% better that standard reqiuerd :) Siaip World'e yra keliasdesimt skirtingu nustatymui nauduojamu standartu :) Ir taip zaidzia visi, kas gerai - rodom, kas blogai - uzkuodojame kazkaip arba isviso nerasom, vistiek buki perka del musu vardo arba tiesiog neismano. Zmonems kazkas gesta po 2 metu, jie galvoja kad tai normalu ir iprasta, bet pagalvot kad galejo sugesti po 4-5 metu jie negali, nes tepalai tai tiesiog skysta mase kuria reikia pilt kur tai parasyta ant kamscio, pas visus vienuoda gi :) |
Citata:
Nekeistas, nekrautas nieko jam nedaryta!!!!! Masina is salono lt isriedejo ir pradejo savo sunku gyvenima rytu europoj 2007 02 14!!! Va cia jum pavyzdys originalo japono.:wavecry: |
Pas mane vienas nuo 2006, kitas nuo 2007 ir vis dar veikiantys akumai ;)
|
Citata:
|
Citata:
|
Nu aisku reiskia geram akumui 10 metu normalu
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.