![]() |
W123 kaista motoras po kapitalinio
Persirinkau motorą, viską tvarkingai susirinkau, tik sunkiai degimą sugaudžiau, bet pavažinėjau ir matau kad temperatūra tikrai per smarkiai kaista. Termostatas tikrai veikia, nes buvo geras kai įdėjau ir priedo dar ta šlanga jaučiasi kad karšta, kur iš termostato atiteka. Salono pečiukas veikia, tik su juo ir išlaikau temperatūrą, radiatorius kaista, pyliau per jį vandenį, tikrai švarus. Pompą dėjau naują. Ventiliatorius ten sukasi visą laiką ir jis tikrai sukasi. Blyn kažkokia nesąmonė. Gal kas įsivaizduoja? :fire:
Beje jei dar gali būti kažkas susiję tai kuriasi sunkiai su starteriu, bet čia manau akumas nusilpęs, nes stumiant tai brukšt ir eina... |
gal ir nesamone pasakisiu, o negali buti kad sistemoj yra oro, ir jis kaista tau ?
|
Ten daug dalyku ,gali buti.Gali buti,kad zhiedai per daug uzhspausti,gali buti,kad degimas blogas,radiatorius uzhsikishes,termostatas blogai veikia ir tt...
Na ish niuansu tai gal patikrinchiau ta vamzdeli kuris eina nuo bloko i galva,prieki motoro turi buti,jei jis uzhsikimshes,arba kiauras,tai neaushina gerai galvos. Dar gali buti,kad silikono per daug ant tarpines pripyliai ir kanalus uzhkimshai:)))) Bet itariu,kad pas tave su degimu ne viskas gerai,kiek pamenu ir man panashiai buvo,kad temperatura kilo ir sunkiai vedes,bet ten buvo beda siurblio sureguliavime. |
indeklus keitei. ar velena šlifavai ?
|
mano manymu sistemoje gali buti oro. klausimas tik ar nenusiorina normaliai kas butu keista ar po biski "uzsiorina" del suprantamu priezasciu :) cia kazkas tikrai i ta puse, juk stebuklu nebuna. p.s. dabar vasara, sunku patikrinti, bet gal tuo momentu kai pradeda kaisti motoras, peciukas pradeda pusti shaltesni ora?
cia klausimas esminis. ar tu zinai kas buvo realiai su ta mashina pries perrinkima ar ne,nes nuo to reiketu pradeti nagrineti. p.s. cia tik nesupyk. tavo gedimo aprasymas man truputi diletantiskai nuskambejo, tai tik paklausiu, ar tikrai viska gerai surinkai? naujas as forume, tai nzn tamstos sugebejimu. gali buti smulkmena kokia pamirsta ir kais motoras. dar klausimas, kiek suprantu degima be strobo nustatinejai, tai vis gi reikia padaryti taip kaip reikia. cia ne del kaitimo- is principo. |
Citata:
nu del to nekais motoras, jis tiesiog normaliai nedirbs jei kas perverzta, bus akivaizdu is karto. |
pastatai karsta ant kalno,duodi atsalti,pripili antifrizo kiek tik eina, vienas duoda gazu kitas pila antfriza,kelis kartus taip pazaidziat ir nusiorins kaip reikalas.
sunkiai kuriasi nes blogai nustatei "ipurskimo pradejima" nepykit nezinau kaip tiksliai lietuviskai issivercia. p.s. orinimas turi padeti,nebent pamirsai tepalus supilti :) |
Indėklų ir veleno neliečiau. Galbūt nevisai gerai parašiau kad po akpitalinio. Buvau visą viršų nuardęs ir apatinį karterį nuėmęs. Prieš darbus tikrai nekaisdavo, nebent ilgai stovėdavo labai karštai, bet taip buvo gal kartą tik.
Termostatas tikrai tvarkingas, radiatorių irgi rašiau kad bandžiau skalaut, bet ten niekur vanduo neužstringa. Dėl degimo, buvau užsikūręs ir reguliavau ant veikiančio. Dirba tikrai gražiai. Lyginant su kaip buvo prieš tai galbūt net gražiau. Nesiveda mano nuomone dėl to kad po surinkimo nubaigiau akumuliatorių. Nes kai pastumiu tai vos riedantis būna ir užsikuria. Net nežinau ko daugiau norėt. Dėl oro sistemoj. Gali būt. Reiks paieškot kalnų kokių, nes ir BMW fanai pasakojo kaip jiem užkaista motorai po remontųm, tai visai tikėtina. :) |
cia tikrai bus sistemoje oro, nes daug kam buna taip kai galva nuimineja. Arba ausinimo sistemoje kazkas netvarkoi. Nes jei degimas gerai sureguliuotas tai kiti dalykai nedaug kaitima itakoja nebent tepalus pamirsai supilti :D
|
Nu baikit su tais tepalais. :xx: Jie savo vietoj. Reiks ieškot kalnų ir orint. O dėl nieko nesu labiau tikras kaip dėl aušinimo sistemos. Ten tikrai viskas tvarkoj. :)
|
1 Attachment(s)
Jei nerasi oro burbulo sistemoj,tai dar patikrink shita vamzdeli,kad nebutu uzhsikishes.
|
Atsimenu kaip čiupinėjau tą vamzdelį, bet labai netikrinau jo veikimo. :) O jis tik nusiorinimui skirtas?
|
Citata:
|
Toks mažas vamzdelis aušina? :bounce: Man atrodo kad iš termostato ateina tiesiai ten nemenka srovė ir išeina gale. Bet visko gali būt. Ryt pažiūrėsiu dar prie progos. :)
|
Citata:
Chia tik prielaida,pas tave gal kitur sabaka pakasta?:) |
Geros naujienos.:bounce: Apmaigiau šlangas, buvau prasukęs tą vamzdelį kur samagonas siūlė apžiūrėt ir važiuojant be pečiuko motoras laikė darbo temperatūrą. Sustojus pradėjęs buvo truputį kaisti, bet dar reiks geriau nuorint. :) :zenklas:
Beje gal žino kas kokių daugiau nuorinimo būdų? Nes su kalnais problema Panevėžy. :D Dar šiaip skaičiau opelių forume, kad jie patys išsiorina. Nebūtų tokio prikolo MB inžinieriai sugalvoję? ;) |
apie nuorinima. kazkada kai buvau prisiekes bmwistas, mane ismoke vienos paslapties, kaip reikia uzpilineti antifriza, kad neuzsiorintu. patys zinot kaip tai skausminga pas bmw. o paslaptis labai paprasta:) reikia, tikrai labai pabreztinai letai pilti antifriza. letai, kantriai po bisku po biskuti:), aisku tas uzknisa, kai reikia ivaryt i sistema 12l, bet zinokit, veikia 100% :lithuania:. beabejo nereikia pamirsti, atsukti nuorinimo tasku, uzkurti varikli, maigyt slangu ir t.t. ir p.p.
liudui: siulau kantriai dabar orinti ir tiek. beda, kad negaliu konkreciai patarti, nes nzn kaip ten viskas konkreciai pas 123. jei sistemoj vanduo, gali is vis nuleisti ir vel bandyti uzpilti. zodziu, jei viskas gerai surinkta, degimas ok, radijatorius, peciukas be varliu, pompa veikia viskas turi buti ok, turi nusiorinti. |
Dėl lėto supilimo tą patį ir kiti BMW fanai sako. O pas mane antifrizas supiltas, bet mąstau kad gal išleist į švarią tarą ir vėl susipilt, negu kad orint ten belenkiek.
Dėl orinimo taškų: pas w123 tokių nerasta. O dėl variklio užkūrimo ar būtina? Gal ir neužkurtam susipiltų normaliai jei lėtai pilčiau? Pagal konstrukciją termostatą aplenkia siauras vamzdelis tai gal nesusidarytų burbulas jei lėtai pilčiau? |
matai, sakau, konkrecios 123 sistemos as nzn, o mitchel remontinei programai pas mane pass pasibaiges, negaliu pasiziureti. anyway, nusileisk antifriza, ir bandyk per nauja pilti.
siaip paprasati pripili is leto kiek lenda, tada uzkuri, greiciausiai jo vel prades trukti, tada vel dapili. jei prades begti pasilus per virsu tai normalu, klausimas tik kiek burbuliuos tau, ar tie burbulai bus nusiorinimo pasekme ar del tarpines-galvos kazkokiu nedasprestu problemu. zodziu, prades antifrizas "lipti" lauk, uzsuk ir ziurek kas darosi. jei tikrai nera nuorinimo tasku, vadinasi jis pats turi nusiorinti. tas man kelia biski nerima. shlangu tikrai nepucia? nu zodziu, eik i garaza ir dirbk, po to papasakosi :) |
Citata:
|
kai vis uzkaitinsi varikli kelis kartus atsuk bakelio dangteli ir problema bus isspresta.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
kokie dar sistemos orinimai w123- iam ??? suprlei antifriza ir viskas, ten jokiu orinimu nera ir buti negali, viskas labai elementaru ir paprasta... man 3.0 D kaito todel, kad atvirksciai buvau ikises termostata.... ten reikalas tas kad galima ji ideti abiem kryptimis, todel reik ziureti, kaip buvo. kaista dek kazkokiu piriezasciu, tik ne del to kad sistema nenuorinta. klausimas ar ausnimo kanalai svarus , ar peciukas kalkiu neprivarytas, ir panasiai.
|
Dėl termostato visai įmanoma. :) Bet dėl orinimo tai buvo kad kaito daug smarkiau, šlangas pramaigiau tai pasijautė tikrai. Na jei kais ir toliau tai išleisiu antifrizą, pažiūrėsiu termostatą ir supilsiu atgal lėtai. :)
O dėl galvos kėlimų tai nereikia čia pranačaut ko nereikia. Jei būtų ten kažkas netvarkoj su ta galva būtų sutvarkyta jau. ;) |
apie galvos kelimus nieko ir neskau gi... bet is tavo pasakymo, kad pamaidei slangas ir geriau pasidare, tai sprendziu kad kazkur yra antifrizo kazkoks nepraeinamumas, nes dar syk pasikartosiu, - orinti ten nera jokio reikalo, orinimas neduos jokiu rezultatu, cia ne koks bnv ar mazda.
|
Dėl galvos sakiau ledui
Citata:
|
ant vakumines pompos uzrasyti visi modeliai,o ant pacios svariausios tarpines gumos parasyta w123. tai kad visus mersus reikia orinti su vakumu!
vot bmw pagalvojo ir apie megejus meistrus,ir istate nuorinimo taskus.... :bounce: |
Citata:
|
netau buvo skirtas postas :)
o vienam kuris nera mates specialiai mersam nuorinimui skirtu irankiu,tame tarpe ir w123... labai paprastai,sistemoje sudaro vakuma,taip patikrina jos sandaruma,jai viskas tvarkoje atsuka kraniuka ir vakumas sutraukia skysti,jokiu slangu minkymu,jokiu letu pylimu,per 15 min viskas 100% nusiorina :) lidas777 kaip nors pakelk masinos prieki kad radiatorius stovetu truputi auksciau uz varikli,patikek nusiorins,taip netgi sindelfingene testuotojai oro burbulus varydavo laukant netgi w124 modeliams |
Ačiū. Jei dar bus blogai tai taip ir darysiu. O šiaip buvau išleidęs skystį dar patikrinau termostatą - tikrai gerai buvau pastatęs, tik dar nevažinėjau. :)
|
nesiginciju kad galbut ir reikia pronti su vakuumu ar kaip kitaip ,jei kazkokios prblemos, pas liudas777 panasau kad tos problemos kazkokios yra, jei ausinimo sistema tvarkinga ,jokiu ten vakuuminiu nuorinimo pompu naudoti nereikia, supylei antifriza ir pamirsai , o ka as mates ir ko ne, ne tamstai spresti.... be pykcio...
|
Atnaujinu temą dėl kito dalyko dabar. Žinios tokios kad pasikeičiau visą variklį ir dabar esu patenkintas, tik tiek kad kai pirkau kitą tai nuo dyzelio pompos žmogus nusiėmė tą vakuuminį išjungimą. Aš įsidėjau savąjį bet kai atsuku raktelį motoras neužgęsta, reikia spaust STOP mygtuką. Tai ką aš ten galėjau pridirbt ir ar ten lengvai pataisoma. Gal ten ne ta puse įmanoma įdėt? Ačiū iš anksto.
|
Jau susitvarkiau. :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.